Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Ez csak azt bizonyítja, hogy kint vették.

Se mivel a JS*-es rendszám valamikor 2005 eleji kiadású, ebből az is kiderül hogy még alig pár hónapos volt az autó amikor behozták (de vajon miért? Csak nem azért mert összetört, és idehaza meg összekendácsolták mert a nepper látott benne lehetőséget? Valszeg ezért nincs vezetve a szervizkönyv sem... :) )

Vagy egyszerűen csak hamis az a szervizkönyv...

Milyen rendszámosok a hasonló évjáratú autók ?

Link to comment
Megosztás:

én nem vennék dieselt, csak akkor ha bezetett szervizkönyves, illetve ha végig lekövethető az élete.

sajnos a CDTI-k nem azok az autók amiknek sosincs baja, és fillérét javitható. ( 150.000 Ft egy AGR szelep...)

ennyi pénzért inkább egy hibátlan 1.4 twinport. amennyivel többet fogyaszt annyival kevesebb a javitási költsége.

1.500 ért 60.000 km es astrák kaphatóak. a diesel nem ilyen. azokba simán mindegyikbe 3x annyi van

Link to comment
Megosztás:

Ezért agyalok, hogy mit is vegyek..

Hiszen csak én belenyomtam 160 ezret a rég F astrába..

Hát még mennyit mehetnek a céges autók.

én nem vennék dieselt, csak akkor ha bezetett szervizkönyves, illetve ha végig lekövethető az élete.

sajnos a CDTI-k nem azok az autók amiknek sosincs baja, és fillérét javitható. ( 150.000 Ft egy AGR szelep...)

ennyi pénzért inkább egy hibátlan 1.4 twinport. amennyivel többet fogyaszt annyival kevesebb a javitási költsége.

1.500 ért 60.000 km es astrák kaphatóak. a diesel nem ilyen. azokba simán mindegyikbe 3x annyi van

Link to comment
Megosztás:

Ezért agyalok, hogy mit is vegyek..

Hiszen csak én belenyomtam 160 ezret a rég F astrába..

Hát még mennyit mehetnek a céges autók.

Ez felejtős, szerintem, mindenképpen. Ragaszkodsz a dízelhez? Az enyémet ennyiért simán megkaptad volna, 90 000 sem volt benne, 1.6-os benzines, H-Astra volt, 2005. júliusi. Igaz, kellett volna rá regadót fizetni (ezért se neked, se nekem nem nagyon érte volna meg bevinni otthonra). De ezzel csak azt akarom mondani, h nézegesd szerintem nyugodtan a H-Astrákat, ugyanennyiért tuti lehet már azt is kapni! Én anno nézegettem, és voltak hasonlók (igaz, benzinesek) ennyiért.

Link to comment
Megosztás:

Nekem magyar nyelvű, ezért nem tudom gyanús lehet-e, hogy német a szervízkönyve...

Nem kell rögtön befosni, ha külföldi szervizkönyvet lát az ember. Fel kell hívni a szervízkönyvbe bepecsételő kinti szervizet (a pecséten általában ott van a telefonszám), aztán "Guten Tag", és szépen le lehet informálni (ehhez előtte meg kell kérdezni a kereskedőtől vagy a korábbi tulajtól, h mi volt a régi rendszáma az autónak odakint anno). Ugyanígy akár azt is meg lehet tudakolni, h melyik biztosítónál volt biztosítva kint, és ismét "Guten Tag", tessék mondani, hány balesete volt ennek a rendszámú autónak korábban. Én így csinálnám. Ha a korábbi tulaj ezeket az adatokat nem akarja megadni, az helyből gyanús.

Link to comment
Megosztás:

Nem ragaszkodom a dízelhez mindenáron.

F astra előtt benzines autóm volt,( egy öreg rízskályha) amit nagyon szerettem, nagyon jó fogyasztása volt.

Most még játszok a gondolattal, hogy dízil, de nem hiszem hogy mégegyszer olyan szerencsém lenne, mint a jelenlegi autómmal.

Ez felejtős, szerintem, mindenképpen. Ragaszkodsz a dízelhez? Az enyémet ennyiért simán megkaptad volna, 90 000 sem volt benne, 1.6-os benzines, H-Astra volt, 2005. júliusi. Igaz, kellett volna rá regadót fizetni (ezért se neked, se nekem nem nagyon érte volna meg bevinni otthonra). De ezzel csak azt akarom mondani, h nézegesd szerintem nyugodtan a H-Astrákat, ugyanennyiért tuti lehet már azt is kapni! Én anno nézegettem, és voltak hasonlók (igaz, benzinesek) ennyiért.
Link to comment
Megosztás:

Ez csak azt bizonyítja, hogy kint vették.

Se mivel a JS*-es rendszám valamikor 2005 eleji kiadású, ebből az is kiderül hogy még alig pár hónapos volt az autó amikor behozták (de vajon miért? Csak nem azért mert összetört, és idehaza meg összekendácsolták mert a nepper látott benne lehetőséget? Valszeg ezért nincs vezetve a szervizkönyv sem... :) )

Vagy egyszerűen csak hamis az a szervizkönyv...

Nem tudok olyan német nyelvterületet, ahol Cl II-t forgalmaztak volna. A CDTI (Z17DTL) az nem DIT. Azt se tudja mit árul? Túl a zavaros az egész.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudok olyan német nyelvterületet, ahol Cl II-t forgalmaztak volna.

Igaz.

Elsiklottam afelett hogy ez Classic II.

De akkor az van hogy ha tényleg az akkor tuti hogy hamisított a szervizkönyv, ha meg nem az akkor meg az ember nem tudja mit árul.

Mondjuk amúgy is felettébb gyanús hogy F Astra dísztárcsák vannak rajta... :)

Link to comment
Megosztás:

a héten láttam LTX-et ,most kapta

az enyém LAH '08.03

Lakóhelytől függőenm több hóap késés is lehet. Konkrétan tudom, hogy amit írtam KZM 2007.12 és kolléga Suzukija 2008.02 és KZY, míg nálunk már LA. és LB. ment. Veszprémben láttam már MAM rendszámot, de az lehet céges egyéni rendszám is... Mifelénk most az LR.-ből látni sokat

Link to comment
Megosztás:

Lakóhelytől függőenm több hóap késés is lehet. Konkrétan tudom, hogy amit írtam KZM 2007.12 és kolléga Suzukija 2008.02 és KZY, míg nálunk már LA. és LB. ment. Veszprémben láttam már MAM rendszámot, de az lehet céges egyéni rendszám is... Mifelénk most az LR.-ből látni sokat

Azok a pár hónapja átadott rendőrautók. Merre is jársz Te sokat? :)

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem!

Még új vagyok itt a fórumon. Első autóm vásárlást tervezem a közeljövőben (2-3 hónapon belül), és ehhez kérném a TI tanácsaitokat!

Nos a G Astra az amit kinéztem magamnak. A keret 1-1,2 millió de inkább jobb lenne 1 millióért. 5 ajtósat szeretnék, mivel szerintem ez legpraktikusabb, mert a hátsó ülés ledönthető. (caravan túl nagy lenne). 1,2 -es vagy 1,4 -es benzines mocit tervezek bele. Utaztam már mind 2 motorú változattal, 1.4 est vezettem is és eléggé tetszett a futómű feszessége és az egész kocsi vezetése is úgy összességében. 1,2 -esben még csak anyósülésen ültem, de ott nem éreztem annyira gyengének, mint itt a fórumon meg több tesztben is olvastam, hogy menyire "nem megy". Legfőképpen városban lenne használva az autó 10 km-es távokon, és emellett néha országúton is, autópályán nagyon ritkán (1-2x /év). Fontos extra lenne még a klíma az autóba. A családban van egy 1.4-es 75 LE-s mocis Renault az megbirkózik a klímával, nem tudom egy 1,2-es 75 LE-s Astra G mennyire "halna meg" bekapcsolt klímával.

Tehát akkor szerintetek melyiket érdemesebb 1,2 vagy 1,4? És mire figyeljek majd a vásárláskor?

A Válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Tisztelettel : Tom_

Link to comment
Megosztás:

Üdvözletem!

Még új vagyok itt a fórumon. Első autóm vásárlást tervezem a közeljövőben (2-3 hónapon belül), és ehhez kérném a TI tanácsaitokat!

Nos a G Astra az amit kinéztem magamnak. A keret 1-1,2 millió de inkább jobb lenne 1 millióért. 5 ajtósat szeretnék, mivel szerintem ez legpraktikusabb, mert a hátsó ülés ledönthető. (caravan túl nagy lenne). 1,2 -es vagy 1,4 -es benzines mocit tervezek bele. Utaztam már mind 2 motorú változattal, 1.4 est vezettem is és eléggé tetszett a futómű feszessége és az egész kocsi vezetése is úgy összességében. 1,2 -esben még csak anyósülésen ültem, de ott nem éreztem annyira gyengének, mint itt a fórumon meg több tesztben is olvastam, hogy menyire "nem megy". Legfőképpen városban lenne használva az autó 10 km-es távokon, és emellett néha országúton is, autópályán nagyon ritkán (1-2x /év). Fontos extra lenne még a klíma az autóba. A családban van egy 1.4-es 75 LE-s mocis Renault az megbirkózik a klímával, nem tudom egy 1,2-es 75 LE-s Astra G mennyire "halna meg" bekapcsolt klímával.

Tehát akkor szerintetek melyiket érdemesebb 1,2 vagy 1,4? És mire figyeljek majd a vásárláskor?

A Válaszaitokat előre is köszönöm szépen.

Tisztelettel : Tom_

szerintem 1.4 :o

sajna a twinport nem fér bele ebbe az árba ,lehetőség szerint Z14XE mocisat vegyél....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.