Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne, hogy rendeltem a Dini-től egy Carelló lámpát. De viszont az üveg nem a legjobb rajta. Olyan mintha kicsit homályos lenne kívülröl. Ezzel lehet valamit kezdeni?

Verd szét kalapáccsal. És legközelebb ne vegyél ilyen cuccot anélkül, hogy látnád. Szétszeded kitakarítod. Utána meg vagy fog párásodni, vagy nem.

Link to comment
Megosztás:

Verd szét kalapáccsal. És legközelebb ne vegyél ilyen cuccot anélkül, hogy látnád. Szétszeded kitakarítod. Utána meg vagy fog párásodni, vagy nem.

Szia.

Gondoltam megbízható forrás, mert többen ajánlották itt.

DE amúgy korrekt eladó mert visszaküldi a vételárat.

Link to comment
Megosztás:

sajnos nyáron kerestünk hozzá brekivel de igazábol semmi se volt hozzá

clipper 101

9842 19/98

ennyi van ráírva

most egyébként elhallgatott, nemtommitől, lehúztam párszor saru se volt rajra, de amint visszatettem a sarut, meg visszadugtam elkezdett riasztani, de egyszer lehúztam csak a vezérlőt, és abbamaradt, de működni nem működik.

A gyárit pl. úgy lehet betanítani, hogy beülsz az autóba, ajtót becsukod, ráadod a gyújtást, és ilyenkor nyomod valamelyik gombját a távirányítónak. Ezt a módszert próbáltad már?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Hőgombát fogok cserélni (3 állásút), és ilyeneket lehet kapni(hőmérséklet kapcs. értékek): 90-95, 100-105 és 90-95, 115-120

(Ja és még van 100-105, 115-120 is de az nem mindenhol)

Kérdésem: mi értelme egy 115-120-nak(elvileg ezekhez írják, hogy klímáshoz) ha van 100-105 is? Nem fő meg 120 fokon a motor?

Amúgy egy Isuzu dízelbe lesz, amibe utólag tettek klímát. (megnézni nem tudom milyen van benne most, nincs kedvem kiszedni :excl:

Van esetleg vki, akinek szintén dízel-klímás a gépe és cserélt már ilyet?

Ugye nekünk csak egy venti van és az forog két sebességen.

Link to comment
Megosztás:

Olyan kérdésem lenne h szeretnék rakatni a kocsimba mágneses ajtónyitót és azt csak darabonként lehet megvenni és mindegyikhez van távirányitó?? vagy ezek h működnek??

Szerintem vannak annyira fejlettek, hogy egy távirányítóra több gombot is tudnak tenni :excl: Pedig tök jól nézne ki, ahogy lapozgatja az ember a távirányítókat, hogy melyik ajtót akarja kinyitni :(

Link to comment
Megosztás:

A biztosítéktábla mellett ven egy csatlakozó, ez évjárattól-motortól-stb függően többféle lehet. Ebben kell két lábat pölö egy gémkapoccsal összezárni ( hogy melyik kettőt, arról van kép pár hsz-el előbbre) majd CSAK gyujtást adni. Figyelni kell a motorkontrol lámpát, ez villogni fog, a villogásokat kell számolni. Egy villanás szünet majd kettő villanás az 12. Stb....stb. Általában a 12-vele kezdi, minden kódot 3X ismétel, és a 12-vel fejezi be. Ha csak a 12 villog akkor nincs eltárolt hibakóüd. Vannak többszámjegyű, pölö 4 számjegyő hibakódok is. A rövid ideig fennálló hibákat pölö menet közbeni berángatás általában nem tárolja, és X-számú (10, vagy 20...) hibamentes indítás után törlődnek a hibakódok.

Ahhaaaaa értem köszi! itt mindig okosodok! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Úgy tudom ill régen úgy volt a kresszben hogy ködlámpát csak ködben lehet használni ill amikor indokolt. Hallottam már olyat is hogy a rendőr azért büntetett mert ugye sötétbe köd nélkül volt használva a ködlámpa. csak ugye vannak már olyan autók is hogy amerre kanyarodik az autó az az oldalú ködlámpa meg bekapcsol, bár azokat a típusú autókat sose állítják meg a rendőrök mert azok drágák...

Szóval lehet azért villantottak rátok vissza, mert indokolatlan volt a használat. Bár szerintem is jól néz ki egy hallkan suhanó autó az éjszakába tükröződő fényben ködlámpával :excl:

Jahh meg ugye most vannak a nappali fények amiért meg nem büntethetnek mert benne van a nevében elvileg azt meg éjszaka nem lehetne használni. ill valami ilyesmit olvastam régebben egy fórumon.

Link to comment
Megosztás:

Levettem a sarut is már, de amint visszateszem rögtön riaszt....

Asszem annak úgy riasztania is kellene és úgy kell kikapcsolni, bár az enyém se riasztott amikor egyszer kivettem bellőle az aksit igaz akkor nem is volt bekapcsolva előtte.

Ill gondolom azért ha lopják a kocsit és ugye felpattintják a motorháztetőt kapásból leveszik meg vissza a sarut akkor ezáltal ne tudják kiiktatni a riasztót hanem ha piszkálják az aksit akkor kapásból riassza azt is. :excl:

Link to comment
Megosztás:

Asszem annak úgy riasztania is kellene és úgy kell kikapcsolni, bár az enyém se riasztott amikor egyszer kivettem bellőle az aksit igaz akkor nem is volt bekapcsolva előtte.

Ill gondolom azért ha lopják a kocsit és ugye felpattintják a motorháztetőt kapásból leveszik meg vissza a sarut akkor ezáltal ne tudják kiiktatni a riasztót hanem ha piszkálják az aksit akkor kapásból riassza azt is. :excl:

Sztem ha már felnyitják a motorháztetőt, illik riasztania is :( És ha már úgy belejött a nínózásba, ne is hagyja abba ha leveszik az akkusarut... sztem...

Link to comment
Megosztás:

Rablás Opel módra...

A klíma kapcsológombja nem világít az autómban, így elhatároztam, hogy kicserélem mögötte az izzót vagy a ledet ami megvilágítja, ha bekapcsolt állapotban van (ugyanúgy működik mint a belsőlevegő keringető gombjánál). Rákérdeztem Opeléknél mielőtt elkezdtem volna kiberhálni a helyéről, hát külön nem lehet kapni csak a kapcsolót egyben kb. 13.000.- pénzért nagyker áron :( :lol: :lol: Ez horror!

Valakinek volt már hasonló problémája, és hogyan orvosolta? Van valami kompatibilis alkatrész (izzó, led) amivel megoldható a kapcsoló megvilágítása bekapcsolt állapotban? :excl:

Link to comment
Megosztás:

Sztem ha már felnyitják a motorháztetőt, illik riasztania is :( És ha már úgy belejött a nínózásba, ne is hagyja abba ha leveszik az akkusarut... sztem...

Mert akkor a riasztóba van egy aksi? nem tom azért kérdezem pl a motoromba ami van riasztó az elhallgat ha leveszem az aksiról, igaz az egy olcsó kategóriás riasztó az csak dísznek van a távindítóval együtt! :excl:

Link to comment
Megosztás:

Mert akkor a riasztóba van egy aksi? nem tom azért kérdezem pl a motoromba ami van riasztó az elhallgat ha leveszem az aksiról, igaz az egy olcsó kategóriás riasztó az csak dísznek van a távindítóval együtt! :excl:

Igen sok riasztóban van egy kis "akku", ami ha leveszed az akksiról a sarut, akkoris meg tud szólalni!Ha nem lenne így, akkor nagyon könnyű lenne autót lopni, mindig csak először le kéne venni az akkusarut :(

Link to comment
Megosztás:

Igen sok riasztóban van egy kis "akku", ami ha leveszed az akksiról a sarut, akkoris meg tud szólalni!Ha nem lenne így, akkor nagyon könnyű lenne autót lopni, mindig csak először le kéne venni az akkusarut :excl:

Bár mintha hallottam volna már olyat hogy az indexet kitörik zárlatot csinálnak és már hatástalan is a riasztó, bár ez lehet csak mendemoda. :(

Link to comment
Megosztás:

Bár mintha hallottam volna már olyat hogy az indexet kitörik zárlatot csinálnak és már hatástalan is a riasztó, bár ez lehet csak mendemoda. :excl:

Ilyet már én is halottam!Nemtudom mi igaz belőle, bár azért gondolom ennél jobban megcsinálnak egy riasztót...Lehet hogy a "gagyibb" riasztóknál ilyen működik, de egy valamire való riasztót azért gondolom "normálisan" megcsinálnak :(

Link to comment
Megosztás:

Ilyet már én is halottam!Nemtudom mi igaz belőle, bár azért gondolom ennél jobban megcsinálnak egy riasztót...Lehet hogy a "gagyibb" riasztóknál ilyen működik, de egy valamire való riasztót azért gondolom "normálisan" megcsinálnak :excl:

Én is hallottam ilyet.

Mikor kibeleztem a verdát lakatoláshoz, akkor találtam utólag beépített kábeleket, melyek a hátsó lámpák csatlakozóiba vannak bekötve. Nem néztem meg alaposabban, de gondolom, a másik vége a riasztóhoz megy, és pont a zárlat elleni védelmet szolgálják...

Link to comment
Megosztás:

Bár mintha hallottam volna már olyat hogy az indexet kitörik zárlatot csinálnak és már hatástalan is a riasztó, bár ez lehet csak mendemoda. :excl:

Ezt a jobb riasztóknál úgy oldják meg, hogy egy külön biztin keresztül meg az indexvillogtatás, így zárlat esetén csak az a bizti megy ki, a riasztó attól még műxik.

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy akár alapjáraton, akár emelt fordulaton kicsit hullámzik a tompított és vele együtt a belső világítás? (Holnap cserélem ki belső világítás izzóját-ugye pár napja volt róla szó.) Töltés gond lehet?

Nézd átt a kontaktot a generátornál, vagy az akkunál a nagy testcsavarnál.

Link to comment
Megosztás:

Miért van az, hogy akár alapjáraton, akár emelt fordulaton kicsit hullámzik a tompított és vele együtt a belső világítás? (Holnap cserélem ki belső világítás izzóját-ugye pár napja volt róla szó.) Töltés gond lehet?

Nekem a zene miatt is csinál ilyet...:) vadi uj 4 sarus akksival is :D elkélne bele már a kondi :lol: az megoldaná a problémát :lol: Legalábbis nekem :D

Link to comment
Megosztás:

Tegnap éjszaka vezettem, és sötétben megint észrevettem, hogy parázslik a töltésvisszajelző lámpa. Nem világít rendesen csak halványan parázslik. Ez töltéshiba lehet vagy valami kontakt? Tudom tavaly télen is beszéltünk már erről a témáról, de megoldás nem született.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.