Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Lekoppanni nem fog, csak sz.rt nem fog érni az egész. Az ültetés lényege, hogy stabilabb keményebb legyen a futóműved. Ha lengéscsillapítót nem cserélsz akkor gyakorlatilag annyit érsz el, hogy 4-5 centivel alacsonyabban fogsz ugyanúgy billegni. A rugók keményebbek lesznek, úgyhogy a komfort része elmegy, de legalább a lényege, amitől ez jó tudna lenni nem jön meg. Használtan amiket érdemes megvenni, drágábbak, mintha veszel egy pakk olcsókategóriás újat. Egy fk-ta szettel is tök jól el lehet lenni, amennyibe kerülnek, annyiért teljesen jók. Én is azzal kezdtem, és arra hogy legyen egy gyárinál jobb valami az autó alatt, amíg nem lesz pénzem komolyabbra, hibátlan. Került az egész szett vagy 35-be, 4 rugóval 4 lengéscsillapítóval, és 2-3 évig teljesen jó is volt a saját szintjén. Egy márkásabb szetthez persze köze nincs, de a gyárinál lényegesen jobbat lehet autózni vele. Viszont ezekből használtat venni nagyjából értelmetlen, hacsak nem a haver 2 hete beszerelt szettje eladó, mert éppen szétesett az autója, és inkább elbontja. 2 tankolás árából kijön, ettől olcsóbban inkább nem kéne hozzányúlni.

Ennek az fk-s szettnek utána nézek. Csak mindhez az van írva hogy kivéve caravan meg vonóhorog na nekem az is van rajta :D de akkor ezek szerint nem gátolt hogy tegyek alá :D

Link to comment
Megosztás:

Ennek az fk-s szettnek utána nézek. Csak mindhez az van írva hogy kivéve caravan meg vonóhorog na nekem az is van rajta :D de akkor ezek szerint nem gátolt hogy tegyek alá :D

Azért lehet mert caravannal más a rugó és més a teleszkóp hátul, de ehhez is van ültetőszett.

Link to comment
Megosztás:

Én felraktam a téli gummákat 14-es felnivel. Hát, a gsi fékpofák és a felni között mondjuk a hajszálam még pont elfér :D De k jól néz ki, majd lefényképezem.

Ez is 14-es volt, át kellett tenni a súlyokat, hogy elférjen: :D

http://www.opelforum.hu/uploads/1241212115/gallery_5473_225_441922.jpg

A hátsó tárcsához viszont már nem volt jó.

A lemez felnire érdemes tenni dísztárcsát, mert amikor ilyen közel van, szeret rozsdásodni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez is 14-es volt, át kellett tenni a súlyokat, hogy elférjen: :D

http://www.opelforum.hu/uploads/1241212115/gallery_5473_225_441922.jpg

A hátsó tárcsához viszont már nem volt jó.

A lemez felnire érdemes tenni dísztárcsát, mert amikor ilyen közel van, szeret rozsdásodni. ;)

Ez sem rossz :)

Nekem a lemezfelnim ez a viva kadettfelni (ha úgy hívják), ötszög kupakkal, háromszög lukakkal.

Tavaly le is festettem feketére (ezüst volt), a kupakjait meg fehérre, most olyan amerikai rendőrautós :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 96-os F Astra kombim. Futómű beállításon van túl, nem húz semerre, szépen egyenesen megy nyílt úton. Hátsó szilenteket kicseréltük, mert tönkrementek. A hátulja kanyarban nagyon instabil volt, olyan mint ha később reagált volna a hátsó futómű. Nagyon szar érzés volt a se****ben. :unsure: Valamennyire enyhült a probléma de továbbra sem tökéletes. Új téli gumik vannak rajta. Lengéscsillapítók elöl/hátul kb 80%. Mi okozhatja a problémát? Rossz lengéscsillapító? Esetleg rugó? Vagy valami más? Üdv

Módosítva : gyuree92
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy 96-os F Astra kombim. Futómű beállításon van túl, nem húz semerre, szépen egyenesen megy nyílt úton. Hátsó szilenteket kicseréltük, mert tönkrementek. A hátulja kanyarban nagyon instabil volt, olyan mint ha később reagált volna a hátsó futómű. Nagyon szar érzés volt a se****ben. :unsure: Valamennyire enyhült a probléma de továbbra sem tökéletes. Új téli gumik vannak rajta. Lengéscsillapítók elöl/hátul kb 80%. Mi okozhatja a problémát? Rossz lengéscsillapító? Esetleg rugó? Vagy valami más? Üdv

A caravan alapból instabilabb kanyarban mint pölö az 5 ajtós...bent van a stabrúd a hátsó hídban? A híd belső részében kell lennie egy olyan 1.5 centi vastag rúdnak.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A caravan alapból instabilabb kanyarban mint pölö az 5 ajtós...bent van a stabrúd a hátsó hídban? A híd belső részében kell lennie egy olyan 1.5 centi vastag rúdnak.

Persze instabilabb, de mielőtt ki lett volna cserélve a szilentek és a gumik, azelőtt nem volt ilyen. Megnézem a stabrudat hogy ott van e és majd jelentkezek.

Link to comment
Megosztás:

Persze instabilabb, de mielőtt ki lett volna cserélve a szilentek és a gumik, azelőtt nem volt ilyen. Megnézem a stabrudat hogy ott van e és majd jelentkezek.

Rémlik mintha lenne a szilentnél olyan hogy teli meg könnyített. Másrészt előfordul hogy a régi megkeményedett gumi a szilentben semmit nem engedett az új rugalmas meg engedi mozogni a hidat. Igazából nekem ez az első kocsim és ritkán járok másikkal szóval nekem nem tűnik fel hogy dülöngél kanyarban de aki ment vele szinte mind észrevette. Talán amikor átültem 5 ajtós astrába ott tűnt fel hogy a kanyart jobban veszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Ingyenes átvizsgáláson voltam és az első lengőkar tányér szilentje ki volt repedve.ami.másfél évvel ezelött volt cserélve .Ezek a nyuzópadok több kárt tesznek,mint az a 7000km ami az előző szilent csere óta eltelt igénybevétel.

Ajánljatok egy-két jobb minőségü tányerszilent mákát,mert nem szeretném 2 évente cserélgetni. Kinek melyikkel volt jó tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Ingyenes átvizsgáláson voltam és az első lengőkar tányér szilentje ki volt repedve.ami.másfél évvel ezelött volt cserélve .Ezek a nyuzópadok több kárt tesznek,mint az a 7000km ami az előző szilent csere óta eltelt igénybevétel.

Ajánljatok egy-két jobb minőségü tányerszilent mákát,mert nem szeretném 2 évente cserélgetni. Kinek melyikkel volt jó tapasztalata?

Jó minőségü nem 500ft teliárú szilent kell bele. Az is A vectrájé mert az tele és nagyon sokat bír. :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek mit lehet kezdeni azzal, hogy a hátsó leng.csill. felső bekötésénél a gumi tartó nyikorog? hidegben jobban és k.idegesítő, olyan mintha szekérben ülnék....

Az enyém is nyikorog, amikor beraktam fújtam oda szilikont, a gépzsír biztos tartósabb lenne, de azzal nem mertem bekenni. Szilikonzsír esetleg.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is nyikorog, amikor beraktam fújtam oda szilikont, a gépzsír biztos tartósabb lenne, de azzal nem mertem bekenni. Szilikonzsír esetleg.

nyárom mikor szétszedtem megnézni mi van, akkor én is bekentem kussolt is...ezidáig, most hidegben meg előjött megint

néztem hozzá gumit, de kiderült (én nem tudtam), hogy ez a gátlóval jár, szóval hiába veszek oda pl gyári gumit, nem lesz jó

mellékesen néztem gátlókat, az hogy lehet, hogy a monroe drágább és mindenki a kyb-et dicséri?

Link to comment
Megosztás:

nyárom mikor szétszedtem megnézni mi van, akkor én is bekentem kussolt is...ezidáig, most hidegben meg előjött megint

néztem hozzá gumit, de kiderült (én nem tudtam), hogy ez a gátlóval jár, szóval hiába veszek oda pl gyári gumit, nem lesz jó

mellékesen néztem gátlókat, az hogy lehet, hogy a monroe drágább és mindenki a kyb-et dicséri?

Hát passzolom, ugye nálam kicsit más, fent van keresztbe a csavar és bele van öntve a gumi a gátlóba, de mivel kicsit szorul a helyén, így nyikorog hidegben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.