Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :(

Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől.

Link to comment
Megosztás:

Hát a legutóbbi vezérlés cserénél (Cs betűs szervíz) én is mérgelődtem. Szóltam, hogy ne töltsék vissza a több éves, koszos motoron és egyéb alkatrészeken lecsorgatott és összegyűjtött levet. Erre hozták a gm-es tömény fagyállót, hogy azt töltik bele. Szóltam, hogy azért hígitsuk legalább -30fokosra. Erre ráburított csapvizet ioncserélt helyett. Ekkor már nem szóltam csak beletörődtem :(

Igaz nincs gondom a fűtéssel, de ha vizköves lesz akkor tudom mitől.

Viszont arra elég ecettel átmosni, a vízkövet az is tökéletesen eltávolítja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm.

A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt.

pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova.

Mi lehet a probléma szerintetek?

Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! olyan kérdésem lenne, hogy van egy opel astra g 1.6 16v autóm.

A probléma az lenne vele, hogy levegő tekerős gombját akárhova állítom mindenhol fújja a levegőt.

pl: ablakra van állítva a fűtés és akkor is jön lábra testre mindenhova.

Mi lehet a probléma szerintetek?

Illetve nagyon párásodik a szélvédő tudtok segíteni jó tanácsokkal? pollenszűrő kiszedve.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Na ezzel én is igy vagyok csak nekem f astrám van!!!

Link to comment
Megosztás:

Nálam is detto. talán kis különbség van az állások között, de nem jelentős. Párásodásnál középső zsaluk elzárva, és fentre tekerve a kapcsoló. Így talán hatásos (abb)...

Reggel beindítom a kocsit, és bekapcsolom a klímát, és miután lement a pára elindulok. Nálam bevállt! Esőben is tökéletes...

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut.

Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést?

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a fűtésnél a levegő nem jut le a lábtérbe. Hiába tekerem a kapcsolót bármelyik állásba, egyik oldalon sincsen levegőmozgás. Az ablakra és a felső szellőzőbe gond nélkül eljut.

Volt már valakinek hasonló gondja? Hol kezdjem a hibakeresést?

Köszönöm.

Hát nálam is eléggé gyengén megy.Próbáld ki ugy hogy a középsőket elzárod, és csak alulra nyomatsz (meg az ablakra ui. azt nem lehet elzárni). Így valaminek jönni kell. De mondom, nálam is nagyon gyenge :(

Link to comment
Megosztás:

Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető.

Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz?

Link to comment
Megosztás:

Próbálom kideríteni, hogy a Diavia klíma kompresszor felmegy-e egy c20xe blokkra az eredeti konzoljával és feszítőgörgőjével. Az biztos, hogy 1.6-osra csont nélkül passzol, és 1.7D-hez is felszerelhető.

Tudna valaki feltenni egy képet egy klíma nélküli c20xe-ről szemből alulnézetből? Az 1.6 így néz ki:

http://kepfeltoltes.hu/view/121216/foto_005k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az érdekelne első körben, hogy megvan-e a blokkon az a négy furat, ami a konzolnak kell. A hosszbordás szíj profilja ugyanaz?

lefényképeztem már neked egy XE motorteret csütörtökön csak elfelejtettem elküldeni :lol: :D dobj mail címet pübe, és szórom amit találtam.
Link to comment
Megosztás:

Helló Mindenki!

Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta.

Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között?

Link to comment
Megosztás:

Helló Mindenki!

Olyan problémám lenne, hogy haldoklik a fűtőmotorom. 1-es fokozatban meg sem mozdul, 2-es -3-as-4-es megy, de mintha nem pörögné ki magát rendesen. Előtét ellenállásra tippeltem először, kicseréltem, de nem az a baja, másikkal is ugyan ezt produkálta.

Mennyire nehéz kiszerelni a f.motort a helyéről?Illetve van -e különbség a benzinesbe és dieselesbe szereltek között?

Nem nehéz kiszedni csak el kell távolítani a szélvédő alatti műanyagot. Szerintem semmi különbség köztük.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma?

Üdv,

Zsolt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az X14NZ motoros Astrámnak (2001, 148e km.) hőháztartási problémái vannak. Hidegen indulás után kb. 6-8 kilométerrel nagyjából bemelegszik, a mutató a kék mező és a 90 fokos jelzés közé emelkedik. Ilyenkor ha elkezdek fűteni, normál országúti 90-100-as tempó mellett is elkezd visszahülni a víz, a mutató visszamegy kb. a kék mező közepére. Ha kikapcsolom a fűtést visszamelegszik. Eddig ilyet nem produkált az autó, és tartok tőle, hogy ezért fogyaszt a szokásosnál 1-1,5 literrel többet, illetve a fűtés sem az igazi. Van esetleg tippje valakinek, hogy mi lehet a probléma?

Üdv,

Zsolt

Termosztát.

Link to comment
Megosztás:

Termosztát.

Köszi.

Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani.

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Melyik gyártó alkatrészét preferáljátok inkább? Látok itt olyat, hogy Meyle, Valeo, Facet, Gates, Wahler... 1-2 ezer forintos eltérés jelen esetben nem érdekel, csak jó legyen. Nem szeretném egy év múlva újra szétbontani.

Gates, Wahler leginkább. Arra figyelj, hogy a gumigyűrű, ami a peremére megy meg legyen hozzá, nem mindig adják hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Helló sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy az ha szertnék az F Asrtámba klímát az menyire kivitelezhető? És hol keressek utána?

Ha gyáriban gondolkodsz akkor bontóban keresel egy donorautót kiveszed belőle és berakod a tiédbe. Ha nem ragaszkodsz a gyárihoz akor felkeresel egy erre szakosodott céget odaviszed beleteszik és ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.