Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

2. kérdésre:

Biztos, hogy a termosztát nyit rendesen? Mert ha nem akkor hamar melegszik a víz és amiatt előfordulhat, hogy gyakran kell menni a ventinek is.

szerk: mondjuk az is igaz, hogy ha nem nyit a termosztát, akkor a víz el sem jut a hűtőig

Szerintem nyit, ha nem nyitna akkor hosszabb távon melegedni kellene a víznek menet közben is... Bár lehet nem időben...Ha mozog a kocsi akkor sosem kapcsol be... Még annyi tennék hozzá, hogy ha a víz még hideg értem ezalatt a mutató szetint kb 75-80 fok os, és bekapcsolom a légkondit, akkor is be be kapcsolgat a ventillátor kb 3-4 sec re időközönként....

Roland

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nyit, ha nem nyitna akkor hosszabb távon melegedni kellene a víznek menet közben is... Bár lehet nem időben...Ha mozog a kocsi akkor sosem kapcsol be... Még annyi tennék hozzá, hogy ha a víz még hideg értem ezalatt a mutató szetint kb 75-80 fok os, és bekapcsolom a légkondit, akkor is be be kapcsolgat a ventillátor kb 3-4 sec re időközönként....

Roland

Ez viszont az 1. fokozat ellenállás szakadására utal. Alapból mennie kell egyesen és csak időnként (na nem 3-4 s-enként) kellene felkapcsolnia.

Link to comment
Megosztás:

akkor is be be kapcsolgat a ventillátor kb 3-4 sec re időközönként....
Olyankor nem a klímahűtő miatt kapcsol be? Amúgy ilyen melegekben én nem csodálkozok. Kadett-tel is megállok egy lámpánál 10 másodpercre, már megindul a mutató felfelé, és azután elég sok idő kell neki,mire visszamegy. Télen meg akár egy percet is állt egy helyben, mire megmozdult a mutató, azután meg egykettőre vissza is ment...
Link to comment
Megosztás:

Ez viszont az 1. fokozat ellenállás szakadására utal. Alapból mennie kell egyesen és csak időnként (na nem 3-4 s-enként) kellene felkapcsolnia.

Köszi a válaszokat....

Ez logikusan hangzik. Ezek szerint akkor a venti fokozatokban tud kapcsolni egyre gyorsabbra ha szüksége van rá? Mondjuk előtte sosem néztem ment-e. De most nem megy egyáltalán a venti, csak ha bekapcsol de akkor fullon pörög...

Télen régebben sosem kapcsolt be, de mióta ezt csinálja szinte minden piros lámpánál fullon pörgeti és visszahűti a vizet 92 ről 90 fokra...

Az 1. kérdésemre esetleg van vaakinek ötlete?

Link to comment
Megosztás:

Ez viszont az 1. fokozat ellenállás szakadására utal. Alapból mennie kell egyesen és csak időnként (na nem 3-4 s-enként) kellene felkapcsolnia.

ez a helyes válasz

klímánál alapból kell menni a ventillátornak

én is ezzel szenvedek, valaki megsegíthetne és lemérhetné ennek a k+%!%"!%va ellenállásnak az értékét (2004 évj.)

Link to comment
Megosztás:

Amit az op-com kidobott,az a 31-32 es hiba,de a táblarendszeren teljesen más a 31-32-es hiba. De ha így is meg tudnád nézni valahol az jó lenne. :)

Helló!

A 31-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör magas ellenállás", a 32-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör alacsony ellenállás". Biztos a csatlakozó rendesen a helyén van? Nem sérült meg véletlenül, mikor a légzsákot kiguberálták velőle? Lehet a légzsák csatlakozója is oxidos, ha nem akkor az sem elképzelhetetlen, hogy kifogtál egy rossz légzsákot. Azt ajánlom nézesd meg egy hozzá értő emberrel, ha Te állsz neki a csatlakozókat pucolni, csak óvatosan, mert nagyot tud szólni, ha eldurran.

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok

Hütőviz elfolyással kapcsolatban szeretnék kérdezni.A télen kb. havonta eltünt 1dl hütővizem.Mikor kitavaszodott a jelenség megszünt és azóta sem jött elö.Volt valakinek hasonló tapasztalata?

hűtőviz nem nagyon kellene hogy eltűnjön.Ha fagyállóval volt feltöltve akkor kell hogy legyen valahol fehér szinű folyásnyom,azt keresgéld,esetleg a motorháztetőt nézd meg,látsz e rajta valamit,nekem a vizpumpa kezdte szórogatni a vizet,nem láttam mert azonnal elpárolgott,a motorháztetőn volt egy vékony cik,ami elárulta.....

Link to comment
Megosztás:

Helló!

A 31-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör magas ellenállás", a 32-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör alacsony ellenállás". Biztos a csatlakozó rendesen a helyén van? Nem sérült meg véletlenül, mikor a légzsákot kiguberálták velőle? Lehet a légzsák csatlakozója is oxidos, ha nem akkor az sem elképzelhetetlen, hogy kifogtál egy rossz légzsákot. Azt ajánlom nézesd meg egy hozzá értő emberrel, ha Te állsz neki a csatlakozókat pucolni, csak óvatosan, mert nagyot tud szólni, ha eldurran.

Üdv.: Zoli

és ha belenézel eltöri az orrod meg a kezed is,és tiszta hintőpor leszel:)

Link to comment
Megosztás:

hűtőviz nem nagyon kellene hogy eltűnjön.Ha fagyállóval volt feltöltve akkor kell hogy legyen valahol fehér szinű folyásnyom,azt keresgéld,esetleg a motorháztetőt nézd meg,látsz e rajta valamit,nekem a vizpumpa kezdte szórogatni a vizet,nem láttam mert azonnal elpárolgott,a motorháztetőn volt egy vékony cik,ami elárulta.....

ahogy mondod nekem is volt a motorháztetön fehér pöttyök.a bal oldalon középtájon.de csak télen.gondolod a vizpumpa kezdi megadni magát?

Link to comment
Megosztás:

ahogy mondod nekem is volt a motorháztetön fehér pöttyök.a bal oldalon középtájon.de csak télen.gondolod a vizpumpa kezdi megadni magát?

lehet,alattomos egy szarság ezt kitalálni,de nem lehetetlen,az is lehet hogy a menetszél hordta fel,meg kell nézni a csöveket bilincs tövénél,nincsen e valamelyik esetleg elszakadva egy picit. érdemes meleg motornál óvatosan,legyen a rendszerben nyomás,kezedre vigyázz,húzz egy kesztyűt,vastagot....

Link to comment
Megosztás:

Helló!

A 31-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör magas ellenállás", a 32-es hiba "Vezetőoldali légzsák gyújtó áramkör alacsony ellenállás". Biztos a csatlakozó rendesen a helyén van? Nem sérült meg véletlenül, mikor a légzsákot kiguberálták velőle? Lehet a légzsák csatlakozója is oxidos, ha nem akkor az sem elképzelhetetlen, hogy kifogtál egy rossz légzsákot. Azt ajánlom nézesd meg egy hozzá értő emberrel, ha Te állsz neki a csatlakozókat pucolni, csak óvatosan, mert nagyot tud szólni, ha eldurran.

Üdv.: Zoli

Az alacsony ellenállásos hibát dobta vissza folyamatosan. Egyébként ha a vezeték sérült volna akkor valószínűleg nem is érzékelné, hogy van benne nem? A csatlakozó rendesen a helyén van. Párszor már szét lett kapva azóta. Az viszont lehet, hogy a vezetéket megtépték benne. Gondolom azt ki tudja cserélni valami szaki viszonylag olcsón. Babrálni meg nem nagyon akarom mert én is félek egy kicsit a durranástól. És amúgy van benne hintőpor vagy mi? :) Köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Az alacsony ellenállásos hibát dobta vissza folyamatosan. Egyébként ha a vezeték sérült volna akkor valószínűleg nem is érzékelné, hogy van benne nem? A csatlakozó rendesen a helyén van. Párszor már szét lett kapva azóta. Az viszont lehet, hogy a vezetéket megtépték benne. Gondolom azt ki tudja cserélni valami szaki viszonylag olcsón. Babrálni meg nem nagyon akarom mert én is félek egy kicsit a durranástól. És amúgy van benne hintőpor vagy mi? :) Köszi a segítséget.

Ha a kábelnél van a hiba akkor az átvezető szalagkábelt cseréltesd kompletten. Bontóban olyan 5-10e között szokták adni. A cseréjéhez le kell venni a kormányt is. (http://autobonto-shop.hu/popup_image.php?pID=97&osCsid=225bbf011a4d6fb98a95cb8efcd744b8) jobb oldalt a kormánylégzsák mellett a kis szürke kör alakú alkatrészre gondolok.

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

ahogy mondod nekem is volt a motorháztetön fehér pöttyök.a bal oldalon középtájon.de csak télen.gondolod a vizpumpa kezdi megadni magát?

nekem a vízpumpa volt a ludas a télen. Nem volt folt sehol, de 3000 km alatt megevett 1.5 litert 70.000 km-nél adta meg magát

Link to comment
Megosztás:

Ha a kábelnél van a hiba akkor az átvezető szalagkábelt cseréltesd kompletten. Bontóban olyan 5-10e között szokták adni. A cseréjéhez le kell venni a kormányt is. (http://autobonto-shop.hu/popup_image.php?pID=97&osCsid=225bbf011a4d6fb98a95cb8efcd744b8) jobb oldalt a kormánylégzsák mellett a kis szürke kör alakú alkatrészre gondolok.

Üdv.: Zoli

Köszönöm a segítségeteket. Elviszem megnézetem. Csak előtte összeszedek egy kis pénzt mert úgy érzem sokba fog kerülni :)

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítségeteket. Elviszem megnézetem. Csak előtte összeszedek egy kis pénzt mert úgy érzem sokba fog kerülni :)

Nekem van otthon pár darab átvezető gyűrű, de nem tudom, hogy voltak-e már használva, viszont a csati tuti jó rajtuk. Ha esetleg érdekelj folytassuk pü-ben.

Link to comment
Megosztás:

nekem a vízpumpa volt a ludas a télen. Nem volt folt sehol, de 3000 km alatt megevett 1.5 litert 70.000 km-nél adta meg magát

most hogy jöttem haza szoboszlóról nekem is elkezdett valami nyikorogni,remélem megint a vizpumpa,legutóbb a tárcsát kellett cserélnem,egyszerűen elkopott.Az az érdekes,hogy olyan 2500-3000 fordulaton csinálja csak,kiváncsi leszek rá....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan problémám volna, hogy a Z14XEP motorral szerelt G Astrám generátor szíja 5e km-ként elkezd csikorogni. Gyári, Gates, Bosch szíj volt már rajta, mindegyik új, és 5e km után ugyan az, egy kicsit párás időben elkezdet csikorogni, ami, ha bemelegedett a motor abbahagyta. Már új korában is csinálta ezt, de akkor a szervízben mindig befújták csúszásgátlóval és egy lerázó szöveggel elküldtek. Szerintetek mi lehet a baja?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.: Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan problémám volna, hogy a Z14XEP motorral szerelt G Astrám generátor szíja 5e km-ként elkezd csikorogni. Gyári, Gates, Bosch szíj volt már rajta, mindegyik új, és 5e km után ugyan az, egy kicsit párás időben elkezdet csikorogni, ami, ha bemelegedett a motor abbahagyta. Már új korában is csinálta ezt, de akkor a szervízben mindig befújták csúszásgátlóval és egy lerázó szöveggel elküldtek. Szerintetek mi lehet a baja?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv.: Zoli

feszítő görgő?

Link to comment
Megosztás:

feszítő görgő?

Én is elsőre a feszítő görgőre gondoltam, ki is cseréltem, de az új feszítő görgővel is csikorgott, csak akkor hagyja abba egy darabig, ha ékszíjat cserélek. De érdekes módon csak akkor csinálja ezt amikor nyírkos párás idő van. Szerintem valami a szíjat teszi tönkre, és ez a hibája új kora óta megvan, csak a szervízben (amíg garos volt) nem foglalkoztak vele, befújták és két hétig nem is hallottam a hangját, majd újra kezdte.

Link to comment
Megosztás:

Inkább először kb 3000-ig búg, aztán hogy kezdi elérni a nyomatékgörbe tetejét (gondolom 3500 körül) onnan inkább EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hangja van. De ez az EEEEEEEEEEEE lehet a sport levegő szűrő miatt is, úgy emlékszem előtte nem volt ennyire határozottan EEE.

Hahahhaha, hát ez nagyon jó! :)

Elkezdtem nyálazni a topikot az elejétől, és ez teljesen megkapott :( Uhuhu is reagált rá annóóóóóó, de nagyon jóóó :P :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Ha tudnátok segíteni jó lenne:Olyan problémám támadt az autóval, hogy check controll lámpa kigyulladt, de először még semmi hibát nem vettem észre. Aztán pár nap múlva megjött a hiba: alig akart gyorsulni az autó.Pár napig még jártam vele a hiba időként jött elő. Elvittem hibakódot kiolvastatni és azt mondta a szerelő, hogy pillangószelep zárva van. Azt mondta az ürge, hogy szerezzek egy gázpedált és egy hétig próbáljam azzal, mert ha nem az a baja akkor az elektromos gázpedál vezérlője múlt ki. Szerintetek lehetséges? 2001-es 1.6 G Astráról van szó!

Kösz

"Z16XE"

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.