Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Köszi, könnyedén belekukkantható, vagy inkább ne? :) Csak azért kérdezem, mert "Marczeeee" írta, hogy Ő megnézte és meglepődött azon, amit látott. :D

Hát belenéztem én is.a jobbos egész szép állapotban van

na de a balos:lengéscsillapító tetején torx nyilás van de csak volt mert eszi a dög rozsda.és elég csúf alatta is.2007 02.havi a kocsi.megérdeklődöm valamikor a szervízt ezügyben.de garancia nincs már a szervízelés nem ott zajlik.Visit My Website

ez nem az enyém de ilyen ez is

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis problémával fordulok hozzátok.

2009-es Astra h 1.7 cdti autómban azt vettem észre,hogy akár merre állítom az autómba azt,hogy hova fújja a fűtött ill. hűtött levegőt az mindig csak a lábamra fújja.

Sőt ha bekapcsolom a szélvédő fűtést akkor is a lábamra fújja a levegőt.

Tudna nekem valaki segíteni,hogy miért lehet ez?

Köszönettel:HZS!

Ugyanez a probléma ma reggel nálam is, csak én előtte hallottam (kb.) a középkonzol mögül egy pár másodperces hangos kattogást.

Sorra jönnek elő az utóbbi napokban a problémák az autóban... :s

Cikkszámot vagy valami elnevezést tudtok mondani arra a műanyag törött valamire, ami miatt csak a lábra megy a levegő? (Ja, és hogy hol találok javítási útmutatót..)

Link to comment
Megosztás:

A tempomat a indítás után csak a fék legalább egyszeri megnyomása után kapcsolható be. Szerintem a tied hibátlan, csak a pihenőből kijövet inkább gyorsít az ember, csak a kanyargós kihajtókon kell esetleg fékezni.

Eddig ez nem tűnt fel, de lehet, hogy igazad van.

Most kipróbáltam a fékmegnyomás után, mert ma sem működött, aztán hibátlan volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

2008-as H Astrámban a belső levegő keringetés nem működik, az elzáró lapot nem mozgatja a motorja, pedig a motor tengelye forog. Szeretném orvosolni a problémát, de nem találok ilyen alkatrészt a neten. Tud valaki segíteni, hogy hol kapható, illetve milyet érdemes venni? A beszerelése mennyire bonyolult, megoldható házilag? (Benéztem a kesztyűtartó mögé, de nem volt egyértelmű hogy mit és hol kell hozzá bontani).

Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Hát inkább NE nézd meg...... gondold azt hogy minden frankó...és reménykedj, hogy a legközelebbi lengéscsillapító cseréig kibírja ( én is ezt teszem...) Aztán majd kicseréltetem, és ha hazajöttem teletömöm zsírral, a kupakpt meg szilóval letömítem, ( de lehet hogy színtelen szilóval tömöm tele, az kis kínlódással onnan kipusztítható ) így víz nem mehet bele sehonnan..... TALÁN....

Ezzel különben nem lehet az Opelhoz menni típushibára hivatkozva?? ( garanciaidőn túli.... mint a Suzukiknál a lengéscsillapítók rohadása)

Vagy össze kell gyűlnünk hogy a tömeget képviselhessük??? De komolyan???

Opel Hungarynak emaileztem ezügyben hétfő reggel, és másnap délelőtt(ma) a helyi szerviz hívott hogy menjek be hozzájuk mert meg szeretnék nézni miről is van szó,fotót is szeretnének csinálni.viszont a helyi szerviz nem hallott ilyenről még.lehet hogy el kell indítani valamit ennek ügyében?

Fejleményekről fogok írni

Link to comment
Megosztás:

Opel Hungarynak emaileztem ezügyben hétfő reggel, és másnap délelőtt(ma) a helyi szerviz hívott hogy menjek be hozzájuk mert meg szeretnék nézni miről is van szó,fotót is szeretnének csinálni.viszont a helyi szerviz nem hallott ilyenről még.lehet hogy el kell indítani valamit ennek ügyében?

Fejleményekről fogok írni

Hú baz+!!! Hát tényleg nem kellett volna megnéznem.... :) A helyzet nálam is ugyanez. Ilyen pusztulatot 10 év feletti kocsinál is ritkán látni, nemhogy egy néhány évesnél!!!! Kissé hihetetlen, hogy a szervizben még nem találkoztak ezzel a jelenséggel. Úgy látom nem egyedi dologról van szó és már 3-4 éves kocsiknál is mutatkozik.

Várom "Krisztus" olvtárs fejleményeit ezügyben.

Link to comment
Megosztás:

Kerdes azokhoz, akik szerint marpedig x kilometerenkent kell cserelni az olajat, mondjon barmit is a gyar: miert nem x/2? Az meg annal is jobb, annal is biztosabb lenne, nem?

Biztosabb lenne, persze!

Én úgy gondolkodom, hogy adott egy autó, amit használunk (nem az imádat tárgya, hanem használati tárgy!), megbecsülöm, odafigyelek rá, megkapja azt ami /szervizkönyv szerint/ jár neki, de ennyi és nem több. Az üzembiztonság a legfontosabb, ezért viszem rendszeresen márkaszervizbe és pecsételtetem a füzetét. Rendszeresen takarítom belülről, kézi mosóval mosom, megkapja a téli cipőket is. Azt gondolom, hogy ezzel korrekt user vagyok. Cseréltessem az előírt km-futás felénél az olajat? Miért tenném? Illetve, természetes, h megtenném, ha azt írnák elő!

Link to comment
Megosztás:

Opel Hungarynak emaileztem ezügyben hétfő reggel, és másnap délelőtt(ma) a helyi szerviz hívott hogy menjek be hozzájuk mert meg szeretnék nézni miről is van szó,fotót is szeretnének csinálni.viszont a helyi szerviz nem hallott ilyenről még.lehet hogy el kell indítani valamit ennek ügyében?

Fejleményekről fogok írni

Én is csatlakozok az ügyhöz! Ha szükséges fotót is tudok küldeni. Légy szíves ha van valami feltétlenül oszd meg velünk.

Tegnap én is voltam az Opelnál nálunk, és kérdezgettem erről arról. Mondtam neki a toronycsapágyat, nem is hallott róla. ( akkor kell cserélni ha már a kormányt elég darabosan lehet tekerni... mondta ) Mikor a harmadik kérdést tettem fel neki, hogy ez mi??... akkor azt mondta a pasi fölényesen, hogy " ha ennyire figyel mindenre, akkor nem ilyen autót kellett volna venni" Említette a kettőstömegű kuplungot, a szívócsövet, meg a vezérlés cserét. ekkor már megbántam hogy bementem, mert egy komoly eladó vagy szervízes így nem beszélhetne. Úgyhogy inkább más "szakit" keresek.

Link to comment
Megosztás:

Hú baz+!!! Hát tényleg nem kellett volna megnéznem.... :) A helyzet nálam is ugyanez. Ilyen pusztulatot 10 év feletti kocsinál is ritkán látni, nemhogy egy néhány évesnél!!!! Kissé hihetetlen, hogy a szervizben még nem találkoztak ezzel a jelenséggel. Úgy látom nem egyedi dologról van szó és már 3-4 éves kocsiknál is mutatkozik.

Várom "Krisztus" olvtárs fejleményeit ezügyben.

hétfőn délután megyek fotózásra aztán gondolom küldik pestre a képeket és majd kitalálnak valamit

De szerintem akinek rozsdás ott az vegye fel egy email írásával a kapcsolatot opel hungaryval mivel egy eset akár egyedinek is mondható és több eset lehet elindíthatna akár valamit.garanciám nincs de kérték vigyem a szervízfüzetet is.de tudják hogy két éve volt szervizen az autó utoljára szakszervizben.vagyis a rozsdásodásos garancia se él már.

Valószínűleg azért nem találkoznak ezzel az esettel mivel teleszkópcsere nem sűrű ezeknél az autóknál és a toronycsapágy is kitart sokáig.a kupakot meg nem piszkálgatják.angol fórumon is találtam képeket,ott is van ez a hiba

Link to comment
Megosztás:

garanciám nincs de kérték vigyem a szervízfüzetet is.de tudják hogy két éve volt szervizen az autó utoljára szakszervizben.vagyis a rozsdásodásos garancia se él már.

Az a bizonyos garancia az atrozsdasodasra vonatkozik... Ha a rozsda nem is latszik, es a biztonsagot, hasznalhatosagot sem befolyasolja, akkor nyilvan nem javitjak ki garanciaban. Persze a biztonsag lehet kerdeses, ugyhogy kivancsi vagyok, mire jutnak. Sot, talan majd megnezem a sajatomat is, de a problema nagysaga meg nem erte el az ingerkuszobomet :)

Link to comment
Megosztás:

hétfőn délután megyek fotózásra aztán gondolom küldik pestre a képeket és majd kitalálnak valamit

De szerintem akinek rozsdás ott az vegye fel egy email írásával a kapcsolatot opel hungaryval mivel egy eset akár egyedinek is mondható és több eset lehet elindíthatna akár valamit.garanciám nincs de kérték vigyem a szervízfüzetet is.de tudják hogy két éve volt szervizen az autó utoljára szakszervizben.vagyis a rozsdásodásos garancia se él már.

Valószínűleg azért nem találkoznak ezzel az esettel mivel teleszkópcsere nem sűrű ezeknél az autóknál és a toronycsapágy is kitart sokáig.a kupakot meg nem piszkálgatják.angol fórumon is találtam képeket,ott is van ez a hiba

néztem ma egy LPR-... rendszámú opelt és azon nem műanyag kupak van hanem már gumis.lehet mert kombi volt?

az nem régi autó de már azon is látszott enyhe rozsdásodási folyamat a toronycsapágynál.a csavar ép volt

Link to comment
Megosztás:

néztem ma egy LPR-... rendszámú opelt és azon nem műanyag kupak van hanem már gumis.lehet mert kombi volt?

az nem régi autó de már azon is látszott enyhe rozsdásodási folyamat a toronycsapágynál.a csavar ép volt

Na megneztem en is: 2006 decemberi kombi, muanyag kupakok, es szep rozsdas mindket oldal :) Attol azert nem tartok, hogy szetesne, de az anyak leszedeset sem szivesen vallalnam... Az egyik oldalon meg viz is volt benne, most szarad. De hogy honnan tud viz oda bekerulni, azt nem igazan latom at...

Link to comment
Megosztás:

néztem ma egy LPR-... rendszámú opelt és azon nem műanyag kupak van hanem már gumis.lehet mert kombi volt?

az nem régi autó de már azon is látszott enyhe rozsdásodási folyamat a toronycsapágynál.a csavar ép volt

Az Opel egy idő után lecserélte a régi műanyag kupakokat gumisokra, de ahogy én hallottam, azok is beáznak valahogy. Én inkább házilag megbarkácsoltam otthon a tömítést, az a tuti... :)

Amúgy meg van aki szerint alulról áznak be, nem (csak) a kupak felől.

Link to comment
Megosztás:

Az Opel egy idő után lecserélte a régi műanyag kupakokat gumisokra, de ahogy én hallottam, azok is beáznak valahogy. Én inkább házilag megbarkácsoltam otthon a tömítést, az a tuti... :)

Amúgy meg van aki szerint alulról áznak be, nem (csak) a kupak felől.

Es minek oda egyaltalan kupak, plane, ha alulrol is azik? Csak a kiszaradast gatolja, lehet, hogy vissza sem teszem oket...

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Kis segitséget szeretnék kéri.Van egy astra 2007-öl gyártot 1.7 cdti-sem.A kérdeésem hogy az insp-feliratot hogyan tudnám nullázni.Szerelönél volt már csak elmaradt ez a kis dolog.Remélem enél is a napi km számláloval kel ügyködni.

A választ megköszöném.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Kis segitséget szeretnék kéri.Van egy astra 2007-öl gyártot 1.7 cdti-sem.A kérdeésem hogy az insp-feliratot hogyan tudnám nullázni.Szerelönél volt már csak elmaradt ez a kis dolog.Remélem enél is a napi km számláloval kel ügyködni.

A választ megköszöném.

Szia !

Tartsd nyomva a napi km számláló gombját és közben add rá a gyújtást, 1-2mp belül törlődik az "insp".

Link to comment
Megosztás:

Es minek oda egyaltalan kupak, plane, ha alulrol is azik? Csak a kiszaradast gatolja, lehet, hogy vissza sem teszem oket...

Azért nem fix az, hogy alulról is tényleg ázik, csak egy elmélet. Gondolom, hogy azért nem véletlenül van ott kupak. Én 1-2 nap alatt kiszárítottam úgy, hogy állás közben nem voltak a helyükön a kupakok. Utána szépen körbe letömítettem, azóta nekem nem ázott be (látható mértékben).

Link to comment
Megosztás:

Azért nem fix az, hogy alulról is tényleg ázik, csak egy elmélet. Gondolom, hogy azért nem véletlenül van ott kupak. Én 1-2 nap alatt kiszárítottam úgy, hogy állás közben nem voltak a helyükön a kupakok. Utána szépen körbe letömítettem, azóta nekem nem ázott be (látható mértékben).

Hogy honnan ázik azt nem tudom , de felülről a motortérből vagy akkor ázik be ha mosod magasnyomásúval és bemosok neki ( hogy minek arra viszonylag tiszta helyre sokat mosni azt nem tudom ) , vagy ami szerintem is valószínű, hogy alulról ázik be a kerék által felvert víztől.Mitől mástól?

Addig végül is nincs is vele probléma, míg nem kell lengéscsillapítót cserélni, vagy ha annyira odavan a menet, akkor egyik csillapításnál kiugrik, és annyi. Csak akkor hogy kormányzol? Azt tudja valaki?? Szerintem ez nem egyedi probléma semmiféle képen hiszen mi csak itt páran találkozunk ezzel, máshol is biztos van probléma csak mint ahogy szinte mindenki, tisztának találja a környéket ( és mi romolhat el egy kupak alatt?? ) nem igen bújik beljebb a kupak alá, így nem jön rá a problémára.

Ha felülről letömíted attól még nem biztos hogy a hiba nincs ha nem látod..... :)

Szerintem ha egy közös beadványban fordulnánk a főképviselethez, és csoportos képviselet lenne akkor nagyobb eséllyel lehetne ezzel ( típushibára hivatkozva ) valamit kezdeni. Így egyenként lehet elhajtanak bennünket a sunyiba.

Link to comment
Megosztás:

Hogy honnan ázik azt nem tudom , de felülről a motortérből vagy akkor ázik be ha mosod magasnyomásúval és bemosok neki ( hogy minek arra viszonylag tiszta helyre sokat mosni azt nem tudom ) , vagy ami szerintem is valószínű, hogy alulról ázik be a kerék által felvert víztől.Mitől mástól?

Addig végül is nincs is vele probléma, míg nem kell lengéscsillapítót cserélni, vagy ha annyira odavan a menet, akkor egyik csillapításnál kiugrik, és annyi. Csak akkor hogy kormányzol? Azt tudja valaki?? Szerintem ez nem egyedi probléma semmiféle képen hiszen mi csak itt páran találkozunk ezzel, máshol is biztos van probléma csak mint ahogy szinte mindenki, tisztának találja a környéket ( és mi romolhat el egy kupak alatt?? ) nem igen bújik beljebb a kupak alá, így nem jön rá a problémára.

Ha felülről letömíted attól még nem biztos hogy a hiba nincs ha nem látod..... :)

Szerintem ha egy közös beadványban fordulnánk a főképviselethez, és csoportos képviselet lenne akkor nagyobb eséllyel lehetne ezzel ( típushibára hivatkozva ) valamit kezdeni. Így egyenként lehet elhajtanak bennünket a sunyiba.

Ez egy nem ritka probléma, így sokakat is érint. Az Opel is foglalkozott ugye vele, mivel változtattak a kupakon egy jobban tömítő darabra. Ebből az is sejthető, hogy inkább felülről ázik, a kupak a ludas. Hogy ez mennyi problémát okozhat, az érdekes kérdés. Alapvetően nem a kasztni rozsdásodik, ami mindenképpen pozitív. Szerintem különösebben nem fog ezzel foglalkozni többet az Opel, mivel a napi használatot nem befolyásolja, veszélyt sem hordoz magában közvetlenül, ha meg hozzá kell nyúlni sok év után, akkor majd kicsit szív vele a szerviz és annyi.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy nem ritka probléma, így sokakat is érint. Az Opel is foglalkozott ugye vele, mivel változtattak a kupakon egy jobban tömítő darabra. Ebből az is sejthető, hogy inkább felülről ázik, a kupak a ludas. Hogy ez mennyi problémát okozhat, az érdekes kérdés. Alapvetően nem a kasztni rozsdásodik, ami mindenképpen pozitív. Szerintem különösebben nem fog ezzel foglalkozni többet az Opel, mivel a napi használatot nem befolyásolja, veszélyt sem hordoz magában közvetlenül, ha meg hozzá kell nyúlni sok év után, akkor majd kicsit szív vele a szerviz és annyi.

Ha toronycsapágyat cserélnél és nincs a torx nyilás mert megette a rozsda akkor ráfognak a teleszkóp szárára? és akkor már cseréljem azt is?

tényleg rozsdás a menet is és idővel elgyengülhet a csavar is és kész a baj.Suzuki is csinált valamit hasonló ügyben a tizenéves!!! autóival.ha lesz időm teszek fel fotót az enyémről vasárnap.ma néztem egy 2007 szeptemberi autót azon is odavolt a torx nyilás.végül is megvolt csak rozsdás volt és nemigen volt szerepe már.vesztenivaló nincs a vizsgálattal majd kíváncsi leszek az Opel válaszára.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy nem ritka probléma, így sokakat is érint. Az Opel is foglalkozott ugye vele, mivel változtattak a kupakon egy jobban tömítő darabra. Ebből az is sejthető, hogy inkább felülről ázik, a kupak a ludas. Hogy ez mennyi problémát okozhat, az érdekes kérdés. Alapvetően nem a kasztni rozsdásodik, ami mindenképpen pozitív. Szerintem különösebben nem fog ezzel foglalkozni többet az Opel, mivel a napi használatot nem befolyásolja, veszélyt sem hordoz magában közvetlenül, ha meg hozzá kell nyúlni sok év után, akkor majd kicsit szív vele a szerviz és annyi.

A szívással nincs is baj, mert ugye szerelni nemigen kell, mert ezt már vágni kellene.... na de a rozsda tényleg nagy úr, és nem csak a belső kulcsnyílást tette tönkre hanem a menetet ami kilátszik, és az anyát is. Talán az anya alatti rész egyenlőre megmenekül de mi van ha nem??? És elszáll az első futómű 140 környékén autópályán, a kocsiban a családdal?? Ezt nem részletezném!! Elötte volt egy Megan 1,9 D-em annak a motorja állt be 140-nél az autópálya belső sávjában. A motor leállt, az áramot levette a rendszer, így bezárt a kormányzár, megszűnt a szervó is. NA most ha éppen nem sikerül éppen hogy kigurulnom a leálló sávba, akkor ott halunk meg! NA most gondold végig ugyanezt a szitut egy széthullott első futóművel....... Azzal még gurulni sem tudsz.

Úgyhogy szerintem ez nem olyan kicsike probléma ami szót sem érdemel! IGENIS EZZEL FOGLALKOZNI KELL!!! Ettől még a kocsit szeretem, de kell keresni valami magnyugtató megoldást.

Link to comment
Megosztás:

A szívással nincs is baj, mert ugye szerelni nemigen kell, mert ezt már vágni kellene.... na de a rozsda tényleg nagy úr, és nem csak a belső kulcsnyílást tette tönkre hanem a menetet ami kilátszik, és az anyát is. Talán az anya alatti rész egyenlőre megmenekül de mi van ha nem??? És elszáll az első futómű 140 környékén autópályán, a kocsiban a családdal?? Ezt nem részletezném!! Elötte volt egy Megan 1,9 D-em annak a motorja állt be 140-nél az autópálya belső sávjában. A motor leállt, az áramot levette a rendszer, így bezárt a kormányzár, megszűnt a szervó is. NA most ha éppen nem sikerül éppen hogy kigurulnom a leálló sávba, akkor ott halunk meg! NA most gondold végig ugyanezt a szitut egy széthullott első futóművel....... Azzal még gurulni sem tudsz.

Úgyhogy szerintem ez nem olyan kicsike probléma ami szót sem érdemel! IGENIS EZZEL FOGLALKOZNI KELL!!! Ettől még a kocsit szeretem, de kell keresni valami magnyugtató megoldást.

Ma megnéztem én is. Van rozsda. Nem olyan vészes még, de ott van a kupak alatt. Szerintem teljesen egyértelmű, hogy típushibáról beszélhetünk...

Link to comment
Megosztás:

A szívással nincs is baj, mert ugye szerelni nemigen kell, mert ezt már vágni kellene.... na de a rozsda tényleg nagy úr, és nem csak a belső kulcsnyílást tette tönkre hanem a menetet ami kilátszik, és az anyát is. Talán az anya alatti rész egyenlőre megmenekül de mi van ha nem??? És elszáll az első futómű 140 környékén autópályán, a kocsiban a családdal?? Ezt nem részletezném!! Elötte volt egy Megan 1,9 D-em annak a motorja állt be 140-nél az autópálya belső sávjában. A motor leállt, az áramot levette a rendszer, így bezárt a kormányzár, megszűnt a szervó is. NA most ha éppen nem sikerül éppen hogy kigurulnom a leálló sávba, akkor ott halunk meg! NA most gondold végig ugyanezt a szitut egy széthullott első futóművel....... Azzal még gurulni sem tudsz.

Úgyhogy szerintem ez nem olyan kicsike probléma ami szót sem érdemel! IGENIS EZZEL FOGLALKOZNI KELL!!! Ettől még a kocsit szeretem, de kell keresni valami magnyugtató megoldást.

Mielőtt félreértés lenne a dologból, nem állítom, hogy ez így jól van. Nagyon nem jó, ha valami 1-2 éves autókban is ilyen szinten rozsdásodik. Viszont azt gondolom, hogy az Opel nem véletlenül nem rendelt el visszahívást a dologra (mert hogy ilyen szintű típushibáról tudnak, az szinte biztos). Volt már az autómnak visszahívása olyan dolog miatt, ami aztán végképp nem veszélyeztette az üzembiztonságot, és mégis javították garancián túl. Lehet naiv gondolat, de szerintem ha tényleges veszélyt jelentene ott a korrózió, akkor léptek volna miatta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.