Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy egy c16nz motorból mit lehetne kihozni motor tuning terén??

Én hallottam olyat hogy a 1.6 si motorok alkatrészeivel lehet "valamit" alkotni!

Vagy mennyiért lehet venni jó állapotú c20xe-t?

köszi!

Át lehet alakítani si-vé. Ennek ára nagyrészt attól függ mennyiért találsz alkatrészt. Ekkor lesz 100 lovad. (jobb esetben)

C20XE ár/teljesítmény szempontból elvileg jobb, de oda meg sokmindent kellhet cserélni, és nem lesz szabályos. Si-nél marad a motorszám.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segitsetek nekem légyszi . Rángat a motorom. azt figyeltem meg, hogy kis fordulaton csinálja inkább, és van amikor le is áll. A leállás is akkor van amikor váltok és leesik a fordulat. Leállás után rögtön inditható ujra. Én gondolok arra hogy az üzemanyagszűrő el van dugulva, de nem vagyok benne biztos. Nincs valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj??????? Előre is kösz a segitséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Segitsetek nekem légyszi . Rángat a motorom. azt figyeltem meg, hogy kis fordulaton csinálja inkább, és van amikor le is áll. A leállás is akkor van amikor váltok és leesik a fordulat. Leállás után rögtön inditható ujra. Én gondolok arra hogy az üzemanyagszűrő el van dugulva, de nem vagyok benne biztos. Nincs valakinek valami ötlete hogy mi lehet a baj??????? Előre is kösz a segitséget!

Az is lehet, de inkább nem ártana kipucolni a folytószelepházat, és az alapjárati motort... lehet még nagy eséllyel gyertya-gyertyakábel gond is.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Tudja valaki, hogy mi a különbség az 1.4 SE és a többi 1.4-es motor között? Tehát arra gondolok, hogy milyen különbségek vannak a két motor között, ami azt a 22 LE különbséget adja ki!

Köszi

Kicsit olvass vissza a Motor és a Tuning topikokban, de röviden: hengerenként 1 injektor van benne, azaz négy darab, szemben a központi injektoros motorok 1db injektorával, és hivatalosan kicsit nagyobb a sűrítése is. Átépítéshez kell egy hengefej az injektorsorral, és a sallangjaival, kábelköteg, motorvezérlő, másik AC pumpa. Az a jó a dologban, hogy a motorszám megmarad, tehát semmi papirozás sem kell hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Tudja valaki, hogy mi a különbség az 1.4 SE és a többi 1.4-es motor között? Tehát arra gondolok, hogy milyen különbségek vannak a két motor között, ami azt a 22 LE különbséget adja ki!

Köszi

Lényegében a blokk 'feletti' részek mind különbözőek. De nem csak ezek. Ha részletes alkatrészlistára vagy kíváncsi, akkor tényleg az említett topikokban nézz körül. (Azt hiszem én is írtam ilyet 1,5-2 éve.)

Link to comment
Megosztás:

Át lehet alakítani si-vé. Ennek ára nagyrészt attól függ mennyiért találsz alkatrészt. Ekkor lesz 100 lovad. (jobb esetben)

C20XE ár/teljesítmény szempontból elvileg jobb, de oda meg sokmindent kellhet cserélni, és nem lesz szabályos. Si-nél marad a motorszám.

Melyek ezek az alkatrészek amiket cserélni kellene hogy elérjem azt a 100 pacit?

thx

Link to comment
Megosztás:

sziasztok ,szeretnék segítséget kérni van egy astra f classicom és mikor elindulok kis idő elteltével kigyulad a sárga hibajelző lámpa és csak ujrainódítás után alszik el ,de ugyanugy kis isdö multán megint világít ,olvastam a hibakódkiolvasásról ,hogy ki lehet villogtatni ,össze kell zárni az A B pontot de zet a eljárást a c-vel kezdődő motorszámokhoz írják az enyém meg x14nz ,de lehet csak én vagyok béna :rolleyes:( Valaki segítsen legyenszives.Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Melyek ezek az alkatrészek amiket cserélni kellene hogy elérjem azt a 100 pacit?

thx

Ugyanaz vonatkozik a Tiédre is, mint amit 2vel feljebb írtam a C14SE-re alakításról. Tápiószecső kolléga írt részletes listát nekem, bemásolom ide:

-hengerfej sallangokkal (szelepek, szeleprugók, stb...)

-vezérműtengelyház tengellyel

-vezérműtengelyfedél (bár a régi is jó (nekem az lett visszarakva))

-gyújtás, gyújtótrafó és gyertyakábelek

-kábelköteg sallangokkal (MAP szenzor, oktánszámdugasz, stb...)

-motorvezérlő komputer

-benzinpumpa

-szívósor+fojtószelepház sallangokkal (alapjárati motor, fojtószeleppotenciométer, stb...)

-injektorsor

-ékszíjtárcsa

-hűtővízcső (a műanyag, van rajta egy plusz leágazás)

-légszűrőhöz vezető cső (esetleg légszűrőház)

-fékszervócső

-néhány cső ide-oda (bár ezeket is át lehet menteni a régiről szerintem)

-és a tömítések

Link to comment
Megosztás:

sziasztok ,szeretnék segítséget kérni van egy astra f classicom és mikor elindulok kis idő elteltével kigyulad a sárga hibajelző lámpa és csak ujrainódítás után alszik el ,de ugyanugy kis isdö multán megint világít ,olvastam a hibakódkiolvasásról ,hogy ki lehet villogtatni ,össze kell zárni az A B pontot de zet a eljárást a c-vel kezdődő motorszámokhoz írják az enyém meg x14nz ,de lehet csak én vagyok béna :rolleyes:( Valaki segítsen legyenszives.Előre is köszönöm

Itt nézz körül: itt szerepel a Te motorod is <_<

Link to comment
Megosztás:

Látatlanban lambdaszonda hibára tippelnék. :rolleyes:

Én is. Nekem a széthúzott lambda csati produkált ilyen jelenséget (hidegen nem figyeli a lambda jelet, ezért nincs egyből sárga lámpicsek).

De a kivillogtatás nagy valószínűséggel megmondja, hogy mi a gond.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.