Kiscsávó Elküldve Május31, 2006 Megoszt Elküldve Május31, 2006 ááá, nem. Végülis gyorsban jó volt... a 2. De poénnak kissé drága. Majd még futok egy kört náluk, hátha kicserélik valami másra. :) valami hasonló értékben. pl. fékbetét... :) Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május31, 2006 Megoszt Elküldve Május31, 2006 Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá. Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :) Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Május31, 2006 Megoszt Elküldve Május31, 2006 Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :) Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári. Köszi! A tárcsák még kibírnak 1 betét cserét arra még ráérek költeni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május31, 2006 Megoszt Elküldve Május31, 2006 Egy szabályozás szerintem akkor sem árthat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Június1, 2006 Megoszt Elküldve Június1, 2006 Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :) TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó a mérete: Width 1 [mm] 156,3 Width 2 [mm] 155 Height 1 [mm] 74 Height 2 [mm] 73,9 A Tárcsa: Brembo 09.6997.10 mérete: Diameter [mm] 288 Brake Disc Thickness [mm] 25 Height [mm] 42 Brake Disc Type Internally Ventilated Minimum Thickness [mm] 21 nekem ez van alatta :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június1, 2006 Megoszt Elküldve Június1, 2006 És hogyé' adták azt a tárcsát? Mer nekem is fáj a szívem egy Bremboért, de ha aranyárban van, akkor marad az ATE PowerDisc 2 38.000-ért a pár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiscsávó Elküldve Június1, 2006 Megoszt Elküldve Június1, 2006 Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :) TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó a mérete: Width 1 [mm] 156,3 Width 2 [mm] 155 Height 1 [mm] 74 Height 2 [mm] 73,9 A Tárcsa: Brembo 09.6997.10 mérete: Diameter [mm] 288 Brake Disc Thickness [mm] 25 Height [mm] 42 Brake Disc Type Internally Ventilated Minimum Thickness [mm] 21 nekem ez van alatta :) Köszike szerintem sem kell azt még szabályozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 van ugye a kályha és van ugye a dieselmotor is namost az én autómban mindkettó van. Az egyik ma nem állt le. és nem a motor :huh: A gázolajkályhám nem állt le egész nap. A Tech2 lángérzékelő magas bemenet 582C-t jelzett. Kicsit magas hőmérséklet :lol: Kivettük az F28-as biztit (20A) és leállt de mi lehet a baja? Valami 5let? THX Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Június12, 2006 Megoszt Elküldve Június12, 2006 Ráérsz majd az összel visszarakni azt a biztit, majd ha fagy..... :D :huh: :lol: Bocsi...értelmes nem jutott az eszembe... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 Hi! Egyik kollégám nevében kérdeznék valamit, aki nemrég vett egy B Veki Caravant: történt egyszer, hogy hazaérve a feleségének kellett az autó, ezért előretolták a vezetőülést, majd utána visszaállította hátrébb a kolléga. Azóta folyamatosan világít a légzsák jelzőlámpája a műszerfalon. Ez mitől lehet? Találkozott már ilyesmivel valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus1, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2006 a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem. Igen, köszi szépen :) Ő arra gondolt, lehúzza az akksit fél órára, hátha így eltűnik a hibajelzés, de akkor mondom neki, inkább vigye szervízbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Augusztus3, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2006 A gyártó engedélyezi az oldallégzsák ülés alatti csatlakozó átforrasztását. Akku le (mindkét saru) vársz min 1 percet! kezdheted! Vagy forrasztod vagy veszel oda való csatit 3400HUF (1 érpár) ha kész TECH2 hibakód törlés. nekem már megvolt :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus3, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2006 A gyártó engedélyezi az oldallégzsák ülés alatti csatlakozó átforrasztását. Akku le (mindkét saru) vársz min 1 percet! kezdheted! Vagy forrasztod vagy veszel oda való csatit 3400HUF (1 érpár) ha kész TECH2 hibakód törlés. nekem már megvolt :unsure: Kösz szépen :) Volt szervízben, ott Tech2-vel törölték neki a hibakódot (4000Ft-ért), és a szervizes srác mondta neki, hogy ha a jövőben el akarja kerülni ezt a hibát, vágja le a csatit és kösse össze a vezetékeket. A szervizes szerint elég, ha csak gyújtás nélkül csinálja, az akksisarut nem kell levenni, de én is azt javasoltam neki, inkább vegye le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Augusztus7, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2006 vegye csak le a légzsák egyszer használatos :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Augusztus19, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2006 hétfőtől gyűrűzünk! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 mit gyürüzöl?? motort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Aztat csináltassa Tomi... :unsure: Mert kicsit elfárasztotta a gépet a jobbik lába. :) Remélem nem baj, hogy én válaszoltam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 úúúú bazzz.... én még nem láttam sokszázezret futott motort, ami a gyürüzés után jo lett.... utána majd csapágyas lesz, mert a megnövekedett kompressziot nem bííírja majd a csapágy, meg sötöbö. szerintem érdemes lenne motort generálozni....... kicsit többe kerül, de ugy biztosabb..... szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Ha jól tudom az is lesz... mármint csapágy csere is.... De a legjobb tényleg egy generál lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Amúgy "csak" a 4. hengörben elfáradt az egyik gyűrű! :) Eddig a legjobb árajánlata 150e. volt.De legalább tuti lelkiismeretesen megcsinálják a srácok. A legvadabb pedig 4K.Ugyanarra a melóra.nemsemmi árdiferencia :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Amúgy "csak" a 4. hengörben elfáradt az egyik gyűrű! :) Eddig a legjobb árajánlata 150e. volt.De legalább tuti lelkiismeretesen megcsinálják a srácok. A legvadabb pedig 4K.Ugyanarra a melóra.nemsemmi árdiferencia :unsure: Erről jut eszembe:x20xev -hez mennyibbe lenne a csapágysor- gyűrű-dugó ??Csak az anyagárat szeretném tudni nagyjából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 Erről jut eszembe:x20xev -hez mennyibbe lenne a csapágysor- gyűrű-dugó ??Csak az anyagárat szeretném tudni nagyjából. www.csergoe.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Augusztus22, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2006 www.csergoe.hu Köszi!!Már keresem.. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 szóval hogy pontosítsak kicsit! A 4es hengerben 50%-os nyomásveszteségem volt, nem volt gyűrűbaj, a hiba a hengerfejben volt. A dugattyúk, gyűrűk rendben voltak, de azért kicseréltük a gyűrűket meg a csapágysort is. A hengerfejet ma kapom vissza a telefonban azt mondták, hogy szinte nem is volt szelepszár-szimeringem :unsure: felújították. Már összefelé szereljük... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts