Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Létezik több más kiszerelésben is, és nem a minőségéről híres.

Erősen off topic a téma, de ti kezdtétek! Majd jól kimoderálnak minket! <_<

Szóval a GM olajok minőségéről erősen megoszlik a vélemény. Pl. Uhuhu cartárs még a Hondájába is ezt használja legnagyobb megelégedésére.

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel nem akart beindulni az omega. _Keveset tekert majd lemerült az akksi. Kapott másik akksit és azzal sem indult majd töltöttem bele egy kis benzint és pöcröff. A kérdés hogy lehet-e ennyire szar a másik átalakító, vagy mennyire befolyásolja a BC és a kijelző adatait. Kevés volt benne de még nem világított a lámpa. A Bc hogy csal ?

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel nem akart beindulni az omega. _Keveset tekert majd lemerült az akksi. Kapott másik akksit és azzal sem indult majd töltöttem bele egy kis benzint és pöcröff. A kérdés hogy lehet-e ennyire szar a másik átalakító, vagy mennyire befolyásolja a BC és a kijelző adatait. Kevés volt benne de még nem világított a lámpa. A Bc hogy csal ?

Hát annyit mondhatok, hogy egyik beszerelő partnerem elég sokat járt ki a hunflexekhez, amikor nem indultak az autók hidegben.

De ennek oka a lemerülő akku is lehet, ugyanis etanolos indításnál fontos ennek a jó állapota. Ha indítózás közben nagyon leesik

a feszültség, akkor az AC pumpa nem tud elég naftát nyomni az indítási dúsításhoz.

A tankszintjelzőt nem befolyásolja, nem hinném hogy az volt a gond.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Jó régen írtam már ide, de most megteszem. Már lassan 1 éve taposom az etanolt, és eddig meg vagyok vele elégedve. Igaz, az elején szenvedtünk Gáborral eleget, hogy jól menjen az 1.8-as vas, de mostanára szinte hibamentes. Azzal együtt lehet élni, hogy 15 fok alatt kicsit inditózni kell, nem rögtön indul a kicsike. A fogyasztás is elég jól alakul szerintem, néha 8 literre is le tudom vinni, persze ez kemény országutazás eredménye. Egyébként 9-10 körül szokott a városban megállni, ami szerintem nem rossz. Gondolkodtam egy telitankos benzines próbára is, hogy most mennyit enne a drágábból. Viszont ami zavar, hogy az etanol árát is elkezdték megint felfelé húzni, nem értem az okát... Amikor a benya ára lejebb megy, valahogy soha nem követi az etanol.. csak amikor nő...

Gábor, ezek az új future cuccok a mi átalakítónknál is mennek??? Mert nem rossz ez a grafikus megjelenítés <_<

Üdv,

Monof

Link to comment
Megosztás:

Persze, ugorj be egy SW frissítésre, 5 perc az egész. Utána megy már neked is majd a grafikus kezelőprogram,

meg ha bekötöd/bekötteted a sebesség jelet (doksi fent a honlapon a letöltés menüben), működni fog a sebesség-út-fogyasztás-CO2 mérés is.

Na ez jól hangzik. És az ECO lámpa? <_< Mikor érsz rá?

Link to comment
Megosztás:

Ma már 254,9 volt az agipnál. Pomázon a magánkúton kérdeztem a tagot mikor lesz E85, mondta már ott van a fej, nemsokára kezdik mérni.

Jó drága. Nézegettem, jópár helyen eléggé el vannak szállva :wacko:

Érden a kiskúton még mindig 235-be kerül, persze a minőségére azért kíváncsi lennék ezek után, de nekem még nem volt vele gondom, úgyhogy lehet, hogy csak normálisabbak <_<

Link to comment
Megosztás:

Vagy 30 hasonló beruházás indult itthon, sajnos a "gazdiválsi" miatt jó ha harmada életképes marad.

De hogy legyen egy jó hír is: http://etanol.blog.hu/2010/09/20/epulo_eta...rak_dunafoldvar

A dunaföldvári üzem épül-szépül, és a kapacitása hasonló lesz a mostani hungranáéhoz majdan, csak

sajna a felvevőpiac minimális hazai igénye miatt leginkább exportra fognak dolgozni.

Link to comment
Megosztás:

Vagy 30 hasonló beruházás indult itthon, sajnos a "gazdiválsi" miatt jó ha harmada életképes marad.

De hogy legyen egy jó hír is: http://etanol.blog.hu/2010/09/20/epulo_eta...rak_dunafoldvar

A dunaföldvári üzem épül-szépül, és a kapacitása hasonló lesz a mostani hungranáéhoz majdan, csak

sajna a felvevőpiac minimális hazai igénye miatt leginkább exportra fognak dolgozni.

Remélem ők is rámennek arra, hogy nem kukoricából, hanem mindenféle egyéb maradványból (kukoricaszár, élelmiszer gyártási selejt és hasonlók) főznek szeszt. Mert kár lenne ha most mindenki emiatt ész nélkül kukoricát vetne és felnyomná az árakat, miközben ránkrohad a szemét....

Link to comment
Megosztás:

Remélem ők is rámennek arra, hogy nem kukoricából, hanem mindenféle egyéb maradványból (kukoricaszár, élelmiszer gyártási selejt és hasonlók) főznek szeszt. Mert kár lenne ha most mindenki emiatt ész nélkül kukoricát vetne és felnyomná az árakat, miközben ránkrohad a szemét....

Biztosan lesznek majd második generációs üzemi fejlesztések is, de egyelőre szerintem itthon a kukorica

lesz az egyetlen gazdaságos és minden szempontból használható forrás az etanol gyártáshoz. Amúgy meg

akkora szabad kapacitás van még a mezőgazdaságban, hogy nem kell félni az árfelhajtástól. Jól látható az

a sajnálatos tendencia is, hogy pl a melléktermékként keletkező fehérjedús állati takarmányt sem hasznosítják

itthon (mert nincs hova), vagy exportálják, vagy fűtőanyagnak használják... képzelheted mekkora a kereslet

a takarmánykukoricára... lényegében élelmi alapanyaggyártásra vásárolják csak (pl alkohol, keményítő).

Nem kell mindent elhinni a blikknek, hogy majd ettől éhező emberek, meg elérhetetlen élelmiszerek lesznek... <_<

Legalábbis nem ettől lesznek (sokkal inkább a nyerészkedő feldolgozóipar, az energiaárak, stb alakítják azt) :wacko:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.