Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali.

Ma szerettem volna venni gyujtókábeleket az autóhoz, Unix=47000, Opel Gaál Gödöllö=52000

Norautóban nem volt hozzá való. Csergöben nem voltam.

Ja és valszeg biztos ez a hiba, mert kivettem öket, megmozgattam, majd vissza, és most nincs rángatás.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Ma szerettem volna venni gyujtókábeleket az autóhoz, Unix=47000, Opel Gaál Gödöllö=52000

Norautóban nem volt hozzá való. Csergöben nem voltam.

Ja és valszeg biztos ez a hiba, mert kivettem öket, megmozgattam, majd vissza, és most nincs rángatás.

Az nem semmi B) . Megnéztem, én 6600-ért vettem a készletet (5db). De mondjuk tényleg nem tom, mennyit fog bírni B) .

Link to comment
Megosztás:

Ha valakit érdekel az egyes vezérlők működése, milyen jeleket kapnak, mit miért, hogyan használnak, stb. Nagyon hasznos kis oldal, most találtam: http://www.opel-scanner.com/download.html

Jó ez a leírás, ebből mindjárt világossá is válik az AC-pumpával kapcsolatban, hogy mikor is működik tul.képpen:

"Once the ignition is switched on, voltage is applied to the ignition coil, VSS, injector, amplifier and to the ECM. This causes the

ECM to briefly apply voltage to the fuel pump relay which actuates momentarily to pressurise the fuel lines. After two seconds the

voltage is turned off to await a cranking or running signal."

Meg vki kérdezte nemrég, hogy mi a különbség az X16SZ és az X16SZR motor között?

Ez: "Since knock may occur at a different moment in each individual cylinder, Multec employs selective knock control to pinpoint the

actual cylinder or cylinders that are knocking. The selective knock control system is comprised of the Knock Sensor (KS), the

Knock Control Module (KCM) and the ECM. The KCM for the X16SZR engine is contained within the ECM. In the X12/16SZ

engines the KCM is a separate unit mounted in the engine bay."

Link to comment
Megosztás:

A motortérben észrevettem, hogy olajos a blokk oldala. (1.4, benzin, 60 LE, most vettem)

Állítólag ez a szelepfedél-tömítés hibája. Azt mondták (márkaszervíz), hogy ezzel nem lehet mit csinálni. Egyedüli megoldás, hogy rendszeres időközönként cserélni kell a tömítést (ca. fél évenként). Hiába teszek bele gyári, hiper szuper tömítést akkor is szivárogni fog. Ez tényleg így van?

Link to comment
Megosztás:

A motortérben észrevettem, hogy olajos a blokk oldala. (1.4, benzin, 60 LE, most vettem)

Állítólag ez a szelepfedél-tömítés hibája. Azt mondták (márkaszervíz), hogy ezzel nem lehet mit csinálni. Egyedüli megoldás, hogy rendszeres időközönként cserélni kell a tömítést (ca. fél évenként). Hiába teszek bele gyári, hiper szuper tömítést akkor is szivárogni fog. Ez tényleg így van?

Azt én túlzásnak tartom, hogy mindig szivárogni fog. Kell venni egy új tömítést, lehetőleg nem a legolcsóbbat, meg azt a piros tömítőpasztát, amit az autószerelők használnak (nem tudom a nevét). Ha így megcsinálod, sztem nem fog szivárogni.

Link to comment
Megosztás:

A motortérben észrevettem, hogy olajos a blokk oldala. (1.4, benzin, 60 LE, most vettem)

Állítólag ez a szelepfedél-tömítés hibája. Azt mondták (márkaszervíz), hogy ezzel nem lehet mit csinálni. Egyedüli megoldás, hogy rendszeres időközönként cserélni kell a tömítést (ca. fél évenként). Hiába teszek bele gyári, hiper szuper tömítést akkor is szivárogni fog. Ez tényleg így van?

Ez marhaság. Az enyém benne van kb 1,5 éve, és nem folyik. off Gyere este talira, és láthatod. B) on

Link to comment
Megosztás:

A motortérben észrevettem, hogy olajos a blokk oldala. (1.4, benzin, 60 LE, most vettem)

Állítólag ez a szelepfedél-tömítés hibája. Azt mondták (márkaszervíz), hogy ezzel nem lehet mit csinálni. Egyedüli megoldás, hogy rendszeres időközönként cserélni kell a tömítést (ca. fél évenként). Hiába teszek bele gyári, hiper szuper tömítést akkor is szivárogni fog. Ez tényleg így van?

Baromság! Sajnos a mai szerelők többsége nem is nevezhető szerelőnek! Ezek máshoz nem értenek csak az alkatrész cseréhez. Káposztalé van a fejükben. Ha ez márkaszervízben történt akkor az még súlyosabb eset.

Link to comment
Megosztás:

Ez marhaság. Az enyém benne van kb 1,5 éve, és nem folyik. off Gyere este talira, és láthatod. B) on

Köszönöm a választ! És köszönöm a meghívást is! Sajnos most még nem tudok elmenni a talira de a következőn remélem már ott tudok lenni!

Link to comment
Megosztás:

Meg vki kérdezte nemrég, hogy mi a különbség az X16SZ és az X16SZR motor között?

Ez: "Since knock may occur at a different moment in each individual cylinder, Multec employs selective knock control to pinpoint the

actual cylinder or cylinders that are knocking. The selective knock control system is comprised of the Knock Sensor (KS), the

Knock Control Module (KCM) and the ECM. The KCM for the X16SZR engine is contained within the ECM. In the X12/16SZ

engines the KCM is a separate unit mounted in the engine bay."

Én kérdeztem, köszi. B)

Viszont azt nem értem hogy a teljesítménykülönbséget mi okozza a két motor közt, mert szerintem a kopogásszenzor különbözősége ebbe nem játszik bele.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.