Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Köszönöm a segítséget!!!

Jól jön , mert nem igazán van ötletem mit kezdjek a dologgal. :)

Ha hétvégén jó idő lesz végignézem a csatlakozókat és a kábeleket.

Megpróbálok infót szerezni a szeleptisztítás mikéntjéről is.

Istennek sem akarom elhinni, hogy annyi a motornak meg a szelepnek is.

Bár lehet....

De mégegyszer köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget!!!

Jól jön , mert nem igazán van ötletem mit kezdjek a dologgal. :)

Ha hétvégén jó idő lesz végignézem a csatlakozókat és a kábeleket.

Megpróbálok infót szerezni a szeleptisztítás mikéntjéről is.

Istennek sem akarom elhinni, hogy annyi a motornak meg a szelepnek is.

Bár lehet....

De mégegyszer köszönöm!

Csak egy kis segítség folytószelep tisztításához:www.wepp.hu, (info@wepp.hu). Ez egy miskolci Wepp termékeket forgalmazó cég, ahol EGR, folytószelep, stb. tisztítószereket forgalmaznak. Én már kipróbáltam, szerintem egy jó termék. 2031 a cikkszáma a folytószelep tisztítónak.
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Melyik splitfire-t vetted? A simat vagy a tri-platina-t? Szerinted jobb mint a Bosch 2 elektrodas?

Azert erdekel mert -10 fok alatt igaz hogy elsore, de erezhetoen nagyon erolkodve indul be, 5-6 sec. reszeles es brummogas utan...

Szia!

A Tri-Platinát tettem anno bele, nekem is Bosch volt a gyári, de nem ért semmit. Nyilván lett volna a Bosch-nak is komolyabb, de nekem a Splitfire nagyon bejött!!! :)

Link to comment
Megosztás:

Na a helyzet következő szét szereltem a villamoságot elől +AGR+Pillangó trafó érintkező tisztítás .

Eredmény, ma még nem rángatott ,lehet ,hogy csak véletlen.

Más elkövettem egy hibát ,rosszul rakatam vissza az olajtöltő sapkát és kicsapta az olajat ,de 5 km után észrevettem és töltöttem rá fél lityi olajat ,mert azt hittem ,hogy egy csomó olaj elfolyt. De nem igy történt ,most 3,5 dl több van benne .Leeresszem? 15000 km alatt 0,4 liter fogy el az olajból 5/40 olajat használok.

Hát gyártom a problémákat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Egy érdekes problémára keresek megoldást. 1,4 Astra G ötödikben bármilyen sebességnél gázadásra halk sipolást produkál az utastérben. Ha elveszem a gázt, vagy visszaváltok semmi, ötödikben viszont folymatosan, változó frekvenciával sípol. Mivel használtan vettem a gépet, nem tudom, új korában is csinálta-e. Amióta nálam van, ezt teszi. 50 km után nagyon idegesítő. Ilyenkor jön a hangosabb rádió hallgatás, de nem az igazi. Van valami ötletetek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Egy érdekes problémára keresek megoldást. 1,4 Astra G ötödikben bármilyen sebességnél gázadásra halk sipolást produkál az utastérben. Ha elveszem a gázt, vagy visszaváltok semmi, ötödikben viszont folymatosan, változó frekvenciával sípol. Mivel használtan vettem a gépet, nem tudom, új korában is csinálta-e. Amióta nálam van, ezt teszi. 50 km után nagyon idegesítő. Ilyenkor jön a hangosabb rádió hallgatás, de nem az igazi. Van valami ötletetek?

Én nyelestengelycsapágyra tippelnék, v. vmelyik váltótámcsapágyra.Szvsz amíg nincs izomból durva hangja, nem kell vele foglalkozni.

Link to comment
Megosztás:

Szeva!

No túlvagyok a szelepház tisztításon!

Nem ért semmit!

De lassan kiadja magát a dolog.

Gyorsítási szakasznál jön elő a gond. Lassan gyorsítva és igyekezve fix fordulatszámon hajtva nincs gond.

Mostmár arra is rájöttem ha nem veszem le a lábam a gázról a szervízlámpa kivillanása után, nem áll le a motor. A gázt félig nyomva -egy pillanatra- nem áll le a motor.

A fordulatszámot felnyomja 1500-ra de ennek ellenére a motor erőtlen, nem lehet tovább menni vele. Semmiféle rendellenes hang, szag, rezgés nincs csak erőtlen. Valami féle csökkentett módra áll.

Hétfőn megy szervízbe !

Kíváncsi leszek rá! A szervizes kolléga azt mondta 100%-os pontossággal megmondják a hiba okát!!! (állítólag van tartalék folytószelepházuk!!!!!)

Ha így lesz akkor, talán mégsem ,,álomvilág" az én szervízelvárásom.

:)

Link to comment
Megosztás:

Hello!

:lol:

Megvolt a folytószelep ház csere!

Mostmár nem vacakol a gép! EDDIG!!!!

Lényeg!!!

Szervízben beszélgetés.

Kérdésem: Mivel lehetett volna elkerűlni?

Válasz: Semmivel! Még tisztítással sem mivel nem volt koszos!

Közbeszólás: Mondjuk ez nem csoda 4 év és 30 ezer km után.

Válasz: Igen, bár volt már példa, hogy koszos volt és amiatt nem működött!

Ennek a belső mechanikájával van gond, érezhetően akad egy ponton. Ez az egység préselt, így nem javítható de bele sem mehetett semmi lom. Valószínüleg valamelyik mechanika elem ment szét. Sajnáljuk, de már nem garanciás az egység.

Válaszom: :D

Ezt látva próbált megnyugtatni:

Ne essek kétségbe! Szerencse, hogy ez volt a gond és nem a vezérlő egység!

Annak komoly költségei lettek volna!

Mondom: Ennél komolyabb???? (100 ezer)

Válasz: Ez ahhoz képest játék...

:) ;) ;) ;)

Végeredmény számomra:

mai opel = szutyok

kifizetem aztán megszabadulok tőle!

Áttérek a korábban olyannyira gyűlölt japán jószágokra. talán TOYOTA

Link to comment
Megosztás:

De ritkábban is romlik el, a családunkban legalább is ez a tapasztalat.. :)

Nekünk Yaris Versonk van és több hibája van, mint az F Astránknak (pedig van némi kilóméter és kor beli különbség)...

Nem fikázásből, csak a tisztánlátás végett.

Sajnos szerintem manapság egyik nagy autógyártó cégnek sem érdeke minőségi cuccokat gyártani.

Leszámítva 1-2 kivételt.

Link to comment
Megosztás:

Nekünk Yaris Versonk van és több hibája van, mint az F Astránknak (pedig van némi kilóméter és kor beli különbség)...

Nem fikázásből, csak a tisztánlátás végett.

Sajnos szerintem manapság egyik nagy autógyártó cégnek sem érdeke minőségi cuccokat gyártani.

Leszámítva 1-2 kivételt.

Nekünk Nissanok vannak a családban, meg Honda: No Problem-ez idáig! :)

Link to comment
Megosztás:

OK, köszönjük szépen, ezt kéretik a Japó autók topikba.

nekem nem lesz japo autóm, még akkor se, ha folytószelepházat kell cserélnem, akkor se.

amugy sose kell folytószelepházat cserélni az Astrákon, elég azt tisztitani, meg programozni. illetve a vákum furatokat ellenörizni, és tisztitani.

szerintem rettenet ritka, az hogy a folytószelepházba lévő elektronika meghibásodik....

Link to comment
Megosztás:

,,.....amugy sose kell folytószelepházat cserélni az Astrákon, elég azt tisztitani, meg programozni. illetve a vákum furatokat ellenörizni, és tisztitani.

......"

Testvérem! Legalább ne oda írnád ahol én is elolvasom!!!!!

Legyél szives hívd már föl: OPEL Csősz Nyíregyházát vagy OPEL Magocsa Mátészalkát!!!!!!!

Ha kell mondom a rendszámomat is és faxolom a szervízlapokat!

Akkor csak eljut hozzád kell-e cserélni folytószelepházat!

+

Van egy folytószelepházam, ami -állításod szerint- tökéletesen működik!

Gondolom csak kitisztogatod és programozod!

+

A kocsi végig szervizelt!

Akkor még plusszba , önszorgalomból tisztogasam ahol kell! (közben találjam ki hol és hogyan is kell stb.)

Na jó nem idegelem magam!

Szívből kívánom sohase legyen nagyobb baj a kocsiddal mint a legtöbbször emlegetettek

(magnócsere, kárpittisztítás, ,,jesszus tele a hautartó" stb).

Ha egyszer beleüt a benga nagyokat fogsz csalódni!!!

Link to comment
Megosztás:

,,.....amugy sose kell folytószelepházat cserélni az Astrákon, elég azt tisztitani, meg programozni. illetve a vákum furatokat ellenörizni, és tisztitani.

......"

Testvérem! Legalább ne oda írnád ahol én is elolvasom!!!!!

Legyél szives hívd már föl: OPEL Csősz Nyíregyházát vagy OPEL Magocsa Mátészalkát!!!!!!!

Ha kell mondom a rendszámomat is és faxolom a szervízlapokat!

Akkor csak eljut hozzád kell-e cserélni folytószelepházat!

+

Van egy folytószelepházam, ami -állításod szerint- tökéletesen működik!

Gondolom csak kitisztogatod és programozod!

+

A kocsi végig szervizelt!

Akkor még plusszba , önszorgalomból tisztogasam ahol kell! (közben találjam ki hol és hogyan is kell stb.)

Na jó nem idegelem magam!

Szívből kívánom sohase legyen nagyobb baj a kocsiddal mint a legtöbbször emlegetettek

(magnócsere, kárpittisztítás, ,,jesszus tele a hautartó" stb).

Ha egyszer beleüt a benga nagyokat fogsz csalódni!!!

Szerintem nem kellene ennyire elragadtatni magad, pláne, ha azzal sem vagy 100%-ig tisztában, hogy kivel beszélsz. ;)

Lehet hogy az illető egy picivel többször "látott már Astrát közelről", mint itt páran a fórumról.

Igazából csak segíteni akaratak, dehát Te tudod... :)

Link to comment
Megosztás:

Tommyka!

Látod ilyenkor mondják azt, hogy ha csöndben maradtál volna... :)

Legközelebb szíves figyelmedbe ajánlanám a fórum tüzetesebb átolvasását, és akkor nem fox ilyen baromságokat írni, mint ahogy azt most fentebb megtetted... ;)

A vita elkerülése érdekében (legalább is eme topicban) kéretik nem anyázni...arra van másik topic...

Az ilyen jellegű hozzászólásokat törölni fogom!További jó forumozást! ;)

Link to comment
Megosztás:

Testvérem! Legalább ne oda írnád ahol én is elolvasom!!!!!

Legyél szives hívd már föl: OPEL Csősz Nyíregyházát vagy OPEL Magocsa Mátészalkát!!!!!!!

Ha kell mondom a rendszámomat is és faxolom a szervízlapokat!

Akkor csak eljut hozzád kell-e cserélni folytószelepházat!

ejjjj. srác.

én nem azt mondtam, hogy a tied nem szart be, hanem azt, hogy 100 autóból egy félnél szarik be.

illetve azért tudd: ha a folytószelepház szennyezett, a vagy/és vákumfuratok eltömödtek, akkor folytószelepház elektronikai hibakódot dobál a computernek, mert nem érzékeli a rendes müködést a koksz miatt, sőt ilyenkor akár lamdbaszonda hibakód is lehet, mert nem megfelelő a szabályzás....

nézd csak ezt irtam:

szerintem rettenet ritka, az hogy a folytószelepházba lévő elektronika meghibásodik....

és amugy köszi, de én remélem sose lesz nagyobb bajom, mint hogy megtelt a hamutartó ;) ;)

igaz nem dohányzom, de sebaj :)

szerencsére mindig sikerül megelőznöm a bajt...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Volna egy érdekes problémám!Az autóba behúztunk egy vastagabb zenekábelt...(nincs jelentősége),És ennek következtében megmozagttunk néhány biztosítékot csokit stb-t.Namármot,utána beindítottam az autót és egyszer csak nem ment az autó elején az index és ég a légzsákvisszajelző lámpa...és ahogy beindítottam az ablak semvolt az igazi mert hosszabb nyomásra nem ment fel az ablak magától,azaz nyomtam 2-3 mp-ig elengedtem és nem ment fel ablak(eddig felment)....szal ennyi a problémám.Mellesleg midnen izzó ég elöl a fényszóróval sincs baj egyedül az indexek elöl nem mennek meg oldalt sem meg ég a légzsákvisszajelző lámpa...(Hátul megy az index)!Nem olyan eset ez véletléenül hogy valamit kihúztunk meg visszatettünk és elfelejtette egy időre a dolgokat de majd "észhez tér"?Kérlek titeket mondjatok valami jót erre!Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!Volna egy érdekes problémám!Az autóba behúztunk egy vastagabb zenekábelt...(nincs jelentősége),És ennek következtében megmozagttunk néhány biztosítékot csokit stb-t.Namármot,utána beindítottam az autót és egyszer csak nem ment az autó elején az index és ég a légzsákvisszajelző lámpa...és ahogy beindítottam az ablak semvolt az igazi mert hosszabb nyomásra nem ment fel az ablak magától,azaz nyomtam 2-3 mp-ig elengedtem és nem ment fel ablak(eddig felment)....szal ennyi a problémám.Mellesleg midnen izzó ég elöl a fényszóróval sincs baj egyedül az indexek elöl nem mennek meg oldalt sem meg ég a légzsákvisszajelző lámpa...(Hátul megy az index)!Nem olyan eset ez véletléenül hogy valamit kihúztunk meg visszatettünk és elfelejtette egy időre a dolgokat de majd "észhez tér"?Kérlek titeket mondjatok valami jót erre!Köszönöm előre is!

Az ablakemelő eldobta a memóriáját. Ez attól van, hogy lehúztátok az akusarut.

Az elhárítás egyszerű: --> lehúzod az ablakot koppra és addig nyomod a gombot, amig nem kattan egyet az ablak (kb 1-2 sec miután leért) után felhúzod és nyomvatartod a gombot amíg újra nem kattan (ismét 1-2 sec) és utána már műűűködik is! ;)

A többire nem tudok Neked okosat mondani... :)

Link to comment
Megosztás:

Az én problémámat már olvastam a topikon de ,megoldását nem láttam (Vagy túl gyorsan futottam a sorokon.)1.6-os 16 szelepes G astrám van 1200-2000 fordulat között néha rángatt de csak egyett és nagyon ritkán naponta kb 10-et (60 km autózok naponta a városban)Olyan mintha nem lenne áram a gyertyáknál egy pillanatra és kigyulad egy pillanatra a hiba lámpa de hiba kódot a szervízben sem tudtak kiolvasni.És csak gázadásnál fordul elő a probléma pld. váltásnál .Magasabb fordulaton vagy állandó gázadásnál még semmi sem történt.Egy kicsit idegesít a dolog az autóm 6 éves és ez az első meghibásodása (200000 km)

Hali!

Én is átéltem hasonló problémát (megoldást UHUHU sejtése, ami beigazolódott, ill. a márkaszervíz hibakódkiolvasássa nyújtott).

Vélhetően neked is az AGR (EGR) szelep vacakol.

Namármost. Ha van egy kis műszaki érzéked akkor te is ki tudod cserélni (én 26.290,- Ft -ért vettem) 10 perc az egész.

Viszont van más megoldás is az egyik, hogy kiveszed az AGR szelepet és egy fémlemezzel lezárod a nyílást (itt olvastam a fórumon) ez a kevésbé elegáns megoldás, vagy elviszed szervízbe és motorvezérlő szoftvert módosíttatsz ami végleg lezárja az AGR szelepet :-) . Nekem az előző átvizsgálásnál "ingyen", kérés nélkül módosították.

Link to comment
Megosztás:

jajjj jajjjj. nem mondjunk olyat az urnak ami rá nem igaz.

se a te , se az ő autóján nem lehet lezárni az AGR szelepet. az csak az Astra F nél müködik.

Az Ő AGR je drágább,

ÉS az Ő AGR-jén nem lehet kiprogramozni az AGR müködését. mert azt csak a Z16SE motornál müködik.

rángathat amugy még a Trafósor hibája miatt is....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.