Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A kocsim nincs levizsgáztatva vonóhoroggal, de erre az alapra akarok egy hátsó (segédmotor) kerékpártartót felszerelni. Az csak akkor lesz rajta ha éppen szállítok.

És ezt amint meglátja a rendőr, meg hogy nincs benne a forgalimban a horog, (vagy rosszabb esetben a kpm-es, bár nem jellemző a személyautók kiszedése) akkor ott helyben kapsz is egy zsíros számlát.

Sajnos magyarországon élünk, bármibe belekötnek amiért bűntetni lehet. Márpedig mindenért lehet ami nem szabály/előírásszerűen történik.

A vonóhoroghoz annyit, hogy jó dolog az, mert mikor nincs, akkor meg szívás van, plusz egy hátulról érkező Schumacher esetén sokat tud fogni az ütközés erején. Nekünk verték már telibe a vectrát hátulról, a 406-osnak nem maradt eleje, nekünk meg csak elcsúszott kicsit a lökhárító.

Link to comment
Megosztás:

Itt vannak a képek a felnikarikáról:

http://kepfeltoltes.hu/view/120407/2012-04-07_13.56.52_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120407/2012-04-07_13.57.17_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/120407/2012-04-07_13.55.23_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Természetesen először ezüst színű volt, de nagyon elütött az autótól, padkázott volt, napsütötte sárga, repedezett és ronda. Lecsiszoltam és lefújtam matt feketére.

Így viszont nem emeli ki annyira "peremesre" sajnos. Azon gondolkoztam ha találnék valami pezsgő színű festéket spré formában akkor a belső peremet lefújnám, talán nem ütne el annyira az autótól! Az utolsó képen látszik a különbség, elől van karika, hátul nincs.

Link to comment
Megosztás:

És ezt amint meglátja a rendőr, meg hogy nincs benne a forgalimban a horog, (vagy rosszabb esetben a kpm-es, bár nem jellemző a személyautók kiszedése) akkor ott helyben kapsz is egy zsíros számlát.

Sajnos magyarországon élünk, bármibe belekötnek amiért bűntetni lehet. Márpedig mindenért lehet ami nem szabály/előírásszerűen történik.

A vonóhoroghoz annyit, hogy jó dolog az, mert mikor nincs, akkor meg szívás van, plusz egy hátulról érkező Schumacher esetén sokat tud fogni az ütközés erején. Nekünk verték már telibe a vectrát hátulról, a 406-osnak nem maradt eleje, nekünk meg csak elcsúszott kicsit a lökhárító.

Meg el is tudja nyomni a nyúlványokat. Szóval az éremnek két oldala van. De még mindig nem világos számomra, hogy piszkálnak-e ha nincs fenn. :)

Link to comment
Megosztás:

Meg el is tudja nyomni a nyúlványokat. Szóval az éremnek két oldala van. De még mindig nem világos számomra, hogy piszkálnak-e ha nincs fenn. :)

Miért piszkálnának már? Nem értem minek rágódsz annyit ezen. :omg: Ha egyszer nincs fenn, nincs. Nem is nézi azt a rendőr.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Amennyiben van a forgalmiba bejegyzett vonóhorgom, de szeretném leszedni (viszont emiatt nem mennék műszakira töröltetni a vonóhorgot) az okozhat galibát?

Tehát a forgaliban van vonóhorog, de az autón nem lenne.

Én úgy használtam a Rekordot évekig,hogy csak műszakira lett visszatéve meg,ha vontattam ritkán valamit. ;)

Itt vannak a képek a felnikarikáról:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Természetesen először ezüst színű volt, de nagyon elütött az autótól, padkázott volt, napsütötte sárga, repedezett és ronda. Lecsiszoltam és lefújtam matt feketére.

Így viszont nem emeli ki annyira "peremesre" sajnos. Azon gondolkoztam ha találnék valami pezsgő színű festéket spré formában akkor a belső peremet lefújnám, talán nem ütne el annyira az autótól! Az utolsó képen látszik a különbség, elől van karika, hátul nincs.

Az az 5. ajtó spoyler az milyen fajta? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Itt vannak a képek a felnikarikáról:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Természetesen először ezüst színű volt, de nagyon elütött az autótól, padkázott volt, napsütötte sárga, repedezett és ronda. Lecsiszoltam és lefújtam matt feketére.

Így viszont nem emeli ki annyira "peremesre" sajnos. Azon gondolkoztam ha találnék valami pezsgő színű festéket spré formában akkor a belső peremet lefújnám, talán nem ütne el annyira az autótól! Az utolsó képen látszik a különbség, elől van karika, hátul nincs.

Azért ezüstbe vagy valami világosabba jobb lenne mert nem igazán észrevehető, vagy esetleg fényes feketével? Bár az meg lehet nagyon elütne. Vagy Króm? :)

Nem rosszból mondom, de így majdnem olyan mintha 1"-al kisebb lenne a felni.

Link to comment
Megosztás:

És ezt amint meglátja a rendőr, meg hogy nincs benne a forgalimban a horog, (vagy rosszabb esetben a kpm-es, bár nem jellemző a személyautók kiszedése) akkor ott helyben kapsz is egy zsíros számlát.

Sajnos magyarországon élünk, bármibe belekötnek amiért bűntetni lehet. Márpedig mindenért lehet ami nem szabály/előírásszerűen történik.

A vonóhoroghoz annyit, hogy jó dolog az, mert mikor nincs, akkor meg szívás van, plusz egy hátulról érkező Schumacher esetén sokat tud fogni az ütközés erején. Nekünk verték már telibe a vectrát hátulról, a 406-osnak nem maradt eleje, nekünk meg csak elcsúszott kicsit a lökhárító.

Engem most találtak hátba. A vonóhorog mentette meg a lökhárító mögötti lemez részt. A hátsóajtómat eldeformálta egy másik Astra. Asszem H. Most a szép piros rohadásmentes hátsóajtóm olyan, mint a papírzsepi... :S

Link to comment
Megosztás:

És ezt amint meglátja a rendőr, meg hogy nincs benne a forgalimban a horog, (vagy rosszabb esetben a kpm-es, bár nem jellemző a személyautók kiszedése) akkor ott helyben kapsz is egy zsíros számlát.

Sajnos magyarországon élünk, bármibe belekötnek amiért bűntetni lehet. Márpedig mindenért lehet ami nem szabály/előírásszerűen történik.

A vonóhoroghoz annyit, hogy jó dolog az, mert mikor nincs, akkor meg szívás van, plusz egy hátulról érkező Schumacher esetén sokat tud fogni az ütközés erején. Nekünk verték már telibe a vectrát hátulról, a 406-osnak nem maradt eleje, nekünk meg csak elcsúszott kicsit a lökhárító.

Nem tecccik érteni! !!

Nincs rajta vonóhorog és nem is lesz! Nem is fogok soha vontatni. Csak a horgot tartó vas van rajta, ahogy az idézett képen látható..

Erre teszek egy bedugható "bicikli tartót". Ha tetőre tenném a "bicikli tartót" arra sem kell forgalmiba bejegyzett engedély.

Én nem félek.

Egyébként is "látta már rendőr".

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek tapasztalata műszaki vizsga terén a csepeli Rolling Trade kft-vel kapcsolatban?

Eddig mindig kihordtam az Sasadi úthoz közeli autóklubbos vizsgaállomásra, de amióta átköltöztek abba a flancos új épületbe már nem szívesen megyek oda, arról nem is beszélve hogy most nincs időm átfurikázni a városon inkább helyben vizsgáztatnám Csepelen. A fent említett helyen azt ígérik 1,5óra alatt kész és megvárható, az autoklubnál meg hiába kértem és kaptam időpontot leszarták és mindenkit érkezési sorrendben toltak be vizsgára, így aztán ráment majdnem egy egész napom.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!!!

Amikor már nem tudsz mire licitálni: http://szamitastechn...1575630626.html

Ki az a hülye aki fizet ezért egy forintot is??

Azért szoktak ilyet felrakni,hogy leütöd és utána megvan a kontaktja,elérhetősége.

Aztán amikor drágább cuccot veszel tőle akkor nem kell jutalékot fizetni utána.

Mivel meg van a címe és vaterán kívül is megtudod venni tőle.

Link to comment
Megosztás:

Azért szoktak ilyet felrakni,hogy leütöd és utána megvan a kontaktja,elérhetősége.

Aztán amikor drágább cuccot veszel tőle akkor nem kell jutalékot fizetni utána.

Mivel meg van a címe és vaterán kívül is megtudod venni tőle.

Áháá :omg: Hűha akkor mint kiderült én vagyok a hülye.... :ph34r:

Link to comment
Megosztás:

Áháá :omg: Hűha akkor mint kiderült én vagyok a hülye.... :ph34r:

Sose jöttem volna rá...az ember mindíg tanul valamit... :huh:

Hogyan is írja elő a gyár a vezérléscserét? Azt tudom hogy 60ezer kilóméter vagy 4 év, de csak a szíj, vagy a vízpumpa és a feszítő is?

Link to comment
Megosztás:

Sose jöttem volna rá...az ember mindíg tanul valamit... :huh:

Hogyan is írja elő a gyár a vezérléscserét? Azt tudom hogy 60ezer kilóméter vagy 4 év, de csak a szíj, vagy a vízpumpa és a feszítő is?

Elvileg a vízpumpa és a feszítő csak minden második szíjcserénél esedékes. ;)

Talán azért alakult ki a szíjjal együtt cserélek mindent, mert amikor valamiből gagyitron került bele, az nem bírta ki a megpróbáltatásokat. :blink:

Szerk.: Végre összeraktad az elejét ;) (avatar kép) :D

Link to comment
Megosztás:

Én úgy használtam a Rekordot évekig,hogy csak műszakira lett visszatéve meg,ha vontattam ritkán valamit. ;)

Az az 5. ajtó spoyler az milyen fajta? :blink:

Érdekes kérdés mert én sem tudom, egyetlen másik astrán se láttam még.

Valeo lámpa van benne, de a belét kicseréltem ledesre mert a gyári szétrohadt és kiégtek az izzók.

Ha valaki tudja milyen "szárny" ez akkor ossza meg velem is köszi :) Az biztos hogy hosszabb mint a sima gyári.

http://kepfeltoltes.hu/view/120408/2012-04-07_14.06.24_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Elvileg a vízpumpa és a feszítő csak minden második szíjcserénél esedékes. ;)

Talán azért alakult ki a szíjjal együtt cserélek mindent, mert amikor valamiből gagyitron került bele, az nem bírta ki a megpróbáltatásokat. :blink:

Szerk.: Végre összeraktad az elejét ;) (avatar kép) :D

Aha kösz nekem is ez rémlett...

Igen összeraktam az a elejét estére talán már összerakom a hátulját is...

Link to comment
Megosztás:

Elvileg a vízpumpa és a feszítő csak minden második szíjcserénél esedékes. ;)

Talán azért alakult ki a szíjjal együtt cserélek mindent, mert amikor valamiből gagyitron került bele, az nem bírta ki a megpróbáltatásokat. :blink:

Szerk.: Végre összeraktad az elejét ;) (avatar kép) :D

Ez nekem új információ! Nálam nincs feszítőgörgő csak a vízpumpával lehet feszíteni. Eddig mindig cseréltettem a szíjjal együtt. Ráadásul nem gagyitron hanem SKF vízpumpát tetettem bele.

Szóval tuttira csak 120 ezrenként kell egy jobb vízpumpát cserélni? Nagyon örülnék, ha ezt meg tudnád erősíteni. Hol lehet ezt valamilyen szervízkönyveben vagy interneten megtudni?

Igaz, hogy jobb híjján én is hasonlót találtam a "autódokinál": http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:4jM0V9Ztt2IJ:totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/2010/11/23/vezermuszijcserekor_a_vezetogorgoket_is_csereljem/+opel+v%C3%ADzpumpa+csere+intervallum&cd=3&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Szóval tudsz valami konkrétet?

Link to comment
Megosztás:

Ez nekem új információ! Nálam nincs feszítőgörgő csak a vízpumpával lehet feszíteni. Eddig mindig cseréltettem a szíjjal együtt. Ráadásul nem gagyitron hanem SKF vízpumpát tetettem bele.

Szóval tuttira csak 120 ezrenként kell egy jobb vízpumpát cserélni? Nagyon örülnék, ha ezt meg tudnád erősíteni. Hol lehet ezt valamilyen szervízkönyveben vagy interneten megtudni?

Igaz, hogy jobb híjján én is hasonlót találtam a "autódokinál": http://webcache.goog...u&ct=clnk&gl=hu

Szóval tudsz valami konkrétet?

Az a baj hogy én is csak"mintha láttam volna" valahol leírva ezért kérdezem a nagyérdeműt...amúgy leégett a képem a hegesztéstől...megy egy kicsit a hajam is..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.