Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

én is megépítettem biza

csak nekem nem halványul, csak késve vagyis fokozatosan világosodik

igazábol eddig nem nem látom értelmét, mert mikor a 220as potit állítgattam csak végkitérésben világított, és ha a 10 est ugy állítom, hogy max fényereje legyen akkor meg már a késleltetés is minimális

monjuk én elektrolitos kondit használtam

szoval várom az ötleteket

igazi az lenne ha halványodás és késleltetés egyszerre lenne, de halványodást szeretnék inkább

ja a fordulatszámmérő az nekem is szívügyem lenne

és valaki azt mondta, hogy a lábtérben lévő "dobozban" van a csatlakozója, és egy vezetéket kell felvinni onnét

csak azt már nem tom hogy meikre és kimondta

de utánanézek

Link to comment
Megosztás:

A computer az anyós ülés lábánál jobb oldalon alul a burkolat alatt van.

Úgy is mondhatnám, hogy a kesztyűtartó alatt jobbra.

A burkolat levételnél óvatosan, mert nekem is sikerült törnöm.

Minden csavart ki kell szedni.

Én egy 1,5-es tömör réz vezetékkel vittem fel. Ezt könnyebb volt meghajlítani, hogy a műszerfal mögötti csatiba jól beilleszkedjen.

A műszerfalnál dugtam be, és a középkonzol mögött vittem el jobbra és a kesztyűtartó mögött le.

Szia!

Az utastérben találod. Meglesz, csak el van rejtve burkolat alá.

Az A oszlopban van belülről. Az A oszlop a karosszéria legelső oszlopa, másképp mondva, amire fel vannak rögzítve az első ajtók pántjai. B oszlop amihez a zár rögzíti az első ajtókat.

Le kell szedni az anyós ülésnél a küszöb belső műanyag burkolatát.

Ami egészen az oszlopig takar. Ennél a burkolatnál vigyázz! A csavarok el vannak rejtve. A csavarokat takaró műanyag darabokat egy lapos csavarhúzóval kell kipattintani. A csavarokat valami torx nevű csavarhúzóval kiszedni. Három csavar van a küszöb magasságában, egy pedig fennt az oszlopnál.

Ha kitekerted a csavarokat, akkor próbáld meg a közepénél fogva kihúzni a borítást, mert a bal oldalán (B oszlop felé) van egy kis átfedés a két burkolat között. Nekem ott letört egy kisdarab.

Ha ezt leszedted, akkor az első oszlopban már látod a computert.

A piros csatiban találod meg a zöld vezetéket.

hát ezt találtam de ha szautert megkérdezed privátban biztos leirja mégeccer, mert ebből még hiányzik az hoghy hanyadik vezetékmeg csati láb

Link to comment
Megosztás:

Elhalványosodást csináltam, pár oldallal ezelött van link rajzra, van fénykép stb... van videóm is róla, hogy mennyire késleltet-halványít... ha érdekel, írjatok egy PÜ-t

Fordulatszámjel a motorvezérlőnél (c14nz) a C1-es lábon van, zöld színü, elég hozáférhető helyen van. Egyéb motroknál is relativ könnyen megtalálható a kapcsolási rajzok alapján.

Link to comment
Megosztás:

Na igen,de mikor megláttam ezt

gondoltam,inkább a motortérben keresek fordszám jelet!Úgy próbáltam,hogy ide

,a 8-as helyre bedugtam egy banándugót,persze úgy ,hogy érintkezzen a NYÁK megfelelő részével.A km óra mindkét csatiját bedugtam.A vezeték másik végét egy tűhegyes rézhegyre kötöttem,és ezzel megszúrtam a vezetékeket,persze járó motornál.Gondoltam,ha meglesz a fordulatszámjel,elkezd mutatni vmit.Előszőr a DIS gyújtásmodulból kijövő 4 vezetéket teszteltem:kép

Semmi...Utána folytattam azzal a csatival,ami a főtengely végi tárcsáról jön:itt

három vezeték

Semmi.. :blink: Mit csináltam rosszul?? Kezd idegesíteni a dolog.Holnap muszáj lesz az ECU-t jobban elővennem...Ott melyik lehet a c2?Vannak itt számok,betűk,de nem egyértelmű... B)

Link to comment
Megosztás:

"Ha a km óra hátulján baloldalt a 16 lábú csati 8. lábában nincs zöld vezeték, akkor:

Szóval, a computer az autó jobb oldalán az A oszlopban található. A computer alján keress két nagy csatit. Az autó hátulja felé lévő csatinak (asszem a piros színű) 13. lábáról jön ki egy zöld kábel. Azt kell megblankolni és róla felvezetni a műszerfalig. A műszerfal hátulján van baloldalt egy 16 lábú csati. Annak a 8. lábába kell bekötni, mert ott nincs semmi.

És ezek után működni fog az utólagosan beszerelt km óra fordulatszámmérős része is"------Ezt találtam,szauter 74 írta anno (köszi!)Holnap ezzel kezdem reggel,remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is ;) :D ;) De azt továbbra sem értem ,a motortérben miért nem találtam meg a jelet.... :blink: Ráadásul a 8-as hely teljesen üres a csatiban,nemhogy vezeték,de tűzősaru sincs! B) Csak hasonlót tudtam venni,azt kell majd reszelni stb. hogy bepasszoljon! :D

Link to comment
Megosztás:

remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is :D B) :D

A C3 ra egy fekete-sárga, a C1 -re pedig barna-kék vezeték megy és a kettő között kel zöldelnie a C2 nek. Azon meg ne csodálkozz hogy a Km óra csatijában egyetlen "felesleges" saru sincsen. Gondold el hogy ezzel mennyi pénzt spórólt meg a gyár, 100 - vagy 100 000 db autón. 10 cm vezetéket nem tesznek bele "fölöslegesen". ;) A gyári utánfutó index visszajelző 63.5 cm-es vezetékét a biztitáblától, a műszerfalig is csak a gyári vonóhorgosba rakták bele. :blink:

Link to comment
Megosztás:

A C3 ra egy fekete-sárga, a C1 -re pedig barna-kék vezeték megy és a kettő között kel zöldelnie a C2 nek. Azon meg ne csodálkozz hogy a Km óra csatijában egyetlen "felesleges" saru sincsen. Gondold el hogy ezzel mennyi pénzt spórólt meg a gyár, 100 - vagy 100 000 db autón. 10 cm vezetéket nem tesznek bele "fölöslegesen". :D A gyári utánfutó index visszajelző 63.5 cm-es vezetékét a biztitáblától, a műszerfalig is csak a gyári vonóhorgosba rakták bele. :blink:

Köszi áfonya!Nem csodálkozom ,hogy kihagyták,csak legalább tudnék venni hozzá,de kiröhögtek a boltban... B) ...Egyébként úgy tudtam(tuk),hogy a classic-on kívűl az összes Astrába be van vezetékelve a fordszámmérő..Ehhez képest.... :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt találtam,szauter 74 írta anno (köszi!)Holnap ezzel kezdem reggel,remélem az én Ecu-mon is zöld lesz a vezeték,ráadásul C2 is ;) :D ;) De azt továbbra sem értem ,a motortérben miért nem találtam meg a jelet.... :blink: Ráadásul a 8-as hely teljesen üres a csatiban,nemhogy vezeték,de tűzősaru sincs! B) Csak hasonlót tudtam venni,azt kell majd reszelni stb. hogy bepasszoljon! :D

A csatiba egy 1,5-es tömör réz vezetéket hajtottam be, mert nekem sem volt sarú. Azt vittem le az ECU-ig. ;)

Sok sikert! Menni fog! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.