Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

szar a klímám nem dolgozik együt a motoral!70%kevesebb a motor teljesítménye!álitólag gyári hibás az öszes 2008 as modell!szervíz nem birja megcsinálni!

Ezt a -70% ot bizonyítani is tudod? Volt teljesítmény mérés? Ha igen akkor nem az eladón, meg a szakszervízen kell elverni a port, hanem az Opel vezérképviseleten. Ilyen esetben autócsere a minimum. Annó tizenvalahány éve az egyik kollégám kétszer cseréltett komplett motort a Skodájában, mert kissé nedvedzett a blokk (nem folyt, csak olajfoltos volt). A vezérképviseletnél intézte.

Link to comment
Megosztás:

Két tippem van:

- az AC-pumpád állásában visszaengedi a nyomást a tankba, ilyenkor levegő kerül a rendszerbe, és amíg azt kinyomja az innjektorokon keresztül, addig nem indul be.

- a másik lehetőség az lenne, hogy a motorhőfok-jeladód vacakol, melegebbnek mutatja motort, mint valójában, így kevés üzemanygagot kap a hidegindításhoz.

És ezt a teszter kimutathatja vagy csak tippelgetni lehet, s körbecseréltetik velem az egész autót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Rövid kérdés: a különböző Astra F motoroknál különböző az olaj nívópálcája? Van egy olyan gyanúm hogy a legutóbbi szervizelésnél nem az került vissza bele, ami korábban benne volt. Nem áll benne szorosan, kisujjal se tart semeddig kihúzni, így nem csoda hogy kiugrott a múltkor. A nívópálca gumi szigetelésére rátekertem párszor szigszalaggal, úgy dugtam vissza, úgy már rendesen szorosan áll a helyén.

Link to comment
Megosztás:

Még valami: motorháztetőd nem fakult meg? Állítólag némelyik Opelnál (2 liter felett) megfakul a motor hőjétől. Nekem csúnya matt, de folyamatosan dolgozom rajta, lassan lejön az a pár mikron, s visszajön a metálfény rá :lol:

Motortól nem félek, tudom, hogy volt gyűrűzés 10 ezerrel ezelőtt, középső dugattyúk cserélve, vezérműszíj + bordásszíj csere, meg sok egyéb javítás. Előző tulaj elég nagyot szívott vele. Széjjelhajtva vette meg, 450e -ért, meg még vagy 400-at (ha nem félmilliót beleölt), szal eléggé rendbe lett téve.

Megy, mint a golyó, a CD felszereltsége nagyon tetszik, teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, az én igényeimnek tökéletesen elég.

Köszi a tapasztalatokat + a képeket

Nekem nem fakult meg a motorháztetőm. Szerintem az enyém eredeti fényezésű volt amikor megvettem, mert rohadt. Én csak a 3 sárvédőt és a küszöböket fújattam át, azokat amikhez hozzá kellett nyúlni.

http://kepfeltoltes.hu/080821/13_010_www.k...ltoltes.hu_.jpg

A kocsi 1 hónapig volt lakatosnál, fényezőnél és motorszervízben ahol a motor és a futómű teljes átvizsgálás után minden szükségest megkapott. az 1 hónap alatt 500 ezer ment rá, de utána lett egy biztos autóm amivel a nyugdíjazásom után azóta is nyugodtan dolgozhatok.

Link to comment
Megosztás:

Jóreggelt!

Olyan kérdésem lenne, hogy mióta megvettem az autót nem öntöttem utána a fékfolyadéknak és nem is cseréltem még le eddig, viszont már vészesen közelít a minimum szinthez, és most se szeretném lecserélni, viszont fogalmam sincs miféle folyadék lehet benne(Dot3-Dot4?) Gondolom Dot4 kéne bele ugye? A kettő keverhető egymással, ha esetleg az előző tulaj olyat tett bele? Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne, hogy mióta megvettem az autót nem öntöttem utána a fékfolyadéknak és nem is cseréltem még le eddig, viszont már vészesen közelít a minimum szinthez, és most se szeretném lecserélni, viszont fogalmam sincs miféle folyadék lehet benne(Dot3-Dot4?) Gondolom Dot4 kéne bele ugye? A kettő keverhető egymással, ha esetleg az előző tulaj olyat tett bele? Köszi!

Dot4. Miért akarod keverni? Cseréld le teljesen.

Link to comment
Megosztás:

Dot4. Miért akarod keverni? Cseréld le teljesen.

Mééér, hát mééér? Mer a fék nem fontos! Azt se tudja szegény, hogy mikor cserélték, ki cserélte, alig van benne fékfolyadék... hát mééér? :lol:

Egyébként a motor rovatba tartozik a fékfolyadék is.....

Link to comment
Megosztás:

Mert akkor le kell légteleníteni a rendszert, és az már macerás (két emberes, alámászni az autónak) egyszerűbb utántölteni :lol:

Ja, igaz is, erre nem is gondoltam!

Aztán egy szép meleg nyári napon lefelé a Mátrából ellevegősödik a féked, és a kanyarban meglepődsz!

Link to comment
Megosztás:

Mitől levegősödne fel, ha optimális szintre töltöm fel? Vagy a régi fékolaj hajlamos magától fellevegősödni? Vagy a keverés miatt?

Azért mert a fékfolyadék idővel magába "szívja" a levegő páratartalmát, és az víz formájában jelen lesz a fékrendszerben. Hosszú lejtőkön, sok fékezés után (főleg meleg időben) ez a víz felforr, és gőz formájában "levegőssé" teszi a rendszert. Aztán csak azt veszed észre, hogy a fékpedál nem ott fog ahol megszoktad, hanem rosszabb esetben lepadlózol és nem történik semmi. Ezért kell (ajánlatos) évente fékfolyadékot cserélni. /de ha nem évente, legalább másfél év után úgy, hogy a meleg idő beállta előtt./

Link to comment
Megosztás:

Ezt a -70% ot bizonyítani is tudod? Volt teljesítmény mérés? Ha igen akkor nem az eladón, meg a szakszervízen kell elverni a port, hanem az Opel vezérképviseleten. Ilyen esetben autócsere a minimum. Annó tizenvalahány éve az egyik kollégám kétszer cseréltett komplett motort a Skodájában, mert kissé nedvedzett a blokk (nem folyt, csak olajfoltos volt). A vezérképviseletnél intézte.

szia!ezt hogy tudta elérni!general motort nem igazán érdekli!

Link to comment
Megosztás:

Elég furán hangzik. Ezt több szervíz is visszaigazolta? Utánanéztél a neten is? Valószínűleg, akkor világszerte többezren járnak hasonló cipőben. Én az ő tapasztalataikat keresném meg. :lol:

álítólag 12000 ren vannak!de még nem találtam senkit!már dolgozom a visszaigazolásokon!!

Link to comment
Megosztás:

szia!ezt hogy tudta elérni!general motort nem igazán érdekli!

Nem válaszoltál arra, hogy honnan tudod, hogy a teljesítményed 70%-os csak? Megmérték? Megméretted? Ha igen, és erről van igazolásod is, akkor ezzel mész a GM-hez és írsz egy reklamációt. A kollégám is ezt tette a Skoda vezérképviseletnél. Nem a szervízzel kell veszekedni!

Ha nem végeztek ilyet, de biztosan tudod, érzed a teljesítményhiányt, akkor leméreted itt: http://teljesitmenymeres.hu/ ! ...és viszed a papírt a GM vezérképviseletnek.

Link to comment
Megosztás:

Jóreggelt!

Olyan kérdésem lenne, hogy mióta megvettem az autót nem öntöttem utána a fékfolyadéknak és nem is cseréltem még le eddig, viszont már vészesen közelít a minimum szinthez, és most se szeretném lecserélni, viszont fogalmam sincs miféle folyadék lehet benne(Dot3-Dot4?) Gondolom Dot4 kéne bele ugye? A kettő keverhető egymással, ha esetleg az előző tulaj olyat tett bele? Köszi!

Érdemes lenne megnézni a betétek állapotát is, mert ha a minimum körül van a fékolajszint, és nem ereszt egy munkahengered sem akkor a betétek is igen kopottak lehetnek, emiatt több fékolaj van a munkahengerben és kevés felül a tartályban.

Link to comment
Megosztás:

Nem válaszoltál arra, hogy honnan tudod, hogy a teljesítményed 70%-os csak? Megmérték? Megméretted? Ha igen, és erről van igazolásod is, akkor ezzel mész a GM-hez és írsz egy reklamációt. A kollégám is ezt tette a Skoda vezérképviseletnél. Nem a szervízzel kell veszekedni!

Ha nem végeztek ilyet, de biztosan tudod, érzed a teljesítményhiányt, akkor leméreted itt: http://teljesitmenymeres.hu/ ! ...és viszed a papírt a GM vezérképviseletnek.

szia!holnap megyek méretni!!nem nehéz észrevenni,ha bicajal lenyomnak ha megy a klímám!!!!szóval nagyon rossz!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.