Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A hidrotőke, ha tönkremegy és elkezd kopigni akkor azzal már nem tudsz mit csinálni...

Szemre nem állapítható meg, de még fülre sem, mert ugye nagyon közel vannak, és hát azt kihallani... :roll: Na mindegy ha összetudod nyomni, akkor tuti szar, de akkor már nagyon...

Ha nem is tudod kézzel benyomni, sajnos még akkor is kb 50% esélyed van arra, hogy vagy szar vagy nem... :roll:

Amúgy meg akkor is csattoghat, ha nem is ahidrotőke szar hanem mellette vannak kikopva a járatok... :wink:

Akkor így fog meghalni ez a motor! :(

Link to comment
Megosztás:

Ha széthúzom a lambdaszonda csatiját, akkor kellene valami érezhető változást tapasztalni, azon kívül hogy kigyullad a sárga lámpa? Tényleg kigyullad. Mert én nem érzek semmit. :roll:

Nekem már csúszott szét magától ( ? ) de semmi érezhető változás nem volt a sárga lámpicskun kívül. Asszem köztes értékkel számol ilyen esetben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 1,4-es 60lovas Astrám és azt szeretném megtudni mi módon lehetne egy kicsit dinamikusabbá kicsit erősebbé tenni. Előre is köszi a segítségeteket!

Ezt már tudom, kollega!

-Autó cserével! :(

-Kinntről GSI alkatrésznek behoz, majd updatelni kell a kicsi kocsit. Értelemszerűen elötte érdemes felújíttatni a GSi mocit.

-Lehet pl mocit is cserélni a verdában, pl C16NZ betesz. De +15 paciért sztem nem éri meg a vesződés a papírokkal, nameg lutri egy új moci.

-Ha meg nagyobb mocit teszel bele, akkor váltó, hajtáslánc, fékek csere...

Engem sikerrel lebeszéltek a műtétről. A mai benzin árak mellett örülök, ha olyan ütemben tudom önteni bele a naftát, ahogy issza. :(

Link to comment
Megosztás:

az 1.4 8v központi injektoros astrát nem tudod tuningolni. vagy ha igen akkor sok pénzbe kerül a tuningja és ki lesz élezve a motor (tehát az élettartalma jol megrövidül) és ugy fog fogyasztani mint az állat!sajnos a "mi" 14nz-nket nem erre találták ki...egy direkszüröt rak6sz rá meg egy kipuffot és fox vlmit érezni talán de nekem mind2 volt fenn az auton és sajna garántálhatom hogy élvezni nem fox töle... :=/

Link to comment
Megosztás:

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy 1,4-es 60lovas Astrám és azt szeretném megtudni mi módon lehetne egy kicsit dinamikusabbá kicsit erősebbé tenni. Előre is köszi a segítségeteket!

ablakon kidobott pénz lesz....

vagy van még az a megoldás, ha ráaplikálod a c14se hengerfejét meg pár egyebet....de sztem nincs arányban a befektetés azzal amit nyerhetsz :?

van a tuning rész alatt egy topik ami pont ezzel a témával foglalkozik...ha még mi nem beszéltünk akkor majd az ott olvasottak meggyőznek :(

Link to comment
Megosztás:

Azaz... C14SE fej+cuccok bele, akkor még papírozni sem kell.

Aztán ha maradt még úgy +100e HUF, akkor lehet még jobban

rövidíteni a váltót. Igaz hogy így 140 lesz a vége sebességben,

de legalább haladós feeling lesz 0-100ra. :(

Ettől kezdve meg már nem sok érzést tudsz belevinni, mert

csináltathatsz hozzá sok profi cuccot, de sokkal több nem lesz tőle. :(

Link to comment
Megosztás:

neked a gyujtásod jó, ugyanis DIS gyujtásos az autd, amit a computer vezérel...

Na akkor azt mibol veszem eszre ha a gyertya sz*r?

(pl ha egy a 4bol akkor annak milyen jelei vannak? valtozik fogyasztas, drasztikusan a menetteljesitmenyek vagy valami)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! köszi a jótanácsokat az se cuchoz pontosan mik kellenének meg tudná írni nekem valaki? Ja még 1 ,ha növelném az üzemanyag nyomást más Ac-val se-ben lévővel jobban menne? NZ=076bar SE=3bar Erre gondolok nem behugyálna ,hanem porlasztana vagy nem így van? :(

Link to comment
Megosztás:

Nem jó bele a 3bar-os AC. Értelmetlen emelni a nyomást, ugyanis

nem fog jobban menni ha dúsítod ezerrel a benya-levegő keveréket.

Sőt, ha túldúsítod, ártasz a motornak is, mivel a plusz benya lemossa

az olajfilmet a hengerfalról, és huzamosabb ideig elhigulhat az olaj

is, aminek csapágyas motor lesz a következménye.

Az SE cuccok: komplett hengerfej, szívósor, minden kütyü ami ezeken

van, valamint vezetékköteg, komputer, AC-pumpa, meg asszem a

kipuff-leömlő is. Szerintem 130-150 körül áll meg, ha mindent rendbe

teszel rajta.

DIS gyújtás is lehet hibás, találkoztam már olyannal, ami gyengébb

szikrát adott. De inkább a kábel szokott meghibásodni.

Link to comment
Megosztás:

Az SE cuccok: komplett hengerfej, szívósor, minden kütyü ami ezeken

van, valamint vezetékköteg, komputer, AC-pumpa, meg asszem a

kipuff-leömlő is. Szerintem 130-150 körül áll meg, ha mindent rendbe

teszel rajta.

És lesz belőle 82 paci? Hmm... Majd ha tele leszek zsetonnal, talán.

Amúgy 50k körül láttam C16NZ mocit, bár annak az előélete is titok, ergo azt is lehetne jó eséllyel felújítani, plusz papírosozni...

Tényleg jobban járok, ha csak töltöm bele a benyát, és morgok a szágultozós agyatlanokra. :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! köszi a jótanácsokat az se cuchoz pontosan mik kellenének meg tudná írni nekem valaki?

Mondom nézz már át a tuning topikba, ott egy B Corsa kapcsán jó régen már át let beszélve a dolog. Volt aki árakat is emlegetett, meg szóbakerült a "cuccok" halmaz is.

Mellesleg sztem nem éri meg. Maga az alap sztem olyan kicsi ehhez a kasztnihoz, hogy kár ebbe a részbe pénzt ölni. Maga a moci nem rossz -legalábbis a sedant 3 emberrel egész jol vitte- de ugye azt ilyen motorral vették és nem utólag öltek bele csomo pénzt, idegeskedést, bármit....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.