Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ott probléma van, mert azért a klíma ennyire nem rángatja meg, hogy 500-ra leessen a fordulatszám. Az a jeladó haldoklós, de 16v-n nem tudom hol van.

a jeladó elvileg a gyertyák mellett a motor bal oldalán van szerintem, a védőburkolata is le van szakadva

nemrég volt cserélve, mert a motor rángatni kezdett a fordulatszám 2-7000 között ugrált de a motor nem bőgött, kicserélték azóta meg leáll és sokat is fogyaszt, mintha sokat is kapna a motor

lambdaszondát is cseréltek benne használt került bele( pedig újat mondtam hogy tegyenek bele, inkább kerestek hetekig négyvezetékes szondát) a motorellenőrző lámpa nem világít már ugyan de nemtudom hogy lehet e ez a probléma

mert rosz lambdaszondával is gond nélkül jártam fél évet, szóval most nemtudom mi lehet

szerelőhöz elvinni meg katasztrófa

http://www.otofotki.pl/img14/he8677_loliar.JPG.html

bejelöltem, szerintem itt van

Link to comment
Megosztás:

Járattam a motort, kitekertem a hőmérő jeladóját, sőt a torokfűtés csövét is levettem, de még így is csorgadozik a víz a fűtőradiátorban... hallani hogy levegős.

x16szr

Mit csináljak még?

Ki kell menni vele egy kb 20km-t mikor már meleg és 3000+on hajtani egyet vele, nekem is hiába volt emelten járatva mikor meg lett bontva a rendszer nem volt elég azt mire hazaértem (25km) már nyoma sem volt az akvarisztikai hangnak.

Link to comment
Megosztás:

Estét Cartársak!

Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet?

Link to comment
Megosztás:

Estét Cartársak!

Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet?

Vagy kinyomócsapágy? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt.

Hibakódot hogyan tudok törölni???

Elöre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt.

Hibakódot hogyan tudok törölni???

Elöre is köszi.

Csak szakszervizben tudnak törölni. Általában 20 hibátlan indítás után törlődik a hibakód.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Alapjárati problémám volt (1.6- 16XEL) , kivillogtattam a hibakódot. 35-ös, alapjárati motort jelezte. Kiszereltem , kipucoltam. Egyúttal levettem az EGR szelepet is, azt is kipucoltam. Visszarakás után kiadta a 35-ös mellé a 47-es kódot. Az EGR szelep lezárásakor is kivillogta, meg akkor is ha kivettem a lemezt.

Hibakódot hogyan tudok törölni???

Elöre is köszi.

Egy bizonyos számú hibamentes indítás után magától törlődik a hibakód.

He-he megelőztek. :D

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Estét Cartársak!

Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet?

Bár késve válaszolok, a kuplungtárcsa lessz a ludas. A kiegyensúlyozó rugók vannak kigyengülve. :D

Link to comment
Megosztás:

Estét Cartársak!

Elindítottam a vasat, felengedtem a kuplungot, és olyan morgó rezonáló zörgő hangja van. Benyomom a kuplungot, akkor elhallgat. Kíváncsian várom a tippeket. Szerintem vagy nyelestengely csapágy, vagy esetleg halódó kuplungszerkezet lehet?

Az enyém is ilyen, már mióta megvettem a kocsit. Nem érdemes emiatt szétszedni, majd ha egyszer kuplungot cserélek.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém is ilyen, már mióta megvettem a kocsit. Nem érdemes emiatt szétszedni, majd ha egyszer kuplungot cserélek.

Akkor lassan elkezdek gyűjteni egy kuplungszett, főtengelyszimering, nyelestengelyszimering, nyelestengelycsapágy kombinációra. Ha egyszer megbontom, tuti, hogy kicserélek mindent, nehogy utána megint azzal szívjak.

Link to comment
Megosztás:

Erre van ötlete valakinek???

Sajnos még mindig a 47-es és a 35-ös hibát villogja ki. Ráadásul kicsit hullámzik az alapjárat is. :D

Pucoltál már alapjárati motort? Ha igen, akkor figyelj oda, hogy amikor rakod vissza akkor a gumigyűrű rendesen a helyén legyen.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Talán megoldódni látszik a nagyobb terhelésre ledadogós probléma.

Áttettem C12NZ Corsa MAP-szenzorát egy próbakörre az Astrámba (C14SE), és nagyon szépen húzott, alacsony fordulatról is, akárhonnan. Szinte alapjáratról le lehetett padlózni (csak próba szintjén, tudom nem szép dolog). Semmi rángatást nem csinált, csak ment ahogy kel neki.

Hazaértem, visszakötöttem a gyárit, azzal pedig hozta a gondjait, nem megy, nagyobb gázra ledadog, 2000 alatt hozzá se lehet szólni...

Szóval most kell néznem egy végleges darabot :D

Lehet pucolni azt amim most van? Érdemes?

Ha csere, bontott, vagy új?

Ja, és hogy kell levenni a tűzfalról, mert én bizony rá nem jöttem ^_^ (Corsáé átmenőcsavaros).

Köszi előre is

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Talán megoldódni látszik a nagyobb terhelésre ledadogós probléma.

Áttettem C12NZ Corsa MAP-szenzorát egy próbakörre az Astrámba (C14SE), és nagyon szépen húzott, alacsony fordulatról is, akárhonnan. Szinte alapjáratról le lehetett padlózni (csak próba szintjén, tudom nem szép dolog). Semmi rángatást nem csinált, csak ment ahogy kel neki.

Hazaértem, visszakötöttem a gyárit, azzal pedig hozta a gondjait, nem megy, nagyobb gázra ledadog, 2000 alatt hozzá se lehet szólni...

Szóval most kell néznem egy végleges darabot :D

Lehet pucolni azt amim most van? Érdemes?

Ha csere, bontott, vagy új?

Ja, és hogy kell levenni a tűzfalról, mert én bizony rá nem jöttem ^_^ (Corsáé átmenőcsavaros).

Köszi előre is

Üdv

Gábor

17E az új,jó lesz a bontott is,a régi sajnos kuka.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.