mackosajt Elküldve Május16, 2010 Megoszt Elküldve Május16, 2010 Sziasztok! Egy '93-as Vectra A-m van, 8 szelepes, egy C20NE. Tartósan használhatok E85 nevű benzint szerintetek? Még nem próbáltam, eddig 95-öst tankoltam csak bele. Köszi. Na de drága barátom! Nem megaszondtam, hogy felesbe nyugodtan? :devlish: Sőt, most messze se kell menned tankolni. :lol: Csavarhúzót majd valamikor elhozom. :lol: Gabi! Hétvégén volt nyüzsi végül a gyorsuláson? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Gabi! Hétvégén volt nyüzsi végül a gyorsuláson? Nagyon kevés ember volt, és azokat is elverte az eső délután, szóval nem volt nagy siker ez a rendezvény :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Sziasztok! Meg volt a hétvégi kormolásos menet! :lol: Autópályán 120-as tempó mellett 9 litert evett 100 km-enként. Ami nem rossz, de lehetne jobb is, mert kb 21% túlfogyasztás. Mondjuk a 30%-os átlagomnál kicsit jobb! :lol: Viszont csinált furcsa dolgokat. Volt h elment a kocsiból az erő. Nyomtam a gázt és semmi gyorsulás. Lepadlóztam, hogy bekapcsoljon a sportmód, de akkor se akart menni. Aztán pár másodpercig mentem megint normál gázpedál állásnál, semmi gyorsítás, majd megint elkezdtem neki nyomni, akkor meg láss csodát, úgy ment mint akit seggbe rúgtak... Most már tényleg keresni fogok egy notit az ismerősöknél, mert biztos lenne még mit állítani... vagy legalább próbálni finomítgatni...hátha lentebb menne a fogyasztás... Hát ez nagyon nem jól hangzik, rémisztgetni nem akarlak, de jó lesz az AC-ra nézni, vagy ismét a szűrőre. Szerintem ezt az erőtlenséget nem az átalakító okozta. Kicseréltem a szűrőt, és hát nem sokkal de jobb lett. Valószínűleg akkor az AC-pumpa gyengül. :devlish: Miután kicseréltem a szűrőt és manuális kapcsolóval nyomattam fel a nyomást, akkor lehetett hallani, hogy hogy fogja vissza a pumpát a benyanyomás... valószínű, hogy a 140000+ km megtette a hatását a szivattyún... :lol: Gyűjthetek egy pumpára... Mi a tapasztalat, melyiket érdemes venni? Mert az UNIXnál 9000 HUF-tól egészen 99000 HUF-ig van a választék... Apropó! Hogyan tudnék egy benzinnyomást mérni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amigo Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Na de drága barátom! Nem megaszondtam, hogy felesbe nyugodtan? :lol: Sőt, most messze se kell menned tankolni. :lol: Csavarhúzót majd valamikor elhozom. :lol: Gabi! Hétvégén volt nyüzsi végül a gyorsuláson? persze, csak kíváncsiskodtam, hogy nincs-e ellenvélemény :devlish: igen, azért kérdeztem, mert láttam az újítást közel hozzánk, mindig ott tankolok, és akkor most kipróbálnám. köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május17, 2010 Megoszt Elküldve Május17, 2010 Kicseréltem a szűrőt, és hát nem sokkal de jobb lett. Valószínűleg akkor az AC-pumpa gyengül. :devlish: Miután kicseréltem a szűrőt és manuális kapcsolóval nyomattam fel a nyomást, akkor lehetett hallani, hogy hogy fogja vissza a pumpát a benyanyomás... valószínű, hogy a 140000+ km megtette a hatását a szivattyún... :lol: Gyűjthetek egy pumpára... Mi a tapasztalat, melyiket érdemes venni? Mert az UNIXnál 9000 HUF-tól egészen 99000 HUF-ig van a választék... Apropó! Hogyan tudnék egy benzinnyomást mérni? Nekem erős a gyanum,hogy a 4 külső ellenállásos story nem az igazi megoldás. Lehet visszaalakítom a kütyüt,jobb volt a régebbi verzió,bár 4 új gyertya sokat segített,de még mindig nem az igazi. Nem tom,kezdek szkeptikus lenni és egyre jobban örülök,hogy a flextek még megvan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzoltika Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Kicseréltem a szűrőt, és hát nem sokkal de jobb lett. Valószínűleg akkor az AC-pumpa gyengül. :devlish: Miután kicseréltem a szűrőt és manuális kapcsolóval nyomattam fel a nyomást, akkor lehetett hallani, hogy hogy fogja vissza a pumpát a benyanyomás... valószínű, hogy a 140000+ km megtette a hatását a szivattyún... :lol: Gyűjthetek egy pumpára... Mi a tapasztalat, melyiket érdemes venni? Mert az UNIXnál 9000 HUF-tól egészen 99000 HUF-ig van a választék... Nem tudom, hogy Neked milyen a szivattyúd, én 15.500-ért vettem olasz gyártmányút. A 9000 Ft-ost (kínai) nem mondták megbízhatónak a boltban... Messmer üzemanyag szivattyú (1.6 központishoz) adták hozzá a tankban levő szűrőt, meg mondták, hogy külsőt is cseréljek, mert a gari csak úgy érvényes a szivattyúra! Megtettem. Az eredeti Bosch-t 45 ezer körül mondták. Amit vettem, rajta van a papírján, hogy bio üzemanyagokhoz nem használható... Majd kiderül!!!! (Nekem 13.500 feles keverék után adta be az unalmast, most 163.000 van a gépben) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Nem tudom, hogy Neked milyen a szivattyúd, én 15.500-ért vettem olasz gyártmányút. A 9000 Ft-ost (kínai) nem mondták megbízhatónak a boltban... Messmer üzemanyag szivattyú (1.6 központishoz) adták hozzá a tankban levő szűrőt, meg mondták, hogy külsőt is cseréljek, mert a gari csak úgy érvényes a szivattyúra! Megtettem. Az eredeti Bosch-t 45 ezer körül mondták. Amit vettem, rajta van a papírján, hogy bio üzemanyagokhoz nem használható... Majd kiderül!!!! (Nekem 13.500 feles keverék után adta be az unalmast, most 163.000 van a gépben) szia! Az a baj, hogy az enyém hengerenkénti injektoros és ezért a szivattyúnak 3 bar nyomást kell produkálni, szemben a központisok 1,5-2 bar-jával... De elméletileg találtam 18000 körül, amiből lejön 30% kedvezmény... Csak akkor fog megenni a fene, ha nem a szivattyú okozza a problémát, illetve ha megmarad a probléma... Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Én is kipróbáltam az E85öt, 7-8 liter ment teletank mellé (Astra Z14XE) Egyből érződött, hogy alacsony fordulaton virgoncabb,következő tankolásnál többet kap :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május18, 2010 Megoszt Elküldve Május18, 2010 Az E85power.exe leállt! A probléma leírását segítő fájlok: C:\Users\kömi\AppData\Local\Temp\WER80E6.tmp.WERInternalMetadata.xml C:\Users\kömi\AppData\Local\Temp\WERA3E1.tmp.mdmp Olvassa el online adatvédelmi nyilatkozatunkat: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104...mp;clcid=0x040e Ha nem érhető el az online adatvédelmi nyilatkozat, olvassa el az offline változatot: C:\Windows\system32\hu-HU\erofflps.txt win7hu 64bit Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis312 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Sziasztok! Nekem is tervben van egy átalakítás e85-re, de egyelőre csak infókat gyűjtögetek...most megyek féltankhoz 5-6 l bioetanolt tankolni, aztán majd meglátjuk... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Sziasztok! Nekem is tervben van egy átalakítás e85-re, de egyelőre csak infókat gyűjtögetek...most megyek féltankhoz 5-6 l bioetanolt tankolni, aztán majd meglátjuk... :lol: Milyen moci? :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 Nekem erős a gyanum,hogy a 4 külső ellenállásos story nem az igazi megoldás. Lehet visszaalakítom a kütyüt,jobb volt a régebbi verzió,bár 4 új gyertya sokat segített,de még mindig nem az igazi. A 4 ellenállásos dolognak semmi köze a működéshez, de nem szóltál vissza, hogy maradt volna problémád, az utsó infóm, hogy a gyertyacsere után minden okés :devlish: mi a gond még? win7hu 64bit még ma felkerül a 64 bites verzió... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május19, 2010 Megoszt Elküldve Május19, 2010 A 4 ellenállásos dolognak semmi köze a működéshez, de nem szóltál vissza, hogy maradt volna problémád, az utsó infóm, hogy a gyertyacsere után minden okés :lol: mi a gond még? Most mentem már vele azóta 200km-t. Egyenlőre figyelek,tesztelek,most kapott egy 50-50%-os keveréket. Hidegen pöccre indul,mint az atomóra.Itt-ott kicsit belebüfög,de nem hörög le mostmár hirtelen gázra. Melegen semmi gond,megy mint a barom,de ha leállítom,iszonyat nehezen indul el.Kell neki pár tekerés mire elkapja és akkor is rákell segítsek neki gázpedállal,hogy magához térjen. Agyaltam én is az AC problemen,de ne mán: hidegen 3 napi állás után meg röffre indulunk? :devlish: Csendben jegyzem meg,szilajjal is beszáltem msn-en,neki is hasonlót produkál az xe-je... Vettem az AC alá tömítést,hétvégén átjön Losi és szórakozunk vele,lehet hogy kivesszük az AC-t és teszünk bele egy másikat próbára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis312 Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Milyen moci? :devlish: 1994-es, 1.6-os astra, C16NZ-s motorral. Az első tapasztalatok alapján megy a gépezet...ha beválik, akkor beruházok egy ilyen átalakítóra. Ha valaki tud benne segíteni, milyet érdemes venni és hol? Szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 1994-es, 1.6-os astra, C16NZ-s motorral. Az első tapasztalatok alapján megy a gépezet...ha beválik, akkor beruházok egy ilyen átalakítóra. Ha valaki tud benne segíteni, milyet érdemes venni és hol? Szép napot! Semilyet ne vegyél,mert nem lesz jó soha.Olvass visszafelé is. :devlish: Keverve,fele-fele arányban még megpróbálhatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Most mentem már vele azóta 200km-t. Egyenlőre figyelek,tesztelek,most kapott egy 50-50%-os keveréket. Hidegen pöccre indul,mint az atomóra.Itt-ott kicsit belebüfög,de nem hörög le mostmár hirtelen gázra. Melegen semmi gond,megy mint a barom,de ha leállítom,iszonyat nehezen indul el.Kell neki pár tekerés mire elkapja és akkor is rákell segítsek neki gázpedállal,hogy magához térjen. Miért raktál bele keveréket most? Tehát csak annyi a gond, hogy melegen nehezen indul? injparam 3. paraméterével próbálj meg Te is játszani kicsit, az lehet a megoldás. próbálhatod szinte teljesen levenni is, pl 02-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Miért raktál bele keveréket most? Igazából tömény bengát akartam,de aztán keverék lett. Arra vagyok kiváncsi,hogy tényleg erőtlenebb lesz-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május21, 2010 Megoszt Elküldve Május21, 2010 Melegen újraindításnál nekem is sokat kell tekerni mire elkapja. De próbálkozok majd az injparammal, ahogy írta Gabi. :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris_C14NZ Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Átalakító nélkül? Elméletileg nem szabadna mennie... :devlish: hál'Istennek az ECU ezt nem tudja, úgyhogy jól elvan, nagyjából 20-25%-kal több fogy az anyagból, uaz útvonal, hasonlóan vezetve. ja, Kiskunfélegyházán 232 és lehet kártyával fizetni (nekem új volt:) gátéron 228,9 a cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Melegen újraindításnál nekem is sokat kell tekerni mire elkapja. De próbálkozok majd az injparammal, ahogy írta Gabi. :devlish: Vidd lejjebb a 3. paramétert, ami most 10-12. hál'Istennek az ECU ezt nem tudja, úgyhogy jól elvan, nagyjából 20-25%-kal több fogy az anyagból, uaz útvonal, hasonlóan vezetve. ja, Kiskunfélegyházán 232 és lehet kártyával fizetni (nekem új volt:) gátéron 228,9 a cucc. Pont most lett berakva egy X16XEL-be az átalakító, ami szintén ment tisztán etanollal, mert eléggé döglött a lambdája :lol: Használható, csak figyelj rá, mert így nem működik optimális üzemben a motor, és akár károd is lehet belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 ... Unatkoztam és megpróbáltam kíváncsiságból 4baron a nyomást. Akkor már 6100nál éri el a 100%ot az injektor. Szóval nem vagyok előrébb. Most beállítottam 3,7-re úgy 5600-5700nál. Szerintem így már jó lesz. Felette egyébként sem ment már nagyon. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május22, 2010 Megoszt Elküldve Május22, 2010 Kkfházán Avia-nál 228 Ft/l az etanol a Minitanknál 232. :rolleyes: Ha jól gondolom akkor már a Minitanknál is lehet kártyával fizetni? Teszteltem tovább a kütyüt alapjárati probléma hidegen is előjött az elmúlt napokban. 10-12 fokos hidegindításnál 1920-2040 rpm-es alapjáraton volt ami üzemmelegen lement 1280-1420-ra. Beraktam egy 47KOhm-os ellenállást ami valójában 58 KOhm-os a kütyü gázpoti bemenetére sorba kötve azóta javult a helyzet hidegen jó az alapjárat, üzemmelegen még mindig 1280-1420 között tartja. Ha kiveszem a kütyüt és üzemmelegen csak az ecu vagy a Flextek van bekötve akkor tökéletes az alapjárat. Mértem fogyit a hideg napokban 7,6-ra jött ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Unatkoztam és megpróbáltam kíváncsiságból 4baron a nyomást. Akkor már 6100nál éri el a 100%ot az injektor. Szóval nem vagyok előrébb. Most beállítottam 3,7-re úgy 5600-5700nál. Szerintem így már jó lesz. Felette egyébként sem ment már nagyon. :rolleyes: Az már akkor így jó etanollal egy frankó teljesítményhez, csak vigyázz hogy benzinnel így tuti nem lesz jó az autó. Csinálj logot így, és megnézzük kell-e még finomítani így a teljes terheléses állapoton. Teszteltem tovább a kütyüt alapjárati probléma hidegen is előjött az elmúlt napokban. 10-12 fokos hidegindításnál 1920-2040 rpm-es alapjáraton volt ami üzemmelegen lement 1280-1420-ra. Beraktam egy 47KOhm-os ellenállást ami valójában 58 KOhm-os a kütyü gázpoti bemenetére sorba kötve azóta javult a helyzet hidegen jó az alapjárat, üzemmelegen még mindig 1280-1420 között tartja. Ha kiveszem a kütyüt és üzemmelegen csak az ecu vagy a Flextek van bekötve akkor tökéletes az alapjárat. Mértem fogyit a hideg napokban 7,6-ra jött ki. Fogyi jónak hangzik. Próbáld ki akkor nagyobb ellenállással, csak úgy már csökken a gázpedálhelyzet érzékelés felbontása. Másik C14SE motoron is ugye volt melegen alapjárati emelkedés, aztán ott most a "bödön" kitakarítása megoldotta a dolgot, úgy néz ki. Szerintem tömítetlenségi probléma miatt falsot kaphatott, abból ugye már kicsi is elég az alapjárat emelkedéséhez. ecu-val vagy flextekkel ez azért nem kell hogy előjöjjön, mert azok alapjáraton nem dúsítanak rá (ecu ugye alapvetően nem, flextekben meg asszem ezeregypárszázas fordulattól van dúsítás), úgy tudom. Ha van plusz üzemanyag és plusz levegő, akkor ugye egyértelmű az alapjárat emelkedése. Szóval még mindig javaslom ezt a verziót is, nézd át mégegyszer, hogy nem-e kaphat kis falsot. Pl ha a "bödön" a folytószelep után van bekötve, akkor alapból falsot kap mindig a kartergázon keresztül. Ha így van bekötve, akkor kösd át csak a folytószelep elé, próbából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május23, 2010 Megoszt Elküldve Május23, 2010 Én is elindultam a töményebb szeszelés útján :rolleyes: C20XE sima Irmscher chip-es ECU-val, bekerült a Demó-féle állítható nyomásszabályozó, ami most majdnem 4 bar-ra van állítva. 14 liter feles volt benne (fele E85, fele 98-as benya), erre tankoltam most 42 liter E85-öt tisztán. Azért nem tele, hátha igényli a benyát, de idáig (lekopogom) semmi gond. Teljesen hidegindítás még nem volt, csak "langyos", de pöccre indult és szépen is megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Május24, 2010 Megoszt Elküldve Május24, 2010 Ha valaki szeretne egy motor működésvizsgálatot, akár menet közben is: most épp nálam van a fater profi Launch X-431 Lux autódiagnosztikai készüléke, bárkinek ingyen (Pesten vagy Fehérváron) bemérem a járgányát (és az eredményt a beépített nyomtatóval ki is tudjuk nyomtatni), még 2 hétig lesz nálam a készülék (a saját autómat teszteltem/állítottam vele). http://www.x431.hu/lau.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts