Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ez az adat azért van, hogy aki állandó jelleggel 5000 felett pörgeti a motorját, az se jogosan panaszkodjon. :D

Tapasztalat? :P

Én egy kezemen meg tudnám számolni, h mennyiszer volt 5k felett. És összesen 1x szabályzott le 2-be. :D

Mondjuk nem is eszik olajat, mintíg ott van a nivópálcán a maxon. Pedig van benne 143ekm. :D

Link to comment
Megosztás:

Én egy kezemen meg tudnám számolni, h mennyiszer volt 5k felett. És összesen 1x szabályzott le 2-be. :D

Mondjuk nem is eszik olajat, mintíg ott van a nivópálcán a maxon. Pedig van benne 143ekm. :P

Minden motorban van leszabályozás? Ez hogy müködik? Nem romolhat el?

Nekem nincs fordulatszám mutatóm, ezért nem tudom mikor mennyim pörög

:wink:

Mi történik, ha 2-esbe padlóig nyomom a gázpedált és nem engedem fel :?:

Link to comment
Megosztás:

Minden motorban van leszabályozás? Ez hogy müködik? Nem romolhat el?

Nekem nincs fordulatszám mutatóm, ezért nem tudom mikor mennyim pörög

:wink:

Mi történik, ha 2-esbe padlóig nyomom a gázpedált és nem engedem fel :?:

Nekem sincs fordulatszámmérő.

Annyi volt a sztori, hogy a 4-esen előztem, és hát kiderült, h 2 teher van egymás mögött, vagy vmi hasonló. Ennek vagy 5 éve, ma inkább visszamennék, és várnék egy jobb alkalmat. Ugye ez a 60LE ez akkora erőt gerjeszt elöl, h fostam dobni egy 3-mast előzés közepette, mert ugye az vagy 0.5-1 sec, és nem akartam frontálpuszit, szal tiportam neki. A végeredmény adott volt, 90-95 körül egyszercsak rántott egyet a kocsi, és nem ment jobban, szal kellett az a 3. :D

Mondjuk eleve 80 felett jobban húz a 3-mas, de hát akkor még fiatalka voltam. :oops:

Link to comment
Megosztás:

Annyi volt a sztori, hogy a 4-esen előztem, és hát kiderült, h 2 teher van egymás mögött, vagy vmi hasonló. Ennek vagy 5 éve, ma inkább visszamennék, és várnék egy jobb alkalmat. Ugye ez a 60LE ez akkora erőt gerjeszt elöl, h fostam dobni egy 3-mast előzés közepette, mert ugye az vagy 0.5-1 sec, és nem akartam frontálpuszit, szal tiportam neki. A végeredmény adott volt, 90-95 körül egyszercsak rántott egyet a kocsi, és nem ment jobban, szal kellett az a 3. :D

Mondjuk eleve 80 felett jobban húz a 3-mas, de hát akkor még fiatalka voltam. :oops:

Vagyis 2-esben birt 90-95-ot :?:

Link to comment
Megosztás:

Pls segítsetek!!! :D

Már a szerelő is széttette a kezeit, nincs több ötlete!

A problémám a következő: Hirtelen gázadásnál a motor el kezd felpörögni, 1 másodperc múlva megtorpan 1 másodpercre, aztán tovább pörög! Ha nem nagygázt nyomok, hanem fokozatosan nyomom a gázt, akkor nem venni észre! De nem is gyorsul úgy mint régen!

Ja és néha 900 és 1300 között ingadozik a fordulatszám, és csak az után múlik el, ha megállok vele 3-4 másodpercre! :evil:

Eddig ezek lettek kipróbálva: Alapjárati motor takarítás, folytószelepházon a kicsi furat takarítása, trafócsere, gyújtásvezérló egység csere, gyújtókábelek kimérése, gertya vizsgálat/a gyertyákon, mond a 4 -en ilyen fekete pókhállószerűség volt, olyan 45000 km van bennük/, rotor kimérése megkaparászása + az elosztófedélben lévő érintkezők tisztítása! :roll:

A motor X14NZ

Mit kellene még megpróbálni??

Link to comment
Megosztás:

Pls segítsetek!!! :D

Már a szerelő is széttette a kezeit, nincs több ötlete!

A problémám a következő: Hirtelen gázadásnál a motor el kezd felpörögni, 1 másodperc múlva megtorpan 1 másodpercre, aztán tovább pörög! Ha nem nagygázt nyomok, hanem fokozatosan nyomom a gázt, akkor nem venni észre! De nem is gyorsul úgy mint régen!

Ja és néha 900 és 1300 között ingadozik a fordulatszám, és csak az után múlik el, ha megállok vele 3-4 másodpercre! :evil:

Eddig ezek lettek kipróbálva: Alapjárati motor takarítás, folytószelepházon a kicsi furat takarítása, trafócsere, gyújtásvezérló egység csere, gyújtókábelek kimérése, gertya vizsgálat/a gyertyákon, mond a 4 -en ilyen fekete pókhállószerűség volt, olyan 45000 km van bennük/, rotor kimérése megkaparászása + az elosztófedélben lévő érintkezők tisztítása! :roll:

A motor X14NZ

Mit kellene még megpróbálni??

A gyári gyertyákat elvileg 40 ezrenként kellene cserélni újra.

Hmm.. ez a protect ennyire jó cumó?!

Nem árt semmit? mert akkor valszeg beinvesztálok én is egybe... ugyis ki akarom cserélni benyaszürőt....

Akkor elötte kellene.. :shock:

Hol lehet kapni? Neve pontosan? (kedvezmény?)

Ha gondolod Szombaton vihetünk egy dobozzal 2250-ért.

Amúgy Protec a neve.

Link to comment
Megosztás:

Ha gondolod Szombaton vihetünk egy dobozzal 2250-ért.

Amúgy Protec a neve.

Hol is van ilyen Kecsón ? Holnap megyek le amúgy is kocsival, lehet veszek én is...

Amúgy az Izsákin lévő Opel boltban hogyé van benyaszűrő ? Vagy hol érdemes venni ?

Nincs kedvem / időm a Csergőbe menni érte :D

Link to comment
Megosztás:

Hol is van ilyen Kecsón ? Holnap megyek le amúgy is kocsival, lehet veszek én is...

Amúgy az Izsákin lévő Opel boltban hogyé van benyaszűrő ? Vagy hol érdemes venni ?

Nincs kedvem / időm a Csergőbe menni érte :D

A lőtér mellett van a mindszenti krt-on a használtautó kereskedés kerítésébe (re) van építve.

Kiss és társa, a Merci szalonnal szemben.

De neked 2500-ért fogják adni mert nincs törzsvásárlóid.

Link to comment
Megosztás:

Pls segítsetek!!! :D

Már a szerelő is széttette a kezeit, nincs több ötlete!

A problémám a következő: Hirtelen gázadásnál a motor el kezd felpörögni, 1 másodperc múlva megtorpan 1 másodpercre, aztán tovább pörög! Ha nem nagygázt nyomok, hanem fokozatosan nyomom a gázt, akkor nem venni észre! De nem is gyorsul úgy mint régen!

Ja és néha 900 és 1300 között ingadozik a fordulatszám, és csak az után múlik el, ha megállok vele 3-4 másodpercre! :evil:

Eddig ezek lettek kipróbálva: Alapjárati motor takarítás, folytószelepházon a kicsi furat takarítása, trafócsere, gyújtásvezérló egység csere, gyújtókábelek kimérése, gertya vizsgálat/a gyertyákon, mond a 4 -en ilyen fekete pókhállószerűség volt, olyan 45000 km van bennük/, rotor kimérése megkaparászása + az elosztófedélben lévő érintkezők tisztítása! :roll:

A motor X14NZ

Mit kellene még megpróbálni??

Nem lehet hogy falsot szív valahol :?: Nézzétek át a vákum csöveket jó alaposan. Egy unóval ugyan ez volt a gond, és egy vákum cső volt a ludas.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Volt már itt a fórumon többször szó róla, de nem akarnám mind a 204 oldalt végigolvasni... 8)

Budapesten keresek Opel-szakértô autószerelôt, aki nem riad meg egy X20XEV motortól.

Május végén megyek Pestre egy tanfolyamra (5 nap), addig szeretném otthagyni nála.

Van pár kisebb hiba és egy nagy: hangos és nem túl dinamikus... :?

Anno Opel16v ajánlott valakit, de már nem emléxem a nevére... sem...

Elôre is köszönöm (meg hátra is: mönözsök) !

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Már volt szó róla, de most újra előjött a problémám. 8 szelepes 1.6i motorral szerelt 93-as Astram van. Alapjárati vezérléssel van valami gondom. Előzőleg magas volt a fordulatszám, és kiderült, hogy az egyik tömítés kiégett, ott kapott fals levegőt a rendszer. Ki lett cserélve, most viszont meg nagyon alacsony (500rpm alatti) Mi lehet ennek az oka szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.