Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

ááá, nem. Végülis gyorsban jó volt... a 2. De poénnak kissé drága.

Majd még futok egy kört náluk, hátha kicserélik valami másra. :)

valami hasonló értékben.

pl. fékbetét... :)

Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Ja-ja de ha már itt tartunk akkor tudsz ajánlani nekem egy jó minőségi fékbetétet? Lassan esedékes a cserém és nem igazán értek hozzá.

Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :)

Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári.

Link to comment
Megosztás:

Ferodo-ból bármi... esetleg Textar... esetleg Gyári. :)

Esetleg nem árt egyúttal a tárcsákat ha lehet szabályozni(elvileg kötelező), ill. ha nagyon ott vannak, akkor cserélni... abból meg Brembo vagy gyári.

Köszi!

A tárcsák még kibírnak 1 betét cserét arra még ráérek költeni!

Link to comment
Megosztás:

Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :)

TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó

a mérete:

Width 1 [mm] 156,3

Width 2 [mm] 155

Height 1 [mm] 74

Height 2 [mm] 73,9

A Tárcsa:

Brembo 09.6997.10

mérete:

Diameter [mm] 288

Brake Disc Thickness [mm] 25

Height [mm] 42

Brake Disc Type Internally Ventilated

Minimum Thickness [mm] 21

nekem ez van alatta :)

Link to comment
Megosztás:

Én néztem a tárcsádat, nem kell azt még szabályozni. menjen az új betét és gázt neki :)

TEXTAR ból 23115 196 0 5 ez a jó

a mérete:

Width 1 [mm] 156,3

Width 2 [mm] 155

Height 1 [mm] 74

Height 2 [mm] 73,9

A Tárcsa:

Brembo 09.6997.10

mérete:

Diameter [mm] 288

Brake Disc Thickness [mm] 25

Height [mm] 42

Brake Disc Type Internally Ventilated

Minimum Thickness [mm] 21

nekem ez van alatta :)

Köszike szerintem sem kell azt még szabályozni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

van ugye a kályha és van ugye a dieselmotor is namost az én autómban mindkettó van. Az egyik ma nem állt le. és nem a motor :huh:

A gázolajkályhám nem állt le egész nap. A Tech2 lángérzékelő magas bemenet 582C-t jelzett. Kicsit magas hőmérséklet :lol:

Kivettük az F28-as biztit (20A) és leállt de mi lehet a baja?

Valami 5let?

THX

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Hi!

Egyik kollégám nevében kérdeznék valamit, aki nemrég vett egy B Veki Caravant: történt egyszer, hogy hazaérve a feleségének kellett az autó, ezért előretolták a vezetőülést, majd utána visszaállította hátrébb a kolléga. Azóta folyamatosan világít a légzsák jelzőlámpája a műszerfalon. Ez mitől lehet? Találkozott már ilyesmivel valaki?

Link to comment
Megosztás:

a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem.

Link to comment
Megosztás:

a vezető ülés alatt vacakolni szokott a csatlakozó... mindenképp lekapcsolt akksival, és akkor is marha óvatosan érdemes vele babrálni... kontaktjavítás, csatlakozás megerősítése stb. és a lámpácskát szervízben tudják kilőni.... emiatt lehet érdemesebb eleve odavinni. :unsure: Remélem segítettem.

Igen, köszi szépen :)

Ő arra gondolt, lehúzza az akksit fél órára, hátha így eltűnik a hibajelzés, de akkor mondom neki, inkább vigye szervízbe.

Link to comment
Megosztás:

A gyártó engedélyezi az oldallégzsák ülés alatti csatlakozó átforrasztását.

Akku le (mindkét saru)

vársz min 1 percet!

kezdheted!

Vagy forrasztod vagy veszel oda való csatit 3400HUF (1 érpár)

ha kész TECH2 hibakód törlés.

nekem már megvolt :unsure:

Kösz szépen :) Volt szervízben, ott Tech2-vel törölték neki a hibakódot (4000Ft-ért), és a szervizes srác mondta neki, hogy ha a jövőben el akarja kerülni ezt a hibát, vágja le a csatit és kösse össze a vezetékeket. A szervizes szerint elég, ha csak gyújtás nélkül csinálja, az akksisarut nem kell levenni, de én is azt javasoltam neki, inkább vegye le.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

úúúú bazzz.... én még nem láttam sokszázezret futott motort, ami a gyürüzés után jo lett....

utána majd csapágyas lesz, mert a megnövekedett kompressziot nem bííírja majd a csapágy, meg sötöbö.

szerintem érdemes lenne motort generálozni....... kicsit többe kerül, de ugy biztosabb.....

szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy "csak" a 4. hengörben elfáradt az egyik gyűrű! :) Eddig a legjobb árajánlata 150e. volt.De legalább tuti lelkiismeretesen megcsinálják a srácok.

A legvadabb pedig 4K.Ugyanarra a melóra.nemsemmi árdiferencia :unsure:

Erről jut eszembe:x20xev -hez mennyibbe lenne a csapágysor- gyűrű-dugó ??Csak az anyagárat szeretném tudni nagyjából.

Link to comment
Megosztás:

szóval hogy pontosítsak kicsit!

A 4es hengerben 50%-os nyomásveszteségem volt, nem volt gyűrűbaj, a hiba a hengerfejben volt. A dugattyúk, gyűrűk rendben voltak, de azért kicseréltük a gyűrűket meg a csapágysort is. A hengerfejet ma kapom vissza a telefonban azt mondták, hogy szinte nem is volt szelepszár-szimeringem :unsure: felújították.

Már összefelé szereljük...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.