Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Bocsi de ez igy nemjó.A sárga lámpa azért nemalszik rögtön mert letárolt

hibakód van.

üdv Fecó

Halló! azt irta a mi Kopink: a gyujtás ráadása után nem alszik el, de a motor beinditása után igen.

szóval: ha jár a motor, de nincs lámpa ---> az jó

ha nem jár a motor, de ég a lámpa ---> szibntén jó.

ha jár a motor, és ég a lámpa --> hibakód van, = nem jó.

jó? :shock:

Link to comment
Megosztás:

A következő a problémám :

Indításkor a motor fordulatszáma alapjáraton 1500. Elindulok és kábé 200méter megyek és leugrik a megfelelő 800-900 körülire (üresbe teszem a váltót). Ezt a hibát álltalában egy nap csak egyszer az első indításnál csinálja vagy ha sokat állt ( reggel és este van beindítva).

Mi lehet a bibi?

Off

Link to comment
Megosztás:

A következő a problémám :  

Indításkor a motor  fordulatszáma alapjáraton 1500. Elindulok és kábé 200méter megyek és leugrik a megfelelő 800-900 körülire (üresbe teszem a váltót). Ezt a hibát álltalában egy nap csak egyszer az első indításnál csinálja vagy ha sokat állt ( reggel és este van beindítva).

Mi lehet a bibi?

Off

Szia Off-topic!

Szerintem ha hidegen csinálja akor semmi! Ettől ecotec a motorod!

Ha a melegedéssel visszaáll normál alapjárati fordulatszámra (arra a 800 rpm körülire) akkor semmi gáz.

Bár ha belegondolok ezt nem is az ecotec szabályozás miatt csinálja hanem mert a hidegindító rendszer dolgozik (szívató ha úgy jobb! :wink: )

Szóval szerintem aggodalomra semmi okod.

Link to comment
Megosztás:

járó motornál sose égjen az jó!

inditásnál nemmindegy hogy milyen gyorsan alszik el.sajna fejböl

nemtudom de azthiszem egyszerre kell elaludnia a kipufogógáz

szabályzórendszer ellenörző lámpának(kulcsos)és a motordiag lámpának

A tulajok szoktak ugy jönni hogy ez eddig nemigy működött és ebböl

rögtön tudom hogy letárolt a hiba.

hát majd egyszer énis elolvasom a doksit ha nincs meló.

üdv Fecó

Link to comment
Megosztás:

Segitsetek!

Astra G 1.7dti isuzu motor, évj.:2001 Jelenség:alapjáraton elkezd fel-le ingadozni a motor fordulatszáma, a kilométerora felugrik 15-20km-es sebességre.

A hibatárolo nem jelez hibát.

Ez vajon mi lehet???

Nekem is csinált ilyet, nálam világított a töltés lámpa, fordulatszám és km óra összevissza ugrált álló helyzetben. Elhullott a generátorom.

Off

Link to comment
Megosztás:

Most már értem miért megyek mindig önkéntelenül is gyorsan. Vasárnap fájt a lábam a szabályos sebességet tartval. Egyszerűen: tartani kell a lábam, nem tartja a pedál. Hol lehet ezen pedálrugóerősséget állítani?

Ilyenkor jól jönne egy tempomat... :roll: Egyébként a lábfejemet mostanában álló helyzetben (piros lámpánál) a gáz és fék közé szoktam néha rakni pihentetésképp, csak ezzel az a "gáz", hogy ha gyorsan akarok mozdulni, előfordulhat hogy beragad a lábam a két pedál közé... :oops:

Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor jól jönne egy tempomat... :roll: Egyébként a lábfejemet mostanában álló helyzetben (piros lámpánál) a gáz és fék közé szoktam néha rakni pihentetésképp, csak ezzel az a "gáz", hogy ha gyorsan akarok mozdulni, előfordulhat hogy beragad a lábam a két pedál közé... :oops:

Telo! Ez rajtam nem segít! :x Valami építő hozzászólás? :roll: Komoly gond ez, hidd el, borzasztó mikor kezd görcsölni a lábad. Érdekes 125-nél már megtartja. :(

Holnap, megint szeretnék betartani minden szabályt, és felnyitom a motorháztetőt és keresek valamit. :x De, hogy mit? :smt027

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet minden Opel tulajnak!

Van egy kis problémám.Jól jönne pár ötlet,mit kezdjek gépemmel.

Astra G,99-es évjáratú,1.8 16v,x18xe,3ajtós gyári sport változat.

Hidegen és melegen 1500-2000 fordulat között rángat,valamint menet közben(pl.:visszaváltásnál)elejti a fordulatot,néha még le is áll.

Kicsit idegesítő a probléma.

Egyébként imádom!Igazi suzuki vadász!

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet minden Opel tulajnak!

Van egy kis problémám.Jól jönne pár ötlet,mit kezdjek gépemmel.

Astra G,99-es évjáratú,1.8 16v,x18xe,3ajtós gyári sport változat.

Hidegen és melegen 1500-2000 fordulat között rángat,valamint menet közben(pl.:visszaváltásnál)elejti a fordulatot,néha még le is áll.

Kicsit idegesítő a probléma.

Egyébként imádom!Igazi suzuki vadász!

Hi!

Ha jól emlékszem az AGR szelepet tették felelőssé valamelyik topicban ezért a hibáért. Keress rá a fórumon, szerintem találsz egy pár hozzászólást ezügyben.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként imádom!Igazi suzuki vadász!

Hát az ultragáz lenne, ha csak a Suzukikat tudnád vele odaverni!Annyi a különbség, hogy neked sokkal később kell fékezni, vagy csak 1Xűen tovább kanyarodni 130-cal! :wink:

Amúgy sztem is AGR problem lesz, de egy Tech2-es vizslatás lehet, jót tenne neki! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a tippeket,utána néztem AGR szelep ügyben nálatok.

Most már csak az a kérdés,hogy kitisztítsam,kicseréljem vagy kiiktassam.

A zöldkártyát megcsinálja szelep nélkül is? :smt017

Egyébként rendben van az autó(gyertya,kábelek stb.)

A suzukisokat mint külön állatfaját élővilágunknak,hihetelen módon utálom.Egyik részükre elég ha ránézel,a masik fele meg azt hiszi sportautóban ül.Én pedig feladatomnak érzem,hogy lealázzam öket.

Talán kicsit tulzásokba esek,de elégedettségel töllt el az arcuk látványa,mikor kihúznak előzni és rájönnek,hogy nincs kit megelőzni.

Na elég mert még nagyon belemerülök.

Egyébként nagyon tetszik a csapat ahogy az üzenezek alapján megismertem pár massziv tagot.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként nagyon tetszik a csapat ahogy az üzenezek alapján megismertem pár massziv tagot.

És én mégnem is szóltam hozzá!! :roll: :roll: :( Pedig én oan masszííííív vok! ...de oan masszííív! 8)

EGR szelep qrva nagyon drágszágosz! Valami 40rugóról van hallomásom! Először tisztítani!! Mennyit is szaladt eddig az autód??

Kiiktatni...hát nem tom...én inkább mégse! :roll:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.