freeze Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Fiúk! (És Lányok is természetesen :lol: ) A Diesel topicban olvasható vlahol a következő: Ami még nagyon fontos!A motor alsó burkolatából eltávolítandó a zajcsillapitó filc-szerü anyag.Ennek eltávolítása nem okoz különösebb hangnövekedést,de a nedvességet hosszú időre magában tartja és a vázkereten nemkivánt rozsdásodást indít el! Ezért ajánlom mindenkinek,hogy ezt távolítsa el!!!A benzines változattal nincs tapasztalatom,ott lehet,hogy nincs ilyen hangszigetelő anyag. és utánna: Bármelyik opel szervízben garanciálisan kijavítják-kicserélik a segédváz keretet! Ez ugyanis konstrukciós hiba ami balesetet okozhat!!! Ki tud erről és ez csak a diesel kocsikat érinti, vagy a benzineseket is? Esetleg motortípustól is függ? Pl nekem, Z16XEP-nél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 azt viszont nem értem, miért kell a jobb oldalra is ködzárófény teljesen felesleges és megtévesztő (aki nem tudja, hol az astra féklámpája, azt is hihetné, hogy fékezel vagy beragadt a gombád) Azért nem kell kettő, hogy a sofőr lásson hátrafelé. Azért kell hogy vmi égjen, hogy a hátulról jövő lássa, hogy ott poroszkál valaki. Ha meg kettő ködzárófény van benne és még fékezel is, pl. állsz a lámpánál, akkor a mögötted lévő ezután biztos a szemészetre megy. :lol: Zachi fentebb szépen megfogalmazta azon cselekvéssorozatot, amit kifejezi, hogy mit gondolok azokról, akik basznak lekapcsolni a hátsó ködlámpájukat ha valaki utól éri őket, illetve ugyanezt nem teszik meg az elsővel, ha ők utólérnek valakit és tartósat mögötte koslatnak. Tegyük föl, a ködlámpa használat egyébként indokolt. Fiúk! (És Lányok is természetesen :lol: ) A Diesel topicban olvasható vlahol a következő: Ki tud erről és ez csak a diesel kocsikat érinti, vagy a benzineseket is? Esetleg motortípustól is függ? Pl nekem, Z16XEP-nél? Neked ilyened nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Ha már ködlámpa. Vettem első ködlámpát, de sajnos finanszírozási problémák miatt nem eredetit, hanem "nem bepárásodó" TYC-et. De bepárásodott, hogy szakadna rá az ég. Mit lehet vele csinálni? A hátulján alul-fölül az ellentétes oldalon van valami dugó, csak nem azzal kéne valamit csinálni, pl kivenni? Mielőtt vettem, megnéztem ezeket az ugy-kat és úgy döntöttem, hogy ugyanannyiért artebet veszek. Teljesen más konstrució. Semmi gondom velük. Amit tehetsz: - veszel sziloplasztot (lehetőleg átlátszót) és jól körbenyomod a búra mentén. - megnézed a tömítéseket ezt a dugós dolgot nem teljesen értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 hogy mit gondolok azokról, akik basznak lekapcsolni a hátsó ködlámpájukat ha valaki utól éri őket, illetve ugyanezt nem teszik meg az elsővel, ha ők utólérnek valakit és tartósat mögötte koslatnak. nekem pl csak hátsó van, egybekötve elsővel, mármint a kapcsoló szerint vagyis ha utolérnek, lekapcsolom és akkor (ha lesz első) előre nem látok? vagy ha utolérek valakit akkor lekapcs és akkor hátulról nem látnak? :lol: amúgy mindegy, úgy is ha utolérek valakit, megelőzőm és kezdődik előlről Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 nekem pl csak hátsó van, egybekötve elsővel, mármint a kapcsoló szerint vagyis ha utolérnek, lekapcsolom és akkor (ha lesz első) előre nem látok? vagy ha utolérek valakit akkor lekapcs és akkor hátulról nem látnak? :lol: amúgy mindegy, úgy is ha utolérek valakit, megelőzőm és kezdődik előlről Nem véletlenül kapcsolható gyárilag külön az első és a hátsó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atis25 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Ha az EGR szelep már annyira levan taknyolódva akkor a gép leállhat sőt nehezen vagy egyáltalán nem is indul be utána, bár elvileg kellene hiba jelentésnek jönnie Ebben az EGR szelep mókában lehet valami, mert észrevettem mostanában, hogy olyan 1500-1800 körüli tartományban, ha megtartom a gázt és nem gyorsítok, nem veszek vissza, elkezd rángatni minta bakkecske. Ha odalépek, abbahagyta. Ahogy utána olvastam régebbi hozzászólásokban, ez talán típikusan ennek a hibának köszönhető. Remélem még nem olyan szar, hogy csere legyen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Nem véletlenül kapcsolható gyárilag külön az első és a hátsó... nekem egy kapcsoló van, azt ha megnyomom gyújtás és tompítottra adott fénynél, akkor visszajelez a ködlám,pa ikon a falon, és hátul a bal oldali lámpa kigyullad elől nem tom mert nincs rákötve semmi de nicns több gomb, csak egy gomb helye, de az nem megnyomható, utólagos szerelés szerintem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 nekem egy kapcsoló van, azt ha megnyomom gyújtás és tompítottra adott fénynél, akkor visszajelez a ködlám,pa ikon a falon, és hátul a bal oldali lámpa kigyullad elől nem tom mert nincs rákötve semmi de nicns több gomb, csak egy gomb helye, de az nem megnyomható, utólagos szerelés szerintem.... ezek szerint nekem csak hátsó van!!! mert gomb az hiányzik bal oldalról, meg lehet nézni valahogy hogy a vezeték ott van e? lehet csak gomb kell (meg a lámpa) mert a vezeték a bekötéshez az ott van elől, úgy láttam.... viszont visszajelzés akkor is 1 van a műszerfalon szerk: leírás szerint is a visszajelzésnek is 2nek kellene lenni, de szétszedve a falat nem láttam csak a refit meg a hátsóködöt, ezen sincs: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_vilagita..._156954524.html szerk: ezen van :lol: http://www.zsibvasar.hu/?op=art&aid=2743933 megnézem majd mi újság a gomb mögött :lol: de visszajelezni akkor sem fog, műszerfalcsere? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 ezek szerint nekem csak hátsó van!!! mert gomb az hiányzik bal oldalról, meg lehet nézni valahogy hogy a vezeték ott van e? lehet csak gomb kell (meg a lámpa) mert a vezeték a bekötéshez az ott van elől, úgy láttam.... viszont visszajelzés akkor is 1 van a műszerfalon szerk: leírás szerint is a visszajelzésnek is 2nek kellene lenni, de szétszedve a falat nem láttam csak a refit meg a hátsóködöt, ezen sincs: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_vilagita..._156954524.html Ez a macerásabb megoldás. Egyszerűbb bontóból v. Vateráról, stb. (amikor, ahol éppen van) beszerezni egy kétgombos kapcsolót. 12.000 Ft túl sok érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 ezek szerint nekem csak hátsó van!!! mert gomb az hiányzik bal oldalról, meg lehet nézni valahogy hogy a vezeték ott van e? lehet csak gomb kell (meg a lámpa) mert a vezeték a bekötéshez az ott van elől, úgy láttam.... viszont visszajelzés akkor is 1 van a műszerfalon szerk: leírás szerint is a visszajelzésnek is 2nek kellene lenni, de szétszedve a falat nem láttam csak a refit meg a hátsóködöt, ezen sincs: http://www.vatera.hu/opel_astra_g_vilagita..._156954524.html Kapcsoló és visszajelző is külön van elsőhöz-hátsóhoz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Ez a macerásabb megoldás. Egyszerűbb bontóból v. Vateráról, stb. (amikor, ahol éppen van) beszerezni egy kétgombos kapcsolót. 12.000 Ft túl sok érte. ok, keresgéltem, találgattam... Kapcsoló és visszajelző is külön van elsőhöz-hátsóhoz kapcsoló oké, de visszajelző? ahhoz műszeregységet kell cserélni nem? annyit nem ér, ha működik a vezeték és elég előre a lámpát rákötnöm meg a gombot megnyomnom az új 2 gombos vezérlőn, akkor lesarom hogy nem jelzik, látom én ha látok a ködben vagy nem :lol: mindig van valami új szarság :lol: szép apránként, ez csak érdekesség volt ... de köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 ok, keresgéltem, találgattam... kapcsoló oké, de visszajelző? ahhoz műszeregységet kell cserélni nem? annyit nem ér, ha működik a vezeték és elég előre a lámpát rákötnöm meg a gombot megnyomnom az új 2 gombos vezérlőn, akkor lesarom hogy nem jelzik, látom én ha látok a ködben vagy nem :lol: mindig van valami új szarság :lol: szép apránként, ez csak érdekesség volt ... de köszi Csak nehogy úgy felejtsd, mikor kiszállsz a kocsiból :P, mert sztem ködlámpára nem sípol (csak tompítottra), ha úgyfelejted és nyitva van a bal1 ajtó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Ojjjjdemegy a csillártuning! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 ok, keresgéltem, találgattam... kapcsoló oké, de visszajelző? ahhoz műszeregységet kell cserélni nem? annyit nem ér, ha működik a vezeték és elég előre a lámpát rákötnöm meg a gombot megnyomnom az új 2 gombos vezérlőn, akkor lesarom hogy nem jelzik, látom én ha látok a ködben vagy nem :lol: mindig van valami új szarság :lol: szép apránként, ez csak érdekesség volt ... de köszi van külön az elsőnek és a hátsónak is visszajelzője, nem kell óracsoportot cserélned. Ha bedugod a hiányzó biztosítékot és relét, akkor működik is, mert az izzó is benne van. Szét sem kell szedni. Olvasd ezt. Csak nehogy úgy felejtsd, mikor kiszállsz a kocsiból :P, mert sztem ködlámpára nem sípol (csak tompítottra), ha úgyfelejted és nyitva van a bal1 ajtó. ha a helyzetjelzőt is kikapcsolod, akkor a ködlámpa is lekapcsol. Egyébként nem csak ezért jó a visszajelző. Menet közben sem árt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Csak nehogy úgy felejtsd, mikor kiszállsz a kocsiból :lol: , mert sztem ködlámpára nem sípol (csak tompítottra), ha úgyfelejted és nyitva van a bal1 ajtó. Gyújtás nélkül nincs ködlámpa csak helyzetjelző vagy tompított. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 van külön az elsőnek és a hátsónak is visszajelzője, nem kell óracsoportot cserélned. Ha bedugod a hiányzó biztosítékot és relét, akkor működik is, mert az izzó is benne van. Szét sem kell szedni. Olvasd ezt. két izzó van, refi, hátsóköd felül nézd Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 két izzó van, refi, hátsóköd felül nézd [ig]http://images.netbag.hu/20100113/13220915332.jpg tapasztalatból írom. Az enyém hátulját mondjuk nem nézegettem. Ha elölről nézed, akkor sincs ott a sziruettje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 két izzó van, refi, hátsóköd felül nézd kép elölről nem látszik a jele? egymás mellett van a három Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 két izzó van, refi, hátsóköd felül nézd Lehet nem jól tom de a felső 3 izzó az a két index meg a refit jezli a ködlámpák azok ledesek. Cáfoljon vagy erősítsetek meg! Szerk: Nem értem hogy miért jó ez a hibrid megoldás? Miért nem lehet teljesen ledes visszajelzőkből megcsinálni. Szerintem tök rosz hogy a fele ilyen a másik fele meg olyan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 kumabushi te mindent lefényképeztél led cserekor? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 tapasztalatból írom. Az enyém hátulját mondjuk nem nézegettem. Ha elölről nézed, akkor sincs ott a sziruettje? megnézem majd, meg a biztit is, meg a csatlakozót is ahova én csak rá akartam dugni, addig témazárás részemrül Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 tapasztalatból írom. Az enyém hátulját mondjuk nem nézegettem. Ha elölről nézed, akkor sincs ott a sziruettje? meg ha megnézed elölről, meg hátulról és összeszámolod mennyi dolog világít külön, akkor nagy a difi, szóval szerintem ezek nem azok az izzók, ledek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 megnézem majd, meg a biztit is, meg a csatlakozót is ahova én csak rá akartam dugni, addig témazárás részemrül relét se felejtsd ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 kumabushi te mindent lefényképeztél led cserekor? :lol: ja, ott találtam :lol: ez épp az a kép amikor oldalról kell kiszedni ill. visszatenni a burkolatot :lol: szakmai ártalom, ami otthon is megvan, konyhaépítés, bútor összeszerelés, csapszerelés, ... minden dokumentálva :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest kumabushi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 annyian írtatok hogy gyorsválaszt írok :lol: szóval nem tom most indexet vagy mit világít meg, de két izzó van felül... igen, ilyen kép is van :lol: és a kezelésiben lévő rajz szerint is 3 van fent első köd, refi, hátsó köd alatta indexek lehet igazatok lesz? Biztitáblában van 12 - Ködlámpa 15A és 16 - Ködzárfény 10A az első a lámpa a hátsó a zár? ok ezt megnézem, és milyen relé??? Lököst viszont akkor sem szedem le :P Alig bírtam felcsavarozni a leszakadtat :lol: Nekem fentlévőbe kell megoldanom, persze ha odaférek a kürt-től :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts