Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

De csak a hideg beáltával kezdte csinálni..

Úgy szok' vanni! :D

Ha nem akarsz cserélni, akkor csak nyáron használd a csomagtartó fedelet!

Volt autó amiben csak az utastérből lehetett a csomagtartóba bejutni (P70-es) és ez a lehetőség az Opelnál is adott! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hete a caravanomon a csomagtartó teleszkóp nem tartja meg az ajtót,valamikor szépen lassan vissza engedi az ajtót valamikor meg meg sem tartja,WD40 el befujtam így egy pár napig üzemelt rendesen, de megint rossz, ...sokszor sikerül jól lefejelni az ajtót belülről ha nem veszem észre hogy visszacsukódott miközben a csomagtartóben kutatok:-)

Van erre a problémára valami jó "gyógyír" ? Kérem írjon aki tud ebben segíteni.

Köszönöm.

Bárdiban normális áron tudsz venni teleszkópot.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

sziasztok

olyannal találkoztatok már hogy a hátsó csomagtartóajtó zárat nem lehet benyomni miközben fagy sincs és kinyitott állapotban van, nem tudom mitől ragadhat be pedig már wd40-et is befújtam a zárba is és mellé is és mégsem javul a helyzet,csak akkor tudom kinyitni ha megyek egy kört a kocsival:)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

olyannal találkoztatok már hogy a hátsó csomagtartóajtó zárat nem lehet benyomni miközben fagy sincs és kinyitott állapotban van, nem tudom mitől ragadhat be pedig már wd40-et is befújtam a zárba is és mellé is és mégsem javul a helyzet,csak akkor tudom kinyitni ha megyek egy kört a kocsival:)

Lehet a zarmotor nem old csak razkodasra. Vedd le a burkolatot es nezd meg.

Link to comment
Megosztás:

Ha van központizár a kocsidban, akkor a csomagtérajtóban miért ne lenne?

hát én nagyon azt gyanitom hogy csak a négy ajtót nyitja a csomagtartót pedig nem,mert ugye bár az kulcsos ,azzal nyitom ki amivel a gyujtást adom rá a kocsira.

Link to comment
Megosztás:

hát én nagyon azt gyanitom hogy csak a négy ajtót nyitja a csomagtartót pedig nem,mert ugye bár az kulcsos ,azzal nyitom ki amivel a gyujtást adom rá a kocsira.

őőő, nem értem. Ha kulcsos a központizár, persze hogy azzal nyílik, amivel a gyújtást adod. Az összes zár azzal nyílik az autón. A csomiajtón a gombot, akkor nem lehet benyomni általában, ha a központi zár fogja. A csomajtóban nem úgy működik, hogy magát a zár szerkezetet zárja be, hanem betol egy reteszt a gomb mögé, és így nem lehet benyomni, hogy kinyisd. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

őőő, nem értem. Ha kulcsos a központizár, persze hogy azzal nyílik, amivel a gyújtást adod. Az összes zár azzal nyílik az autón. A csomiajtón a gombot, akkor nem lehet benyomni általában, ha a központi zár fogja. A csomajtóban nem úgy működik, hogy magát a zár szerkezetet zárja be, hanem betol egy reteszt a gomb mögé, és így nem lehet benyomni, hogy kinyisd. :rolleyes:

na megoldódott a probléma igazatok volt a zármotorral, csak nekem ez eddig úgy működött hogy ha le volt zárva a kocsi a kpzárral ha nyitva volt mindig kitudtam nyitni a kocsit, de most hogy befújtam wd 40-et szerintem a motor ami eddig nem működött az most fellazult és most működik normálisan, amikor kpzár nyitva akkor feltudom nyitni, amikor zárva akkor nem:)

köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Helo emberek, tegnap alánéztem az f astrámnak(kombi) és meglepődve láttam, hogy van két lemezszalag, ami az üzemanyagtartályt tartja, abból az egyik el van rohadva elég rendesen a tank alatt, szerintem kicsit megrángatnám, leszakadna...remélem nem csak ez a két szalag tartja a tankot, mert akkor jó eséllyel elhagyom a közeljövőben...nem is merek már sokat beletankolni...vagy van még máshol is felfogatása? Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Helo emberek, tegnap alánéztem az f astrámnak(kombi) és meglepődve láttam, hogy van két lemezszalag, ami az üzemanyagtartályt tartja, abból az egyik el van rohadva elég rendesen a tank alatt, szerintem kicsit megrángatnám, leszakadna...remélem nem csak ez a két szalag tartja a tankot, mert akkor jó eséllyel elhagyom a közeljövőben...nem is merek már sokat beletankolni...vagy van még máshol is felfogatása? Köszi!

De igen, és idönként el is szokott pattanni. De nyugi, egy is megtartja, csak hülye hangja van ahogy lifeg a másik. :D szóval nem fogod elhagyni rögtön, mert az egyik elpattant, de azért kezdj el keresni másikat :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

De igen, és idönként el is szokott pattanni. De nyugi, egy is megtartja, csak hülye hangja van ahogy lifeg a másik. :D szóval nem fogod elhagyni rögtön, mert az egyik elpattant, de azért kezdj el keresni másikat :rolleyes:

Jézuska, köszi akkor megnyugodtam.

Csak úgy látom az egyik helyen stiftel van feltéve, azt jó lehet kiszedni onnan. :)

Már elkezdtem nézni kb 4 méter hosszú gumipókot, amivel át tudom tekerni az autót alulról. :)

Remélem találok, köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Jézuska, köszi akkor megnyugodtam.

Csak úgy látom az egyik helyen stiftel van feltéve, azt jó lehet kiszedni onnan. :)

Már elkezdtem nézni kb 4 méter hosszú gumipókot, amivel át tudom tekerni az autót alulról. :)

Remélem találok, köszi mégegyszer!

nekem tavaly ősszel műszaki előtt egy nappal szakadt le az egyik pánt :blink: . Hasonló szélességű lemezzel lett kipótolva, jó hosszú átfedéssel összehegesztve stabilizáltuk :D .

Link to comment
Megosztás:

Helo emberek, tegnap alánéztem az f astrámnak(kombi) és meglepődve láttam, hogy van két lemezszalag, ami az üzemanyagtartályt tartja, abból az egyik el van rohadva elég rendesen a tank alatt, szerintem kicsit megrángatnám, leszakadna...remélem nem csak ez a két szalag tartja a tankot, mert akkor jó eséllyel elhagyom a közeljövőben...nem is merek már sokat beletankolni...vagy van még máshol is felfogatása? Köszi!

Jobbik eset, ha csak a pántod rohad. Nálam sajnos miután a tankot leszedtem alvázvédelem miatt, kiderült, hogy a tankom is egy ponton (a pánton lévő gumibakhoz érő részén) kissé megrohadt. Gondoltam megoldom egy rozsdátlanítással. Mivel drótkorongozni nem mertem, ezért csak drótkefe, és rozsdamaró segtségével értem el a kívánt fényes fém felületet. Aztán alapoztam rozsdagátlóval, és száradás után átfordítottam, hogy a tetejét is lefessem... na akkor ért a meglepi... mint a szitán folyt át a benzin a kőre. Na akkor google barátomat hívtam, hogy mennyi egy megkímélt tank... utána menyi egy tömítő anyag... Mivel tized áron kaptam egy benzin tömítő gyurmát kipróbáltam. Azóta azzal járok. jah! és nem rohad semmi, mert alapozva, festve, és alvázvédőzve...

Stiftel addig jutottam, hogy... Ott rohadjon meg! kapott rozsdamarót, meg festést, de azt ki nem szedem, ha már olyan faxán berakták. Ezért a rozsdátlanítás helyben történt drótkoronggal.

Link to comment
Megosztás:

Ajaj, akkor meg lehet szenvedni vele, amennyire alánéztem a verdának, csak azt láttam, hogy jó vastagon le van alvázvédve, szerencsére foglalkoztak az előző tulajai vele. Nem úgy, mint a 2 évvel ezelőtt vett Opel Kadettom, az még alvázvédőt nem látott a 25 éve alatt szerencsétlen. :(

Csak azon parázok, hogyha elszakad az egyik pánt, akkor elég csálén áll majd a tank. Ha nem fog szikrát hányni, ahogy a kövön húzom magam után. :) szerintem ezt is az a brigád tervezte az opelnél, aki a tetőkárpitot. :( (meg hogy lucas adagolót tegyenek a motorra)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.