spzoli Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Van egy H Astrám 1,7 cdti és a kuplung ha nincs kinyomva akkor fura kattogó hangot ad. Ha lassan benyomom a kuplungot meg lehet érezni hogy remeg a pedál. Gondolom ez a 2 tömegű lendkerék lehet. Tud e valaki egy olcsó helyet ahol ezt javítják. Meg hallottam egy 2 tömegű lenkerék kiváltásához valami megoldást, az jó lehet? Árat tud valaki mondani mennyibe fog fájni? Meg szervizet aki foglalkozik ezekkel. Köszönöm Üdv: Lacy Ne vedd meg a valeo 4p kittet..mert kulon nem kapsz hozza semmit. Raadasul ugy razna a verdat hogy ki is venned. A gyari cucc luk. Lendkereket meguszod 100korul. Tarcsa szerkezet 50 korul. Kinyomot is cserelj, ez sem olcso. Ha sokaig huzod kinyirja az oninditot is a lendkerek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacy Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Volt egy ilyen sejtésem, hogy rázni fogja a kasznit. Hisz az a szerepe, hogy csilapitsa. Meddig lehet húzni a Dolgot, már mint mi lesz az a pont amin észre veszem hogy nincs tovább? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacy Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Volt egy ilyen sejtésem, hogy rázni fogja a kasznit. Hisz az a szerepe, hogy csilapitsa. Meddig lehet húzni a Dolgot, már mint mi lesz az a pont amin észre veszem hogy nincs tovább? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Nekünk 80enél szólalt meg, 119nél lett cserélve. De csere előtt már alapjáraton nagyon rázott, és igazán szar hangja volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacy Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Akkor még nekem nem veszélyes, mert rázni nem rázza a kasznit. Csak a kuplung pedálon érzem néha h razza. A hangján is néha halható,kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SS. Tomi Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 (edited) Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre! A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög! Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés! Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget! Tamás Módosítva Augusztus7, 2015 : SS. Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
rfamp Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Tarolt hibak kiolvasasa? ( akkor is ha a muszerfalon semmit nem jelez... ) Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre! A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög! Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés! Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget! Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre! A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög! Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés! Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget! Tamás Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek, akkor nem maradt más, csak az ECU. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 Sziasztok!Astra G 1.6 16v (1998.08.12.) X16XEL Kérném a segítségeteket, mert már 3 éve nem tudják mi baja az autónak!Voltam már mindenütt!Mérték, és egy csomó alkatrészt cseréltünk már benne!Senki nem tud semmit és már 250.000 ft elment a gépre! A problémák a következők: Hideg indításnál 1500- as fordulaton szaggat, illetve dadog!Kb. 2 perc járatás után, felmegy a fordulat 2000- ig aztán beáll a normálra 750-re!Gázadásra későn reagál, illetve ameddig meg nem melegszik rángat!Ami még vele jár, hogy nincs is ereje!Olyan mintha kb.30-40 LE-vel kevesebb lenne!Egyesbe ki se pörög! Amik történtek az autóval az utóbbi 3 évben: Gyújtótafó, AC pumpa, AGR szelep,katalizátor, komplett kipufogó a toroktól lefelé, gyűrűzés, olajcsere (10.000 km), vízhőfok jeladó, gyeyrtyák, kábelköteg, vezérlés, kompresszió mérés! Előre is köszönöm a figyelmet és a segítséget! Tamás Gondolom gyűrűzés előtt (és után) mértek nyomás-veszteséget (kompressziót)? Nehogy egy mezei megragadó szelep(ek) legyen a gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus7, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2015 (edited) Gondolom gyűrűzés előtt (és után) mértek nyomás-veszteséget (kompressziót)? Nehogy egy mezei megragadó szelep(ek) legyen a gond... nem kötözködni akarok,tudjuk mire gondoltál de sokan félreértelmezik: a kompresszio az egy viszonyszám mérni nem lehet,sűrítési végnyomást lehet mérni :icon1: Módosítva Augusztus7, 2015 : csicsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 nem kötözködni akarok,tudjuk mire gondoltál de sokan félreértelmezik: a kompresszio az egy viszonyszám mérni nem lehet,sűrítési végnyomást lehet mérni :icon1: A kompresszió az a nyomás, amit lehet mérni. A kompresszió viszonyt nem lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
j_szilard Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Sziasztok! Segítséget kérnék vezérműszíj+vízpumpa rendeléshez! Motorkódom: Z14XE20BB1966 Az érdekelne,hogy pontosan melyik készlet való a kocsimhoz? Amit kinéztem az Gates KP15499XS-1 KP25499XS-1 KP25499XS-3 2003 1,4 hatchback 90LE Link to comment Megosztás: More sharing options...
vsz Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek, akkor nem maradt más, csak az ECU. Ja, meg hidrotőke, meg szelepszárszorulás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SS. Tomi Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 :-( Amúgy van egy bontott astra G! 2.0 motorral!Nem tudom bele menne -e?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
miklos29 Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 sziasztok,az lenne a kerdesem es panaszom, hogy amikor kanyarokba vagyok akkor a valton rajta szoktam hagyni a kezem es kanyarokban altalaba segesegtol fugetlenul egy koppanast erzek a valtokaron. az mitol lehet? es ez egyenesbe nem csak kanyarokban.koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Sziasztok! Segítséget kérnék vezérműszíj+vízpumpa rendeléshez! Motorkódom: Z14XE20BB1966 Az érdekelne,hogy pontosan melyik készlet való a kocsimhoz? Amit kinéztem az Gates KP15499XS-1 KP25499XS-1 KP25499XS-3 2003 1,4 hatchback 90LE Mindanám hogy nézd meg a gyártó honlapját, de nekem nem jött fel ott semmi :P https://alkatreszek.hu/autoalkatresz_szakmai_kereso Itt mindegyiket felhozza... Nekem a Gates hosszbordás 2 évesen repedezett volt. Lehet vezérműszíjban jobban odateszik magukat. Ja, meg hidrotőke, meg szelepszárszorulás. "Ha már tényleg mindent kipróbáltatok, kicseréltetek..." Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Sziasztok! Vizsga előtt áll a kocsim. Két évvel ez előtt felragasztottam szemöldökfát a két első lámpámra, ami olyan jól sikerült, hogy levehetetlen. Ki szeretném cserélni, de a két olcsó lámpa közül nem tudom melyiket érdemesebb megvenni? TYC vagy a DEPO a jobb választás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 A kompresszió az a nyomás, amit lehet mérni. A kompresszió viszonyt nem lehet... Itt az igazság :icon1: http://injektor.hu/kezdolap/13-alapok/19-a-motor-mechanikus-vizsgalata-i Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Itt az igazság :icon1: http://injektor.hu/kezdolap/13-alapok/19-a-motor-mechanikus-vizsgalata-i Nem kell erről regényt írni. Gyertya kiteker, óra bedug vagy becsavar (van menetes, meg kúpos gumis), önindítózás után le kell olvasni meddig ment fel. Ezt hívják kompresszió mérésnek. A kompresszió magyarul nyomás, ha azt mondja valaki hogy kopresszió végnyomás, az magyarul nyomás végnyomás. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus8, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2015 Sziasztok! Vizsga előtt áll a kocsim. Két évvel ez előtt felragasztottam szemöldökfát a két első lámpámra, ami olyan jól sikerült, hogy levehetetlen. Ki szeretném cserélni, de a két olcsó lámpa közül nem tudom melyiket érdemesebb megvenni? TYC vagy a DEPO a jobb választás? Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus9, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2015 :-( Amúgy van egy bontott astra G! 2.0 motorral!Nem tudom bele menne -e?! Bármit lehet, de szerintem nem szeretnéd azt végigjárni... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Augusztus9, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2015 sziasztok,az lenne a kerdesem es panaszom, hogy amikor kanyarokba vagyok akkor a valton rajta szoktam hagyni a kezem es kanyarokban altalaba segesegtol fugetlenul egy koppanast erzek a valtokaron. az mitol lehet? es ez egyenesbe nem csak kanyarokban.koszi Ne aggódj, semmi komoly... Kicsit már fáradtak a bakok, gondot nem fog okozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus9, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2015 Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa. Lámpatesten nem lehet semmi,nekem is volt előző gépem fényszóróján,le kellett szednem vizsga előtt :smartass: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus9, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2015 Nem kell erről regényt írni. Gyertya kiteker, óra bedug vagy becsavar (van menetes, meg kúpos gumis), önindítózás után le kell olvasni meddig ment fel. Ezt hívják kompresszió mérésnek. A kompresszió magyarul nyomás, ha azt mondja valaki hogy kopresszió végnyomás, az magyarul nyomás végnyomás. Ezért helyesen:sűrítési végnyomás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Augusztus9, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2015 Szerintem úgy is átmegy a vizsgán ha rajta van.Attól függ milyen a vizsgabiztos kedve.Végül is nem zavar bele a fény útjába.Inkább a TYC-et válaszd ha mégis kell másik lámpa. Nem megy át, mert már egyszer le kellett szedjem vizsga előtt. Egyébként én sem értem ezt, mert valóban nincs fénytérben. Lámpatesten nem lehet semmi,nekem is volt előző gépem fényszóróján,le kellett szednem vizsga előtt :smartass: Sajnos ez tényleg így van. Eztér is akarok visszatérni a gyárira. Még azt nem tudtam eldönteni, hogy az Njoy kivitelt, ami fekete keretes körbe, vagy a simát vegyem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts