Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nebaxxx!! az enyém is X14NZ-vel kezdődik,most akkor az enyém sem C14NZ??? :blink: Egy éve abban a hitben élek :rolleyes:

Ami biztos,hogy ez is 8V és 44kw(60Le).1999-es évjárat(az első forgalomba helyezést tekintve)

Mi a különbség,tudja vki??? ;)

C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :D

Link to comment
Megosztás:

C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :blink:

Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

C14NZ és a X14NZ között van eltérés a befecskendező berendezésben és a motorvezérlő elektronikában. Az X14NZ környezetbarátabb moci ezért módosítottak rajta egy kicsit, de a jeladók és a gyújtás az megegyezik. :blink:

okay!köszönöm a válaszokat :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

Szerintem az is hagyományos gyújtásos. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem mertem elmondani hogy műszaki nélkül vettem a tocsit :rolleyes:

De ma leműszakizott ;) Ződkártya is ok ;) Holnap nevemre is vehetem végre a gépsárkányt majd kiugrok a bőrömből.

Semmit nem kellett csinálni vele ugy átment mint a pinty :D

Nem akarok fellengzősen dumálni, de nem fog menni!

Ez egy Opel bázz! :blink: Mi baja lehet? ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát a hétvégén annyit szívtam a géppel, mint annakelőtte soha.

Kezdte azzal, hogy a bendix elkezdett kattogni, de mindíg beindult a szerkezet. Aztán szombaton 3 óra kocsikázás után vásárlás után egyszer csak nem tudtam elindítani. A motor fordult, de mintha nem kapott volna üa-ot.

Kellemes meglepi volt, hogy vadidegen srácok elkezdtek körbe-körbe húzkodni a Brico parkolójában, de hiába forgott a motor, üa-ot továbbra sem kapott.

Aztán egyszer csak megjelent egy mágus, belerugott hármat az üa-tartályba, és az autó beindult. Úgyhogy a kocsi még így is hazavitt, mint mindíg. Szeretem....

Otthjon naívan magam próbáltam levenni az indítómotort, hogy ki tudjam pucolni a bendixet, de két óra mulva, mikor már majdnem sírva rájöttem, hogy a felső csavart nem tudom levenni mert nincs dugókulcsom, abbahagytam és szépen összeraktam, amit előzőleg lebontottam

Link to comment
Megosztás:

Szerszám nélkül nehéz is ilyet véghez vinni. :rolleyes:

Az AC-d akkor valszeg nem állhat a helyzet magaslatán, figyelj rá, mert legközelebb is így jársz! :blink:

Majdnem sírtam, komolyan...

Na szerintetek mennyit segít rajta, ha megtisztítom az AC-t??? Mindenképpen másikat kell vennem??

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mennyire lehet sikeres egy AC tisztítás, mert eléggé zárt szerkezetről beszélünk...

Akkor rugdosom egy darabig, ha sz...., aztán ha sok pénzem lesz, veszek bele másikat.....

A héten az első telókat meg csapágyakat kell cseréljem. Ez elviszi a pénzeimet rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Csao!

Nem tudom, valószínűleg nem ide kéne írnom, de dolgozom és nincs időm

megkeresni a megfelelő topicot.

Na szal haverom lepumpálta az Astráját és el akarja adni.

2002-es 1.4-es 5 ajtós, metálszürke Rasta.

Nem tudom mennyire törött, de állítólag elég rendesen.

Azt mondja, hogy beindul az autó, csak nem járóképes. :rolleyes: :blink:

Szerintem a motor, váltó, műszerfal, elektronika, ülések, kárpitok

használhatóak. Egyes futómű alkatrészek is biztosan.

Nagyjából a bódé kuka.

De konkrétat Ő tud mondani.

Megadom a számát, ha valakit érdekel alkatrésznek...

Ferike: 20/469-5178

Az autó Domonyban megnézhető (Gödöllő mellett).

Az én számom pedig: 30/513-0598

Üdv,

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Ez nem újdonság, én is így vittem a kpm-hez. Sokáig nézték de aztán csak annyit mondtak, hogy állíttassam be a fényszórókat, a többi pöpec volt.

Na ja ha én használnám már x éve nem fájt volna e fejem egy cseppet sem,mert minden rendbe lenne rajta.De így hogy úgy vettem hogy nem volt műszaki így picit para volt lehetett volna sok sok baja.

Szal ezért volt a para, és műszaki után a nagy öröm és bodottá :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tehát még abban is a hagyományos rotoros gyújtás van? Vagy az már DIS gyújtással megy?

Kérdés: mennyiből áll átalakítani egy rotoros gyújtású C14NZ-t DIS-gyújtásosra? Arra gondoltam, ha az enyémmel egyszer netalán gond lenne, kidobnám belőle az elosztót... :rolleyes:

X14NZ is hagyományos "rotoros" gyújtás van ua. mint az C14NZ.

DIS gyújtásosban csak C14SE mocit láttam esetleg arra érdemes átalakítani + 22 pacival is gyarapodna a ménes. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Hát a hétvégén annyit szívtam a géppel, mint annakelőtte soha.

Kezdte azzal, hogy a bendix elkezdett kattogni, de mindíg beindult a szerkezet. Aztán szombaton 3 óra kocsikázás után vásárlás után egyszer csak nem tudtam elindítani. A motor fordult, de mintha nem kapott volna üa-ot.

Kellemes meglepi volt, hogy vadidegen srácok elkezdtek körbe-körbe húzkodni a Brico parkolójában, de hiába forgott a motor, üa-ot továbbra sem kapott.

Aztán egyszer csak megjelent egy mágus, belerugott hármat az üa-tartályba, és az autó beindult. Úgyhogy a kocsi még így is hazavitt, mint mindíg. Szeretem....

Otthjon naívan magam próbáltam levenni az indítómotort, hogy ki tudjam pucolni a bendixet, de két óra mulva, mikor már majdnem sírva rájöttem, hogy a felső csavart nem tudom levenni mert nincs dugókulcsom, abbahagytam és szépen összeraktam, amit előzőleg lebontottam

S az alsó csavart sikerült levenned? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.