Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

94 azért cink, mert pont akkor volt a váltás... ilyenkor kérdeznie kellett volna, hogy facelift előtti vagy utáni-e...

Akkor megvan a megoldás. Tehát, ha mondjuk 93-mat mondok, akkor gond nélkül ment volna a dolog. Pech.

Mindegy, meghirdetem, csak elviszi vki. :lol: Én meg szombaton benézek egy Opel bontóba, hátha van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem TYC márkájú olcsó utángyártott van az Astrában, és nem volt

vele semmi gondom. És legalább olyan jó fényt vet, mint a gyári. ;)

De a Tied 94 utáni, az is tuti. :lol: Ebből baromira nem ragaszkodom a gyárihoz, bár, nem akkora összeg, h ezen spóroljak.

P.S.: Kezdek izguli az olajért. Remélem, péntekre megjön, szombaton szeretném lecserélni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia.:-)

Mi a különbség a 94 előtti, és utáni között ?

Különben, a utángyártottak szerintem gázosok. A régi verdámban, ősszel, mindkét lámpát kicseréltem újra, hogy lássak a hosszú téli estéken. Tavasszal az esőzésekkor beáztak. Félig áltak vízzel, meg párások voltak állandóan.:-(

Első ránézésre az orrész, illetve a lámpák meg a maszk.

Most ahogy így olvasgatok, talán :lol: a sárvédő műanyag burka is. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

S.O.S. információra lenne szükségem:

Astra F, régebbi típus visszapillantó tükrének (az egybetükör, nem a nyeles) burkolatát szeretném cserélni. Valaki lenne olyna kedves, hogy leírja a menetét, a főbb buktatókat? Egyáltalán el tudom ezt rontani?

Köszi előre is:

Lajoska

Link to comment
Megosztás:

Lakatos kérdés jön. :lol:

Szóval, lassan utoléri a kor a gépem, a tanksapka borítását felnyitva a görbületben látni 2-3 gombostűfejnyi púpot, gondolom, alulról meg rohadhat, hiába vigyáztam rá.

Meg lehet csináltatni úgy, hogy innentől ne 2 évenként kelljen lakatoshoz hordani?

Ősszel tervbe van véve egy lakatos-fényezés-alváz+üreg védelmi kombó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lakatos kérdés jön. :lol:

Szóval, lassan utoléri a kor a gépem, a tanksapka borítását felnyitva a görbületben látni 2-3 gombostűfejnyi púpot, gondolom, alulról meg rohadhat, hiába vigyáztam rá.

Meg lehet csináltatni úgy, hogy innentől ne 2 évenként kelljen lakatoshoz hordani?

Ősszel tervbe van véve egy lakatos-fényezés-alváz+üreg védelmi kombó. :lol:

Ha hiszed, ha nem...nekem a régi tulaj kicseréltette...most egy OFF Golf III borítás van...hát nem is olyan feltünő csak éppen nem kerek, hanem téglalap ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ismét. Astra blueprintet (3 nézeti rajzot) keresek, mert szeretnék papírmodellt építeni. A google-t már kifaggattam ez ügyben, sikertelenül. Ha valakinek esetleg van (vagy akár csak oldalnézet, a többit megoldom), kérem, segítsen.

Előre is köszi:

Lajoska

Link to comment
Megosztás:

Lakatos kérdés jön. :lol:

Szóval, lassan utoléri a kor a gépem, a tanksapka borítását felnyitva a görbületben látni 2-3 gombostűfejnyi púpot, gondolom, alulról meg rohadhat, hiába vigyáztam rá.

Meg lehet csináltatni úgy, hogy innentől ne 2 évenként kelljen lakatoshoz hordani?

Ősszel tervbe van véve egy lakatos-fényezés-alváz+üreg védelmi kombó. :lol:

Van rá megoldás.

Tegyél/tétess a sárvédődobok alá műanyag (üvegszállas a jobbik fajta) sárvédődobokat! Én is ezt csináltam tavaly ősszel. Az tuti nem rohad el és ha rendesen fel van téve többet az alatta lévő fém sem fog rohadni ;)

Üdv.: ujjzol

Link to comment
Megosztás:

Van rá megoldás.

Tegyél/tétess a sárvédődobok alá műanyag (üvegszállas a jobbik fajta) sárvédődobokat! Én is ezt csináltam tavaly ősszel. Az tuti nem rohad el és ha rendesen fel van téve többet az alatta lévő fém sem fog rohadni :lol:

Üdv.: ujjzol

Ez jó tipp, tervezem is. De ennek előfeltétele, hogy rendesen ki legyen lakatolva most a kocsi, nyilván. :lol:

Mennyi volt a műanyag dob hátulra? Nem megy be alá a sár? Mert akkor adunt a x@rnak 1 pofont eset vanik.

Link to comment
Megosztás:

Ez jó tipp, tervezem is. De ennek előfeltétele, hogy rendesen ki legyen lakatolva most a kocsi, nyilván. :lol:

Mennyi volt a műanyag dob hátulra? Nem megy be alá a sár? Mert akkor adunt a x@rnak 1 pofont eset vanik.

Természetesen frankóra kell csinálni alatta ;) Sőtt, én le is alvázvédelmeztem rendesen, biztos ami biztos. :lol:

Nem a legolcsóbb dolog, nekem 27,5 pénzbe jött a hátsó pár. Láttam már azóta ettől lényegesen olcsóbbat is (cirka 10 papírral), vagy engem vettek palira, vagy a zenyém annyira frankó cuccos :twisted:

Ha passzol rendesen a műanyag íve a sárvédő ívéhez, akkor nem szabad alámennie semminek. Lásd elől, gondolom ott neked is van gyárilag.

Üdv.: ujjzol

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.