Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

IDÉZET(hening @ 2008-09-17 - 19:11)

Na kivillogtattam, mert már dobott sárga lámpát is. 44-es kód, lambda, sovány keverék. Sztem az alapjárati miatt.

Az lehet a túl sok E85 miatt is.

No, pédul ezért sem teszek én bele kukoricalét! :huh: Meg még azééé sem mert az gyengíti a szervezetet.... <_<

Link to comment
Megosztás:

Fagyálló ügyben volna kérdésem. Mostanában cserélném le, de nem akarom a hűtőt is kivenni, csak leengedném amennyi lejön. Fogalmam sincs, milyet tett bele az előző tulaj. Jól gondolom, hogy nem probléma, ha bentmaradt mennyiség keveredik más márkájúval?

Írtátok többen az opelt, ami jó fagyálló. Kicsit drága, abból mennyi kell ha monjuk 30 fokosat szeretnék? Tegnap láttam a Shell kúton a sajátjukat, egész jó áron. Mintha valaki azt dícsérte volna. Használt már valaki ilyet?

Tescóst mégse tennék bele, más meg nagy ott mostanában még nincs... Régebben volt prelix, de most at se láttam.

Link to comment
Megosztás:

Fagyálló ügyben volna kérdésem. Mostanában cserélném le, de nem akarom a hűtőt is kivenni, csak leengedném amennyi lejön. Fogalmam sincs, milyet tett bele az előző tulaj. Jól gondolom, hogy nem probléma, ha bentmaradt mennyiség keveredik más márkájúval?

Írtátok többen az opelt, ami jó fagyálló. Kicsit drága, abból mennyi kell ha monjuk 30 fokosat szeretnék? Tegnap láttam a Shell kúton a sajátjukat, egész jó áron. Mintha valaki azt dícsérte volna. Használt már valaki ilyet?

Tescóst mégse tennék bele, más meg nagy ott mostanában még nincs... Régebben volt prelix, de most at se láttam.

Tetyósat semmiképpen, mert az majdnem olyan tűrésű, mintha vizet raknál bele. Amúgy meg szinte mindegy.

Amilyet kapsz az autósboltban, a lényeg, hogy utána meg kell mérni/méretni, hogy hány fokig jó, az a biztos.

Kisebb "útszéli" autósboltokban meg is szokták csinálni, ha megkéred őket, főleg, ha náluk veszed a folyadékot <_<

Link to comment
Megosztás:

Én nem tudok róla, hogy külön lehetne kapni, AC-t csak egyben láttam. De ha nem akarsz AC-t cserélni, megoldás lehet egy visszacsapó (egyirányúsító) szelep, amit autósboltokban lehet kapni, dieselekbe szokták beépíteni, de ide is jó lehet. Az AC-pumpa utáni gumicsőbe kéne applikálni.

Nektek hol sikerült ilyet szerezni? Nekem is nagyon kellene egy, mert úgy néz ki az AC-m engedi el a nyomást. Eddig 2 autósboltban kérdeztem, de hülyének néztek, azt se tudták, mi az...

Link to comment
Megosztás:

Tetyósat semmiképpen, mert az majdnem olyan tűrésű, mintha vizet raknál bele. Amúgy meg szinte mindegy.

Amilyet kapsz az autósboltban, a lényeg, hogy utána meg kell mérni/méretni, hogy hány fokig jó, az a biztos.

Kisebb "útszéli" autósboltokban meg is szokták csinálni, ha megkéred őket, főleg, ha náluk veszed a folyadékot <_<

Megvettem a Shellt. Remélem, tényleg jó. Délután le is cserélem. Ha nem veszem ki a hűtőt, vajon mennyi folyik ki? Elág egy 5 literes kanná alá? Azért az aszfaltra mégse engedném ki... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Megvettem a Shellt. Remélem, tényleg jó. Délután le is cserélem. Ha nem veszem ki a hűtőt, vajon mennyi folyik ki? Elág egy 5 literes kanná alá? Azért az aszfaltra mégse engedném ki... <_<

Ha valamennyit fel is akarsz belőle fogni, akkor minimum egy széles lavór :huh: De majd rájössz :D

Link to comment
Megosztás:

Nektek hol sikerült ilyet szerezni? Nekem is nagyon kellene egy, mert úgy néz ki az AC-m engedi el a nyomást. Eddig 2 autósboltban kérdeztem, de hülyének néztek, azt se tudták, mi az...

Nem autosboltban vettem,hanem pneumatikával-hidraulikával foglalkozó üzletben.Ha jólemlékszem 2500-3000 ft volt

Link to comment
Megosztás:

Olyan nagy gond ez a benzin visszafolyás? Én most cseréltem AC pumpát, az enyém alapból visszaereszti a naftát. Ha ráadom a gyujtást elindul, majd 1-2 másodperc után leáll. Ha leveszem majd ismét ráadom kb. fél perc mulva szintén zenész. De ha azonnal ráadom akkor nem indul el mert gondolom még van nafta a csőbe. De nincs gond vele üzemel a kocsi így is, akkor miért kell a visszacsapó szelep? <_<

Link to comment
Megosztás:

Olyan nagy gond ez a benzin visszafolyás? Én most cseréltem AC pumpát, az enyém alapból visszaereszti a naftát. Ha ráadom a gyujtást elindul, majd 1-2 másodperc után leáll. Ha leveszem majd ismét ráadom kb. fél perc mulva szintén zenész.

Azért gond, mert neked másképp működik. Az XE-n nem kapcsol a relé gyújtás ráadáskor, csak indítózáskor. Gyanítom, hogy a tiedben nincs is nyomástartó szelep az AC-ban. Nekem viszont van, de szar. Azért kellene megtartsa a nyomást, mert csak indítózáskor indul újra az AC, és ha akkor nincs rögtön nyomás, akkor levegős benyát kap gyenge nyomással, és addig nem indul. Nem csak kellemetlen hosszan indítózni, de nem is egészséges. Ráadásul amíg nem indul be, de van üzemanyag, csak nem elég, addig azt szépen megissza a katalizátor. A visszacsapó szelep meg azért merült fel, mert az ac kompakt egység, nem lehet szétszedni, és kicserélni, viszont egy ilyen szelep pár ezer ft, egy új Bosch ac meg 36 ezer. Sajnos számít... <_<

Link to comment
Megosztás:

Azért gond, mert neked másképp működik. Az XE-n nem kapcsol a relé gyújtás ráadáskor, csak indítózáskor. Gyanítom, hogy a tiedben nincs is nyomástartó szelep az AC-ban. Nekem viszont van, de szar. Azért kellene megtartsa a nyomást, mert csak indítózáskor indul újra az AC, és ha akkor nincs rögtön nyomás, akkor levegős benyát kap gyenge nyomással, és addig nem indul. Nem csak kellemetlen hosszan indítózni, de nem is egészséges. Ráadásul amíg nem indul be, de van üzemanyag, csak nem elég, addig azt szépen megissza a katalizátor. A visszacsapó szelep meg azért merült fel, mert az ac kompakt egység, nem lehet szétszedni, és kicserélni, viszont egy ilyen szelep pár ezer ft, egy új Bosch ac meg 36 ezer. Sajnos számít... <_<

Értem már, az enyémben biztos nincs visszacsapó szelep, mert a régit szétbarmoltam és abba sem volt. Így tényleg legegyszerűbb visszacsapót venni. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hello skacok. Nekem olyan jellegu problemam van hogy az oto hosszan tarto inditozas utan akar csak beindulni. PL. ha mentem mar vele par kilometert es felmelegedett a kocsi akkor viszont poccre indul. Mintha az elso reggeli inditozasnal meg kellene varni mire kap benyat. Itt olvastam hogy valszeg AC pumpa de olcsobb megoldas ez a visszacsapo szelep. Ez lehet nalam is a gond? koszi...

Link to comment
Megosztás:

Hello skacok. Nekem olyan jellegu problemam van hogy az oto hosszan tarto inditozas utan akar csak beindulni. PL. ha mentem mar vele par kilometert es felmelegedett a kocsi akkor viszont poccre indul. Mintha az elso reggeli inditozasnal meg kellene varni mire kap benyat. Itt olvastam hogy valszeg AC pumpa de olcsobb megoldas ez a visszacsapo szelep. Ez lehet nalam is a gond? koszi...

jön a tél.. hidegebb van..aksi esetleg? mert mikor már rátölt a generátor akkor már jo..

Link to comment
Megosztás:

Szerintem azert nem aksi mert reggel is az indito szepen nyomatja, nincs elgyengulese vagy lassulasa az inditozasnak egyszeruen csak nem akar beroffeni a sarkany. Sokaig kell inditozni kb 5-6 masodperc. Melegen 1 masodperc

Sokáig kell inditózni kb 5-6 másodperc HA-HA-HA! Majd akkor mit szólsz hogyha 5 perc után a hajadat téped! Kicsit türelmetlenek vagyunk, nemde? <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.