Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Az Njoy felszereltségnél levő gyári karikák szintjét hoznia kell (sztem hozza is). Egyébként ha valaki nagyon bele akarna merülni a krómkarikázásba, akorr tehet még a középkonzol 3 szab.gombja köré ill. a sebváltó szoknyája köré is. Ez mind kapható a legkülönfélébb helyeken. Az egésznek csak az egyéni ízlés szab határt.

Vagy a digitklíma....(ott nincs helye a + 3 karikának...) :)

Link to comment
Megosztás:

Ez szerintem rendes bolt nemhiszem hogy lehet alkudni mint a kínain. Persze nem lenne rossz. :))

Tudjátok mit szeretnék még megkérdezni tőletek? Ha az embernek van egy CCR600+ Philips CDC3-as CD váltója akkor a CD váltót hova lehet behelyezni? Klíma alatti ürés rekeszbe belehet? Vagy a kesztyűtartóbvan vannak felfogatópontok? csak hogy ne kelljen sokat maddzagozni.

Úgy néz ki még veszek hozzá egy könyöktámaszt is meg szélterelőt. Lökhárítóvédőket már tegnap felragasztottam. Meg a krómgyűrű kell még és akkor aránylag még pofás is lesz belülről meg kívülről is.

Link to comment
Megosztás:

Ez szerintem rendes bolt nemhiszem hogy lehet alkudni mint a kínain. Persze nem lenne rossz. :))

Tudjátok mit szeretnék még megkérdezni tőletek? Ha az embernek van egy CCR600+ Philips CDC3-as CD váltója akkor a CD váltót hova lehet behelyezni? Klíma alatti ürés rekeszbe belehet? Vagy a kesztyűtartóbvan vannak felfogatópontok? csak hogy ne kelljen sokat maddzagozni.

Úgy néz ki még veszek hozzá egy könyöktámaszt is meg szélterelőt. Lökhárítóvédőket már tegnap felragasztottam. Meg a krómgyűrű kell még és akkor aránylag még pofás is lesz belülről meg kívülről is.

Milyen, s hol vetted a lökhárítóvédőket?

Mert engem is érdekelne!

Köszönöma segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Milyen, s hol vetted a lökhárítóvédőket?

Mert engem is érdekelne!

Köszönöma segítséget!

Ha arról a fekete gumicsíkról beszélgettek akkor én azt mondom, hogy NEEEEEEEEEE.

Minek felaggatni ilyen sok kacattal? Ráadásul sztem csúnya. Érezd az autód, másoktól megóvni úgyse tudod 100%ig.

Ez az én véleményem!

Link to comment
Megosztás:

Ha arról a fekete gumicsíkról beszélgettek akkor én azt mondom, hogy NEEEEEEEEEE.

Minek felaggatni ilyen sok kacattal? Ráadásul sztem csúnya. Érezd az autód, másoktól megóvni úgyse tudod 100%ig.

Ez az én véleményem!

Osztom a véleményed, néha a kevesebb a "több" és esztétikusabb, csak ezt kevesen veszik észre.... :)

Link to comment
Megosztás:

Ha arról a fekete gumicsíkról beszélgettek akkor én azt mondom, hogy NEEEEEEEEEE.

Minek felaggatni ilyen sok kacattal? Ráadásul sztem csúnya. Érezd az autód, másoktól megóvni úgyse tudod 100%ig.

Ez az én véleményem!

Lehet igazad van, de ezért megnézném, hogy hogyan néz ki, ha csúnya, akkor tényleg nem raknék rá.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Sziasztok!!!

Segítsetek!

Akinek ismerősi körébe van eladó 2002-2005 évj.körüli 1.4 16v G Astra és kifogástalan motorikus és esztétikai állapotú(klima,centrál,el.ablak,ködlámpa,abs,2db légyzsák,szervo,stb...)1.5Mft-ig érdekel.(caravan nem)

Hadd ne kelljen kereskedőtől megvennem 2-3-400000Ft-al drágábban!!

Ár: 1.5MFT

Megye: Szabolcs-Szatmár-Bereg

Elérhetőség: 06-70-543-35-94

endorf@citromail.hu

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Segítsetek!

Akinek ismerősi körébe van eladó 2002-2005 évj.körüli 1.4 16v G Astra és kifogástalan motorikus és esztétikai állapotú(klima,centrál,el.ablak,ködlámpa,abs,2db légyzsák,szervo,stb...)1.5Mft-ig érdekel.(caravan nem)

Hadd ne kelljen kereskedőtől megvennem 2-3-400000Ft-al drágábban!!

Ár: 1.5MFT

Megye: Szabolcs-Szatmár-Bereg

Elérhetőség: 06-70-543-35-94

endorf@citromail.hu

Akkor kösd fel a gatyát és keresgélj, mert ilyen paraméterekkel ennyiért nehéz lesz találni!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Össze kéne hangolni az anyagi lehetőséget az elvárásokkal! A fentebb említett paraméterű verdának az árnyékát sem mutatják meg másfél misiért. Ha mégis, akkor tutti, hogy nem olyan, mint anilyennek mondják (estleg valaha cégesautó volt, de az sem jobb)! Ennyiért az "agyonextrázott", éppen ezért bágyatag 1.2-eseket unszolják.

Amúgy, egy Caravanra ilyen árat mondani... Inkább a harakiri, minthogy agyoncsapjanak! :D :D

Link to comment
Megosztás:

bágyatag 1.2-eseket unszolják

Hé-hé-hé!!!

Vegyél vissza egy picit, volt tapasztalatom (1.2 1.4 1.6) hengerűrtartalmú motorokkal szerelt G Astrákhoz, nem kellene lebecsülni az egykettest, egyáltalán nem annyira bágyatag, mint amennyire "rakéta" lenne az egyhat..... :D

A többi igaz: ebben az árszegmensben nem igazán találni ilyen kritériumokkal bíró autókat...

Link to comment
Megosztás:

Hé-hé-hé!!!

Vegyél vissza egy picit, volt tapasztalatom (1.2 1.4 1.6) hengerűrtartalmú motorokkal szerelt G Astrákhoz, nem kellene lebecsülni az egykettest, egyáltalán nem annyira bágyatag, mint amennyire "rakéta" lenne az egyhat..... :D

A többi igaz: ebben az árszegmensben nem igazán találni ilyen kritériumokkal bíró autókat...

Az 1.2-es sokkal nyomatéktalanabb (tapasztalat 1.2-es Corsa C 80le) mint az 1.4-es.... az 1.4-est nem kell annyira pörgetni, és lefullasztani nehezebb... Az 1.2-es Corsát istentudja hányszor fulasztottam le, lehet Én nem érzem az autót, de az 1.4-es astrramat ha 2x lefulasztottam 3560km alatt. :D

Amugy 1.2-es corsaban hasonló menetteljesítményt tud, mint az 1.4-es astraban... 1.4-esnél kisebb motor astraban, főleg ha légkondi is van benne, szerintem tényleg kevés. Tudom, régebben gyártottak 1.2-es motorral is...

Link to comment
Megosztás:

Hé-hé-hé!!!

Vegyél vissza egy picit, volt tapasztalatom (1.2 1.4 1.6) hengerűrtartalmú motorokkal szerelt G Astrákhoz, nem kellene lebecsülni az egykettest, egyáltalán nem annyira bágyatag, mint amennyire "rakéta" lenne az egyhat..... :D

A többi igaz: ebben az árszegmensben nem igazán találni ilyen kritériumokkal bíró autókat...

Ebben az árban mindenféle csodaszerrel (pl. légkondi) kívánatossá tett gépeket kínálnak. Tapasztalatom szerint így olyan, mintha lakókocsit vontatnék. Igaz én csak rövid ideig - 400 km - használtam 4 személlyel. Corsaban sokkal életvidámabbnak találtam, igaz nemtom mi a különbség a két 1.2-es motor közt.

1.6-ról csak itt és a "Népítélet"-ben olvastam. Kevesen voltak tőle elragadtatva, többnyire a régi keleti népautókból átnyergelők.

Link to comment
Megosztás:

Ebben az árban mindenféle csodaszerrel (pl. légkondi) kívánatossá tett gépeket kínálnak. Tapasztalatom szerint így olyan, mintha lakókocsit vontatnék. Igaz én csak rövid ideig - 400 km - használtam 4 személlyel. Corsaban sokkal életvidámabbnak találtam.

1.6-ról csak itt és a "Népítélet"-ben olvastam. Kevesen voltak tőle elragadtatva, többnyire a régi keleti népautókból átnyergelők.

1.6-os motorból a 100Le nam nagy eresztés, ha jól tudom a konkurencia 1.4-es motorjai is tudják ezt a teljesítményt (Kia ceed 1.4 109Le), az 1.6-os motorok(Kia ceed 1.6 122Le) pedig azért jóval 100Le fölött vannak....

Link to comment
Megosztás:

1.6-os motorból a 100Le nam nagy eresztés, ha jól tudom a konkurencia 1.4-es motorjai is tudják ezt a teljesítményt (Kia ceed 1.4 109Le), az 1.6-os motorok(Kia ceed 1.6 122Le) pedig azért jóval 100Le fölött vannak....

Na jó de ezek azért nem mai fejlesztésű motorok.... Nézd meg az új opel 1.6osokat...(új astra esetén 1.6 115 LE, 1.6 turbo 180Le :D )

És igen én el vagyok ragadtatva az 1.6 tól. (bár az enyém 1.4-es, de apám 1.6-ja jó autó. Ha eladja meg is veszem majd... :D

Link to comment
Megosztás:

Na jó de ezek azért nem mai fejlesztésű motorok.... Nézd meg az új opel 1.6osokat...(új astra esetén 1.6 115 LE, 1.6 turbo 180Le :D )

És igen én el vagyok ragadtatva az 1.6 tól. (bár az enyém 1.4-es, de apám 1.6-ja jó autó. Ha eladja meg is veszem majd... :D

Meg kellene nézni, a hozzá tartozó forgatónyomatékot, legalább olyan fontos mint a LE, -hanem jobban, valamint azt, hogy mekkora rpm tartományban áll mindez rendelkezésre..... :D

Nekem fontosabb, hogy alsó tartományban legyen dinamikus, illetve mennyi idő alatt gyorsul fel 90-100km/h -ról 120km/h -ra! (rugalmasság...)

Szerintem élvezetesebb egy lendületes, dinamikus autózás, mint hogy "mentem már vele 200 -at is " típusú autó, főleg ha egy nap alatt gyorsultam fel odáig..... :D

Link to comment
Megosztás:

Meg kellene nézni, a hozzá tartozó forgatónyomatékot, legalább olyan fontos mint a LE, -hanem jobban, valamint azt, hogy mekkora rpm tartományban áll mindez rendelkezésre..... :D

Nekem fontosabb, hogy alsó tartományban legyen dinamikus, illetve mennyi idő alatt gyorsul fel 90-100km/h -ról 120km/h -ra! (rugalmasság...)

Szerintem élvezetesebb egy lendületes, dinamikus autózás, mint hogy "mentem már vele 200 -at is " típusú autó, főleg ha egy nap alatt gyorsultam fel odáig..... :D

Akkor vegyél Dieselt! :D :D Ráadásul 2 literrel kevesebbet eszik, mint a benyásod!

Link to comment
Megosztás:

Nekem fontosabb, hogy alsó tartományban legyen dinamikus, illetve mennyi idő alatt gyorsul fel 90-100km/h -ról 120km/h -ra! (rugalmasság...)

Szerintem élvezetesebb egy lendületes, dinamikus autózás, mint hogy "mentem már vele 200 -at is " típusú autó, főleg ha egy nap alatt gyorsultam fel odáig..... :D

Kicsit fentebb még el voltál ájulva az 1.2-es Astrától! Dinamika muhaha!

Link to comment
Megosztás:

Akkor vegyél Dieselt! :D :D Ráadásul 2 literrel kevesebbet eszik, mint a benyásod!

az 1.4-es Astra kb ugyanannyi benzint eszik, mint az 1.7-es diesel társa, igaz a diesel nyomatékosabb, de gyengébb...a dieselre több a biztosítás, és már drágább is a gázolaj, nem beszélve arról, hogy a dieselmotoros autó drágább....nem beszélve a többi hátrányáról....

Link to comment
Megosztás:

az 1.4-es Astra kb ugyanannyi benzint eszik, mint az 1.7-es diesel társa, igaz a diesel nyomatékosabb, de gyengébb...a dieselre több a biztosítás, és már drágább is a gázolaj, nem beszélve arról, hogy a dieselmotoros autó drágább....nem beszélve a többi hátrányáról....

1.4 és benzin :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.