Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Ezzel nem értek egyet, és nem azért mert az enyém is olaszból van.

Sztem egy használt autónál nem az eredeti tulaj nemzetisége számít, hanem a személye. Ha nagyon általánosítani akarnék, akkor magyar embertől sem vennék autót, pedig itt is vannak gondos gazdák, de sajnos nem ez az általános.

Uhuhuval messzemenően egyetértek, pont ez a fő vonzereje a külföldi autóknak, hogy nem hazudnak a képedbe a vételnél. A "nepperek" tipikusan magyar jelenség sajnos...

Én sem értek egyet ezzel, mert vettem tavasszal olaszból, és az első 10000 km-en nincs hiba. Ami utána jön azért már nemigen tehető felelőssé a korábbi tulaj/kereskedő reális gondolkodással. Pedig olyan típust vettem ami rizikós - Mondeo 2005 2.2 tdci Ghia 128 (vagy akármennyi)Tkm. Azt hozzá kell tenni hogy ebben mindig van mázlifaktor, és a kocsi belül kifejezetten koszos volt (bőr) - vmi büdös zsíroshajú digóé lehetett ^_^ - de ez megoldható, a müszaki állapot sokkal fontosabb szvsz.

Link to comment
Megosztás:

Miután itt belebeszéltem kéretlenül mindenbe.....

Tulajdonképpen tanácsért jöttem.

Szóval itt a konkrét autó - opel-astra-classic.autobazar.eu/14-16v-id1774333.html

Nem vagyok elvakult Opeles, más típusok is versenyben vannak, van még pár hónap keresgélni. Apámnak lesz évi 20000 futásra 90% országúti használat, kb. 6 évre/120000 km-re. Rászán a kocsicserére 5, de maxmax 6000 eurót(révkomáromi vk.). Most '97es Mazda 323 1.5 16v a gépsárkánya, nem ezen a fórumon kell dícsérni, de 301000 km van benne, jól megy és faternak 6,3-at eszik 90-100nál. Egy vízpumpacsere volt (az legalább drága :D), meg a szokásos kopó dolgok. És nemsokára eladó lesz... :D

Van egy kis B Corsa 1.0 12v a családban meg volt B Vectra 1.8 16v. Szóval csak itt van a helyem, lehet hogy most Astra is lesz?

Kritérium hogy - ilyen előélet után - első a stresszmentes fenntartás, fogyi ne legyen 7 felett (nagyon nyugodt típus a fater), lehet esetleg kisautó is de inkább alsó közép. Ja, évjárat 2004-2006. Benzin.

Focus, Octavia kiesik mert ennyiért nincs rendes motorral. Versenyben Astra Classic 2, Fabia/Polo/Ibiza/Cordoba legalább 1.4-el, Nissan Almera 1.5, 'teherhajó' Civic

Várom, ha valamelyik fórumtársnak van tapasztalata az említettekkel, vagy új 5let amit kihagytam. Én a fenti Astráért bekínáltam 5000-et, nem hatotta meg a tulajt, de még csak 1 hete árulja ^_^

SZVSZ a két japó jobb autó müszakilag mint a ZASZTRA, de ez ugye csak 200000-et kell hogy gond nélkül teljesítsen, és a G Astra szebb, az sem mind1. És mivel a fenti Astrát vezettem, jobban néz ki mint a képeken, hihető az 50T km is. Megkedveltem. Nem akartam senkinek sem megsérteni az érzékenységét amiért 'japófil' is vk.

Köszi ha vki meg tud dobni infókkal...

Link to comment
Megosztás:

Hát, egy ideje figyelem a fórumot, ez a debütálásom, első hozzászólás. Nem tudom vettél e már németből autót, én igen. Nem foglalkozom hivatásszerüen ezzel, de az elmúlt években a családnak 3 használt kocsit vettem, ebből egy jött Németországból, magánbehozatallal. Egy szlovákiából, magánszemélytől(német első forgalomba helyezés), egy szlovák neppertől, olasz első forgalomba helyezés(ez utóbbi miatt egy izzadtam egy kicsit). Nem értek nagyon az autókhoz, nem vk. müszaki ember de a bizniszt meg embereket ismerem. Egy autóval sem vágtak át, most astra classic 2 van kiszemelve apámnak, magánszemély, Szlovákia, szlovák eredet. Ezért is jöttem a fórumra. Ennyit erről.

Szóval az általad kiválasztott kocsi (H astra) annyira az alsó széle az áraknak, hogy a mobilén 116-ból a legolcsóbb. Én biztosan nem mennék ki azért az autóért úgy, hogy nincs B terv. Sőt hogy őszinte legyek, kicsi a valószínüsége, hogy az autó kóser. Behozatallal kapcs. jók a tapasztalataim, de a piac tve Németországban is a piac tve, oda kell figyelni az ilyen legeslegoccsóbb ajánlatoknál. A konkrét kocsi 1000 euróval olcsóbb mint a kínálat alsó része, ráadásul diesel kombi. SZVSZ figyelj oda. Én nem te vagyok de a te limiteddel uilyen mocival G-ből vennék utolsó szériásat.

Az általad leírt dolog a H-ra tökéletesen igaz!

Két konkrét autóm volt, az egyik 4800E, baloldala végig sérült, alku nuku, ebbe nem mertem belevágni mert a javításssal + a többi cullanggal együtt talán megállt volna 1.9-ből, aztán a másik kerek 5E volt, jóállapot 150e km stb., de ez sem fért bele a keretembe, ezért lefújtam a kinti autó behozását.

..és tegnap vettem egy Fordot itthon, elég jó áron, ami németből lett behozva,idén májusban, 100e km-el, és még "új" szag van benne!!

Link to comment
Megosztás:

Miután itt belebeszéltem kéretlenül mindenbe.....

Tulajdonképpen tanácsért jöttem.

Szóval itt a konkrét autó - opel-astra-classic.autobazar.eu/14-16v-id1774333.html

Nem vagyok elvakult Opeles, más típusok is versenyben vannak, van még pár hónap keresgélni. Apámnak lesz évi 20000 futásra 90% országúti használat, kb. 6 évre/120000 km-re.

Szia, üdv a fórumon. Na ez az a kategória, amikor elgondolkodnék a dízelen... Ha olvasgattál már itt, biztos tudod, mert írtam, h nekem szinte véletlenül van csak dízel (ráadásul olaszból ^_^ ), de annyira bejött, hogy ha tehetem, sokáig megtartom és valszeg ilyet vennék még 1x. Ha 120E km-t akar menni - ami sztem nem kevés - akkor elgondolkodnék... Az én kombim vegyes - pálya-országút vegyest értem ezen - kb. 4,6-ot eszik, full vegesben max 5-öt. Lehet, h apádnak is megérné a dízel, ha hosszú távra gondolkozik... csak alaposan meg kell nézni (mint ahogy az összes többit). 5 ajtós kasztnival gondolom még kevesebbet fogyaszt, az talán nem 1200 kg...

Link to comment
Megosztás:

... a kocsi belül kifejezetten koszos volt (bőr) - vmi büdös zsíroshajú digóé lehetett ^_^ - de ez megoldható, a müszaki állapot sokkal fontosabb szvsz.

ilyenkor bennem felmerül, hogy a belső és a műszaki tartalom között szoros összefüggés van. Ha neki jó a koszos, büdös beltér, ami az Ő közvetlen környezet utazáskor, akkor az autó műszaki állapota mennyire érdekli? Pont ugyanannyira, vagyis semennyire. Szerintem.

Tulajdonképpen tanácsért jöttem.

Szóval itt a konkrét autó - opel-astra-classic.autobazar.eu/14-16v-id1774333.html

Köszi ha vki meg tud dobni infókkal...

Ehhez a konkrét autóhoz nekem két észrevételem van:

- a kormánya nem az alap G Astra kormány, nem tudom pontosan, de valszeg gyári sportkormány, ami önmagában nem gáz, csak eza felszereltség nem szokott önmagába lenni (sport műszerfal, sportülések). Nem ismerem a szlovák felszereltségi listát, de alap autónak tűnik, még az enjoy szintet sem üti meg, ezért is fura.

- VAGY a futásteljesítménye a gáz és a fékpedált tekintve nem 50e, VAGY a pedálok nem kopottak csak sarasak. Ha utóbbi, akkor nem is szóltam.

Nekem még egy dolog nem tiszta, hogy Apud szlovák, vagy magyar? Mondjuk nem is ez a kérdésem, hanem, hogy honosítani akarod-e vagy sem? Ha igen, akkor szerintem drága is.

Link to comment
Megosztás:

- a kormánya nem az alap G Astra kormány, nem tudom pontosan, de valszeg gyári sportkormány, ami önmagában nem gáz, csak eza felszereltség nem szokott önmagába lenni (sport műszerfal, sportülések). Nem ismerem a szlovák felszereltségi listát, de alap autónak tűnik, még az enjoy szintet sem üti meg, ezért is fura.

Sztem meg a kormány teljesen gyári. A sportkormányon van egy ilyen "markolat"-szerűség.

Felszereltsége, meg "R"=Riviera. (talán ez már a lenygel gyártásból való)

Én inkább azon gondolkoznék el, hogy miért van csak 1 légzsák a leírásban??

Link to comment
Megosztás:

Az általad leírt dolog a H-ra tökéletesen igaz!

Két konkrét autóm volt, az egyik 4800E, baloldala végig sérült, alku nuku, ebbe nem mertem belevágni mert a javításssal + a többi cullanggal együtt talán megállt volna 1.9-ből, aztán a másik kerek 5E volt, jóállapot 150e km stb., de ez sem fért bele a keretembe, ezért lefújtam a kinti autó behozását.

..és tegnap vettem egy Fordot itthon, elég jó áron, ami németből lett behozva,idén májusban, 100e km-el, és még "új" szag van benne!!

figyi!

nem akarok kötekedni, DE: ha neked nem érte meg behozni autót kintről akkor akitől vetted a fordot, neki mért érte meg???

gondolkozz... ( és Ő még keresett is rajta.... )

Link to comment
Megosztás:

figyi!

nem akarok kötekedni, DE: ha neked nem érte meg behozni autót kintről akkor akitől vetted a fordot, neki mért érte meg???

gondolkozz... ( és Ő még keresett is rajta.... )

Azé nem egészen így néz ki a történet!

A Fordot behozta XY (így van tuti fogott rajta), majd eladta annak az úriembernek, most Májusban, aki használta előttem.

Namost közben emberünk megszorult és sürgősen pénzre lett szüksége, és itt jöttem a képbe én.

Nem mondom, hogy sok százezerrel olcsóbban vettem, de az évjáratához, motorizáltságához, állapotához és felszereltségéhez képest kicsit olcsóbban sikerült hozzájutnom az itthoni árakhoz képest.

Link to comment
Megosztás:

Azé nem egészen így néz ki a történet!

A Fordot behozta XY (így van tuti fogott rajta), majd eladta annak az úriembernek, most Májusban, aki használta előttem.

Namost közben emberünk megszorult és sürgősen pénzre lett szüksége, és itt jöttem a képbe én.

Nem mondom, hogy sok százezerrel olcsóbban vettem, de az évjáratához, motorizáltságához, állapotához és felszereltségéhez képest kicsit olcsóbban sikerült hozzájutnom az itthoni árakhoz képest.

Akárhogy is van, nagyon sok hiba és kármentes kilométert kívánunk hozzá!

A tapasztalataidat szívesen várjuk ide is!

Link to comment
Megosztás:

Az általad leírt dolog a H-ra tökéletesen igaz!

Két konkrét autóm volt, az egyik 4800E, baloldala végig sérült, alku nuku, ebbe nem mertem belevágni mert a javításssal + a többi cullanggal együtt talán megállt volna 1.9-ből, aztán a másik kerek 5E volt, jóállapot 150e km stb., de ez sem fért bele a keretembe, ezért lefújtam a kinti autó behozását.

..és tegnap vettem egy Fordot itthon, elég jó áron, ami németből lett behozva,idén májusban, 100e km-el, és még "új" szag van benne!!

Gratula! Nem írod, de gondolom Focust vettél és az újabbikat. Van ilyen a családban, 1.6 85kw benzin Ghia, nem hibamentes (mint a 300.000-et futott öreg Mazdánk), de csak kisebb dolgok jöttek elő. Vezetni meg tényleg jó, nem csak reklámszöveg. Sok kellemes kilómétert...!

Link to comment
Megosztás:

Szia, üdv a fórumon. Na ez az a kategória, amikor elgondolkodnék a dízelen... Ha olvasgattál már itt, biztos tudod, mert írtam, h nekem szinte véletlenül van csak dízel (ráadásul olaszból :D ), de annyira bejött, hogy ha tehetem, sokáig megtartom és valszeg ilyet vennék még 1x. Ha 120E km-t akar menni - ami sztem nem kevés - akkor elgondolkodnék... Az én kombim vegyes - pálya-országút vegyest értem ezen - kb. 4,6-ot eszik, full vegesben max 5-öt. Lehet, h apádnak is megérné a dízel, ha hosszú távra gondolkozik... csak alaposan meg kell nézni (mint ahogy az összes többit). 5 ajtós kasztnival gondolom még kevesebbet fogyaszt, az talán nem 1200 kg...

Hát, mindenki azt szereti ami neki bejött. Mivel apám 58, nem változik már és fentebb írtam tökéletesen elégedett a benzinüzemmel. Ha meg óccsítani akar, én a gázra (LPG) fogom rábeszélni, így megmarad a csend a kocsiban és körülötte. Customer is allways right, ain't him?

Nem vk elfogult, öcsém dízelt hajt és nagyon elégedett (2.2 tdci), nagyon megy, hetet fogyaszt árkon bokron másfél tonnával. Én is vezettem és szuper, de aki nem pályázik sokat annak nem feltétlen jó. És a hangjára allergiás vk. Nekem a nagy benzines játszik gázzal fütve....^_^

Link to comment
Megosztás:

ilyenkor bennem felmerül, hogy a belső és a műszaki tartalom között szoros összefüggés van. Ha neki jó a koszos, büdös beltér, ami az Ő közvetlen környezet utazáskor, akkor az autó műszaki állapota mennyire érdekli? Pont ugyanannyira, vagyis semennyire. Szerintem.

Ehhez a konkrét autóhoz nekem két észrevételem van:

- a kormánya nem az alap G Astra kormány, nem tudom pontosan, de valszeg gyári sportkormány, ami önmagában nem gáz, csak eza felszereltség nem szokott önmagába lenni (sport műszerfal, sportülések). Nem ismerem a szlovák felszereltségi listát, de alap autónak tűnik, még az enjoy szintet sem üti meg, ezért is fura.

- VAGY a futásteljesítménye a gáz és a fékpedált tekintve nem 50e, VAGY a pedálok nem kopottak csak sarasak. Ha utóbbi, akkor nem is szóltam.

Nekem még egy dolog nem tiszta, hogy Apud szlovák, vagy magyar? Mondjuk nem is ez a kérdésem, hanem, hogy honosítani akarod-e vagy sem? Ha igen, akkor szerintem drága is.

1. Átvizsgálták márkaszervizben természetesen és eccerüen nem lehetett otthagyni annyiért. Az első 10.000 mr belement, gond egy szál se. 100 eurót szántam a pucolásra, megérte:) Szinte szétszedték, összerakták!

2. Vezettem az autót, beszéltem a tulajjal, nem kereskedőtől hanem közvetítőtől lenne, neki nem érdeke fékpedálra költeni meg kormányra. De kössz a tippet, a kocsi annyira zsír volt hogy a pedálokat elfelejtettem csekkolni!

3.Sem apám sem én nem vagyunk szlovákok, de Révkomáromban tengetjük dolgos napjainkat, ezért természetesen nekem ez belföldi kocsi.

Link to comment
Megosztás:

Sztem meg a kormány teljesen gyári. A sportkormányon van egy ilyen "markolat"-szerűség.

Felszereltsége, meg "R"=Riviera. (talán ez már a lenygel gyártásból való)

Én inkább azon gondolkoznék el, hogy miért van csak 1 légzsák a leírásban??

Az 1 légzsák elírás, a kép szerint 2 van.

Link to comment
Megosztás:

figyi!

nem akarok kötekedni, DE: ha neked nem érte meg behozni autót kintről akkor akitől vetted a fordot, neki mért érte meg???

gondolkozz... ( és Ő még keresett is rajta.... )

Nepper úgy spórol ahogy tud.

1. árverésen vesz, nem a mobilén...

2. kicsit törötteket hoznak és olcsóbban javítják itthon mint kint

3. bejáratott kinti kereskedőktől vesznek, visszajárnak ('klubkedvezmény')

A legtöbb persze ocsmány csótány, de melyik szakmában nem? Szerintem amelyiknek korrekt áruja van, nagyon megdolgozik a hasznáért. Aki meg 20-30%-al ár alatt akar autót, ne kötekedjen olyasmin hogy jé, újra volt fényezve a lökös. Mondjuk tény hogy ez utóbbit szinte soha nem kötik a vevő orrára(velem 1ccer már megtörtént, gondoltam is magamban, hogy na, biztos kezd dörzsölt seftes kalmár kinézetem lenni!! ^_^

Link to comment
Megosztás:

figyi!

nem akarok kötekedni, DE: ha neked nem érte meg behozni autót kintről akkor akitől vetted a fordot, neki mért érte meg???

gondolkozz... ( és Ő még keresett is rajta.... )

4. + a rossz nyelvek szerint az igazi biznisz a mwst.(ÁFA) Nem fizetik meg kint mert exportálnak(legális), itthon meg szintén elmarad(adócsalás kis értékre) v. kisebb érték után megy. 16-19% már nem is rossz haszon.

Link to comment
Megosztás:

Tudom offtopic de kérem a moderátort ne törölje:

Tisztelt Mindenki!

Ma reggelre ellopták a házunk elől a feleségem autóját (bp. 2 kerület).

2005-ös évjáratú aranyszínű opel astra classic II, 1.4 benzin, twinport, szürke szövetbelső, kb. 84e km

Rendszám: JUX 892

Különös ismertetőjele nincs (teli minden aprósággal, hátul két gyerek ülésmagasító, szóval a szokásos családi autó), gyári lemezfelnik gyári dísztárcsával, max annyi hogy elöl új dunlop gumik vannak rajta, még szőrős az oldaluk.

Kérem hogy akinek bármi ilyen jellegű kapcsolata, ismerőse, bontós haverja, bármi miegymása van és tudna segíteni annak a segítségéért végtelenül hálás lennék.

Az autó megtalálójának kézpénzes jutalom, illetve vissza is vásárolnám!

Alvázszám: W0L0TGF485G111508

Motorszám: Z14XEP19FM6400

Elérhetőségem: 30/3830707

Előre is köszönöm mindenkinek.

Link to comment
Megosztás:

Gratula! Nem írod, de gondolom Focust vettél és az újabbikat. Van ilyen a családban, 1.6 85kw benzin Ghia, nem hibamentes (mint a 300.000-et futott öreg Mazdánk), de csak kisebb dolgok jöttek elő. Vezetni meg tényleg jó, nem csak reklámszöveg. Sok kellemes kilómétert...!

Köszönöm!

Focus II-t vettem, turnier (asszem itt így hívják a caravant), 1,6 80kw, dízel, egyenlőre nagyon tetszik, szenzációs futómű, erős motor, a külső méretéhez képest hatalmas utastér (koppra hátratolva az ülést alig érem a pedálokat ^_^ ) bár néhány apró furcsasággal ezután együtt kell élnem, de akkor sem bántam meg a vételt!

Ugyan a H Astra változatlanul jobban tetszik külsőleg, de talán idővel sikerül megbarátkoznom ennek a formájával is.

Link to comment
Megosztás:

Tudom offtopic de kérem a moderátort ne törölje:

Tisztelt Mindenki!

Ma reggelre ellopták a házunk elől a feleségem autóját (bp. 2 kerület).

2005-ös évjáratú aranyszínű opel astra classic II, 1.4 benzin, twinport, szürke szövetbelső, kb. 84e km

Rendszám: JUX 892

Különös ismertetőjele nincs (teli minden aprósággal, hátul két gyerek ülésmagasító, szóval a szokásos családi autó), gyári lemezfelnik gyári dísztárcsával, max annyi hogy elöl új dunlop gumik vannak rajta, még szőrős az oldaluk.

Kérem hogy akinek bármi ilyen jellegű kapcsolata, ismerőse, bontós haverja, bármi miegymása van és tudna segíteni annak a segítségéért végtelenül hálás lennék.

Az autó megtalálójának kézpénzes jutalom, illetve vissza is vásárolnám!

Alvázszám: W0L0TGF485G111508

Motorszám: Z14XEP19FM6400

Elérhetőségem: 30/3830707

Előre is köszönöm mindenkinek.

Sajnálom, hogy így jártál.... Kiraktam a hirek közé, ami kiteszi az opelfórum portál hirei közé...

http://www.opelforum.hu/index.php?act=home

Link to comment
Megosztás:

Tudom offtopic de kérem a moderátort ne törölje:

Tisztelt Mindenki!

Ma reggelre ellopták a házunk elől a feleségem autóját (bp. 2 kerület).

2005-ös évjáratú aranyszínű opel astra classic II, 1.4 benzin, twinport, szürke szövetbelső, kb. 84e km

Rendszám: JUX 892

Húúú,ez gáz.Részvétem.

Tedd ki a totalcarba is a lopott autókhoz,ott is sokan olvassák!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.