isi Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Hát boltba úgy kértem, hogy c16nc motorba kell. Elővett egyet és azt mondta ez jó bele!! Gondoltam csak tudja! Nem tudom van-e valami kódja esetleg amivel a gyárit meg lehetne bele venni!?! EZ a fajta kell a c16nz-be, a c14nz-be meg EZ. Én az 1.4-be c16nz-ét tettem és az szorult. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Üdv! Mi lehet az oka annak, hogy az autómnak magas a CO-ja? Olajat nem eszi, gyertyák, gyertyakábelek, trafó új, gép szerint a lambda is jó, katalizátor nincs széthullva és szépen is jár a motor, semmi gond nincs vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Üdv! Mi lehet az oka annak, hogy az autómnak magas a CO-ja? Olajat nem eszi, gyertyák, gyertyakábelek, trafó új, gép szerint a lambda is jó, katalizátor nincs széthullva és szépen is jár a motor, semmi gond nincs vele. Ha jó a lambda érték,akkor csak a kati lehet már koszos. Ki lehet cserélni,vagy lehet kapni Cataclean nevű cuccot 10ropiért vagy festékboltban katepox hígító néven ugyanezt kapod 1800ért kétszer nagyobb kiszerelésben. Kb. 10literhez öntsd a felét,járd ki belőle,tankolj rá,ha volt korom akkor nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Vagy csak 30%ban tegyél bele E85-öt... az is szépen kitisztítja... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 a C16NZ-é igen (nekem az lett), a C16SE-be nem vagyok biztos, bár nekem a vizsgán azt mondták, hogy '93 előtti feketét kap, utána meg kéket, nem tom mellyire igaz, nekem azt mondták ott.. piros matrica nincs már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 piros matrica nincs már? http://villam-muszaki-vizsga.hu/muszaki-vizsga-plakettek/ Nekem is az van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 A piros megszűnt. Az enyém is feketét fog kapni 19-én... Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Ha jó a lambda érték,akkor csak a kati lehet már koszos. Ki lehet cserélni,vagy lehet kapni Cataclean nevű cuccot 10ropiért vagy festékboltban katepox hígító néven ugyanezt kapod 1800ért kétszer nagyobb kiszerelésben. Kb. 10literhez öntsd a felét,járd ki belőle,tankolj rá,ha volt korom akkor nem lesz. Lehet ilyen baj van akkor. A szerelőm is mondta, hogy elég kormos a belseje, amikor belenézett. De ez a cucc nem árt a motornak/üzemanyagrendszernek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregory33 Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Hello, C14NZ utazóban 100/km-nél, vagy ritkán kigyorsításnál, meg-meg torpan, mi a gond? Segítsetek, ne kelljen csalódnom az Opelben, Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Hello, C14NZ utazóban 100/km-nél, vagy ritkán kigyorsításnál, meg-meg torpan, mi a gond? Segítsetek, ne kelljen csalódnom az Opelben, Köszi! Szinte bármi. Benzinpumpa, pumpa relé, gyujtásmodul, Hall-jeladó, trafó, ...ezek kombinációja, vagy akár egy sima kontakthiba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peti94 Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Sziasztok. Akadt egy kis gondom az injektorral. Ma leszeretem és kitisztítottam, minden csatlakozót leszedtem áttöröltem kifújtam és az lenne a gondom h mikor ráadom a gyújtást már belő egy jó adag benzint.. mikor indítom akkor is adagolja rendesen a pillangó szelepen áll a benzin. Gyertyákból is csöpög a benzin. Szerintetek mi nem passzol nála? köszönöm elöre is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gregory33 Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Szinte bármi. Benzinpumpa, pumpa relé, gyujtásmodul, Hall-jeladó, trafó, ...ezek kombinációja, vagy akár egy sima kontakthiba. Akkor szinte biztos, hogy benzinpumpa, v annak kontakthibája, mert a benzintank most lett cserélve kompletten, pumpával együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Akkor szinte biztos, hogy benzinpumpa, v annak kontakthibája, mert a benzintank most lett cserélve kompletten, pumpával együtt. Akkor azt kell megnézni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Hi! Igen, ugyan arról van szó. C14NZ motoron pl. helyileg a folytószelepházon találod: kövesd a vastag fekete csövet a légszűrőtől, rámegy egy fekete fedélre, az az alatti fém rész a folytószelepház. Elöl, a motor felőli oldalán látsz rajta egy fekete hengeres dolgot, amibe kábelek mennek, és két csavar rögzíti (ha jól emléxem 20-as torx fejűek) az az alapjárati motor. Az autóval szemben állva a jobb oldalán is van egy fekete dolog kábelekkel, az a folytószeleppoti, azt ne bántsd! Az alapjárati motorról lehúzod a csatit, kiszereled, és benzinben ecsettel, esetleg féktisztítóval lemosod tisztára, de ne feszegesd semerre a rugós részét! Aztán kipucolod a házát is, amibe belemegy (pl. benzines ronggyal), és összerakod. Ha ezután is produkálja a hibát, akkor valószínűleg csere. Mikor lehúzod a csatit a motorról, nézd meg, nincs-e zöldes színű oxidréteg valamelyik lábán, mert az is okozhat probémát. Hello. X16XEL-nél szerinted hogy érdemes kiszerelni az alapjárat szabályozót? Nagyon bent van, a csavarjai balra állnak, balra tőle az EGR szelep akadályoz, felette a 2 benzincső. Hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok! X16XEL Astrámnak olyan a hangja, mintha dízeles lenne. Ez a kicsit "szelepes hang", enyhén csattogó. Mint egy dízel autó, nah. Tudom, hogy ebből sok mindent nem lehet megmondani, de volt-e már valakinek ilyen gondja, és vajon mi lehet a megoldás? Hidrotőke csere megoldhatja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok! X16XEL Astrámnak olyan a hangja, mintha dízeles lenne. Ez a kicsit "szelepes hang", enyhén csattogó. Mint egy dízel autó, nah. Tudom, hogy ebből sok mindent nem lehet megmondani, de volt-e már valakinek ilyen gondja, és vajon mi lehet a megoldás? Hidrotőke csere megoldhatja? Először én csak kiszedném őket mosogatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cosso Elküldve Szeptember8, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2013 Sziasztok! X16XEL Astrámnak olyan a hangja, mintha dízeles lenne. Ez a kicsit "szelepes hang", enyhén csattogó. Mint egy dízel autó, nah. Tudom, hogy ebből sok mindent nem lehet megmondani, de volt-e már valakinek ilyen gondja, és vajon mi lehet a megoldás? Hidrotőke csere megoldhatja? Van benne elég olaj? Először ellenőrizd le az olajszintet, ha kell töltsd utána a kellő mennyiséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 na most lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni, ako bocs ha minden igaz van az olajszivattyún 1 vissza/szabályzó csapószelep (RELIEF VALVE) ezzel nem lehet okoskodni, hogy az olajnyomás gyorsabban álljon fel? vagy ez már csak sima kopás, oszt kész ez van Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 na most lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni, ako bocs ha minden igaz van az olajszivattyún 1 vissza/szabályzó csapószelep (RELIEF VALVE) ezzel nem lehet okoskodni, hogy az olajnyomás gyorsabban álljon fel? vagy ez már csak sima kopás, oszt kész ez van Szerintem ez alapból nem működik csak akkor ha baj van és túl nagy az olajnyomás dugulás miatt pölö. Egy rugó által nyomott golyó ha jól emlékszem. Annyit lehet vele csinálni hogy kitakarítod, hátha koszos és átereszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember9, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2013 ja biztonsági szelep aham, akkor tényleg nem jó erre a célra, köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Fordulaton is működik, szépen lekorlátoz 4.5barra :) Szerintem ez alapból nem működik csak akkor ha baj van és túl nagy az olajnyomás dugulás miatt pölö. Egy rugó által nyomott golyó ha jól emlékszem. Annyit lehet vele csinálni hogy kitakarítod, hátha koszos és átereszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 Fordulaton is működik, szépen lekorlátoz 4.5barra :) Aha értem....akkor meg pláne meg kéne nézni hátha valami kosz ment alá és átereszt. Mostanában nekem is kell vagy 2 másodperc mire elalszik a lámpics. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 ja hát kb nekem is 2mp, gondolom kopott szegényke, aztán most fogja megkapni az éves olajat (GM10W40) ilyenkor még több, míg összeszedi magát, gondoltam hátha lehet vmit tenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 ja hát kb nekem is 2mp, gondolom kopott szegényke, aztán most fogja megkapni az éves olajat (GM10W40) ilyenkor még több, míg összeszedi magát, gondoltam hátha lehet vmit tenni Hát, talán a főtengelynél szökik el a legtöbb olaj, az lehet kopott vagy a csapágya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitykoo Elküldve Szeptember10, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2013 EZ a fajta kell a c16nz-be, a c14nz-be meg EZ. Én az 1.4-be c16nz-ét tettem és az szorult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts