Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az is jó ötletnek tűnt, hogy idén a fejemre húzzam Zoli úszó-bárját, aztán mégse lett az... :D

Lehet hogy valamivel erősebb, de ugye a tetősín lett arra kitalálva, hogy pakolni lehessen rá, az egy szem lemez nem tart sokat. Az első 2 merevítő, még a púp előtt szerintem ugyan az. Aztán maximum nem. Akkor már vágok méretre szigetelés csíkokat is, a tetőkárpit főlé, aztán úgy szedem le, hogy akkor már egybe az egészet csinálom.

Amíg egyedül jártam autós banzájokra, addig az autóban aludtam hátul. Ülés ledönt, és simán el lehet feküdni benne, vittem matracot is :D De ketten már nem kényelmes, úgyhogy azóta inkább sátor.

Mit?? :icon11:

Amúgy hatalmas ez a kép... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hazudik, mert Andrisé volt. :D Am meg egy olyan felfújható cucc, ami pohár és üvegtartóval van ellátva. Ja és kiváló boxzsák is, főleg Dávid fején :D

Én mondtam, hogy ez is csak elsőre tűnt jó ötletnek... :lol: Azt hittem a tied. Mondjuk Andris már nem nagyon tudott lábra állni első nap, lehet hogy ezért nem nála láttam meg először :D

Link to comment
Megosztás:

Az is jó ötletnek tűnt, hogy idén a fejemre húzzam Zoli úszó-bárját, aztán mégse lett az... :D

Lehet hogy valamivel erősebb, de ugye a tetősín lett arra kitalálva, hogy pakolni lehessen rá, az egy szem lemez nem tart sokat. Az első 2 merevítő, még a púp előtt szerintem ugyan az. Aztán maximum nem. Akkor már vágok méretre szigetelés csíkokat is, a tetőkárpit főlé, aztán úgy szedem le, hogy akkor már egybe az egészet csinálom.

Amíg egyedül jártam autós banzájokra, addig az autóban aludtam hátul. Ülés ledönt, és simán el lehet feküdni benne, vittem matracot is :D De ketten már nem kényelmes, úgyhogy azóta inkább sátor.

Ha leveszed a tetőkárpitot, egy emelővel (megfelelő hosszabbítással) sztem vissza tudod nyomni a merevítőt.

Link to comment
Megosztás:

Ha leveszed a tetőkárpitot, egy emelővel (megfelelő hosszabbítással) sztem vissza tudod nyomni a merevítőt.

Nem rémlik hogy túl izmosak lennének, de ha nagyon tartana, akkor kap emelőt, meg valami toldót, max majd tetőre teszem, és ráfekszem belülről :D Viszont úgy emlékszem, hogy valami gumis trugymák is volt a merevítők, és a tetőlemez között. Azt még nem tudom, mi legyen vele... lehet hogy beteszek a kettő közé mondjuk egy filc csíkot, vagy valami valamit. Mondjuk ilyen szigetelő-filc lappal ki fogom bélelni a tetejét, a kárpit fölött, de az szerintem vastag lesz oda.

Link to comment
Megosztás:

Nem rémlik hogy túl izmosak lennének, de ha nagyon tartana, akkor kap emelőt, meg valami toldót, max majd tetőre teszem, és ráfekszem belülről :D Viszont úgy emlékszem, hogy valami gumis trugymák is volt a merevítők, és a tetőlemez között. Azt még nem tudom, mi legyen vele... lehet hogy beteszek a kettő közé mondjuk egy filc csíkot, vagy valami valamit. Mondjuk ilyen szigetelő-filc lappal ki fogom bélelni a tetejét, a kárpit fölött, de az szerintem vastag lesz oda.

hogyan?

hangcsillapító (bitumen) lemez tényleg van ott az első 2 közben(hátra már nem jutott)

Te úgy akarod vicca nyomni, hogy fent van a kárpit? vagy nem értem

hameg leszeded minek oda akármi? egy darab fa is megteszi mikor nyomod

vagy utána ha visszarakod a kárpitot, akkor akarsz oda vmit? az meg minek? tetőszigetelés? :D

Link to comment
Megosztás:

hogyan?

hangcsillapító (bitumen) lemez tényleg van ott az első 2 közben(hátra már nem jutott)

Te úgy akarod vicca nyomni, hogy fent van a kárpit? vagy nem értem

hameg leszeded minek oda akármi? egy darab fa is megteszi mikor nyomod

vagy utána ha visszarakod a kárpitot, akkor akarsz oda vmit? az meg minek? tetőszigetelés? :D

Tetőkárpit ki, merevítő visszanyom ( lábbal, fakockával, emelővel, fejjel, bármivel ami szembejön) aztán a merevítők közé tető szélétől, szélig ilyen filcet fölragasztok. A gyári bitu lap kb cart se ér, ráadásul az első kárpit cserémnél már a nagy része morzsákban le volt hullva, úgyhogy az egyiket le is szedtem, ez a filc meg egész jó hő és hang szigetelés, és elég ócó is. Télen nagyon sokat dob a fűtésen, ha nem a macskát melegítem a kocsi tetején, hanem az utasteret :D Anno a toyotánknak megcsináltuk, és érezhetően jobban megtartotta a belső hőmérsékletet. Nyáron is később olvadtak el az ülések a strandparkolóban, és a fűtés is érezhetően többet ért benne. Nálam elég sarkos pont, a fűtés, mert nagyon gyengén melegszik télen. A GSI motorháztető is ugrik le télire, és megy vissza a kopoltyútlan... :rolleyes:

Most már az enyémnak is kéérlekszépen..... :goofy:

:D tudom :D

Link to comment
Megosztás:

Tetőkárpit ki, merevítő visszanyom ( lábbal, fakockával, emelővel, fejjel, bármivel ami szembejön) aztán a merevítők közé tető szélétől, szélig ilyen filcet fölragasztok. A gyári bitu lap kb cart se ér, ráadásul az első kárpit cserémnél már a nagy része morzsákban le volt hullva, úgyhogy az egyiket le is szedtem, ez a filc meg egész jó hő és hang szigetelés, és elég ócó is. Télen nagyon sokat dob a fűtésen, ha nem a macskát melegítem a kocsi tetején, hanem az utasteret :D Anno a toyotánknak megcsináltuk, és érezhetően jobban megtartotta a belső hőmérsékletet. Nyáron is később olvadtak el az ülések a strandparkolóban, és a fűtés is érezhetően többet ért benne. Nálam elég sarkos pont, a fűtés, mert nagyon gyengén melegszik télen. A GSI motorháztető is ugrik le télire, és megy vissza a kopoltyútlan... :rolleyes:

:D tudom :D

Én lehet megjátszanám, hogy a merevítő bordák közé tennék 2cm-es hungarocellt, vagy méginkább kőzetgyapotot, azzal nagyot dobnál a hő- és hangszigetelésen.

Link to comment
Megosztás:

Én lehet megjátszanám, hogy a merevítő bordák közé tennék 2cm-es hungarocellt, vagy méginkább kőzetgyapotot, azzal nagyot dobnál a hő- és hangszigetelésen.

Kőzetgyapotban gondolkoztam először én is, de abból csak elég vastagokat találtam, illetve nem is tudom, hogy tudnám rendesen fölragasztani, hogy ne a tetőkárpit tartsa. Ez a filc egy préselt, ezer rétegű gyantás középső rétegű cucc, ráadásul az egyik oldalára lehet kérni öntapis részt is, akkor pedig a teljes felületével föl tudom ragasztani a tetőre. Plusz az ára sem tűnik vészesnek, azért gondoltam erre.

Link to comment
Megosztás:

Urak! Kicsit félreértettetek! :) Nem csak km alapján vásárolok, csak furcsa volt ez számomra, ezért rákérdeztem.

Szerintem elég drágán nézek Astrákat, így vannak elvárásaim. Használtautó.hu-n a kritériumok: Max 600.000ft, Csak 1.6 8v, vagy SE blokkos 1.4; nem Caravan; max 150.000km (igen, ezt is beleírom); nem lehet fehér (egyszerű: nem tetszik, ennyi pénzért meg szerintem van jogom válogatni.), 98-nál fiatalabb. Felszereltség nem számít.

Szűk családi körben az elmúlt 20 év alatt kb 25-30 Opelt tudnék felsorolni, nem idegenek tőlem ezek az autók. Astrába nőttem föl, nekünk volt 1 F(1.4Si), és 4 G(1.4 16V), ebből a 4. most is meg van.

Természetesen, ha ezeknek a kritériumoknak megfelel a gép, nem ugrok bele, és már telefonon lefoglalom, semmi esetben sem. Nem vagyok analfabéta ezen téren, de apám szakmabeli, így egyből kiszúrja, ha valami nem úgy van, ahogy kéne. Megfogadom a tanácsot, elviszem szerelőhöz is átnézetni az autót, ha ott lesz a sor.

Link to comment
Megosztás:

aham má értem

de a bitumenes lemez nem véletlenül vana ottan, én aztat le nem venném, nem is értem neked hogy pizslett le, ajtóba is ilyet szoktak rakni a hogy belül maradjon a hang, meg ne a lemez rezegjen kivül

most jól feladtad a leckét agyalhatok, hogy tegyek-e oda filcet, mondjuk sok hely nincs...

Link to comment
Megosztás:

Ezt a megfelelő helyet ezt tudnád részletezni?

Igaz nekem blaupunkt sc 202, de én is nekiálltam, a kazettás egység helyére kötöttem be, de még az erősített részre, így viszont túlvezérelt jelet kap, és szar az egész. Ellenben nem igazán találom hova kéne bekötni hogy jó legyen.

(car400 nálam nem játszik, vectrában nincs kijelző)

Az egyik jó hely az, ha a magnó előerősítő IC-jének kimenetére kötöd rá. Arra mennek rá a magnófej vezetékei és abból az IC-ből tovább. Sajnos nincs fotóm róla, elég régen volt már nekem oda kötve. Hja és a negatívot/testet nem a rádió testjére kell kötni, hanem meg kell keresni a magnófej testpontját és arra kell kötni, különben brummos lesz a jel.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a megfelelő helyet ezt tudnád részletezni?

Igaz nekem blaupunkt sc 202, de én is nekiálltam, a kazettás egység helyére kötöttem be, de még az erősített részre, így viszont túlvezérelt jelet kap, és szar az egész. Ellenben nem igazán találom hova kéne bekötni hogy jó legyen.

(car400 nálam nem játszik, vectrában nincs kijelző)

esetleg egy ilyen:

http://www.d-audio.hu/index.php?main_page=product_info&products_id=1085

avagy az okosabb:

http://www.bestdigital.hu/kazetta-mp3-lejatszo-sd-p-347.html

Link to comment
Megosztás:

aham má értem

de a bitumenes lemez nem véletlenül vana ottan, én aztat le nem venném, nem is értem neked hogy pizslett le, ajtóba is ilyet szoktak rakni a hogy belül maradjon a hang, meg ne a lemez rezegjen kivül

most jól feladtad a leckét agyalhatok, hogy tegyek-e oda filcet, mondjuk sok hely nincs...

Az ajtókba, meg a padlólemezre tettem én is bitu lapot, de a tetőn 2 darab olyan kicsi, odaégett, kikeményedett kockának nem láttam értemét, úgyhogy a nagyrészét leszedtem. Gyakorlatilag odasült, és tört mint a ropi, teljesen kemény lett. Én megpróbálom, sokba nem kerül, de jó tapasztalataim vannak még régebbről a tető-szigeteléssel, úgyhogy ha leszedem, akkor már ez is megy alá.

Link to comment
Megosztás:

Jut eszembe: http://www.hasznalta...vizkony-6223310 nagyon sok bla-bla, de láttam már a gépet egyszer élőben, és tényleg pofás.

Ennyi sok pízér' már lehetne rajta 4 egyforma GYÁRI dísztárcsa....

Én egyébként veterán Simson mopedben "utazom" és meg tudok veszni attól, amikor szépen felújított (nem restaurált!) motorra, amire már ráköltöttek legalább 200 ezer forintot, és kiteszik a "placcra" 300 ezerért, de még egy normális eredeti rávaló kormánymarkolatot sem képes rá venni, hanem gagyi modern 500 forintos fogantyút nyom rá!

Csóró bunkóság!

Link to comment
Megosztás:

Urak! Kicsit félreértettetek! :) Nem csak km alapján vásárolok, csak furcsa volt ez számomra, ezért rákérdeztem.

Szerintem elég drágán nézek Astrákat, így vannak elvárásaim. Használtautó.hu-n a kritériumok: Max 600.000ft, Csak 1.6 8v, vagy SE blokkos 1.4; nem Caravan; max 150.000km (igen, ezt is beleírom); nem lehet fehér (egyszerű: nem tetszik, ennyi pénzért meg szerintem van jogom válogatni.), 98-nál fiatalabb. Felszereltség nem számít.

Szűk családi körben az elmúlt 20 év alatt kb 25-30 Opelt tudnék felsorolni, nem idegenek tőlem ezek az autók. Astrába nőttem föl, nekünk volt 1 F(1.4Si), és 4 G(1.4 16V), ebből a 4. most is meg van.

Természetesen, ha ezeknek a kritériumoknak megfelel a gép, nem ugrok bele, és már telefonon lefoglalom, semmi esetben sem. Nem vagyok analfabéta ezen téren, de apám szakmabeli, így egyből kiszúrja, ha valami nem úgy van, ahogy kéne. Megfogadom a tanácsot, elviszem szerelőhöz is átnézetni az autót, ha ott lesz a sor.

Ilyen előélettel és családi háttérrel neked nincs szükséged tanácsra.

Link to comment
Megosztás:

a pofás nálam azt jelenti, hogy egy lecsukott motorháztetō körül minden illesztési hézag egyforma, hogy nem lógnak az ajtók, nem párásak a lámpák, és nem úgy áll az egész eleje, mintha egy busz alól csomózták volna ki. Hogy milyen dísztárcsa van rajta, meg mennyire szilikonos, po t lesz.rnám :rolleyes: dísztárcsát úgyis letépném, gumikat műanyagokat úgyis visszamattítanám.

Link to comment
Megosztás:

Urak! Kicsit félreértettetek! :) Nem csak km alapján vásárolok, csak furcsa volt ez számomra, ezért rákérdeztem.

Szerintem elég drágán nézek Astrákat, így vannak elvárásaim. Használtautó.hu-n a kritériumok: Max 600.000ft, Csak 1.6 8v, vagy SE blokkos 1.4; nem Caravan; max 150.000km (igen, ezt is beleírom); nem lehet fehér (egyszerű: nem tetszik, ennyi pénzért meg szerintem van jogom válogatni.), 98-nál fiatalabb. Felszereltség nem számít.

Szűk családi körben az elmúlt 20 év alatt kb 25-30 Opelt tudnék felsorolni, nem idegenek tőlem ezek az autók. Astrába nőttem föl, nekünk volt 1 F(1.4Si), és 4 G(1.4 16V), ebből a 4. most is meg van.

Természetesen, ha ezeknek a kritériumoknak megfelel a gép, nem ugrok bele, és már telefonon lefoglalom, semmi esetben sem. Nem vagyok analfabéta ezen téren, de apám szakmabeli, így egyből kiszúrja, ha valami nem úgy van, ahogy kéne. Megfogadom a tanácsot, elviszem szerelőhöz is átnézetni az autót, ha ott lesz a sor.

Miért nem veszel GSI-t? Abban legalább vannak értelmes motorok és extrák. Szerintem egyébként jó állapotú olcsóbbat vegyél 300-400 körül. Én a fent maradó 200at költsd rá. Sajnos magyarországon nem biztosíték az, hogy veszel egy astrát 600ért és az makulátlan lesz. Ha arra elköltesz még 200 ezret akkor már 800 ezres lesz.

http://www.hasznalta...lpot.el-6207612

nem mondom, hogy tökéletes, de 300 ezerből eléggé jól megcsinálható. Bármit vehetsz rá a motor is cserélheted generálozhatod és akkor nem lesz sok kmes és sa többi.

98ig gyártották az astrák az eléggé lecsökkenti a választható modelleket.

http://www.hasznalta...16v_gsi-6128892

ez sem rossz csak kicsit macerás ez a motor.

Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni.

Link to comment
Megosztás:

Miért nem veszel GSI-t? Abban legalább vannak értelmes motorok és extrák. Szerintem egyébként jó állapotú olcsóbbat vegyél 300-400 körül. Én a fent maradó 200at költsd rá. Sajnos magyarországon nem biztosíték az, hogy veszel egy astrát 600ért és az makulátlan lesz. Ha arra elköltesz még 200 ezret akkor már 800 ezres lesz.

http://www.hasznalta...lpot.el-6207612

nem mondom, hogy tökéletes, de 300 ezerből eléggé jól megcsinálható. Bármit vehetsz rá a motor is cserélheted generálozhatod és akkor nem lesz sok kmes és sa többi.

98ig gyártották az astrák az eléggé lecsökkenti a választható modelleket.

http://www.hasznalta...16v_gsi-6128892

ez sem rossz csak kicsit macerás ez a motor.

Én is letépném a dísztárcsákat, undorító sokkal szebb egy fekete lemezfelni. Vagy normális alu felnit kell feltenni.

Inkább 2002-ig, de sztem is leginkább a kasztni legyen jó, ha már porrá rohadt, akkor nem éri meg foglalkozni vele. A motor javítható, cserélhető, de kasztnit nem cserélhetsz (hivatalosan).

Link to comment
Megosztás:

Inkább 2002-ig, de sztem is leginkább a kasztni legyen jó, ha már porrá rohadt, akkor nem éri meg foglalkozni vele. A motor javítható, cserélhető, de kasztnit nem cserélhetsz (hivatalosan).

Azt írtam, hogy jó állapotú olcsóbbat vegyél. A rohadást szemmel is lehet látni meg a javításokat is. Az autó alá feküdve meg az alját. Nem azt mondtam, hogy a legolcsóbb ipari hulladékot. Elnézést úgy rémlett, hogy 98ig... azt hittem utána már csak G astra volt. :) Motort sem cserélhetsz hivatalosan csak típus azonost vagyis cserélhetsz, csak azt ilyen sokszor 100 ezrekben mérik. Szerintem legyen jó motoros a motor még felújítható a kasztni legyen egyben ha 1-2 helyen necces akkor még javítható. Szóval még mindig azt mondom, hogy olcsóbbat ráköltéssel. Mert attól, hogy valami drágább nem biztos hogy jobb is lesz. Lutri.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.