vastyan Elküldve Április3, 2013 Megoszt Elküldve Április3, 2013 Na most, hogy a hengerfej köszörülésen, szelepek csiszoláson stb, ráértünk foglalkozni a szívótorok, alapjárati motor, pillangószelep projekttel.Hát gyerekek, volt rajta retek, de rendesen.Nem is csodálkozom, hogy rángatott alapjáraton... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Akkor meg villognia kéne ha jár a motor!, jól tudom? De azt mondta még csak halványan sem dereng.. Hát erre nem emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Alapjárati motornak a közepe (bekarikázott rész) mennyire kotyoghat, ha kicsit ide-oda mozgatom? Mert nekem eléggé, és olyat csinál az autó, mikor kinyomom a kuplungot pl. lámpánál, akkor felpörög, majd ~3-4 sec múlva beáll normálra. Másik kérdésem, hogy érdemes megvenni a 4ezer forintos Hanspries-t? KÉP Link to comment Megosztás: More sharing options...
bboy danger Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 ööööö tudom béna kérdés de nem maradt bent véletlenül hibakód kiolvasásnál az áthidalás? Csak mert akkor is vészprogin megy a motor tudtommal. Az a legszebb a jelenségben hogy kitapasztaltam hogy ha fennáll a 4500-as tilás, ha leállítom a motort és újraindítom(üresben, v kinyomott kuplungnál) utána leforog 7000-ig. Egy darabig működött ez a trükk, de mostmár csak hébe hóba jön be.... Nem is kínozom tovább mert egyértelmű hogy valami nem stimt :( Ja és egyszer az is volt hogy normálisan futott a motor elvileg, és egyszer csak menet közben vészprogira állt. Igazából tényleg az a fránya check engine lámpa idegesít...miért nem szól hogy baj van?! Talán kivettek egy relét belőle, azt ami az ecu felől menne a check engine-es lámpához, mielőtt eladták a kocsit nekem? (ez már csak a fantáziám szüleménye :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Az a legszebb a jelenségben hogy kitapasztaltam hogy ha fennáll a 4500-as tilás, ha leállítom a motort és újraindítom(üresben, v kinyomott kuplungnál) utána leforog 7000-ig. Egy darabig működött ez a trükk, de mostmár csak hébe hóba jön be.... Nem is kínozom tovább mert egyértelmű hogy valami nem stimt :( Ja és egyszer az is volt hogy normálisan futott a motor elvileg, és egyszer csak menet közben vészprogira állt. Igazából tényleg az a fránya check engine lámpa idegesít...miért nem szól hogy baj van?! Talán kivettek egy relét belőle, azt ami az ecu felől menne a check engine-es lámpához, mielőtt eladták a kocsit nekem? (ez már csak a fantáziám szüleménye :D ) gyújtásra világol? ha igen, akkor nemvalószínű hogy hiányzik valami is Link to comment Megosztás: More sharing options...
bboy danger Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 gyújtásra világol? ha igen, akkor nemvalószínű hogy hiányzik valami is Jaja, világít ahogy kattan a benzinszivattyú reléje... és jaja, én sem értem akkor ez hogy van... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Az a legszebb a jelenségben hogy kitapasztaltam hogy ha fennáll a 4500-as tilás, ha leállítom a motort és újraindítom(üresben, v kinyomott kuplungnál) utána leforog 7000-ig. Egy darabig működött ez a trükk, de mostmár csak hébe hóba jön be.... Nem is kínozom tovább mert egyértelmű hogy valami nem stimt :( Ja és egyszer az is volt hogy normálisan futott a motor elvileg, és egyszer csak menet közben vészprogira állt. Igazából tényleg az a fránya check engine lámpa idegesít...miért nem szól hogy baj van?! Talán kivettek egy relét belőle, azt ami az ecu felől menne a check engine-es lámpához, mielőtt eladták a kocsit nekem? (ez már csak a fantáziám szüleménye :D ) Nincs ilyen relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szenes87 Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem gyárilag klímás és szervós az autóm és ha kiveszem a kompresszort akkor jó hozzá a csak a "sima" szervós hosszbordás szíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem gyárilag klímás és szervós az autóm és ha kiveszem a kompresszort akkor jó hozzá a csak a "sima" szervós hosszbordás szíj? Nem. Motortartóbakot kell cserélni, mert nem fér el a rövidebb szíj. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy nekem gyárilag klímás és szervós az autóm és ha kiveszem a kompresszort akkor jó hozzá a csak a "sima" szervós hosszbordás szíj? Asszem Daykillernek volt olyan játéka hogy felújításra kivette a kompit.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Asszem Daykillernek volt olyan játéka hogy felújításra kivette a kompit.... Csak szeretném, de ahhoz kéne egy másik bontott rossz olcsó kompi a helyére. :) Fent leírtam, hogy miért. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szenes87 Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Csak szeretném, de ahhoz kéne egy másik bontott rossz olcsó kompi a helyére. :) Fent leírtam, hogy miért. :) Köszi a válaszokat! Az a bajom, hogy hangja van ha nedves az idő, fújkáltam eddig olajozóval, de már meguntam, amúgy sem működik a klímám már egy jó ideje, mert még régebben felakadtam egy betontuskón és széthasítottam az alsó csövet és azóta nem tudtam megjavíttatni. Meg nem is nagyon van rá szükségem igazából, mert 60 lovas a kocsim és nagyon visszafogta. Ezért is kérdeztem, hogy mit tegyek! Még egyszer köszi, azt hiszem, hogy hangosabban fogom hallgatni a zenét amíg nem lesz pénzem megjavíttatni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Köszi a válaszokat! Az a bajom, hogy hangja van ha nedves az idő, fújkáltam eddig olajozóval, de már meguntam, amúgy sem működik a klímám már egy jó ideje, mert még régebben felakadtam egy betontuskón és széthasítottam az alsó csövet és azóta nem tudtam megjavíttatni. Meg nem is nagyon van rá szükségem igazából, mert 60 lovas a kocsim és nagyon visszafogta. Ezért is kérdeztem, hogy mit tegyek! Még egyszer köszi, azt hiszem, hogy hangosabban fogom hallgatni a zenét amíg nem lesz pénzem megjavíttatni! :D Milyen motoros az autód? Link to comment Megosztás: More sharing options...
vastyan Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Alapjárati motornak a közepe (bekarikázott rész) mennyire kotyoghat, ha kicsit ide-oda mozgatom? Mert nekem eléggé, és olyat csinál az autó, mikor kinyomom a kuplungot pl. lámpánál, akkor felpörög, majd ~3-4 sec múlva beáll normálra. Másik kérdésem, hogy érdemes megvenni a 4ezer forintos Hanspries-t? KÉP Biztos hogy nem szabad neki kotyogni.Legalább is ennyire. Hogy a 4000 ft-os mennyire jó, azt mindenki döntse el maga egy pár napos teszt után...én inkább egy eredeti bontott jó állapotút vennék.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Április4, 2013 Megoszt Elküldve Április4, 2013 Alapjárati motornak a közepe (bekarikázott rész) mennyire kotyoghat, ha kicsit ide-oda mozgatom? Mert nekem eléggé, és olyat csinál az autó, mikor kinyomom a kuplungot pl. lámpánál, akkor felpörög, majd ~3-4 sec múlva beáll normálra. Másik kérdésem, hogy érdemes megvenni a 4ezer forintos Hanspries-t? KÉPKi-be és oldalirányban is lehet kotyogása, legalábbis ami a mienkben van az lötyögött. Tudniillik ez a kúpos tengely ami belemegy a belsejébe, egy csavarorsóban végződik, de az hogy ez elforogjon az meg van akadályozva. A belsejében a forgórész belsejébe van ez a csavarorsó beletekerve. Magyarul ha a forgórész forog, akkor a kúpos tengely ki vagy be fog mozogni. A léptetőmotor sima bipoláris, nincs visszacsatolása arról hogy mi a kúp pozíciója. Maga a motorfordulatszám (meg még pár dolog) a visszacsatolása, ezek alapján vezérli az ECU hogy éppen jobban kinyisson vagy jobban bezárjon. Ha szorul a kúp, akkor elvileg kicsit akadozva (esetleg oda-vissza) kell hogy járjon, a léptetőmotor vezérléséből adódóan.http://www.agcoauto.com/content/images/engine/idle_control_stepper_motor.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szenes87 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Milyen motoros az autód? Egy 1.4 8V c14nz. Úgyhogy nem nagyon bírta régen sem a klímát. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Ugyan, nekem is van klíma, annyi hogy előzéskor kikapcsolom, amúgy simán viszi klímázva is az autópályatempót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szenes87 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Ugyan, nekem is van klíma, annyi hogy előzéskor kikapcsolom, amúgy simán viszi klímázva is az autópályatempót. Ismerős szitu! :) Első alkalommal csak nyomtam a gázt, de semmi, majd rájöttem, ha kikapcsolom akkor az felér egy SPM fokozattal! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ypos Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Üdv! Járó motornál a normál motorhang mellett egy jól hallató "surrogó", surlódó hang hallható a motortérből már alapjáratnál is. A hang gázadásnál a motorhanggal együtt erősödök, gázelengedésnél halkul. Mi okozhatja? Csapágyasodik a generátor? Esetleg a szíjtovábbító görgők? A tippeket előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Üdv! Járó motornál a normál motorhang mellett egy jól hallató "surrogó", surlódó hang hallható a motortérből már alapjáratnál is. A hang gázadásnál a motorhanggal együtt erősödök, gázelengedésnél halkul. Mi okozhatja? Csapágyasodik a generátor? Esetleg a szíjtovábbító görgők? A tippeket előre is köszi. Lehet hogy a szíj, le kell venni és beindítani úgy, ha nincs hangja megvan a bűnös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Ugyan, nekem is van klíma, annyi hogy előzéskor kikapcsolom, amúgy simán viszi klímázva is az autópályatempót. Gyári klímánál az ECU automatikusan kilövi a kompit, ha padlózol. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Lehet hogy a szíj, le kell venni és beindítani úgy, ha nincs hangja megvan a bűnös. Csak nehogy a vezérműszíjat vegye le..... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Csak nehogy a vezérműszíjat vegye le..... :blush: Hát nehogy, de mivel a generátorra is tippelt gyanítom hogy egyértelmű volt a tanács. Amúgy nekem is surrog, és nekem is a generátor vagy a szíj okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Nekem is nyöszörög az nz, de nem a generátor, hanem a főtengely szíjtárcsától jön a hang... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2013 Megoszt Elküldve Április5, 2013 Nekem is nyöszörög az nz, de nem a generátor, hanem a főtengely szíjtárcsától jön a hang... A generátor szíjtárcsám van megkopva néha vísítt a multkor kissé megcsiszoltam talán egy hétig volt kussban. A bontott lutri, az új elég drága meg amúgy sem egyszerű levenni eléggé nagy csavar fogja és nem tudtam ellentartani a lapátokon átdugott csavarhúzóval mert már görbültek. Két félből áll, gondoltam a mindkét belső oldaláról lekapok fél-fél milimétert és már nem csúszik meg a szíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts