Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

A vastagabb cső az un. "szuszogó" azt a célt szolgálja mikor tankolod bele az anyagot ott jön ki a levegő ami a tankba van elvileg ha tele van akkor benzin jön onnan is és a betöltőcsőbe vezeti és attól + a vastag csőbe megjelenő üzemanyag miatt csettenik le a pisztoly. A skoda favoritnál ezt a célt szolgálja ha egyre gondolunk és az elv nem változott akkor erre való.
egyre gondolunk..

én nemtudok szelepet a tankba...de az nem azt jelenti hogy nincs B)

Link to comment
Megosztás:

Ez (amennyire én láttam) egy ujjnyi vastag csonk. Nem láttam, hogy csatlakozna rá cső. Akit kérdeztem erről azt mondta, hogy valami szellőztető szelep ami a tankoláskor engedi a ki a levegőt.

Igen, nem csatlakozott rá cső.Mikor megmutatta a szerelő,hogy mit cserélt nem hittem el ,hogy az a hiba okozója.Mikor én is rájöttem,hogy vákum keletkezik a tartályban, két hét kelett,hogy megérkezzen az alkatrész.Azt hiszem BP-ről kaptak infót,hogy mit kell cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a suzukimban volt ilyen problémám. Néha kinyitottam a tanksapit,és ennyi. Igaz már nem akartam ilyenekkel foglalkozni..... B)

Igen, nem csatlakozott rá cső.Mikor megmutatta a szerelő,hogy mit cserélt nem hittem el ,hogy az a hiba okozója.Mikor én is rájöttem,hogy vákum keletkezik a tartályban, két hét kelett,hogy megérkezzen az alkatrész.Azt hiszem BP-ről kaptak infót,hogy mit kell cserélni.
Link to comment
Megosztás:

na ezt megnézem...

és ez a tank oldalán van??

vagy hol?

Nem az oldalán, hanem a tetején. Ha előre nézel, akkor az üzemanyag szivattyútól balra kb 20 centire. Ha lámpával bevilágítasz a szivattyú nyílásán akkor talán meglátod. Én csak onnan vettem észre, hogy látszik onnan folyik.

Link to comment
Megosztás:

Igen, nem csatlakozott rá cső.Mikor megmutatta a szerelő,hogy mit cserélt nem hittem el ,hogy az a hiba okozója.Mikor én is rájöttem,hogy vákum keletkezik a tartályban, két hét kelett,hogy megérkezzen az alkatrész.Azt hiszem BP-ről kaptak infót,hogy mit kell cserélni.

Írtad, hogy a kárpitot kellett felvágni. Akkor ezek szerint ennek a szelepnek is van egy nyílás vágva a kocsi alján? Az üzemanyag pumpa nyílásából nem lehet hozzáférni.

Link to comment
Megosztás:

Írtad, hogy a kárpitot kellett felvágni. Akkor ezek szerint ennek a szelepnek is van egy nyílás vágva a kocsi alján? Az üzemanyag pumpa nyílásából nem lehet hozzáférni.

Az üzemanyag pumpa nyílásán keresztül lehet hozzáférni,ki kellett komplett szerelni egy hengeralakú részt (pumpa úszójeladó),és ezen található ez a szelep.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.mindenkinek. 2008-as Astra Classic II 1.4 Twinportom van nekem is, és ugyanez a hiba jelentkezett. Egy év elmúltával sikerült megoldani.A benzin tartályban lévő szivattyú melett egy műanyag szelepet (rugóval együtt) cseréltek ki.Azóta több mint 15e km-t mentem és a hiba nem jelentkezett.

Szia!

Köszi a választ.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy 2.0diesel astrám van,a ball első kerék előtt van valami elektromos alkatrész de kiszakadt a vezeték belőle és azóta villog éha a abs lámpa a kilométeróra álló helyzetbe ugrál visza dugtam én a kábeleket de mielőtt szerelőhöz viszem szeretém tudni mi azaz alkatrész köszönöm előre is

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Megint folyik a hűtővizem. Múltkor kicseréltem a vastag hajlított hűtővízcsövet a termosztáton. Akkor megszűnt a folyás. Most a változatosság kedvéért a termosztátból folyik a víz. B)

Termosztát

A képen látható kis fekete műanyag pöcök tövében ereszt, de megint úgy, hogy a kis tócsában áll 1-2 nap után a kocsi. Az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Ha azt kitekerem, akkor van ott valami tömítés amit lehet cserélni vagy komplett termosztát cserével orvosolható csak a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy 2.0diesel astrám van,a ball első kerék előtt van valami elektromos alkatrész de kiszakadt a vezeték belőle és azóta villog éha a abs lámpa a kilométeróra álló helyzetbe ugrál visza dugtam én a kábeleket de mielőtt szerelőhöz viszem szeretém tudni mi azaz alkatrész köszönöm előre is

Az az ABS jeladó, kerékcsapágyra van szerelve. Csak komlett kerékaggyal együtt lenet cserélni. Ilyen.

A g astra onnan veszi a sebességjelet, ezért nem mér az órád. Előfordul, hogy a motarhiba jelző is világít, meg alapjárat sincs.

Ha csak a kábel sérült, azt lehet meg tudod forrasztani, de ha a jeladó szar, akkor komplett csere!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Megint folyik a hűtővizem. Múltkor kicseréltem a vastag hajlított hűtővízcsövet a termosztáton. Akkor megszűnt a folyás. Most a változatosság kedvéért a termosztátból folyik a víz. B)

Termosztát

A képen látható kis fekete műanyag pöcök tövében ereszt, de megint úgy, hogy a kis tócsában áll 1-2 nap után a kocsi. Az lenne a kérdésem, hogy mit lehet ilyenkor tenni? Ha azt kitekerem, akkor van ott valami tömítés amit lehet cserélni vagy komplett termosztát cserével orvosolható csak a probléma?

Jó kérdés... Ha ki lehet venni a műanyagot, menetes akkor tuti van ott tömítés.

Ha nem menetes akkor valami jóféle kétkomponensű ragasztóval talán lehet orvosolni...

Link to comment
Megosztás:

Üdv.mindenkinek. 2008-as Astra Classic II 1.4 Twinportom van nekem is, és ugyanez a hiba jelentkezett. Egy év elmúltával sikerült megoldani.A benzin tartályban lévő szivattyú melett egy műanyag szelepet (rugóval együtt) cseréltek ki.Azóta több mint 15e km-t mentem és a hiba nem jelentkezett.

Megtudnád mondani, hogy mi volt a neve pontosan annak az alkatrésznek, amit kicseréltek? Véletlenül nem az üzemanyag-jeladó volt az?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A lötyögő váltó karral mit lehetne kezdeni? Maga a váltó jó, ne az lötyög, hanem csak a kar. A műanyag kulisszák vagy mik vannak kikopva.

Bár a váltózár miatt lehet hogy minden felejtős...

Ha jól értem, amikor felhúzod a váltószoknyát azt látod, hogy a váltókaron lévő gömbnél lötyög. Mivel gyári horror áron van, bontott meg ugyanolyan lesz, azt tudom ajánlani amit b veki fórumon ötlöttünk ki.

Veszel egy zsugorcsövet /villamossági vagy rc-modell boltokba kapsz/ kb 6centis kell lapítva ha jól emléxem, kiszeded a kart, ráhúzod a csövet, felhevíted, akkor szépen rásimul, bekened zsírral és visszarakod. Lejönni nem tud, idővel meg ha lekop cserélheted megint, 5perces művelet.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól értem, amikor felhúzod a váltószoknyát azt látod, hogy a váltókaron lévő gömbnél lötyög. Mivel gyári horror áron van, bontott meg ugyanolyan lesz, azt tudom ajánlani amit b veki fórumon ötlöttünk ki.

Veszel egy zsugorcsövet /villamossági vagy rc-modell boltokba kapsz/ kb 6centis kell lapítva ha jól emléxem, kiszeded a kart, ráhúzod a csövet, felhevíted, akkor szépen rásimul, bekened zsírral és visszarakod. Lejönni nem tud, idővel meg ha lekop cserélheted megint, 5perces művelet.

Köszönöm az ötletet! Hétvégén szétszedem, és megnézem hogy lehet megoldani!

Link to comment
Megosztás:

A kuplungon lehet állítani, hogy jobban kiemeljen ?

A tünet az, hogy amikor már üzem meleg a váltó is, sokszor alig lehet egyesbe kapcsolni.

Fizikai erő kell hozzá, erőltetni meg félek.

először nézd meg hogy a váltó rudazat jól van-e beállítva...

aszem nem lehet kuplungon állítani

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.