Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

"Mondjátok meg légyszi, hogy első ajtóba az üveg mennyibe kerül új, illetve bontott? Karácsony este betörték a verdám ablakát, úgyhogy cserélni kellene (vezetőoldali ajtóüveg)."

Szia!

Én a bal hátsót cseréltem ugyanilyen okok miatt, a nyáron. Akkor 8500 Ft-tól-11400Ft-ig terjedt az ára. Attól függően, hogy színezett-e vagy sem.

Az enyém nem színezett, igy 8500 Ft-ért jutottam hozzá az Esztergom kertvárosi Opel szalonban.

A Csergőben megkérdeztem, és a srác még meg is kérdezte amikor azt mondtam neki, hogy amit Ő ajánl az túl drága, :

" Ha nem vagyok indiszkrét honnan tudok olcsóbban venni?"

Azóta lehet, hogy Ők is beszerzési forrást cseréltek. :blink:

Ja és gyári üveget vettem...

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

"Mondjátok meg légyszi, hogy első ajtóba az üveg mennyibe kerül új, illetve bontott? Karácsony este betörték a verdám ablakát, úgyhogy cserélni kellene (vezetőoldali ajtóüveg)."

Szia!

Én a bal hátsót cseréltem ugyanilyen okok miatt, a nyáron. Akkor 8500 Ft-tól-11400Ft-ig terjedt az ára. Attól függően, hogy színezett-e vagy sem.

Az enyém nem színezett, igy 8500 Ft-ért jutottam hozzá az Esztergom kertvárosi Opel szalonban.

A Csergőben megkérdeztem, és a srác még meg is kérdezte amikor azt mondtam neki, hogy amit Ő ajánl az túl drága, :

" Ha nem vagyok indiszkrét honnan tudok olcsóbban venni?"

Azóta lehet, hogy Ők is beszerzési forrást cseréltek. :)

Ja és gyári üveget vettem...

Üdv!

Köszi.

Azóta lebeszéltem egy üvegessel, 10k lesz a csere üvegestül munkadíjastul mindenestül :blink:

Úgyhogy tűrhető, többre számítottam.

Link to comment
Megosztás:

Én 5K ért vettem. Igaz tavaly. És kicseréltem magam. Atakaritás az nagyobb szopacs. Még mindig találok néha szilánkot.

Hát én még sohase cseréltem, nemtudom hogyan kell... :blink: áj em láma! Olyannyira, hogy rossz üveget rendeltettem az üvegessel, azt hittem, hogy az enyémben sima üveg van... erre kiderült, hogy zöld színezett üveg :) :) Tudta a franc... átlátok rajta jól, nemgondoltam, hogy ez már színezettnek számít... azt hittem az durvábban látszik, az enyém nemnagyon. Na de mindegy, belesz már rakva ez, mert csak jövőre tudnának zöldet rendelni, én meg nem akartam már rohangálni másik üvegeshez, vagy bontóba... amúgyse szeretem a színezett üveget :lol: De majd kicseréltetem max ha nagyon nem lesz jó, a fehéret meg amit most beraknak, elrakom tarcsiba, kitudja mikor jár erre valami őrült aki vandálkodik...

Link to comment
Megosztás:

Hát én még sohase cseréltem, nemtudom hogyan kell... :blink: áj em láma! Olyannyira, hogy rossz üveget rendeltettem az üvegessel, azt hittem, hogy az enyémben sima üveg van... erre kiderült, hogy zöld színezett üveg :) :) Tudta a franc... átlátok rajta jól, nemgondoltam, hogy ez már színezettnek számít... azt hittem az durvábban látszik, az enyém nemnagyon. Na de mindegy, belesz már rakva ez, mert csak jövőre tudnának zöldet rendelni, én meg nem akartam már rohangálni másik üvegeshez, vagy bontóba... amúgyse szeretem a színezett üveget :lol: De majd kicseréltetem max ha nagyon nem lesz jó, a fehéret meg amit most beraknak, elrakom tarcsiba, kitudja mikor jár erre valami őrült aki vandálkodik...

Az F-s üveg víztiszta

A GF-s üveg pedig zöld árnyalatú és vizesen látszik jobban

Link to comment
Megosztás:

Az F-s üveg víztiszta

A GF-s üveg pedig zöld árnyalatú és vizesen látszik jobban

Hát igen, mostmár tudom :blink:

Viszont nembántam meg, hogy berakattam ezt a fehéret, ezen jobban kilátok :) :)

Más: rakatott már be valaki utólag tetőablakot? Mert az üveges cég, ahol vettem az üveget, raknak be utólag napfénytetőt, egész jó áron. Nekem meg nagyon jó lenne, mert nincs klíma a kocsimban (nem is lesz a következőben sem!), viszont nyáron egy nagyfénytető picit segít.

Szóval, beszabad rakatni? Az üveges fószer szerint nemfog beázni, erre adnak (asszem) 10 év garanciát is, előfordult már, hogy valami kilazult csavar vagy akármi miatt visszahozta valaki, mert beázott, ezeket javítják.

Ezek az utólag beépíthetőek milyenek vajon Astrához? Csak ilyen sima felnyitható, vagy tekerős, és nemcsak az üveg van, hanem egy műanyag borítás is elhúzható alatta? Ilyen volt tesómék Corsájában. Tekerővel elhúz a borítás, meg az üveg is, majd ilyen kis "spoiler" felment (végülis egy kis légterelő). Erre már nem tértünk ki az üvegesnél. Annyit tudok, hogy nem elektromos (olyat nem akarok), és mintha határozottan valami tekerőről beszélt volna, de nemtudom, hogy ilyen komolyabb, mint a gyári, vagy csak ilyen egyszerű felnyitható (ami azért elég ócskának tűnik...).

Van valakinek tapasztalata ebben?

Link to comment
Megosztás:

A tekerős ablak megoldás a gyári napfénytető az opelekben, szerintem azt bonyolult megoldani, mert a tele van profilokkal peremezésekkel stb.

Az első szakmám kasznis és sok opelt csináltam , de én azt ajánlom, hogy ne rakass be utángyártott tető ablakot, mert mindegyik sz@r szerintem, ez az én véleményem.

Ha egyszer is beázik akkor lesz egy szép mintás tetőkárpitod hiába van rá gari :blink:

Én láttam már piros F astrán ilyen megoldást, hát mitmondjak a mester kezét aranyba kellet volna foglalni,m de jó forróba :) :lol: Tele volt szilózva az egész, úgy nézett ki mint egy 20 éves 1200-é.

Ha rám hallgatsz nem bontod meg a gyári tető lemezét, mert onnaltól kezdve jön a rozsda :)

Link to comment
Megosztás:

A tekerős ablak megoldás a gyári napfénytető az opelekben, szerintem azt bonyolult megoldani, mert a tele van profilokkal peremezésekkel stb.

Az első szakmám kasznis és sok opelt csináltam , de én azt ajánlom, hogy ne rakass be utángyártott tető ablakot, mert mindegyik sz@r szerintem, ez az én véleményem.

Ha egyszer is beázik akkor lesz egy szép mintás tetőkárpitod hiába van rá gari :blink:

Én láttam már piros F astrán ilyen megoldást, hát mitmondjak a mester kezét aranyba kellet volna foglalni,m de jó forróba :) :D Tele volt szilózva az egész, úgy nézett ki mint egy 20 éves 1200-é.

Ha rám hallgatsz nem bontod meg a gyári tető lemezét, mert onnaltól kezdve jön a rozsda :lol:

Aha. Hát akkor lehet, hogy nem rakatom be. Inkább veszek az oldalüvegekre légterelőt, az is ér talán valamit huzat/zaj ellen, és kevésbé roncsolja szét a kasztnit :) És fele annyiba (se) kerül...

Amúgy 25ért raknák be anyaggal munkadíjjal együtt a tetőablakot. De azért lehet, hogy megnézek egyet, hogy milyen...

Link to comment
Megosztás:

Aha. Hát akkor lehet, hogy nem rakatom be. Inkább veszek az oldalüvegekre légterelőt, az is ér talán valamit huzat/zaj ellen, és kevésbé roncsolja szét a kasztnit :blink: És fele annyiba (se) kerül...

A magyar szatuna nem valami hálás dolog, qvára zajos eredetit édemes rárakni.

Link to comment
Megosztás:

csáó mondenkinek

buék:)

nézegettem az astránk kerékjáratait és szerintem negyon tróger a gyári megoldás mind elöl, mind hátul

elől nagyon bever a sáros trutyi a kerékről, ezt valahogy megfogom oldani utolagos védőlapokkal, amiket valahogy felrakok, hogy ne verjen be a sár

amit kérdezni szeretnék: lehet venni hátsó műanyag doblemezt???

és ha lehet venni menyi az ajánlott ár??

és eltakarja azt a kiálló lemezdarabot , ami a hátsó kerék előtt van?? tudjátok ott lent az iv alján, ahol megáll a sok trutyi és általában onnan kezd rohadni az ív.

ha valaki csinált ehhez hasonlo dolgokat, mint amire én készülök a kerekek környékén akkor szivesen várom atapasztalatokat, és tanácsokat

köszi hello

Link to comment
Megosztás:

csáó mondenkinek

buék:)

nézegettem az astránk kerékjáratait és szerintem negyon tróger a gyári megoldás mind elöl, mind hátul

elől nagyon bever a sáros trutyi a kerékről, ezt valahogy megfogom oldani utolagos védőlapokkal, amiket valahogy felrakok, hogy ne verjen be a sár

amit kérdezni szeretnék: lehet venni hátsó műanyag doblemezt???

és ha lehet venni menyi az ajánlott ár??

és eltakarja azt a kiálló lemezdarabot , ami a hátsó kerék előtt van?? tudjátok ott lent az iv alján, ahol megáll a sok trutyi és általában onnan kezd rohadni az ív.

ha valaki csinált ehhez hasonlo dolgokat, mint amire én készülök a kerekek környékén akkor szivesen várom atapasztalatokat, és tanácsokat

köszi hello

kb. 2-5 oldallal van előrébb ez a dolog kitárgyalva.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy érdekes kérdésem lenne az f classik tulajdonosokhoz, Kinek mikor kezdett el korrodálni az autó alján lévő csavarok és egyébb kiálló alakatrészek? Nekem egy kicsit gyanus, hogy 4 évessen már elkezdődött a rozsdásodás, vagy ez ennyire átlagos? Esetleg valaki fulyatta már le az alját védelemmel tatabánya és környékén? Ha igen akkor hol és mennyiért csinálják?

Elöre is Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Az enyém alja mint az új. Sehol semmi de az alján nincsenek csavarok és soha sem volt ujrafujva sehol. Azt hiszem csak a kipuffogo cső rozsdaszinű de csak a szokásosan. A mocimon is ilyen volt jol ki égett biztos :blink: (Mondjuk garázsaban áll éjszakára)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.