Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szerintetek ez mi?

Nem taknyos-nyálas, nem eszi a vizet. Ha benyúlok nem tudom leszedni, olyan mint a vízkő.

Gyári fagyálló van benne (vmiért nem piros hanem inkább narancssárga színű, mondjuk azóta ilyen mióta benne van...)

2 éve mikor külhonban leszakadt a vízpumpáról a csatlakozó akkor vmi olcsó desztvízzel lett feltöltve hogy haza tudjak jönni, mikor cseréltük nyilván nem jött le mind... okozhatja ez?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos tegnap este hívtak,hogy a motorvezérlő hibás!

Most átkötik a gyújtáskapcsolóra mint a régi autóknál az ac-ét,hogy tudjak vele menni.Mennyire megbízható szerinted így az autó?

Amúgy a javítás eddigi állása:

fordulatszám jeladó: 30 000

Ac relé forrasztás+hibakeresés+autódiagnosztika:13 000

Autóklub segítség+tagság (benne volt egy elszállítás): 11 000

Ac csere: 22 000

Ideiglenes átkötés,motorvezérlő hibájának meghatározása,injektor ház tisztítás: 20 000

Motorvezérlő felújítása: 150 000

Még jó hogy van autóm!!!!!

Így szerintetek mennyit kaphatnék a kocsiért ha nem cserélem ki a motorvezérlőt?(2002-es)

A hétszenséges HIÉNÁJÁT. Nah akkor én elmonodom hogy szoktam eme helyzeteket kezelni. Nagyon egyszerű nem fizetek aztán csá. Ha meg azt mondja nem vihetem el akkor visszamegyek sokan (erre már volt konkrét példa). Nálam amig nem tökéletes nincsen lóvé!! 150 ezerért már szinte nettoba új vezérlőt kapsz úgyhogy véletlenül se fizess ilyenért. Átkötés direktre nem jó megoldás, az üzemanyag nyomás szabályzót tönkre teszed ezzel előbb utóbb. Ahogy mások is írták kb 50-60 ból már simán kijön egy felújítás. Bontott vezérlőket vaterán 50-70 között adnak abba is érdemes gondolkodni.

Link to comment
Megosztás:

A vezérlő javítására már találtam szerelőt aki 120 000 + 6 hónap garancia ,de előtte rárak valami tech műszert ami megmondja a konkrét baját.

ha bp-i. vagy csak wessz-t ajánlom nincs messze ,és tuti. szive és nem utolso sorban ESZE is van az autohoz.

Link to comment
Megosztás:

Valami elkezdett vacakolni a kormányművemmel.

Ha lassan alátekerve fordulok, vagy akár álló helyzetben tekergetem a kormányt, olyan mintha holtjátéka lenne.

Olyan, mintha luk lenne benne. Kattog két állás között.

Szerelő azt mondta a kormányszervó döglődik.

Mibe fáj ez ?

Hogy lehet olcsón megúszni ?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal, hogy 90-95 környékén búgó hang jön -szerintem jobb- oldalról. Ha ilyen sebességnél balra kanyarodok kicsit is, akkor felerősödik nagyon a hang. Viszont jobbra kanyarnál megszűnik. Új lemezfelnik és gumik vannak rajta, tehát a kereket nem okozhatják, mert a csere előtt is megvolt a hiba. A jobb első kerékcsapágy lett cserélve, mert arra gyanakodtunk. Sajnos nem változott semmi. Első lengéscsillapító pár csere volt még, mert a bal oldali megadta magát.

Remélem tudtok segíteni.

Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van az autómmal, hogy 90-95 környékén búgó hang jön -szerintem jobb- oldalról. Ha ilyen sebességnél balra kanyarodok kicsit is, akkor felerősödik nagyon a hang. Viszont jobbra kanyarnál megszűnik. Új lemezfelnik és gumik vannak rajta, tehát a kereket nem okozhatják, mert a csere előtt is megvolt a hiba. A jobb első kerékcsapágy lett cserélve, mert arra gyanakodtunk. Sajnos nem változott semmi. Első lengéscsillapító pár csere volt még, mert a bal oldali megadta magát.

Remélem tudtok segíteni.

Előre is köszönöm!

Én is a jobb elsőre tippeltem volna,ha bal kanyarban jobban búg,de okozhatja a bal is! :D

szerk.:ja,látom mire beírtam Uhuhu már beelőzött. :D

Link to comment
Megosztás:

Én is a jobb elsőre tippeltem volna,ha bal kanyarban jobban búg,de okozhatja a bal is! :D

szerk.:ja,látom mire beírtam Uhuhu már beelőzött. :D

Én arra azért nem gondolok, mert balra kanyarnál a jobb oldalon van a terhelés. És ekkor erősödik a hang. Amikor a bal oldalt terheli, akkor semmi. Vagy ezzel nem függhet össze? Nem olyan olcsó a kerékagy, nem szeretnék még egyszer árnyékra hasalni:(

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ez mi?

Nem taknyos-nyálas, nem eszi a vizet. Ha benyúlok nem tudom leszedni, olyan mint a vízkő.

Gyári fagyálló van benne (vmiért nem piros hanem inkább narancssárga színű, mondjuk azóta ilyen mióta benne van...)

2 éve mikor külhonban leszakadt a vízpumpáról a csatlakozó akkor vmi olcsó desztvízzel lett feltöltve hogy haza tudjak jönni, mikor cseréltük nyilván nem jött le mind... okozhatja ez?

??? :D

Link to comment
Megosztás:

Én arra azért nem gondolok, mert balra kanyarnál a jobb oldalon van a terhelés. És ekkor erősödik a hang. Amikor a bal oldalt terheli, akkor semmi. Vagy ezzel nem függhet össze? Nem olyan olcsó a kerékagy, nem szeretnék még egyszer árnyékra hasalni:(

Nekem is furi,mint írtam én is jobb csapágyra tippeltem, de azért uhuhura hallgatnék!

Én egyszer régen egy Clio-val jártam hasonlóan csak nem csapágy,hanem

féltengely volt az alany.Kopogott ,kicseréltük egy új féltengelyre és azzal is ugyanúgy

kopogott tovább.Azután rájött haverszerelő,hogy a kipuffcső ér bele valahova ahova nem

kéne egy letört rögzítő miatt.Miután így maradt egy féltengelyem plusszba,szépen meghírdettem

és rögtön el is vitték,még nem is sokkal olcsóbban mint vettem.

Link to comment
Megosztás:

szorri, nem olvastam el rendesen. ha balra kanyarodsz akkor a terhelés a jobb kerékre megy, és nagyon búg akkor a jobb csapágy a hiba.

szóval jobb csapágy csere.......

A jobb kerékagy ki lett cserélve újra, de a hiba megmaradt. Ezért nem értem mi lehet még.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy ha bekapcsolom a klímát és pl megállók egy lámpánál akkor a fordulat számmérő 2500-on forog persze a klíma be van kapcsolva mi lehet a baja?Igaz a Klímát már lehet hogy 3 éve be se kapcsoltam nagyon idegesitő vagy csak be kell egy kicsit járatni? :D :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy ha bekapcsolom a klímát és pl megállók egy lámpánál akkor a fordulat számmérő 2500-on forog persze a klíma be van kapcsolva mi lehet a baja?Igaz a Klímát már lehet hogy 3 éve be se kapcsoltam nagyon idegesitő vagy csak be kell egy kicsit járatni? :D :D

Az alapjárati fordulatszámot (750rpm) max 50-100rpm-el emili meg, a 2500 nagyon sok....

Link to comment
Megosztás:

Ma egy hosszabb út után kaptam egy pünkösdi P0420-t: Katalizátor-átalakítási hatásfok (Bank 1) nem megfelelő (kicsi). Utoljára januárban kaptam egy ilyet, szintén egy hosszabb út után. Akkor kiütöttük, és a mai napig nem volt hiba.

Remélem, most is le tudom így zárni a kérdést, mert új katalizátorba (nálam leömlővel együtt) "nem szívesen" ruháznék... :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ez mi?

Nem taknyos-nyálas, nem eszi a vizet. Ha benyúlok nem tudom leszedni, olyan mint a vízkő.

Gyári fagyálló van benne (vmiért nem piros hanem inkább narancssárga színű, mondjuk azóta ilyen mióta benne van...)

2 éve mikor külhonban leszakadt a vízpumpáról a csatlakozó akkor vmi olcsó desztvízzel lett feltöltve hogy haza tudjak jönni, mikor cseréltük nyilván nem jött le mind... okozhatja ez?

ez olyan mintha egy kis olaj kiült volna oda...

ha nem lesz több benne akkor szerintem nemérdekes....

Link to comment
Megosztás:

ez olyan mintha egy kis olaj kiült volna oda...

ha nem lesz több benne akkor szerintem nemérdekes....

Lehet olyan hogy picit átég a tömítés aztán begyógyítja magát? :D

Az az érdekes, hogy miután cseréltük a vizet benne (ez 2 éve volt) akkor csipegette egy darabig, de nem úgy hogy lassan légtelenedett hanem hetekig csurgattam még bele 1 flakont. Közben szépen besárgult.

Aztán észrevettem, hogy ha vonal alatt marad valamennyivel a szint akkor nem eszi (valaki másnak is volt itt ilyen) úgyhogy békénhagytam és azóta 1.5 éve meg semmi... :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet olyan hogy picit átég a tömítés aztán begyógyítja magát? :D

Az az érdekes, hogy miután cseréltük a vizet benne (ez 2 éve volt) akkor csipegette egy darabig, de nem úgy hogy lassan légtelenedett hanem hetekig csurgattam még bele 1 flakont. Közben szépen besárgult.

Aztán észrevettem, hogy ha vonal alatt marad valamennyivel a szint akkor nem eszi (valaki másnak is volt itt ilyen) úgyhogy békénhagytam és azóta 1.5 éve meg semmi... :D

Miért cseréltél benne vizet?

Korábban írták, hogy nem kell, örök életű...

Link to comment
Megosztás:

Miért cseréltél benne vizet?

Korábban írták, hogy nem kell, örök életű...

Mert a nyaralásomon leszakadt a vízpumpáról az ominózus műanyag csatlakozó, és jobb híján vízzel lett feltöltve (nem nagyon maradt benne fagyálló)

De most lehet hogy megint kéne, nemtom hosszú távon mennyire jó az ha ilyen dzsuvás ami benne van...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

egy olyan problémám van hogy ma egyszer csak,hazafele jövet az autópályán bejelzett a motorcheck lámpa ,oda is kanyarodtam haveromhoz aki okosan kiolvasta nekem a hibát:

P0170

Szeretném ha segítenétek hogy mi lehet a hiba oka!

Vigyem márkaszervizbe?

Az autón múlthéten volt fojtószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás!De azóta semmi baj nem volt vele!

Viszont most mintha még olyat is éreznék mikor leszállok a gázpedálról menetközben,hogy kicsit rángat a gép!

Aki tud légyszi segítsen!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

egy olyan problémám van hogy ma egyszer csak,hazafele jövet az autópályán bejelzett a motorcheck lámpa ,oda is kanyarodtam haveromhoz aki okosan kiolvasta nekem a hibát:

P0170

Szeretném ha segítenétek hogy mi lehet a hiba oka!

Vigyem márkaszervizbe?

Az autón múlthéten volt fojtószelep tisztítás és alapjárati motor tisztítás!De azóta semmi baj nem volt vele!

Viszont most mintha még olyat is éreznék mikor leszállok a gázpedálról menetközben,hogy kicsit rángat a gép!

Aki tud légyszi segítsen!!

P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség

Tankolj máshol. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.