spzoli Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 He -he jól el olvastam akkor,tehát akkor azt mondod az be megy 1 az egyben csak másik kábel köteg +ecu kell?Meg amit írtam még...Aztán hogy a kékek miként zsanettoznak meg, már nem az én dolgom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelkagl Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Meg amit írtam még... Aztán hogy a kékek miként zsanettoznak meg, már nem az én dolgom. :D Ez olyan helyen nem gurul majd :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Meg amit írtam még... Aztán hogy a kékek miként zsanettoznak meg, már nem az én dolgom. :D Öhm, nem azért, de váltó nem kék másik? Vagy azt is írtad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Amúgy az 14NZ nekem folyamatos várossal is megállt 6.5-ből hosszutáv meg 5 :D Igaz nem vagyok egy pörgetős-padlógázas fajta... Ezt a fogyit az 1.6 is tudja, de legalább nem szenved a súly alatt. Hát még ha SE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November25, 2013 Megoszt Elküldve November25, 2013 Öhm, nem azért, de váltó nem kék másik? Vagy azt is írtad?Írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve November26, 2013 Megoszt Elküldve November26, 2013 Helló! Esetleg nem tudja valaki C14NZ és C16SE Hidrotőkék egyeznek? Berakhatók a 1.4-esbe? Másik : Ismerős ma mondta hogy neki az 1.6 Si elég hangosan csattog és "retteg" hogy motorcserés lesz, egyelőre nem tudtam meghallgatni......mi az ami nagyon zöröghet , mi az ami cserélhető és viszonylag nem drága? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rm_astra@ Elküldve November29, 2013 Megoszt Elküldve November29, 2013 Üdv Mindenki ! Mindig Toyota Liftback - ra fájt a fogsorom ......... de '94 őszén nem találtam ( KÉKET ) sem újat, sem 50 E km alattit a Dunától nyugatra, ausztria innenső harmadát is beleértve !!! Aztán más házakat is körbejártam. Asra 100 LE ! WOW ! És sajnos megvettem. Az első 30 E Km - en 0,5 - 0,75 l/ 15 000 km olaj fogyott. ezt elfogadtam. 60 után aztán annyi, hogy nem is mérem. Szerelőm szerint ne rémüldözzek, a katalizátor nem ebbe hal bele, és ez sajnos egy ilyen .............. konstrukció. Sírjak -- ne sírjak; ez itt a kérdés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November29, 2013 Megoszt Elküldve November29, 2013 Üdv Mindenki ! Mindig Toyota Liftback - ra fájt a fogsorom ......... de '94 őszén nem találtam ( KÉKET ) sem újat, sem 50 E km alattit a Dunától nyugatra, ausztria innenső harmadát is beleértve !!! Aztán más házakat is körbejártam. Asra 100 LE ! WOW ! És sajnos megvettem. Az első 30 E Km - en 0,5 - 0,75 l/ 15 000 km olaj fogyott. ezt elfogadtam. 60 után aztán annyi, hogy nem is mérem. Szerelőm szerint ne rémüldözzek, a katalizátor nem ebbe hal bele, és ez sajnos egy ilyen .............. konstrukció. Sírjak -- ne sírjak; ez itt a kérdés? Most is sírsz :D Nyilván gyárilag tettek egy kivezetést a dekli mellé, meg egy időzítős csapot, hogy ellocsolja az olajat, véletlenül sem baja van... Az olajvállalatok hozták létre titkos projektnek, azóta pedig astrákból élnek. ( A csereperiódus meg amúgy 10e km. ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November29, 2013 Megoszt Elküldve November29, 2013 Üdv Mindenki ! Mindig Toyota Liftback - ra fájt a fogsorom ......... de '94 őszén nem találtam ( KÉKET ) sem újat, sem 50 E km alattit a Dunától nyugatra, ausztria innenső harmadát is beleértve !!! Aztán más házakat is körbejártam. Asra 100 LE ! WOW ! És sajnos megvettem. Az első 30 E Km - en 0,5 - 0,75 l/ 15 000 km olaj fogyott. ezt elfogadtam. 60 után aztán annyi, hogy nem is mérem. Szerelőm szerint ne rémüldözzek, a katalizátor nem ebbe hal bele, és ez sajnos egy ilyen .............. konstrukció. Sírjak -- ne sírjak; ez itt a kérdés? Öcsémnek Toyota Corollája van, 65 ezerrel vette (az őt eltartó cégétől) 2006-ban. Olajfogyi szinte mérhetetlen. 110 ezernél elkezdte zabálni az olajat annyira, hogy 1liter/ 1000 km jött már ki. Márkaszervizben tudta meg, hogy "ez ilyen"....Ezt a motort a Toyota elszúrta és külföldön 5 éves korig visszahívás volt. Sajna az övé már 10 éves lett és zsebbe kellett nyúlni. Új típusú gyűrűszett és kapcsolódó alkatrészek + munkadíj 150 ezer. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2013 Megoszt Elküldve November29, 2013 Üdv Mindenki ! Mindig Toyota Liftback - ra fájt a fogsorom ......... de '94 őszén nem találtam ( KÉKET ) sem újat, sem 50 E km alattit a Dunától nyugatra, ausztria innenső harmadát is beleértve !!! Aztán más házakat is körbejártam. Asra 100 LE ! WOW ! És sajnos megvettem. Az első 30 E Km - en 0,5 - 0,75 l/ 15 000 km olaj fogyott. ezt elfogadtam. 60 után aztán annyi, hogy nem is mérem. Szerelőm szerint ne rémüldözzek, a katalizátor nem ebbe hal bele, és ez sajnos egy ilyen .............. konstrukció. Sírjak -- ne sírjak; ez itt a kérdés? Most is sírsz :D Nyilván gyárilag tettek egy kivezetést a dekli mellé, meg egy időzítős csapot, hogy ellocsolja az olajat, véletlenül sem baja van... Az olajvállalatok hozták létre titkos projektnek, azóta pedig astrákból élnek. ( A csereperiódus meg amúgy 10e km. ) Igaz is hogyan jött ki a 30ezer alatt 5-7.5 deci olaj, mert az ugye 3 olajcsere......ez a legrosszabb esetben is 2.5 deci 10ezer kilóméter ( vagy egy év alatt) ebben az esetben a fórumozók legtöbbje nagyon irigyel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsonz Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Helló, főtengely ékszíjtárcsát légkulcs nélkül hogyan kéne levenni ? (1.7 isuzu diesel) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Helló, főtengely ékszíjtárcsát légkulcs nélkül hogyan kéne levenni ? (1.7 isuzu diesel) Hááááát van aki úgy csinálta hogy jól betámasztotta a kulcsot és ráindított. De ugye benzinesen lehúzta az elosztót hogy ne induljon el a motor nem tudom dieselen hogyan lehet ezt kivitelezni. Amúgy tudom most car időszak van mert mindenki átgumizik, de nekem először gumisnál lazították le a tárcsát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Hááááát van aki úgy csinálta hogy jól betámasztotta a kulcsot és ráindított. De ugye benzinesen lehúzta az elosztót hogy ne induljon el a motor nem tudom dieselen hogyan lehet ezt kivitelezni. Amúgy tudom most car időszak van mert mindenki átgumizik, de nekem először gumisnál lazították le a tárcsát. Én is így csináltam, ha épp nem tudtam máshogy. Én nem huzogattam le semmit, egyszerűen csak megpöccintettem az önindítóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 valamiért dupla lett :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Helló, főtengely ékszíjtárcsát légkulcs nélkül hogyan kéne levenni ? (1.7 isuzu diesel) sebességbe be, valaki nyomja a féket, aztán csavar kiteker, szerintem ez csak akkor ajánlott ha szíjat cserélsz, nyúlhat ugorhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Én is így csináltam, ha épp nem tudtam máshogy. Én nem huzogattam le semmit, egyszerűen csak megpöccintettem az önindítóval. Vettem még tavasszal a piacon egy légkulcsot, kompresszort meg kölcsönkértem mert egyenlőre nincs, azzal lőttem le vezérlés cserekor most már. 10 ezer forint volt de eléggé gyengécske, kerékcsavart pölö ha izomból megtépem már nem lazítja meg. Mondjuk a hivatalos 100-110Nm-ert tudta teljesíteni bőven. Ha jól rémlik a főtengely csavarnál meg úgy 40-50Nm. a nyomaték azt meg pláne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Vettem még tavasszal a piacon egy légkulcsot, kompresszort meg kölcsönkértem mert egyenlőre nincs, azzal lőttem le vezérlés cserekor most már. 10 ezer forint volt de eléggé gyengécske, kerékcsavart pölö ha izomból megtépem már nem lazítja meg. Mondjuk a hivatalos 100-110Nm-ert tudta teljesíteni bőven. Ha jól rémlik a főtengely csavarnál meg úgy 40-50Nm. a nyomaték azt meg pláne. Lehet kevés neki az levegő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hegeduszsolt Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Üdv mindenkinek,a minap hoztam el a szerelőtöl az autót (x14nz) mert kicserélte a termosztátot,mivel a vízhőfok mutatója meg sem mozdult,akármeddig mentem vele akkor sem.Tettem a hűtő elé takarást,de semmit nem változott,fűtés meg éppen hogy csak langyi.Termosztát csere után annyit változott hogy fűtés még mindíg langyi,de a vízhőfok mutatója a kék mező felső tetejéig megy fel,és sehova tovább.A kérdésem,hogy miért van ez?Mit tegyek még hogy jó legyen a vízhőfok,és legyen persze fűtésem?A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Vagy berakod a váltót 4-be és kapaszkodsz a féktárcsába miközben másik kézzel rángatod le a csavart.Én már nagyon rutinosan csinálom,de ilyen hidegben már nem állnék neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hegeduszsolt Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Üdv újra,eszembe jutott még egy dolog.Most voltam nemrég az autóval (x14nz 244000km) műszaki vizsgán,és mondták a szerelők hogy a CO2 értékem elérte a felső határértéket tehát valószínű hogy a következő műszakin bajban leszek a mért érték miatt.Valóban érezni azt a kellemetlen szagot amit kiad az autó járó motornál.A kérdésem hogy hogyan tudnék nagyobb javítás,felújítás nélkül javítani az autó CO2 értékén?A válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Üdv mindenkinek,a minap hoztam el a szerelőtöl az autót (x14nz) mert kicserélte a termosztátot,mivel a vízhőfok mutatója meg sem mozdult,akármeddig mentem vele akkor sem.Tettem a hűtő elé takarást,de semmit nem változott,fűtés meg éppen hogy csak langyi.Termosztát csere után annyit változott hogy fűtés még mindíg langyi,de a vízhőfok mutatója a kék mező felső tetejéig megy fel,és sehova tovább.A kérdésem,hogy miért van ez?Mit tegyek még hogy jó legyen a vízhőfok,és legyen persze fűtésem?A válaszokat előre is köszönöm. Először is egy termosztát nyitási tapogatós tesztet. meg kérdezd meg a szerelőt milyen termosztátot tett bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dzsonz Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Köszi a hozzászólásokat, muszáj lesz levenni mert nagyon szar állapotban van már az a tárcsa és már meg van az új úgyhogy csere. Amúgy nekem szerintem ugyan olyan légkulcsom van , a márkája fini de ehhez kevésnek bizonyult..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hegeduszsolt Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Először is egy termosztát nyitási tapogatós tesztet. meg kérdezd meg a szerelőt milyen termosztátot tett bele. Köszi a választ,de én vettem a termosztátot egy autósboltban ahol én erre nem kérdeztem rá,mert nem tudtom mit jelent.Azért vettem én mert úgy voltam vele hogy otthon kicserélem 10 perc alatt de írtátok a fórumon hogy vezérlés leszerelős lesz a dolog,akkor döntöttem úgy hogy szerelőhöz viszem.Annyit tudok hogy QH gyártmány volt,semmi többet nem tudok. De ha arra járok megkérdezem a szerelőt.Azért köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hjoe Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Köszi a választ,de én vettem a termosztátot egy autósboltban ahol én erre nem kérdeztem rá,mert nem tudtom mit jelent.Azért vettem én mert úgy voltam vele hogy otthon kicserélem 10 perc alatt de írtátok a fórumon hogy vezérlés leszerelős lesz a dolog,akkor döntöttem úgy hogy szerelőhöz viszem.Annyit tudok hogy QH gyártmány volt,semmi többet nem tudok. De ha arra járok megkérdezem a szerelőt.Azért köszönöm. Gagyibbat nem is vehettél volna.... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hegeduszsolt Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Először is egy termosztát nyitási tapogatós tesztet. meg kérdezd meg a szerelőt milyen termosztátot tett bele. De ha majd lesz egy kis időd kifejteni bővebben ezt a termosztát nyitási tapogatós tesztet,akkor azt nagyon megköszönném.Vagy vegyek egy másik termosztátot mert ez hamarabb nyit a kelleténél?Előre is köszi.Jó hétvégét mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts