Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

köszi!de mintha minden fordulaton hallani, csak nem annyira. Én a vezérműszíjra gondoltam meg a feszítőre és vízpumpa. Ezeket még nem tudtam lecserélni, majd ha haza megyek csabáról. motor jó, húz rendesen, nem kormol, nincs kék füstje sem (mintha enné az olajat), nem büdös. alapjáraton negyon szépen jár dízelekhez képest, olajcsere után csendesebb. csak ez a fránya csörgés vagy mi "trrrr" és ahogy növelem a fordulatot egyre gyorsabb csinálja majd nem hallani úgy.....

Mintha lett volna korábban valami visszahívás hibás tartóbakra, vagy valami gumielemre ami rezonanciát, zajt okozott valamelyik dízel típusnál korábban, de nem emlékszem rá, mert engem nem érintett... Próbálj meg visszaolvasni, hátha megtalálod, vagy valamelyik dízeles cartárs hátha tud segíteni akinek volt ilyen gondja..:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy amikor felkapcsolom a tompított világítást vagy csak a helyzetjelzőt akkor a két első helyzetjelző lámpa csak 2-3 másodpercig világít és aztán elalszik mindkettő, a hátsók világítanak. Valaki találkozott már haonlóval? Előre is köszönöm a választ!

Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy amikor felkapcsolom a tompított világítást vagy csak a helyzetjelzőt akkor a két első helyzetjelző lámpa csak 2-3 másodpercig világít és aztán elalszik mindkettő, a hátsók világítanak. Valaki találkozott már haonlóval? Előre is köszönöm a választ!

Üdv

12v 5w-os izzó való bele. Ha nagyobb, vagy kisebb a teljesítménye, akkor lekapcsolja az elektronika. Nézd meg!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra (H) Caravan-nál tapasztalt-e valaki olyat, hogy a csomagtér ajtón lévő króm díszléc alsó részénél ( a rendszám és a lámpa között) rozsdásodni kezd az ajtó? Nekem fél év alatt másodszorra jött ez elő. A fényező szerint a króm díszléc tartói valószínűleg eltörtek, vagy gyárilag nagyon közel vannak a festéshez, így a léc a menet közbeni rezonancia miatt ledörzsöli a festéket és ezért kezd rozsdásodni. Hallottam már olyat hogy ez talán Opel betegség. Ha valaki tapasztalt már ilyet, akkor milyen megoldás létezik rá?

Ford Focus ghia típusbetegsége is.

A fém kidörzsölve a krómmal rekcióba lép egymással és rohad.

Nekem a legelső dolgom volt kővédő fóliát rakatni a krómléc alá, ezzel elkerülhető

Link to comment
Megosztás:

Mintha lett volna korábban valami visszahívás hibás tartóbakra, vagy valami gumielemre ami rezonanciát, zajt okozott valamelyik dízel típusnál korábban, de nem emlékszem rá, mert engem nem érintett... Próbálj meg visszaolvasni, hátha megtalálod, vagy valamelyik dízeles cartárs hátha tud segíteni akinek volt ilyen gondja.. :)

Tettem injektor tisztítót az üzemanyaghoz, szebb a motor járása meg minden, de a fentebb leírt észrevételem még mindig megvan. amikor bemelegszik a motor, már nincs ilyen hangja, csak ha hideg. Az a baj, hogy mindig azt figyelem s idegesít. Másnak nem volt ilyen problémája sohasem?

Link to comment
Megosztás:

Ford Focus ghia típusbetegsége is.

A fém kidörzsölve a krómmal rekcióba lép egymással és rohad.

Nekem a legelső dolgom volt kővédő fóliát rakatni a krómléc alá, ezzel elkerülhető

Akkor rakatok én is. Nem akarom harmadszorra is fényeztetni. Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Astra h 1.7cdti 101LE (z17dth) típusnál volt szerencséje már valakinek Kettőstömegű lendkerék problémával?

Ha igen akkor kiváncsi lennék a tapasztalatra, mi volt a végső stádium amikor már cserélni kellett, vagy mit produkált amikor tönkrement.

Bármilyen tanácsot elfogadok!

Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!! Astra h 1.7cdti 101LE (z17dth) típusnál volt szerencséje már valakinek Kettőstömegű lendkerék problémával? Ha igen akkor kiváncsi lennék a tapasztalatra, mi volt a végső stádium amikor már cserélni kellett, vagy mit produkált amikor tönkrement. Bármilyen tanácsot elfogadok! Köszönöm előre is!

Szia! Nekem már olyan szinten volt szar, hogy melegen alapjáraton mintha 3 henger ment volna (ha benyomtam a kuplungot, akkor szépen járt a motor), indításkor csattant, és úgy hullott a fémreszelék belőle, hogy az önindító tele ment vele és már alig tekert. Ennél tovább nem mertem húzni, ki lett cserélve, kuplunggal és csapággyal együtt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Astra h 1.7cdti 101LE (z17dth) típusnál volt szerencséje már valakinek Kettőstömegű lendkerék problémával?

Ha igen akkor kiváncsi lennék a tapasztalatra, mi volt a végső stádium amikor már cserélni kellett, vagy mit produkált amikor tönkrement.

Bármilyen tanácsot elfogadok!

Köszönöm előre is!

Nálam jelenleg is tart a folyamat. Szerelőre(időpontra) várok. Váltáskor (kuplung felengedésekor) csörgő hang a motor felöl. Nagyon nem akarom már húzni a dolgot, mert néha durva hangja van.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nekem már olyan szinten volt szar, hogy melegen alapjáraton mintha 3 henger ment volna (ha benyomtam a kuplungot, akkor szépen járt a motor), indításkor csattant, és úgy hullott a fémreszelék belőle, hogy az önindító tele ment vele és már alig tekert. Ennél tovább nem mertem húzni, ki lett cserélve, kuplunggal és csapággyal együtt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A klímám tavaly tökéletes volt, most a téli időszak után bekapcsolva hang alapján ugyan megy, de semmit sem hűt... Szerintetek mi lehet a baj?

Tud valaki Bpesten egy megbízható klímaszervízest ajánlani? Vannak ezek a mobil, házhoz jövő klímások, érdemes velük foglalkozni?

Köszi a segítséget!

Astra H 1,7 CDTi 100LE

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Végig olvastam az egész fórumot, de nem találtam megoldást a problémámra... Mint már korábban kérdeztem tőletek, hogy az autóm hangja eléggé kopok hidegen (1,7 CDTi 100 LE), üzemanyag adalékot adtam hozzá, de nem változott semmit sem, minden most lett lecserélve az autón, de ez sem segített. Még egyet megfogok csinálni, hogy az akkumulátort kicserélem, remélem segít. Ötleteiteket szívesem venném!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Végig olvastam az egész fórumot, de nem találtam megoldást a problémámra... Mint már korábban kérdeztem tőletek, hogy az autóm hangja eléggé kopok hidegen (1,7 CDTi 100 LE), üzemanyag adalékot adtam hozzá, de nem változott semmit sem, minden most lett lecserélve az autón, de ez sem segített. Még egyet megfogok csinálni, hogy az akkumulátort kicserélem, remélem segít. Ötleteiteket szívesem venném!

Ha indul az autó, akkor inkább költsd valami értelmesebb dologra azt a pénzt, mert azzal biztos nem fog megjavulni az autó, vagy menj el diagnosztikára valami komoly helyre és meglesz a probléma.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A klímám tavaly tökéletes volt, most a téli időszak után bekapcsolva hang alapján ugyan megy, de semmit sem hűt... Szerintetek mi lehet a baj?

Tud valaki Bpesten egy megbízható klímaszervízest ajánlani? Vannak ezek a mobil, házhoz jövő klímások, érdemes velük foglalkozni?

Köszi a segítséget!

Astra H 1,7 CDTi 100LE

Szia!

elindul a klíma?

vagy be se kapcsol?

ha nem kapcsol be próbáld meg azt hogy lehúzod a csatlakozót a klímáról, utána vissza dugod.

nekem néha szokott segíteni ha nem indul a klíma......

Link to comment
Megosztás:

Szia!

elindul a klíma?

vagy be se kapcsol?

ha nem kapcsol be próbáld meg azt hogy lehúzod a csatlakozót a klímáról, utána vissza dugod.

nekem néha szokott segíteni ha nem indul a klíma......

Szia!

Hallhatóan elindul, de a hangja elég fura és semmit sem hűt...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok sebbváltóra szoknyát honnan lehet szerezni ? sajnos műbőr és már csúnnyán kopott, illletve hogyan lehet lecserélni rajta ? köszi

Hali!

Vaterán nézz körül. 1800-5000 van minden. Pl: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/utaster_csomagter/valtogomb_valtoszoknya/valtoszoknya_janitol_1800_ft_1563146669.html

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nekem már olyan szinten volt szar, hogy melegen alapjáraton mintha 3 henger ment volna (ha benyomtam a kuplungot, akkor szépen járt a motor), indításkor csattant, és úgy hullott a fémreszelék belőle, hogy az önindító tele ment vele és már alig tekert. Ennél tovább nem mertem húzni, ki lett cserélve, kuplunggal és csapággyal együtt.

Sziasztok!

Egy régi "motorostól" hallottam hogy a leállásokat meg az indításokat benyomott kuplunggal kell csinálni így tovább bírja a kettőstömegű..... gondolom azért mert leválasztja a behajtó tengelyt így a fogaskerekek ill tengely tömege nem jelentkezik.

Amúgy gondolom azért az sem örök életű ettől függetlenül. A váltási lökések illetve a motorfék símítását hivatott ellensúlyozni..... ha óvatosabban gyorsítasz meg nem szadizod akkor tovább lesz jó...

Link to comment
Megosztás:

Szia! Nekem már olyan szinten volt szar, hogy melegen alapjáraton mintha 3 henger ment volna (ha benyomtam a kuplungot, akkor szépen járt a motor), indításkor csattant, és úgy hullott a fémreszelék belőle, hogy az önindító tele ment vele és már alig tekert. Ennél tovább nem mertem húzni, ki lett cserélve, kuplunggal és csapággyal együtt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Egy Astra H 1.7 CDTI-m van és mostanság előbukkant egy nagyon furcsa zaj / bugyborékolás, vagy nem is tudom minek nevezhetném. Amikor felpörgetem a motort nem hallatszik csak amikor elengedem a gázt és akkor sem minden esetben. Alapjáratban is olyan 1-2 percenkent jelentkezik a zaj es aztán elhalgat. Nem hangos de igen idegesítő. Eleinte arra gondoltam hogy valami szíj megszorul ilyenkor és amiatt van a zaj de azt monják hogy nem.

Tünetek nincsenek csak ez a furcsa zaj. Voltam szervízben vele ahol nagyjából rajöttek hogy valahonnan a motor hátuljabol a vezérműszíj kornyekeről johet. Nem vezermű mert az nemrég lett cserelve és a zörej nem szünt meg. Azt mondták hogy lehet valami vákumhang vagy ehez hasonló.

Tud valaki valami diagnozist esetleg vagy hasonlot?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy régi "motorostól" hallottam hogy a leállásokat meg az indításokat benyomott kuplunggal kell csinálni így tovább bírja a kettőstömegű..... gondolom azért mert leválasztja a behajtó tengelyt így a fogaskerekek ill tengely tömege nem jelentkezik.

Amúgy gondolom azért az sem örök életű ettől függetlenül. A váltási lökések illetve a motorfék símítását hivatott ellensúlyozni..... ha óvatosabban gyorsítasz meg nem szadizod akkor tovább lesz jó...

Én is így hallottam még régebben és ennek megfelelően indítottam. Nem vadultam vele, mert ugye nem versenyautó, de ettől függetlenül 160 ezernél utolért a kettős tömegű lendkerék csere. A szerelő akihez viszem hétfőn, azt mondta, hogy a túlzottan alacsony fordulaton való közlekedés is sokat árt nem csak a kuplung "dobálása" plusz a sok városi váltogatás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretném az Astra H kombimban (2009.09. 1,6 benzines)a műszerfal festett részeit kiszerelni, és lefényeztetni, vagy fóliáztatni, mivel vannak lekopott részek. Ugyanezt tenném az első ajtó betétjeivel valamint a kormányon lévőkkel is. Tudna valaki valami szétszedési útmutatást adni? Esetleg fotóval, ha van..

Előre is köszönöm..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.