Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én szedtem már le vékony üvegkiszedő dróttal, de van aki megszokta hőlégfúvóval melegíteni egy picit és állítólag lejön.

Ugye ha csak az én kocsimról kéne leszedni azzal nem lenne baj, max kicserélem a szélvédőt, de a sötétedős talpa másében van aki naponta használja ott gond, ha nem sikerül normálisan leszedni a másikat meg feltenni. Nem tudom hogy sötétető típusban van-e sima tükör, mert ha lenne vennék neki és feltenném arra a talpra.

Link to comment
Megosztás:

faca kulcstartó lenne belölle ha fém lenne :) :)

Műanyag. Az átlátszó sz.r amit kívülről kapirgálhatsz, az maga az embléma. A hátuljában bele van "süllyesztve" a jel, és a süllyesztett rész valami krómhatású valamivel van kifestve, a többi meg feketével.

Link to comment
Megosztás:

Fúú gyerekek, ma mekkorát szoptunk.... Ugye kitermeltük az xe-t a kadettból, és kezdtük volna összerakni az 14nv-t hozzá, nézzük kicsit rozsdás a lendkerék, meg a nyomószerkezet, na mondom akkor rakjuk bele a kuplungot ami kijött az se-ből. Azt már korábban csekkoltam hogy az 1.4 190mm-s az 1.6 meg 200mm-s kuplunggal rendelkezik, mondom semmi gond, átcsavarozzuk a lendkereket, ami még szintén abszolválható lett volna, viszont amire álmomban sem gondoltam volna, hogy nem ugyanoda esik az önindító.... egyszerűen más a blokköntvény... az önindítónál az 1.4 blokké kisebb. Rátoltuk az 1.6 f13-asát, és szépen látszott hogy az az ív ami a váltón rajta van az önindítónál, az a blokkon egyenes, és hiányzik... Mindezek mellett az önindítók meg csereszabatosak egymással.... Azt hittem hülyét rántok.

Link to comment
Megosztás:

Fúú gyerekek, ma mekkorát szoptunk.... Ugye kitermeltük az xe-t a kadettból, és kezdtük volna összerakni az 14nv-t hozzá, nézzük kicsit rozsdás a lendkerék, meg a nyomószerkezet, na mondom akkor rakjuk bele a kuplungot ami kijött az se-ből. Azt már korábban csekkoltam hogy az 1.4 190mm-s az 1.6 meg 200mm-s kuplunggal rendelkezik, mondom semmi gond, átcsavarozzuk a lendkereket, ami még szintén abszolválható lett volna, viszont amire álmomban sem gondoltam volna, hogy nem ugyanoda esik az önindító.... egyszerűen más a blokköntvény... az önindítónál az 1.4 blokké kisebb. Rátoltuk az 1.6 f13-asát, és szépen látszott hogy az az ív ami a váltón rajta van az önindítónál, az a blokkon egyenes, és hiányzik... Mindezek mellett az önindítók meg csereszabatosak egymással.... Azt hittem hülyét rántok.

Ja, nem egyforma, hát nem tudtad? Akkor jöttem rá amikor az enyémre kerestem önindítót. :omg: :D

Link to comment
Megosztás:

Fúú gyerekek, ma mekkorát szoptunk.... Ugye kitermeltük az xe-t a kadettból, és kezdtük volna összerakni az 14nv-t hozzá, nézzük kicsit rozsdás a lendkerék, meg a nyomószerkezet, na mondom akkor rakjuk bele a kuplungot ami kijött az se-ből. Azt már korábban csekkoltam hogy az 1.4 190mm-s az 1.6 meg 200mm-s kuplunggal rendelkezik, mondom semmi gond, átcsavarozzuk a lendkereket, ami még szintén abszolválható lett volna, viszont amire álmomban sem gondoltam volna, hogy nem ugyanoda esik az önindító.... egyszerűen más a blokköntvény... az önindítónál az 1.4 blokké kisebb. Rátoltuk az 1.6 f13-asát, és szépen látszott hogy az az ív ami a váltón rajta van az önindítónál, az a blokkon egyenes, és hiányzik... Mindezek mellett az önindítók meg csereszabatosak egymással.... Azt hittem hülyét rántok.

Ezek szerint a kadett és az astra blokk nem egyforma. :huh:

Pedig az 1,4 és az 1,6 astra blokknak még a gyári cikkszáma is azonos, amit én láttam. ( c14se és x16szr )

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem sportdobot a szekérre, de azt írják, hogy '95.-ig... Más kipufogó van ezek szerint a régebbi F Astrán, mint a Classic-on? Vagy mi a különbség? Nem a tuning lenne a cél, csak egy tényleg minimális hangot szeretnék neki... (arról nem is beszélve, hogy szép hátulról) :blink:

Eccer nagyon régen, még a múlt században :D , kb. 25 éve vettem "sportdobot" a 130-as faros Skodámra, mert a régi már leomlott róla.

1 hétig volt fenn és rohantam vissza vele a kereskedőhöz, hogy adjon helyette normál dobot úgy, hogy a leszerelt sportdobot negyedárban beszámítja.... Nehezen állt rá a bótra, de sikerült.

Az volt a sportdobbal a baj, hogy akármennyire azt mondták, hogy nem hangos, az a morgás ami kijött belőle, napi 8 óra vezetés mellett őrjítő volt. Nem győztem szedni a pirulát a fejfájásra!

Soha többet! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Fúú gyerekek, ma mekkorát szoptunk.... Ugye kitermeltük az xe-t a kadettból, és kezdtük volna összerakni az 14nv-t hozzá, nézzük kicsit rozsdás a lendkerék, meg a nyomószerkezet, na mondom akkor rakjuk bele a kuplungot ami kijött az se-ből. Azt már korábban csekkoltam hogy az 1.4 190mm-s az 1.6 meg 200mm-s kuplunggal rendelkezik, mondom semmi gond, átcsavarozzuk a lendkereket, ami még szintén abszolválható lett volna, viszont amire álmomban sem gondoltam volna, hogy nem ugyanoda esik az önindító.... egyszerűen más a blokköntvény... az önindítónál az 1.4 blokké kisebb. Rátoltuk az 1.6 f13-asát, és szépen látszott hogy az az ív ami a váltón rajta van az önindítónál, az a blokkon egyenes, és hiányzik... Mindezek mellett az önindítók meg csereszabatosak egymással.... Azt hittem hülyét rántok.

én mán naon nemtom követni mit hova rakol, mint egy "Itt a piros, hol a piros".......Itt az NV, hol a XE, keverem-kavarom, ki találja ki mi hol van?..... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.