Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

És az olajat te töltötted bele? Ha az olaj és az új tőkék biztosak, akkor szerintem is máshol lesz a gond. Ha nem ismert az előélete az autónak akkor azért sokminden lehet. Bennem felmerült a görbe szelep is, egy esetleges szíjszakadás következményeként. Csapszeg és csapágy talán inkább csörög mint csattog, nem? :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Nem kell kizárni a tőkéket, mert az olcsó utángyártottból tényleg alapból szoktak szarok lenni, másrészt

meg ha nem voltak átpucolva a hengerfejben az olajjáratok, akkor lehet eltömődés miatti olajnyomás

esés valamelyik hidrotőkéknél.

Illetve lehet olajnyomás sincs meg teljesen, mérni kéne azt is.

10ezernél meg illik cserélni az olajat is :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Sok vákumvezeték megy ott is szerteszét... pl megy egy előre a kipuffcsonkon levő levegőtoronyba.

Hát nem lesz egyszerű. Tegnap elkezdtem megint átnézni, de nagyon sok cső van ám ott! Ami a fékrásegítőhöz meg, az pl nem is egy sima gumicső, hanem valami elég merev, és talán egy hollandis felfogatása van a szívotorokra, aztán megy még a víztartály tetejére is (?), és van egy ami lefelé indul, majd betorkollik egy jó vastagba, ami 3 felé ágazik. Ezeket is kövessem végig?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem csattogás ügyben.

Van egy 1,4-es ecotech F astrám.Erőteljes csattogó hangja volt a motornak, hidrotőke gyanúsnak tünt. Kicseréltettem,(bár utángyártottakra)de acsattogás nem szünt meg, sőt. Egy szerelő azt mondta cseréljem az olajat 15-40-esre,attól megszűnik. Mi a véleményetek ? Van valakinek valami javaslata mit tegyek?

netán szelephézag ?

esetleg szívó- v kipufogósor-tömítés ? :sowwy:

csattogást oldott már meg tömítéscsere... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem kell kizárni a tőkéket, mert az olcsó utángyártottból tényleg alapból szoktak szarok lenni, másrészt

meg ha nem voltak átpucolva a hengerfejben az olajjáratok, akkor lehet eltömődés miatti olajnyomás

esés valamelyik hidrotőkéknél.

Illetve lehet olajnyomás sincs meg teljesen, mérni kéne azt is.

10ezernél meg illik cserélni az olajat is :sowwy:

A 10.000 csere stimm, de azért ez a jelenség (szerintem túlzottan erős zaj) nem indokolt.

Egyébként a csere be van ütemezve, csak éppen e miatt kezdtem az érdeklődést olaj téren.

Mivel nekem 15W-40-eset ajánlott egy szerelő, a zajok csökkentésére.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Lenne egy kérdésem csattogás ügyben.

Van egy 1,4-es ecotech F astrám.Erőteljes csattogó hangja volt a motornak, hidrotőke gyanúsnak tünt. Kicseréltettem,(bár utángyártottakra)de acsattogás nem szünt meg, sőt. Egy szerelő azt mondta cseréljem az olajat 15-40-esre,attól megszűnik. Mi a véleményetek ? Van valakinek valami javaslata mit tegyek?

Az enyémnek akkor lett erős, "csattogó" hangja, amikor lezártam az EGR szelepet egy lemezzel, de az nem volt teljesen sík a szélén ( lemezollóval vágtam... ), és így nem tömített rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Lucabrazi keresd meg itt szerintem Diggert,ő Gyulai,hátha ismer jó szerelőt a környéken. :sowwy:

Hát én is keresem az igazit!

A legutóbbi helyen tulajdonképpen meg voltam elégedve, illetve az ár volt egy kicsit borsos. (Bár ez relatív)

De azért tudom ajánlani őket. M44 a nevük. A csabai repülőtér sarkától pár száz méterre vannak.

A körforgalomtól csaba felé menve jobbról. Elég jól fel vannak szerelve. Rengeteg műszert láttam.

Megkérdeztem a főnökurat és hozzájárult a telefonszám közzétételéhez.

Mogyoróssy Balázs 30/265-1019

Link to comment
Megosztás:

Hát én is keresem az igazit!

A legutóbbi helyen tulajdonképpen meg voltam elégedve, illetve az ár volt egy kicsit borsos. (Bár ez relatív)

De azért tudom ajánlani őket. M44 a nevük. A csabai repülőtér sarkától pár száz méterre vannak.

A körforgalomtól csaba felé menve jobbról. Elég jól fel vannak szerelve. Rengeteg műszert láttam.

Megkérdeztem a főnökurat és hozzájárult a telefonszám közzétételéhez.

Mogyoróssy Balázs 30/265-1019

Köszönöm az infót

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Lakótársak!

Mit lehet tenni akkor ha 82e km-nél megadta magát a vízpumpa, cserélve lett és azóta amikor kicsit áll és beindítom, pár percig nyüsszögős hangja van. Ez a vezérműszily vagy az új pumpa lehet? A szily 60-nál cserélve volt.

Mi lehet a hiba megoldóképlete szerintetek?

Üdv

Milyen motor? Ha 8 szelepes, akkor a vízpumpát is cserélni kellett volna 60 ezernél nem csak a SZÍJAT! Különben nem világos, hogy most az új pumpád fut-e a régi szíjjal? Úgy tudom még a feszítő görgő is cserés 60 ezernél. Azt cserélték-e?

Link to comment
Megosztás:

Milyen motor? Ha 8 szelepes, akkor a vízpumpát is cserélni kellett volna 60 ezernél nem csak a SZÍJAT! Különben nem világos, hogy most az új pumpád fut-e a régi szíjjal? Úgy tudom még a feszítő görgő is cserés 60 ezernél. Azt cserélték-e?

X14NZ van neki.

A vez.szíj cserekor kell pumpát és feszítőt is cserélni.

Link to comment
Megosztás:

üdvözlet mindenkinek. Megtörtént az olajcsere a "csattogós" astránál. (Metabond 10W-40)

Sajnos az erednény elmaradt, mivel acsattogás megmaradt.

Próbálom szűkíteni a kört. Úgy néz ki, hogy nem csapszeg,mert percenként kb 4-500-at csattog(már amennyire meg tudtam számolni) ez meg akkor azt jelenti,hogy mindem második főtengely fordulatra jut egy.

Tehát vszínű ,hogy szelep vagy tőke gond.

Sajna nem marad más, mint a behatóbb vizsgálat :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

üdvözlet mindenkinek. Megtörtént az olajcsere a "csattogós" astránál. (Metabond 10W-40)

Sajnos az erednény elmaradt, mivel acsattogás megmaradt.

Próbálom szűkíteni a kört. Úgy néz ki, hogy nem csapszeg,mert percenként kb 4-500-at csattog(már amennyire meg tudtam számolni) ez meg akkor azt jelenti,hogy mindem második főtengely fordulatra jut egy.

Tehát vszínű ,hogy szelep vagy tőke gond.

Sajna nem marad más, mint a behatóbb vizsgálat :sowwy:

De lehet himba vagy lapka is, nálam ezekvoltak megkopva.

De ha van ismerősöd aki kitudja szedni akkor megláthatod milyen álapotban vannak.

Van hozzá egy spéci szerszám, de két csavarhuzó is megteszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.