Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

No!

Átraktam 98 oktánra és jobb sőt sokkal jobb gázon !

Hamarbb indul tehát rögtön el kapja mert nálam ugy van beállitva hogy kb1 sec és már gázon is van!

És jobban huz a gép!

De nekem c16se motor van a vekibe! központis gázal Ebbe a motorba vissza duranás gátló sem kell mert felesleges !

Van egy relé modul ami csinálja za az égteles sipolást special engem rohadtul zavar néz meg azt hátha be adta az unalmast ! a relé tetelyén viszintes lyukak vannak onann ismered meg.

Link to comment
Megosztás:

hello. szerintetek c20ne-re melyik a jobb választás? alsó a gyári felső amit vettem hozzá kompletten.

és a légmennyiség mérőt szoktátok takarítani vagy fölösleges:köszi

A légtömegmérőt nem nagyon kéne piszkálni semmilyen fizikális dologgal.

A másik kérdésed nem nagyon értem :)

Link to comment
Megosztás:

Újra visszatértek az indítózási gondjaim.. Tavaly télen ugyanekkor is ugyan ez volt.. Akkor 56ah akksival. Áll az autó 5percet, utánna alig teker az önindító(minden fogyasztó lekapcsolva indítózás közben) De ha jár 1percet, utánna úgy teker, mint ha teljesen fel lenne tölte az akksi. 80ah banner akksim van most. kereken 1éves. szinte hihhetetlen hogy ennyit bírna? Szerintetek? Én ezt már nem értem :(

Link to comment
Megosztás:

Újra visszatértek az indítózási gondjaim.. Tavaly télen ugyanekkor is ugyan ez volt.. Akkor 56ah akksival. Áll az autó 5percet, utánna alig teker az önindító(minden fogyasztó lekapcsolva indítózás közben) De ha jár 1percet, utánna úgy teker, mint ha teljesen fel lenne tölte az akksi. 80ah banner akksim van most. kereken 1éves. szinte hihhetetlen hogy ennyit bírna? Szerintetek? Én ezt már nem értem :(

Generátor? Önindító? Múltkor Thorral megdiagoltuk a gépet, akkor derült ki, h 13,5V körül van a töltésem. Nekem is lassabban forgatja át hidegen az önindító. Haveromnál ugyanez volt, amióta felújítatta a generátorát, minden oké...

Link to comment
Megosztás:

Újra visszatértek az indítózási gondjaim.. Tavaly télen ugyanekkor is ugyan ez volt.. Akkor 56ah akksival. Áll az autó 5percet, utánna alig teker az önindító(minden fogyasztó lekapcsolva indítózás közben) De ha jár 1percet, utánna úgy teker, mint ha teljesen fel lenne tölte az akksi. 80ah banner akksim van most. kereken 1éves. szinte hihhetetlen hogy ennyit bírna? Szerintetek? Én ezt már nem értem :(

Ahogy Alex is kérdezte: Önindító és/vagy generátor.

Nekem fel lett újítva 3éve. Amikor szétszedte a Mester, akkor mondta hogy darabokban volt a belső műanyag csúszka része (bár nekem nem húzta be néha a bendix emiatt).

Mérj egy töltést is, biztos ami biztos. 14-14,4 között kell legyen.

A gyújtáskapcsoló betéted nem volt még cserélve ugye? Lehet megnézném, hogy mennyire van megégve...

Link to comment
Megosztás:

Generátor? Önindító? Múltkor Thorral megdiagoltuk a gépet, akkor derült ki, h 13,5V körül van a töltésem. Nekem is lassabban forgatja át hidegen az önindító. Haveromnál ugyanez volt, amióta felújítatta a generátorát, minden oké...

Arra figyelj majd, hogy aki csinálja, az cserélje a csapágyakat, fesszabályzót és a diódahidat is. Ne hagyjon ki semmit.

Link to comment
Megosztás:

Bizony,bizony!

Az én generátorom is "újra" felújításra szorult,pedig egy éve lett benne kicserélve a diódahíd és a kefék!

Csak csapágyak és a fesszszabi nem!!!

Na most azokat is kell!!!

Egyszere kell mindent cserélni!

Akkor neked is ez volt a gond sajnos :(

Link to comment
Megosztás:

Geopake-vel értek egyet, nekem is PowerBull van, kutya baja, teljesen jól teszi a dolgát.

Amúgysem lehet sztem általánosítani, a Banner sem egyszerűen csak Banner, van belőle pl. Unibull, PowerBull és Starter Bull, nem hinném hogy mindegyik sorozattal baj lenne.

És milyen igazad van :)

Téli gumiknál is lehet nem kicsi különbség egy adott márka egy adott típusán belül is (egy bizonyos gyártási időig kimaradt valami adalék).

Link to comment
Megosztás:

Hello.

valakinek van tapasztalata a beázással kapcsolatba? nekem a vezető Üllés lábteréhez és az anyós oldalon az A oszlop környékén vannak gondok...

Nekem a szakadt motortéri szivacs húzta be az utastérbe a radiátor magasságában :(

A szélvédő alatti vízelvezető is hajlamos eltömődni, majd később szétrohadni.

Sajnos a lábtérben is volt egy átrohadt lyuk, amit azóta sem értek... valszeg a kerékjárati ívből rakódhatott be a trutyi oda ami kirohasztotta...

Ha nem érzel fagyálló szagot, akkor a radiátorod remélhetőleg jó és ott nem folyik...

Ezt a helyszínen lehet öntözéses teszttel elcsípni legkönnyebben...

Link to comment
Megosztás:

köszi

szerintem akkor mind a kettővel gond lehet mert a radiátorhoz ahogy jönnek be a csövek ott van valamennyi vízcsöpögés. meg ha esik és kint állok akkor is jön be víz...

szakadt motortéri szivacs az merre van?mert én a sárvédő és az ajtó között találtam szivacsot

és ha kirohad a kasztni akkor lehet bontani rendesen ugye?

Link to comment
Megosztás:

Hello. szerintetek az mitől van ha nyomok egy erősebb gázt mondjuk úgy 4000ig utána az alapjáratom olyan 10 másodperc alatt áll vissza alapjáratra 4000ről szép lassan esik le a fordulat... köszi

Valahol falsot szavhat. Repedés valamelyik csövön, vagy lehet egy laza bilincs is.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.