-=HZR=- Elküldve Január31, 2012 Megoszt Elküldve Január31, 2012 1463 nekem is van de nem jártam utána még. Az autó megjárta az opel-szervizt. CIM-modul csere szükséges... Erről már olvastam a H-fórumon, de nem nagyon rémlik, h mit, ezért utána nézek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Spyki77 Elküldve Február5, 2012 Megoszt Elküldve Február5, 2012 Sziasztok! Keresőben nem találtam választ, ezért kérdeznék tőletek. Az autóm Astra H 1.4 Enjoy (2006.05 gyártású), most 35.000 Km van benne. Egy pár hónapja azt vettem észre, hogy álló helyzetben kicsit nehezen akarja az egyest venni, picit "erőltetni" kell, de csak viszonylag ritkán jön elő ez a hiba. Mondjuk minden 7-8. 1-es váltásnál, vagy talán még ritkábban. A kuplung rendesen fog, minden sebességet simán vesz, nem recseg a válltó, semmi más gond nincs az autóval. Weltautó garanciás még, ezért kérdezem,hogy érdemes lenne-e visszavinni, hogy nézzék meg? Vagy ezek az Astrák ilyenek? Előre is köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lev Elküldve Február8, 2012 Megoszt Elküldve Február8, 2012 Általában ilyenek de lehet hogy kulisszás kezd lenni de akkor nem 35 ekm van benne! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomoty Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Sziasztok! Keresőben nem találtam választ, ezért kérdeznék tőletek. Az autóm Astra H 1.4 Enjoy (2006.05 gyártású), most 35.000 Km van benne. Egy pár hónapja azt vettem észre, hogy álló helyzetben kicsit nehezen akarja az egyest venni, picit "erőltetni" kell, de csak viszonylag ritkán jön elő ez a hiba. Mondjuk minden 7-8. 1-es váltásnál, vagy talán még ritkábban. A kuplung rendesen fog, minden sebességet simán vesz, nem recseg a válltó, semmi más gond nincs az autóval. Weltautó garanciás még, ezért kérdezem,hogy érdemes lenne-e visszavinni, hogy nézzék meg? Vagy ezek az Astrák ilyenek? Előre is köszi a válaszokat! Szerintem cserélni kellene a váltó olajat első körben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
harmlevi Elküldve Február9, 2012 Megoszt Elküldve Február9, 2012 Sziasztok! Keresőben nem találtam választ, ezért kérdeznék tőletek. Az autóm Astra H 1.4 Enjoy (2006.05 gyártású), most 35.000 Km van benne. Egy pár hónapja azt vettem észre, hogy álló helyzetben kicsit nehezen akarja az egyest venni, picit "erőltetni" kell, de csak viszonylag ritkán jön elő ez a hiba. Mondjuk minden 7-8. 1-es váltásnál, vagy talán még ritkábban. A kuplung rendesen fog, minden sebességet simán vesz, nem recseg a válltó, semmi más gond nincs az autóval. Weltautó garanciás még, ezért kérdezem,hogy érdemes lenne-e visszavinni, hogy nézzék meg? Vagy ezek az Astrák ilyenek? Előre is köszi a válaszokat! Ha nehezen veszi, engedd fel és nyomd ki újra a kuplungot! Gyanítom, hogy meg fog szűnni a problémád... :) Szerintem a weltautonál azt mondanák rá, hogy ez ilyen, sok értelme nincs egy ilyen körnek, de talán egy próbát megérhet...:)! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Spyki77 Elküldve Február11, 2012 Megoszt Elküldve Február11, 2012 Köszi szépen a válaszokat mindenkinek!! Ezt a kétszeri kuplung kinyomásos módszert meg kipróbálom, lehet beválik. Thx az ötletet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
benkoa Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 Üdvözlök Mindenkit! Azt szeretném megtudni, hogy a gyárilag tolatóradarral felszerelt Astra H-ban hogyan és hová történik a távolság kijelzése? Létezik az, hogy egy GID vagy CID kijelző végzi ezt a feladatot, esetleg egy külön beépített visszajelző van erre a célra? Amennyiben a GID vagy CID látja el ezt a funkciót, akkor ez utólag is elindítható szolgáltatás? Utólag beépíthető bármilyen típusú tolatóradar? Itt a CAN-BUS renszerre gondolok, mert úgy tudom, hogy minden utólag beépített elektronika (pl.:riasztó, vonóhorog, ...stb)CAN-BUS rendszerűnek kell, hogy legyen. Köszönettel:benkoa Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 Üdvözlök Mindenkit! Azt szeretném megtudni, hogy a gyárilag tolatóradarral felszerelt Astra H-ban hogyan és hová történik a távolság kijelzése? Létezik az, hogy egy GID vagy CID kijelző végzi ezt a feladatot, esetleg egy külön beépített visszajelző van erre a célra? Amennyiben a GID vagy CID látja el ezt a funkciót, akkor ez utólag is elindítható szolgáltatás? Utólag beépíthető bármilyen típusú tolatóradar? Itt a CAN-BUS renszerre gondolok, mert úgy tudom, hogy minden utólag beépített elektronika (pl.:riasztó, vonóhorog, ...stb)CAN-BUS rendszerűnek kell, hogy legyen. Köszönettel:benkoa A gyári tolatóradar csak hanggal jelez, a hangszóró pedig a jobb hátsó lámpa mögött van elhelyezve. A gyári kiépítésű szett elöl-hátul 4-4 érzékelővel dolgozik. A műszerfalon van egy gomb, azzal lehet kikapcsolni átmenetileg a funkciót, illetve itt jelzi vissza (led villogással) a hibát, vagy a zavaró hangokat. Egyik kijelzővel sincs kapcsolatban. Utólagos, pár szóban: nem kell, hogy can-bus-os legyen. A hátsó lökhárítóban kell jó helyre elhelyezni a 2-3-4 érzékelőt (inkább négyet), bevezetékelni a visszajelzést (csak hangszóró, vagy hangszóró plusz kijelző), és a tápot a tolatólámpáról ráadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benkoa Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 A gyári tolatóradar csak hanggal jelez, a hangszóró pedig a jobb hátsó lámpa mögött van elhelyezve. A gyári kiépítésű szett elöl-hátul 4-4 érzékelővel dolgozik. A műszerfalon van egy gomb, azzal lehet kikapcsolni átmenetileg a funkciót, illetve itt jelzi vissza (led villogással) a hibát, vagy a zavaró hangokat. Egyik kijelzővel sincs kapcsolatban. Utólagos, pár szóban: nem kell, hogy can-bus-os legyen. A hátsó lökhárítóban kell jó helyre elhelyezni a 2-3-4 érzékelőt (inkább négyet), bevezetékelni a visszajelzést (csak hangszóró, vagy hangszóró plusz kijelző), és a tápot a tolatólámpáról ráadni. Ismét köszönöm a segítséget. Így sokkal egyszerűbb lesz a megoldás a gondomra. benkoa Link to comment Megosztás: More sharing options...
benkoa Elküldve Február13, 2012 Megoszt Elküldve Február13, 2012 [ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astrás Imi Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Sziasztok! Tud nekem valaki segíteni? 2005-ös 1.6 benzines H astrám van kb 16 hónapja. Ezen a télen kezdte azt,hogy reggel hidegen nem megy. Ha beindítom és rögtön elindulok vele akkor folyamatosan leáll,hiába nyomom padlóig a gázpedált nem akar menni. Ha viszont indulás előtt beindítom és már meleg semmi baja.Találkozott már valaki ezzel problémával? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanyalaci Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Sziasztok Az 1.7 CDTI motor mennyi ido alatt melgszik be? A konyben azt irja, hogy menet kozben kell bemelegiteni, nem alapjaraton. Meg kell tegyek kb 15 km, vagy uresjaratban 10-15 perc hogy jo legyen a futes. Ez normalis, vagy baj van valahol? Az oreg Daciamban 3 km utan nagyon jo futes van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Február15, 2012 Megoszt Elküldve Február15, 2012 Sziasztok Az 1.7 CDTI motor mennyi ido alatt melgszik be? A konyben azt irja, hogy menet kozben kell bemelegiteni, nem alapjaraton. Meg kell tegyek kb 15 km, vagy uresjaratban 10-15 perc hogy jo legyen a futes. Ez normalis, vagy baj van valahol? Az oreg Daciamban 3 km utan nagyon jo futes van. Jobb a hatásfoka mint a régi dáciádnak, kevesebb veszteséghő keletkezik, amit a fűtésen lehet érezni, hogy tovább tart a víz felmelegedése. Nekem és mindenkinek ilyen, úgyhogy ne aggódj, így a jó és különben is jön a tavasz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
vegita Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Sziasztok! Z1.7dtl motorkódú autómon akarok hosszbordás szíjat , vezető görgőt, valamint feszítő görgőt cserélni. A feszítőnek semmi baja, a gond az h a Unixba nincs külön görgő csak feszítővel, igy azonban jóval megterhelné a költségeket. Esetleg tud valaki valamilyen megoldást /más tip. görgő ami illene a feszítőhöz/? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 T vegita! bardiauto.hu: SKF vezérműszíj feszítő csapágy (MVKM 25215) SKF cikkszám: VKM 25215. Link to comment Megosztás: More sharing options...
benkoa Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 Sziasztok! Tolatóradar kijelző és vonóhorog visszajelző vezetéket szeretnék eljuttatni a hátsó csomagtérből (REC környéke) a műszerfal mögé vagy fölé. Tudja-e valaki, hogy merre "induljak". Hogyan csináljam? Mit kell szétszednem a vezetékek eltüntetéséhez? Köszönettel:benkoa Link to comment Megosztás: More sharing options...
vegita Elküldve Február16, 2012 Megoszt Elküldve Február16, 2012 T vegita! bardiauto.hu: SKF vezérműszíj feszítő csapágy (MVKM 25215) SKF cikkszám: VKM 25215. Köszönöm a választ Mantec! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ohanxi Elküldve Február17, 2012 Megoszt Elküldve Február17, 2012 Sziasztok, tud valaki arról hogy volt-e visszahívás az 1.3 cdti motorokkal kapcsolatban? Vagy szoftverfrissítés esetleg?? Egy rángatózós problémával küzdünk (én meg a szervíz) és most úgy néz ki, hogy elektronikai eredetű a hiba. Nem tudni... Évjárat 2006.08. Motor: Z13dth Köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Jobb a hatásfoka mint a régi dáciádnak, kevesebb veszteséghő keletkezik, amit a fűtésen lehet érezni, hogy tovább tart a víz felmelegedése. Nekem és mindenkinek ilyen, úgyhogy ne aggódj, így a jó és különben is jön a tavasz! Szia! Hát hogy jobb a hatásfoka és ezért kevesebb a veszteséghő..azt nem mondanám. A diesel nagyobb nyomásomn működik, az is forog 3-4 ezret, akár, majdnem mint a Dácia. :-) Úgyhogy a hőképzése a nagyobb térfogat és felület miatt inkább nagyobb mint kiseb! A nagyobb teljesítményt ( Dácia 55 Le / Opel 120 Le... ) meg üzemanyag égetéssel hozzák le, ami ugye arányosan több hőt is termel! A Dáciában "direkt" fűtés ( voltbenne termosztát is persze.. ) volt hatalmas radiátorral és te szabályoztad ( vagy nem igen tudtad..,.. ) a keverést és a ventillátort, ahogy éppen sikerült. Odafontad a max meleget és pár percen belül CSAK meleggel fűtöttél. Aztán nekiálltál kevergetni... :-) mert ha nem akkor leégett a lábad....... Az új autóknál már évek óta fűtés és így a klíma is hasonlóan működik, hogy inkább kisebb radiátort tesznek be, így lassabban melegszik és hül a kocs utasterei. Miután elektromos a beállítás és apró kütyük vannak amik ha sokat mozognak ( esetleges nagy radiátorok mellett akár percenként többször állítana keverék arányt - hideg-meleg-- arányt miután a digit klíma erre szolgál, állandó hőfokot szeretne, ezért folyamatosan szabályoznia kellene ) gyorsabban kopnak és mennek tönkre! Így egy kisebb teljesítményű egységeket építenek be ami által ugyanúgy el lehet érni a beállított hőfokokat csak a méret miatt lassabban, több idő alatt. Mivel kisebb és lasabban fűt/ hűt, így nem kell annyit beavatkozni az állítgatásokba, és ez által az élettartam a kütyüknek megnő. ( szervo motor, fogaskerekek, csúszkák, műanyag olcsó alkatrészek) Meg hát egy kisebb radíátor meg klíma rendszer az olcsóbb is a gyártónak, ( tehát nagyobb a haszon ) az eredmény meg ugyanaz mintha óriásit tenne és fél perc alatt meleg és hideg lenne!!! RÁÉR kivárni, mivel vélhetőleg nem 5 perért indítja be a kovcsit... :-) ha meg igen, akkor meg így járt..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Akkor van gáz, ha nagyon nagyon lassan melegszik, és vagy el sem éri az üzemi hőfokot, mert a hűtő manapság elég jó hideget kap, ekor a termosztát sz*rt be, ami télen jobban feltűnik mint nyáron! :-) Nyáron inkább az tűnik fel ha a klíma sz*rik be...... nem a termosztát..... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szbalint Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Üdv Mindenkinek! Probléma: az utastérbe a levegő befúvás csak a legnagyobb fokozatban működik. 1-3 fokozat meg sem nyikkan, 4-esben meg süvít ahogy kell. Egyik napról a másikra ment el az első 3 fokozat, a 4-es pedig azóta is (1-2 hete) tartja magát. Tudja valaki mi lehet a hiba? Astra H Z16 XEP ferdehátú 2005-ös Előre is kösz a tippeket! Bálint Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Üdv Mindenkinek! Probléma: az utastérbe a levegő befúvás csak a legnagyobb fokozatban működik. 1-3 fokozat meg sem nyikkan, 4-esben meg süvít ahogy kell. Egyik napról a másikra ment el az első 3 fokozat, a 4-es pedig azóta is (1-2 hete) tartja magát. Tudja valaki mi lehet a hiba? Astra H Z16 XEP ferdehátú 2005-ös Előre is kösz a tippeket! Bálint fűtőmotor előtét ellenállás ,ez a becsületes neve :) ez jó a tiéd be is : http://opelcentrum.h...atorhoz-astra-g manuál vagy digi klíma ? ha esetleg digi: http://opelcentrum.hu/aruhaz/klima/ellenallasok/ellenallas-futes-ventillatorhoz-astra-h Link to comment Megosztás: More sharing options...
szokola Elküldve Február23, 2012 Megoszt Elküldve Február23, 2012 Sziasztok! Tolatóradar kijelző és vonóhorog visszajelző vezetéket szeretnék eljuttatni a hátsó csomagtérből (REC környéke) a műszerfal mögé vagy fölé. Tudja-e valaki, hogy merre "induljak". Hogyan csináljam? Mit kell szétszednem a vezetékek eltüntetéséhez? Köszönettel:benkoa Én már párszor szétkaptam, blokkoló, tolatóradar szerelés végett a kocsit. Bár nekem sedan kivitel van. Ha hátulról indulunk. A szerelő ablakokon keresztül a vezetéket be tudod húzni a vezető oldal felé a hátsó ülés mögötti karosszéria részbe. Gimugédert leszeded az ajtónál. ülés lehajt. Patentokat kiveszed a műanyag elemekből. Felül csak kihúzzuk a műanyag elemeket, hogy be tudd húzni a vezetéket mögé. Küszöbnél ki kell pattintani a műanyagot a küszöbből. Ott be tudod húzni az ott futó műanyag sínbe a vezetéket. A bizt. öv takaró lemezt is ki tudod pattintani alulról, ha már nem takarja a hátső küszöb takaró. Az első ajtó alatti műanyag is pattintós. Egy határozott mozdulat és kipattintod. Ott is van egy műanyag sín. Abba vezeted a vezetéket el. Az első ajtónál is leveszed a gumigédert. Alatta fel tudod húzni a vezetéket teljesen a műszerfal tetejéig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szbalint Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 fűtőmotor előtét ellenállás ,ez a becsületes neve :) ez jó a tiéd be is : http://opelcentrum.h...atorhoz-astra-g manuál vagy digi klíma ? ha esetleg digi: http://opelcentrum.h...atorhoz-astra-h Kösz a választ! Nem digitális. Ez a cucc egyforma a G és a H Astrában? Tehát elméletileg most is ilyen van benne, vagy csak ez is jó hozzá? És egyébként mitől szállhatott el? Elő szokott fordulni, vagy van valami más hiba, ami ezt okozza? A lényeg, hogy ha cserélve lesz nem pukkan el az új is rövid idő alatt? Ja, és van esélyem ezt otthon kicserélni, vagy szerviz kell hozzá? Nem vagyok nagyon "műszaki", de azért pár csavartól és vezetéktől nem rettenek meg. Kösz! Bálint Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február24, 2012 Megoszt Elküldve Február24, 2012 Kösz a választ! Nem digitális. Ez a cucc egyforma a G és a H Astrában? Tehát elméletileg most is ilyen van benne, vagy csak ez is jó hozzá? És egyébként mitől szállhatott el? Elő szokott fordulni, vagy van valami más hiba, ami ezt okozza? A lényeg, hogy ha cserélve lesz nem pukkan el az új is rövid idő alatt? Ja, és van esélyem ezt otthon kicserélni, vagy szerviz kell hozzá? Nem vagyok nagyon "műszaki", de azért pár csavartól és vezetéktől nem rettenek meg. Kösz! Bálint igen jó bele... csak az oldalon van hülyén jelölve :) szerintem megtudod csinálni otthon :) ez sajnos ilyen, ez a hiba előfordul F,G,H astrs-ban, corsa-ban... stb. az a lényeg hogy ez legyen a katalógus száma : 6845782 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts