Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Én a helyedben a Mondeót hanyagolnám.Elég bumburnyák ormótlan autó szerintem,és műszakilag sem tud többet,és nem is jobb mint egy Vectra.Az 1.6-os tényleg nem egy erőgép,de neked kell megnézni,eldönteni,hogy elég-e.Klíma nélküli autó ebben a kategóriában elég veszélyes.Az enyém 97-es.Több mint 5 éve,és több mint 100000 km-rt használtam már.NEM volt még nagy hibája.Az alapjárati motor orvosolható,bár az 1.6-os é más mint az 1.8-as.Futómű tényleg nem a legjobb,bár az Opelok amúgy is elég kemények.Nagyot akartak alkotni ezzel a hátsó lengőkarral,oszt nem jött be.Bár nem drágák hozzá a szilentek,de érdemes úton is kipróbálni,hogy nem kopog-e,meg alánézni.Szerintem a Vectra már nem olyan rohadós mint a régebbiek.Nekem kint áll,meg horgászni járok vele ami nem mindig tetszik az aljának,de minden évben kétszer alámegyek,átnézem,és ahol látom,hogy mondjuk lehorzsolta valahol az alját valami,ott lekezelem.Nem kell nagy karcokra gondolni.Szervó hibát én nem érzékeltem,bár két éve az enyémben egy vados uj van,mert sikerült jól megszereznem,és a régit azt eladtam de annak sincs baja,mert ismerem a tulajt.Központi kijelző tényleg pixelhibás szokott lenni,dehát ezt meglátod úgy is.Javítani nem nagyon lehet,ha igen nagyon drága.Lehet venni bele bontottat.Nekem x18xe,de az olajat nem eszi.Mondjuk én nem nyúzom.Kp zár az már nekem is elromlott,de lehet hozzá kapni bontóban,vagy némelyik hibát lehet javítani is.Digit klímás az enyém,de eddig még nem volt baja.Összességében szerintem nem rossz autó,nem kell lefikázni,bár nagyban függ a gazdájától az állapota,de ez ilyen egy 10 millás mercinél is.Azt is tönkre lehet vágni egy év alatt is.Szerintem nézd meg,próbáld ki,és döntsd el te,hogy megfelelő-e neked.Tényleg érdemes szerelőt vinni,hogy nézze meg,bár belelátni ő sem tud.Rejtett hibákat nem tudja megmondani.Engem még nem hagyott cserben,bár karban is tartom rendesen.Vezérlés csere az tényleg 60-70 e km,de nem olyan vészes az ára annak sem.Szerintem nézd meg,még ha nem is veszed meg,de legalább lesz mihez viszonyítanod legközelebb.

Sziasztok,

Kozeledik a vasarlas ideje, de ahogy egyre jobban melyulok el a temaban es tudok meg egyre tobbet a vectrakrol annak szerelmesebb leszek a formajaba, de annal tobb olyan infot talalok ami miatt menekulnom kene a vectratol.

Osszegezve arra kell rajojjek es ezt tobb helyen le is irjak szo szerint, hogy a 98 elotti, tehat modell frissites elotti autokat nem szabad megvenni mert nagyon sok a baj veluk. Kivancsi lennek a velemnyetekre!

"A modellfrissítés előtti példányokkal sok a gond. Nem túl dinamikus autó, főleg a kisebb dízelmotorok kiábrándítóak."

"Különösen az 1998 előtti példányokkal lehet sok gond, a fiatalabbak sokkal megbízhatóbbak."

Pedig szombaton most el akartam menni megnezni, esetleg megvenni egy 96-os 1.6 -ost. Keprol nagyon tetszik.

Most kicsit el vagyok keseredve :rolleyes: Mindenki mindenhol inkabb egy 98 utani mondeora akar rabeszelni...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Keresgéltem elég sokat, de sehol nem találok a vectrámhoz az első szélvédő mentén végigfutó lemezszegélyt. :rolleyes: (B-s vectra 1.6 16V 98-as évj.)

mióta nálam van garázsban tartom, de előző tulajdonosánál valszeg nem így volt, ezért ez a szegély elvált a szélvédőtől, és elég csúnyán elkezdett korrodálódni..

valaki segítene h hol kaphatnék ilyet? Bontókban nem találtam eddig.

THX.:Gaben

Link to comment
Megosztás:

Miert volt nagy hiba? Mi volt a gond vele?

Volt benne néhány plusz km... Tudtuk hogy tuti van benne még, de kicsit túlzásba vitték a tekerést. Folyt belőle az olaj, elromlott benne a fűtés (igen, tél volt, mínusz 5 fok...), és a szerelő srác aki velem volt, ő se vett észre pár dolgot amit látni kellett volna, vagy legalábbis gyanakodni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is '96-os 2.0i 16V CDX felszereltséggel van, én meg vagyok vele elégedve. Szerintem a fórumon azért is olvasol a sok problémáról mert szinte mindenki itt tárgyalja ki a járművel kapcsolatos bajait, itt szeretne megoldást találni a problémájára, ezért van a fórum.

Nekem eddig bejött a járgány, vannak gondjai - sárvédőívek javításra szorulnak, 13 éves autó - de minden működik benne, kényelmes, és még egyszer sem hagyott cserben. Előző kocsim is Vectra volt A-s. előtte viszont Ladám volt. Na azután egy álom volt beülni a Vectrába, akkor szerettem bele, sajna az elsőt totálkárra vágta egy busz, akkor megfogadtam, hogy csak Vectrát veszek.

Egyébként a hirdetésben nekem kicsit gyanús a 4 tárcsafék, úgy tudom, hogy csak a két literesnek van hátul is tárcsafékje az 1,6-osnak dobfék van hátul, de lehet, hogy nincs igazam, majd kijavítanak. Szerintem viszont ennyi pénzért jobbat is kifoghatsz, ha nem sürgős. Én tavaly májusban vettem 780 ezerért.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is '96-os 2.0i 16V CDX felszereltséggel van, én meg vagyok vele elégedve. Szerintem a fórumon azért is olvasol a sok problémáról mert szinte mindenki itt tárgyalja ki a járművel kapcsolatos bajait, itt szeretne megoldást találni a problémájára, ezért van a fórum.

Nekem eddig bejött a járgány, vannak gondjai - sárvédőívek javításra szorulnak, 13 éves autó - de minden működik benne, kényelmes, és még egyszer sem hagyott cserben. Előző kocsim is Vectra volt A-s. előtte viszont Ladám volt. Na azután egy álom volt beülni a Vectrába, akkor szerettem bele, sajna az elsőt totálkárra vágta egy busz, akkor megfogadtam, hogy csak Vectrát veszek.

Egyébként a hirdetésben nekem kicsit gyanús a 4 tárcsafék, úgy tudom, hogy csak a két literesnek van hátul is tárcsafékje az 1,6-osnak dobfék van hátul, de lehet, hogy nincs igazam, majd kijavítanak. Szerintem viszont ennyi pénzért jobbat is kifoghatsz, ha nem sürgős. Én tavaly májusban vettem 780 ezerért.

Az én 1.7 TD-mben is tárcsafék van hátul. 96.11havi.

Link to comment
Megosztás:

Elég rohadós fajta, mint az összes opel, volt egy kis javulás 99-be, de nézz szét alatta, mert ha nem garázsos akkor elképzelehtő hogy itt ott kirügyezhetett. köszöböknél az ajtó alatt, ill a lemezek illesztésénél.

Futómű, hát nem a leghíresebb mikor megjelent a B vectra már akkor eléggé lehúzták, de ha nem rallyzni akarsz, csak A-ból B-be eljutni akkor még jó.

Motorok, dízelbe sose volt jó az opel, isuzukba meg ami ilyen árba van abba biztos hogy millió km van.

Benzinesek, mindegyik enni fogja az olajat, kivétel nélkül. Amit figyelni kell, indításkor kék füstpamacs, egyenletes járás, kevés kartel gáz! Vízbe nézz bele, nem-e olajos, olajat csekkold nem-e homok színű, az olaj beöntőt, nem e fehér és habos...

1.6 ról nem tudok véleményt mondani, de feltételezem az is elkéri a 7-8 lityit. 1.8 2.0 nem kajálnak sokkal többet, ha meg bírod álni hogy ne told neki. (2.0 autópálya 120-al 7,2-7.4)

De tényleg szart is vehetsz meg jót is. Ne egyedül vedd meg, és nézz körbe a piacon, van bőven szemezgetni való!!!

SZP

Amilyen közhelyeket írtál,az mind igaz a B Omira is! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is '96-os 2.0i 16V CDX felszereltséggel van, én meg vagyok vele elégedve. Szerintem a fórumon azért is olvasol a sok problémáról mert szinte mindenki itt tárgyalja ki a járművel kapcsolatos bajait, itt szeretne megoldást találni a problémájára, ezért van a fórum.

Nekem eddig bejött a járgány, vannak gondjai - sárvédőívek javításra szorulnak, 13 éves autó - de minden működik benne, kényelmes, és még egyszer sem hagyott cserben. Előző kocsim is Vectra volt A-s. előtte viszont Ladám volt. Na azután egy álom volt beülni a Vectrába, akkor szerettem bele, sajna az elsőt totálkárra vágta egy busz, akkor megfogadtam, hogy csak Vectrát veszek.

Egyébként a hirdetésben nekem kicsit gyanús a 4 tárcsafék, úgy tudom, hogy csak a két literesnek van hátul is tárcsafékje az 1,6-osnak dobfék van hátul, de lehet, hogy nincs igazam, majd kijavítanak. Szerintem viszont ennyi pénzért jobbat is kifoghatsz, ha nem sürgős. Én tavaly májusban vettem 780 ezerért.

EZ képről tetszett, és a hétvégén éppen szfehérváron van kis dolgom. Lehetőség szerint vidéken szeretnék autót venni, néztem ki kecskeméten és nyíregyházán is....Egyelőre csak a hasznaltauto.hu -t böngészem, hol érdemes még körbe nézni?

Nem éppen égetően sürgős autót vennem, csak vidékre költöztünk és a bejárás nagyon rossz....

Link to comment
Megosztás:

1.8 benzin is tárcsa hátul.

Nekem is '96-os 2.0i 16V CDX felszereltséggel van, én meg vagyok vele elégedve. Szerintem a fórumon azért is olvasol a sok problémáról mert szinte mindenki itt tárgyalja ki a járművel kapcsolatos bajait, itt szeretne megoldást találni a problémájára, ezért van a fórum.

Nekem eddig bejött a járgány, vannak gondjai - sárvédőívek javításra szorulnak, 13 éves autó - de minden működik benne, kényelmes, és még egyszer sem hagyott cserben. Előző kocsim is Vectra volt A-s. előtte viszont Ladám volt. Na azután egy álom volt beülni a Vectrába, akkor szerettem bele, sajna az elsőt totálkárra vágta egy busz, akkor megfogadtam, hogy csak Vectrát veszek.

Egyébként a hirdetésben nekem kicsit gyanús a 4 tárcsafék, úgy tudom, hogy csak a két literesnek van hátul is tárcsafékje az 1,6-osnak dobfék van hátul, de lehet, hogy nincs igazam, majd kijavítanak. Szerintem viszont ennyi pénzért jobbat is kifoghatsz, ha nem sürgős. Én tavaly májusban vettem 780 ezerért.

Link to comment
Megosztás:

A 2.0 16V ecotec -ről is tudtok valamit mondani valószínűleg a közeljövőben ilyet fogok vásárolni,még nem annyira néztem körül de egy pár javaslatot szívesen vennék mire kell odafigyelni.

kössz

Nekem ilyen van. Szerintem ugyanarra kell figyelni nagyjából, mint a kisebb testvéreinél.

Lehetséges hibajelenségek:

- kék füstölés/olajzabálás (bár ANNYIRA nem jellemző, de konkrétan jelen van --> gyűrűzés)

- ingadozó alapjárat (alapjárati motor ugye)

- különböző jeladók elhalálozása (vez. tengely, főtengely),

- EGR, lambda szonda,

- tömítések (a szelepfedél tényleg műanyag, vagy csak annak tűnik????),

- szekunder légyszivattyú (nekem kuka, csak csattog, de engem nem zavar, csak nagy hidegben kell kicsit várni indulás előtt alapjáraton, vagy óvatosan indulni, mert különben kicsit bakkecske, mint egy hideg Lada visszatolt szívatóval).

Eddig ennyi. Majd kiegészítenek a többiek.

Link to comment
Megosztás:

Visszatérve picit a hőfokosdihoz, csak most olvastam a hozászólásokat, leírom én mit tettem mikor hasonló volt.

Jelensége ugyan ez, vol a pirosban szaladgált a vízhőfok, de rádugtuk műszerre a motor hőfokjeladó gombája rendes hőmérsékletet mutatott (kb 10-12 fokot csalt az óra).

Kicseréltem: Hűtő+Termosztát+vízpumpa,vezérlés+Vízhőfokjeladó a blokk jobszélén+km óra műszeregység!!!

És csodák csodája a jelenség maradt (X18XE motor) ugyanúgy ott szaladgál a mutató a pirosban pedig a víz teljesen jó, de az óra megőrült, ha megyek vele, ugyan lejjebb megy de akkor is magasabbat mutat. Nekem azt mondták, lehet, hogy a műszeregység "negatív fesz." lehet elmászva, de értelmes tippet nem tudott adni senki.Viszont észrevettem, ha elindulok, hagyom felmenni a hőfokot és elmegy pirosig, majd gyújtás le kulcs ki gyújtás vissza motor indul, csodák csodája a műszer jót mutat. Ezt akárhányszor csinálom mindig így van csak az első induláskor bolond. Na ez az egész szerintetek miből lehet? Mivel ellenállásváltozással reagál a hőfokjeladó a vízhőfokra és a műszer ez alapján mutat egy értéket, arra tippelek, vmi fesz. szint nincs rendben a kocsival, de mi és hol, merre? Relék-biztik mind OK minden megy műszaki gond nincs ventik ok, akksi új, generátor töltőfeszültsége a gyári szinten van, hűtőfolyadék tiszta -30 fokos friss, nem koszos! Ha tud vki erre vmi magyarázatot nagyon megköszönném, mert ez téboly!

ehhez visszatérve kicsit mai napon cseréltem hőfok jeladót, de a szitu maradt ugyan az, néha felmegy a hőfok 110-re is, furán ingadozik meg minden. jövő héten a szivattyút is kicseréltetem, aztán már más nem marad ami hibás lehet.. remélem azzal meg is oldódik a probléma.

Kocsi vásárlós kollégának mondom, hogy igazából ki kell fogni egy jó kocsit és akkor nem lesz vele gond. de semmiképp se egy sóher kereskedőtől vegyed, mert azok képesek 300e-km ből 100e-ret csinálni és megoldani hogy amíg mész egy kört vele semmi baja ne legyen..

én is kicsit befürödtem még az enyém vásárlásával, mivel nagyon gyorsan kellett venni, és végül is ez tűnt jónak. csak hát este néztem meg, akkor meg sok minden nem látszik aminek kéne. mondjuk túl sok gond nem volt vele, a bal oldali elektromos tükör nem mozog (sose állítod, kit érdekel..) meg amúgyis 5e ft újat venni rá, a kp zár is szar volt cseréltem pár ezerért. aztán később jött a fék gond, csontra volt kopva mind a 4 és tárcsát is cserélni kellett, ez elég drága volt és a váltónál a nyomatékváltó és az automata váltó között a csavarok ki voltak lazulva! ezért nagyon durva hangja volt, szerencsére 5e ft-ból megúsztam. és ennyi, a többi gond már az én hibám volt.. mint pl. mikor elfolyt a hűtővíz és túlmelegedett 1x a motor. jövőhéten lesz még egy szilent csere is mert kezd kopogni hátul szegényke.

ja igen, én tavasszal fogom eladni ha valakit érdekel! nekem sajnos sok a fogyasztása (11-12l), valszeg áttérek egy fabia szívó 1.9-es dieselre, tudom hogy nem megy, de a 4l-es fogyasztás kárpótol:) vagy esetleg egy 1.6-os g astrára cserélem, ha nem tudok megbarátkozni a fabia külsejével :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem ilyen van. Szerintem ugyanarra kell figyelni nagyjából, mint a kisebb testvéreinél.

Lehetséges hibajelenségek:

- kék füstölés/olajzabálás (bár ANNYIRA nem jellemző, de konkrétan jelen van --> gyűrűzés)

- ingadozó alapjárat (alapjárati motor ugye)

- különböző jeladók elhalálozása (vez. tengely, főtengely),

- EGR, lambda szonda,

- tömítések (a szelepfedél tényleg műanyag, vagy csak annak tűnik????),

Eddig ennyi. Majd kiegészítenek a többiek.

......AC, gyújtótrafó, motortéri kábelköteg kidörzsölődhet, kipufogótorok elreped (amelyik még nem az el fog), hátsó futómű elkopik, (szilentek csere).....

Link to comment
Megosztás:

hello! van egy 97-es évjáratú 2000 ccm-es benzines 16 szelepes b vectrám. épp váltót keresek hozzá mert a diffije széthullott. a váltó kódja f18. találtam is egy váltót csak az a baj, hogy ez egy 1.7TD f astrából való. a váltókód szintén f18. a kérdésem az lenne h ez jó-e az én autómhoz, vagy azon belül, hogy f18 még lehetnek eltérések? áttételezésre, felfogatásra, nyelestengelyre, váltóharangra gondolok. még egy kérdés: a mechanikus működtetésű kinyomócsapágyat át lehet-e szerelni hidraulikusra? ha vki tud, kérem segítsen. előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

az X18XE1 és x20xev motorok mennyire egyeznek? mert találtam egy olyan motorban lévő vezmű jeladót, és az jó az enyémbe?

Hello!

Sajna nem egyezik! A x18xe-é egyforma az x20xev-vel, az x18xe1-hez szerintem az x16xel-é jó (mindkettőnek ugyan az a blokkja, és sztem a hengerfej is!

Link to comment
Megosztás:

A 2.0 16V ecotec -ről is tudtok valamit mondani valószínűleg a közeljövőben ilyet fogok vásárolni,még nem annyira néztem körül de egy pár javaslatot szívesen vennék mire kell odafigyelni.

kössz

Nekem is ilyen van! Ecotec motor lévén hidegen kicsit diesel hangja van (legalábbis nekem), de ha bemelegszik akkor már jó! Alapjárati motor nekem is szarakodik, de most már csak akkor ha bekapcsolom a klímát, lehet, hogy még egy kicsit takarítani kellene rajta. De lassan már enni is lehetne róla olyan tiszta :rolleyes: ! Nekem alul szivárog az olaj, de most lesz cserélve a tömítés, remélem ez orvosolja a gondot! AC pumpa egyszer behalt! Cseréje otthon elvégezhető, anyagár 12 ezer volt! A futóművet felújították, de ez minden autónál kell ami nem volt karban tartva! Ezek a komolyabb gondok! Eddig nekem lekopogom nagyon durván nem kellett hozzányúlni! Klíma kompresszor, központi zár, 1-2 kapcsoló! De ezek nem vészesek! Talán a klíma kicsit! De megéri! <_< Imádom!

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ilyen van! Ecotec motor lévén hidegen kicsit diesel hangja van (legalábbis nekem), de ha bemelegszik akkor már jó! Alapjárati motor nekem is szarakodik, de most már csak akkor ha bekapcsolom a klímát, lehet, hogy még egy kicsit takarítani kellene rajta. De lassan már enni is lehetne róla olyan tiszta <_< ! Nekem alul szivárog az olaj, de most lesz cserélve a tömítés, remélem ez orvosolja a gondot! AC pumpa egyszer behalt! Cseréje otthon elvégezhető, anyagár 12 ezer volt! A futóművet felújították, de ez minden autónál kell ami nem volt karban tartva! Ezek a komolyabb gondok! Eddig nekem lekopogom nagyon durván nem kellett hozzányúlni! Klíma kompresszor, központi zár, 1-2 kapcsoló! De ezek nem vészesek! Talán a klíma kicsit! De megéri! :D Imádom!

Az alul szivárog, az pontosan hol? Olajteknőnél? Mert ott az X20XEV-nek kettő darab tömítése van, viszont némelyik autós bolt csak az egyiket ismeri. Nem tudom, hogy csinálják, de pl. a Bárdinál csak az egyik kapható, míg a Láng árulja mindkettőt.

Ja, és elég alapos szívás kicserélni. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az alul szivárog, az pontosan hol? Olajteknőnél? Mert ott az X20XEV-nek kettő darab tömítése van, viszont némelyik autós bolt csak az egyiket ismeri. Nem tudom, hogy csinálják, de pl. a Bárdinál csak az egyik kapható, míg a Láng árulja mindkettőt.

Ja, és elég alapos szívás kicserélni. :rolleyes:

Pontosan, azt nem tudom megmondani, mert több helyen is az látszik mintha ott! De legjobban, ha fölülről belenézek akkor van ott egy érzékelő, vagy mi az olajtekőben és ha lejtős úton állok akkor ott egy picit folyik! És fogalmam sincs, hogy mi az, és azt se tudom hogy kell kiszedni! Erre jó lenne egy kis infó! Tömítést amit rendeltem azt nem tudom, hogy egy vagy kettő de jó drága! 4600 ft! Nem is tudtam, hogy több is van ott! :D

Most megijesztettél! <_<

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Sajna nem egyezik! A x18xe-é egyforma az x20xev-vel, az x18xe1-hez szerintem az x16xel-é jó (mindkettőnek ugyan az a blokkja, és sztem a hengerfej is!

igen, most nézem az eladó képeit a neten és más motorblokk sajna:( mind1, keresek tovább hátha valaki eladja:)

gondolkozom ezen a vízpumpa cserén megéri-e a pénzét, elvégre ha a hűtőrács meg a kiegyenlítő tartályban is egyenletesen melegszik a motorral a vízhőfok akkor nagy gond nem lehet vele, vagy igen? mert azért idegesít hogy néha a 110foknál van még mindig, nehogy nekem besüljön vagy valami egyéb kár legyen benne. bár forrni sose forr benne a víz..

ja tényleg, tegnap indulok a kocsival 10m után egy halk tompa puff, a műszerfal meg középkonzol világítás kb 1/10-ed mp-re kialszik és ennyi. gondolom valami biztosíték lehetett vagy ilyesmi, de minden hibátlanul megy, nagyon érdekes. esetleg lehet olyan hiba, hogy mivel tegnap tettem vissza a termoszt és ott folyt le valamennyi víz a motortérben hogy ez csinált zárlatot? bár ezt is kétlem, mert termoszt miután visszatettem kb 10percig járt a motor gond nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan, azt nem tudom megmondani, ha fölülről belenézek akkor van ott egy érzékelő, vagy mi az olajteknőben és ha lejtős úton állok akkor ott egy picit folyik!

Olajszint jeladó.Nem tudom, hogy milyen tömítés van alatta, de ki kell szedni és kicserélni amit találsz.

Link to comment
Megosztás:

Amilyen közhelyeket írtál,az mind igaz a B Omira is! <_<

Hát GM eléggé odavágott az opelnek, minőség terén is. Legyen az omega, vectra... :rolleyes:

Egyébként x20xev-vel kapcsolatba nincs rossz tapasztalatom ami volt negatívum az is az olajcsere hiányának róható fel!

Volt már párral dolgom.(vectra, omega).

Egyébként az olajfogyasztásról csak annyit, puha az összes gyűrű, a hidegen kopás miatt, és ezért melegen csipeget az olajból. Lehet azt gyűrűzni, hónolás nélkül nem sok értelme van!

SZP

Link to comment
Megosztás:

Hát GM eléggé odavágott az opelnek, minőség terén is. Legyen az omega, vectra... <_<

Egyébként x20xev-vel kapcsolatba nincs rossz tapasztalatom ami volt negatívum az is az olajcsere hiányának róható fel!

Volt már párral dolgom.(vectra, omega).

Egyébként az olajfogyasztásról csak annyit, puha az összes gyűrű, a hidegen kopás miatt, és ezért melegen csipeget az olajból. Lehet azt gyűrűzni, hónolás nélkül nem sok értelme van!

SZP

Nos, azért az 1l/2000km-ről nekem 1l/10000km-re javult a dolog, arról nem is beszélve, hogy most nincs kék köd az autó mögött, mint előtte. Bár tény, hogy a szelepszár szimmeringeket is cserélni kellett.

Nyilván jobb eredményt lehetett volna elérni hónolással, de még látszott a hengerfalon a gyári, így azt elvetettük. Pedig 300 000km biztosan van az autóban, plusz még amennyit visszatekertek, mire én a harmadik tulaja lettem. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Pontosan, azt nem tudom megmondani, mert több helyen is az látszik mintha ott! De legjobban, ha fölülről belenézek akkor van ott egy érzékelő, vagy mi az olajtekőben és ha lejtős úton állok akkor ott egy picit folyik! És fogalmam sincs, hogy mi az, és azt se tudom hogy kell kiszedni! Erre jó lenne egy kis infó! Tömítést amit rendeltem azt nem tudom, hogy egy vagy kettő de jó drága! 4600 ft! Nem is tudtam, hogy több is van ott! <_<

Most megijesztettél! :rolleyes:

Jaaaa, hogy ott folyik? Az, ahogy warwolf is írta, csak a szintjelző, ott nincs dupla tömítés. Hogy miként kell kiszedni, azt sajna nem tudom.

Amire én gondoltam, azt csak alulról látod, és az olajteknő felfogatásainál látszik, már ha szivárog. Azok pedig tizenezres tömítések emlékeim szerint, úgyhogy a 4600 szerintem nem drága.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.