Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

lbozoky, on 20 Jul 2015 - 09:22 AM, said:

Végül alkudtam belőle még egy nagyobbat, de megvettem, úgyhogy most már én is boldog Opel tulajdonos vagyok. :)

Hetek óta nézem napi szinten a Használtautót és a kereskedéseket, én úgy éreztem hogy ezért az állapotért nem volt sok az ár, biztos van olcsóbb, de nekem ez még megfelelt. Szerelővel is megnézettem az adásvétel előtt a biztonság kedvéért. Az biztos hogy nagyon fogom szeretni. :)

Üdv köztünk, grat a járgányhoz!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Ha esetleg valakit érdekel eladó lett az autónk ,családbővülés miatt !

astra g kombi 1.6 16v benzin 193500 km ! 1999,08havi én vagyok a 3 tulaj.

klima,,abs, központizár, alufelni,,vonohorog téligumi felnin disztárcsa! szervizelt részletes dokumentáció+ ilyen elsö lámpa:

http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/vmchk/TUNING-SHOP/VILAGITAS/ELS%C5%90-LAMPAK/OPEL/ASTRA-G/De_SWO01B-R370-Opel-Astra-G-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html

nagyszervíz +vezérlés 170000km nél cserélve!

új fék elöl hátul komplett! új gátlok elöl hátul ,új vízhütő jéghideg klima!új katalizátor! 1 év müszaki azonnal vihető! átvizsgálható!

iá:660000ft kicsi alku belefér! helyileg:Nagykanizsa

http://kepfeltoltes.hu/view/150721/F_nyk_p0016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150721/F_nyk_p0058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150721/20101211063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150721/20110426200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Módosítva : killermedve
Link to comment
Megosztás:

Szaisztok

A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek?

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok

A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek?

Szia

Én most adtam el az enyémet,tip top állapotban volt meghirdettem 1 óra alatt elvitték! de 800000ft-ért nagyon nehéz jót venni! én is nagyon sok autot megnéztem de egy kupac sz ....r volt az összes! én 1,2-1.3milliot szánok az újra de be kell látnom ha hosszab távra tervezek akkor 1.5-1,7mill es kategoriát kell nézegetnem!az 1.6 benzin ugyannyit eszik mint az 1.4 es, inkább azt 1,6 javaslom, meg mit a legtöbb ecotec motor csipegeti az olajat! 12-13 éves auto a hátso iveknék kezd rozsdásodni legalábbis az enyém olyan volt pedig törve nem volt! a javitása permek külső belső elemek + fényezés lakatosmunka kb 120000ft

Link to comment
Megosztás:

800e-ért semilyen autót nem kapsz manapság, ami még 10 évig kiszolgál. Vagy hozzáraksz vagy azt mondod, hogy elég lesz 5 évre is.

Szerintem egész jó a G Astra rozsdásodás szempontjából, a hátsó ívek, küszöbvégek környékén keresgélnék a sajátomból kiindulva, ami elég régi (de nagyon megkímélt, eredeti darab).

Szaisztok

A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek?

Link to comment
Megosztás:

Szaisztok

A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek?

Üdv.

Én 1,45M-ért vettem 3 éve 5 évesen 68e kmel. Persze nem egybe fizettem ki hanem részletre (HUF alapú!!). 4 éves futamidőre. Ha hosszútávra akkor tényleg 1misi felett kell keresgélni. 800 az önerőre tökéletes. most 107 e van benne probléma nélkül. Nemrég megjárta a német utakat is :D.

Motorméretet rádbízom, nekem az 1.4 elégnek mondható, pályázok vele.

Vételt nem bántam meg és én is min 10 évre tervezem a kocsi használatát. Azóta szinte "egyedire" azaz személyre szabtam. :D

olajat írták h csipegeti de ha 10eként cserélve és jó állapotú a motor a következő cseréig nem kell rátölteni. Nekem is csak minimális fogyott a pályázás miatt.

Jól néz körül mindenképp, én szerencsére belenyúltam, mert megláttam és más autót nem is vettem észre. :D

Sok sikert a keresgéléshez

Link to comment
Megosztás:

Ugyanebben a cipőben járok!

Astra G-t vennék 8 kilóért :-) !

Ráadásul dízelt .-) !

3 itthoni romot már megnéztem, de most stratégiát váltottam, és megbíztam egy embert nézzen nekem kint vmit.

Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :)
Link to comment
Megosztás:

Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :)

Köszi, de nem.

Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de nem.

Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem.

Okés, pedig ez még nem olyan "modern". Se részecskeszűrő se kettős tömegű, egyedül a porlasztok amiket fel kell újítani időnként. Az 1.7 dti-nél meg az adagolóvezérlő ami bajos.
Link to comment
Megosztás:

Köszi, de nem.

Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem.

Szia!

Gondolom ez után már "megbántad",hogy megváltál a jól bevált ezüst DTI-től.

Én a H Astra megvétele után bántam meg,hogy eladtam az F Astrámat (1.7 Isuzu).

Nagyon pompás kis gép volt.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!
A tanácsotokat szeretném kérni G Astra vásárláshoz.

Mire figyeljek a vásárlásnál?

Mik a gyakorinak mondható rejtett hibák ?

Milyen élettartamra, és szerviz költségre számíthatok ?

700-800 ezer forintos árkategóriában vásárolnék.

Főként munkába járáshoz (napi szinten durván 60 km-ert kéne mennie).

Amit eddig tudok a típusról hogy az X14XE és az X16XE Motorkóddal rendelkező benzinesek hajlamosak a normálnál nagyobb olaj fogyasztásra, illetve hogy a Z14XEP motorkódú láncos szelepvezérlésű benzines nagyon strapabíró, megbízható motor.

A dízeleseknél elég gyakori hibának tartott mágnesszelep, vezérlőelektronikai hiba az amitől tartok,és ezért is ódzkodom kicsit tőle.

Lehetőleg jó állapotú, és minimális szervizköltségű típust szeretnék venni ami kb 5 évig kiszolgál.

A válaszokat előre is köszönöm!

Módosítva : Josh192
Link to comment
Megosztás:

Josh192, on 19 Aug 2015 - 3:01 PM, said:

Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni G Astra vásárláshoz.

Mire figyeljek a vásárlásnál?

Mik a gyakorinak mondható rejtett hibák ?

Milyen élettartamra, és szerviz költségre számíthatok ?

700-800 ezer forintos árkategóriában vásárolnék.

Főként munkába járáshoz (napi szinten durván 60 km-ert kéne mennie).

Amit eddig tudok a típusról hogy az X14XE és az X16XE Motorkóddal rendelkező benzinesek hajlamosak a normálnál nagyobb olaj fogyasztásra, illetve hogy a Z14XEP motorkódú láncos szelepvezérlésű benzines nagyon strapabíró, megbízható motor.

A dízeleseknél elég gyakori hibának tartott mágnesszelep, vezérlőelektronikai hiba az amitől tartok,és ezért is ódzkodom kicsit tőle.

Lehetőleg jó állapotú, és minimális szervizköltségű típust szeretnék venni ami kb 5 évig kiszolgál.

A válaszokat előre is köszönöm!

Szia! Ezek szerint még nem döntötted el hogy diesel, vagy benzines legyen? Az a napi 60 km milyen útszakasz? Sok a város, vagy inkább országút? Ez pont az a futásteljesítmény, amire már talán érdemes lehet dieselben gondolkodni, de a sok várost az nem szereti.

Nekem benzinessel van csak tapasztalatom, ezért annak a hibáit ismerem. AGR szelep probléma, nagyon kevés az a motor amelyikben nincs. Gyújtótrafó hibák szoktak előfordulni, a check engine lámpát figyeld mindenképp, gyújtás ráadásakor világítania kell, indítás után aludjon el. Láncos motornál mindenképp hidegen hallgasd meg a hangját, sajnos nem örök életűek a láncok, a feszítők. A hidrotőke kopogást is figyeld, hidegen sem szabad hangoskodnia. Én azt is megkérdezném a tulajtól, hogy milyen olajat használ. Persze csak ha nem kereskedőtől veszed.

Nekem egyébként eladó az autóm, bár neked nem lenne ideális a 2.2-es benzines. Esztétikailag szép, vezérműláncot kell cseréltetni rajta, és klímát javíttatni.

De épp ezért elvihető kicsivel 450-ezer alatt.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia! Ezek szerint még nem döntötted el hogy diesel, vagy benzines legyen? Az a napi 60 km milyen útszakasz? Sok a város, vagy inkább országút? Ez pont az a futásteljesítmény, amire már talán érdemes lehet dieselben gondolkodni, de a sok várost az nem szereti.

Nekem benzinessel van csak tapasztalatom, ezért annak a hibáit ismerem. AGR szelep probléma, nagyon kevés az a motor amelyikben nincs. Gyújtótrafó hibák szoktak előfordulni, a check engine lámpát figyeld mindenképp, gyújtás ráadásakor világítania kell, indítás után aludjon el. Láncos motornál mindenképp hidegen hallgasd meg a hangját, sajnos nem örök életűek a láncok, a feszítők. A hidrotőke kopogást is figyeld, hidegen sem szabad hangoskodnia. Én azt is megkérdezném a tulajtól, hogy milyen olajat használ. Persze csak ha nem kereskedőtől veszed.

Nekem egyébként eladó az autóm, bár neked nem lenne ideális a 2.2-es benzines. Esztétikailag szép, vezérműláncot kell cseréltetni rajta, és klímát javíttatni.

De épp ezért elvihető kicsivel 450-ezer alatt.

Köszönöm a válaszodat Bandi.

Főként a 4-es úton(Vecsést,Üllőt kikerülő autó-úthálózaton) menne illetve a ferihegyi bevezetőig bezárólag.

Másrészt felkeltette az érdeklődésem az ajánlatod.

Légyszíves küld meg privátba az autó paramétereit,illetve a korrekt szerviz költségét az általad felfedezett hibáknak,és ha nem nagy kérés az általad tapasztalt átlagos fogyasztást.

Előre is köszönöm a válaszodat, és várom az ajánlataitokat.

Link to comment
Megosztás:

Josh192, on 20 Aug 2015 - 6:44 PM, said:

Köszönöm a válaszodat Bandi.

Főként a 4-es úton(Vecsést,Üllőt kikerülő autó-úthálózaton) menne illetve a ferihegyi bevezetőig bezárólag.

Másrészt felkeltette az érdeklődésem az ajánlatod.

Légyszíves küld meg privátba az autó paramétereit,illetve a korrekt szerviz költségét az általad felfedezett hibáknak,és ha nem nagy kérés az általad tapasztalt átlagos fogyasztást.

Előre is köszönöm a válaszodat, és várom az ajánlataitokat.

OK, ment a privi!

Link to comment
Megosztás:

Uraim, újra itt :-) !

1 hónap kutatás és sok felesleges kör után megtaláltam a szentgrált :-) !

Olasz 1.7 Dti. 01 es fullos ötajtós. ma tartottam egy olyan közepes szervízfélét a vason.

Vezérlést digo megejtette.. nepper klimakompresszort cserélt benne. meg főtengely jeladót.

Egy szem rozsda nincs. ugye.. a váltóolaj egy része távozott. a szuszogón.

Ennyi.. jaa. a dodzsem miatt a hátsó lökös fújni kell.

A belseje újszerú. elegansze felsz.

Egy felüdülés volt újra egy ilyen vasat szerelni ! :-)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.