Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Mostanság elég sokat világít az abs lámpám. Ma pl be lett indítva, egy helyben állt, indítás után nem világított, két perc múlva pedig igen. Pedig meg sem mozdult a kocsi. Van olyankor, hogy napokig semmi gond, van amikor meg menet közben előjön és úgymarad. Holnap megnézem mi a hibakód, de erős a gyanúm, hogy az elektronikája vacakodik. Akinek volt már elektronika gondja, annak milyen tünetek voltak? Ha egy jeladó lenne rossz, akkor az mindig rossz lenne, meg álló helyzetben nem is tudná kigyújtani a lámpát.

Nem biztos az. A jeladónak kell valami jele legyen álló helyzetben is, legalább annyi, hogy jelen van, vagy nincs jelen. Hibakód kiolvasás előtt felesleges találgatni.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdv Urak!

Indexkapcsolóm életre kelt néha felkapcsolja a refit néha villant hát vettem egy másikat....

A nagy kérdés: Kormányról a burkolat hogy jön le(nem a Terminátoros letépemagecibe módszerre gondoltam :D )???

Remélem nem kell hozzá levenni a kormányt mert mintha mögötte is lenne két csavar...

Service manualra mutató linket is szívesen fogadok és akkor nem jövök a hülye kérdéseimmel :)

Link to comment
Megosztás:

Alul van 3 csavar, meg ha elfordítod a kormányt, akkor a kormány alatt kettő. Ki kell még tekerni a magasságállító gombját és két félben lejön. Az indexkapcsolót két fül tartja alul felül, megnyomod, kihúzod, csatit lehúzod és mehet vissza az új.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy folyamatosan le levegősödik az autóm. Vectra b dti. Lett egy dugulása megállt kitakarítottam mindent a tankot a csöveket átfújtam a szűrőt kicseréltem mert fekete volt mint a szurok a tankba a szűrőt kitisztítottam szóval korrekten mindent. összeraktam felszívtam a szűrőig az üzemanyagot,szűrőházat megtöltöttem ejtőkannával az adagolóig eljutattam a gázolajat, csúcsok ki indít amikor nem nyomott már levegőt vissza. beüll pakk pakk és ment is, Viszont áll egy napot és már levegős is. Minden csövet illesztést átnéztem rendesen össze van rakva az autó ha beindul jobban megy mint bármikor amióta megvan. a pohár alján láttok folyást viszont én a víztelenítőt nem nyitottam ki és zárva is. Hogyan tünhet el a pohárból az üzemanyag? Hozzá teszem most vettem tegnap új visszacsapó szelepet mert a régi megadta magát. Az eredmény úgyanaz eltünik a pohárból a cucc és nem indul a kocsi. Ha valakinek lenne ötlet szívesen fogadnám. Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Alul van 3 csavar, meg ha elfordítod a kormányt, akkor a kormány alatt kettő. Ki kell még tekerni a magasságállító gombját és két félben lejön. Az indexkapcsolót két fül tartja alul felül, megnyomod, kihúzod, csatit lehúzod és mehet vissza az új.

Köszönöm szépen ahogy időm engedi nekiállok :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy folyamatosan le levegősödik az autóm. Vectra b dti. Lett egy dugulása megállt kitakarítottam mindent a tankot a csöveket átfújtam a szűrőt kicseréltem mert fekete volt mint a szurok a tankba a szűrőt kitisztítottam szóval korrekten mindent. összeraktam felszívtam a szűrőig az üzemanyagot,szűrőházat megtöltöttem ejtőkannával az adagolóig eljutattam a gázolajat, csúcsok ki indít amikor nem nyomott már levegőt vissza. beüll pakk pakk és ment is, Viszont áll egy napot és már levegős is. Minden csövet illesztést átnéztem rendesen össze van rakva az autó ha beindul jobban megy mint bármikor amióta megvan. a pohár alján láttok folyást viszont én a víztelenítőt nem nyitottam ki és zárva is. Hogyan tünhet el a pohárból az üzemanyag? Hozzá teszem most vettem tegnap új visszacsapó szelepet mert a régi megadta magát. Az eredmény úgyanaz eltünik a pohárból a cucc és nem indul a kocsi. Ha valakinek lenne ötlet szívesen fogadnám. Előre is köszönöm

Szétszedés előtt is volt ilyen gond? Ha nem, akkor a megbontott csatlakozásokat kell ellenőrizni, mert valamit ott csesztél el. Hogy mit, azt ne várd senkitől, hogy megmondja bárki is látatlanban...

Link to comment
Megosztás:

Szétszedés előtt is volt ilyen gond? Ha nem, akkor a megbontott csatlakozásokat kell ellenőrizni, mert valamit ott csesztél el. Hogy mit, azt ne várd senkitől, hogy megmondja bárki is látatlanban...

Most ha lelégtelenítem megy szépen áll egy napot vagy néha pár órát és kapufa, átnézzem mégegyszer de elvileg jó minden. a szürőház alján láttam folyást oda a víztelenítőhőz tettem egy szilikon tömitést most fogom majd összerakni csak már feljöttem egy cigiért

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van nekem egy Opel Vectra b 2.0 DI 16v

Olyanba szeretném a segítségeteket kérni ,hogy kb. 1-1,5 órás használat után kigyullad egy sárga hibajelző láma, és elmegy az autóból az erő, ez változó gyakorisággal fordul elő ha kicsit megállok akkor megint jó egy ideig az EGR rendben van a tömítések újak a nyomócsövek is és még mindég nem lett jó.

Előre is köszönöm a segítségeteket

Ha valakinek van Opelhez első vonószeme az érdekelne

Link to comment
Megosztás:

Szétszedés előtt is volt ilyen gond? Ha nem, akkor a megbontott csatlakozásokat kell ellenőrizni, mert valamit ott csesztél el. Hogy mit, azt ne várd senkitől, hogy megmondja bárki is látatlanban...

Most értem haza eddig csak rövidebb időre max 1,5 órára állítottam le az autót kiváncsiságból letekertem a szűrőház tetejét és megint félig van csak a szint. Lehet hogy az új visszacsapó szelepnek nem olyan az áteresztése mint a réginek így nem tudja folyamatosan teleszívni a tartályt?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Van nekem egy Opel Vectra b 2.0 DI 16v

Olyanba szeretném a segítségeteket kérni ,hogy kb. 1-1,5 órás használat után kigyullad egy sárga hibajelző láma, és elmegy az autóból az erő, ez változó gyakorisággal fordul elő ha kicsit megállok akkor megint jó egy ideig az EGR rendben van a tömítések újak a nyomócsövek is és még mindég nem lett jó.

Előre is köszönöm a segítségeteket

Ha valakinek van Opelhez első vonószeme az érdekelne

Azért megy el a kraft mert vészüzemmódba vált az ECU a hiba miatt! Ki kéne olvasni vagy villogtatni a hibát mert ez így akármi lehet :)

Alul van 3 csavar, meg ha elfordítod a kormányt, akkor a kormány alatt kettő. Ki kell még tekerni a magasságállító gombját és két félben lejön. Az indexkapcsolót két fül tartja alul felül, megnyomod, kihúzod, csatit lehúzod és mehet vissza az új.

Köszi szépen sikerült hihetetlen h mennyit javít a komfortérzeten ha normálisan működik az indexkapcsoló :D A kormány alatti két csavar hiányzik (valaki már járt itt...) azokat majd pótlom :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kicseréltem a visszacsapó szelepet viszont a jelenség úgyanaz. Lelégtelenítem a kocsim beindul megyek vele pár karikát hagyom állni egy éjszakát és ismét félig üres az üzemanyag szűrőház és levegőre fut indításkor. Lenne pár kérdésem. A hátsó ülés alatti pohárnak amiben a szűrő van tele kell lennie? A csöveket hátulról fel kell tölteni, mert én megszívtam és akkor raktam vissza a szűrőházba amikor már jött belőle? Mert az ülés alatti szűrőpohárban nem vagyok biztos hogy tele kell lennie, viszont a csöveket egy kannával és egy gumicsővel meg tudnám tölteni pillanatok alatt úgy hogy biztos tele lenne és nem lenne benne levegő. Az is érdekes, hogy a szűrőház elől majdnem mindig kb ugyanannyira ürül le. Kérlek segítsetek mert már április vége óta szívok ezzel és már nagyon idegesít lassan költöznék is viszont így kell kölcsön kérnem egy kocsit :S

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

A segitségeteket szeretném kérni. Tavaly vettem egy 1999-es 2.0 dti B/2 X20DTL vectrát. Azóta hallok ha egyenetlen hepehupás uton megyek egy kopogó hangot a jobb elejéből és a jobb hátuljábol is egy kicsit.

Már azóta 3 szerelő is látta de véglegesen egyiksem tudta megszüntetni a kopogást. 4 szilent csere is volt. jobb első stabilizátor rúd és gumi harang is cserélve volt. De még mindig hallani ezt az idegesitő

kopást a jobb oldal felöl.

Kérlek segítsetek ha már valaki találkozott ilyen problémával!! :blush:

Kösznönöm.

Gábor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatos témában.

A kormányom kotyog ha magam felé húzom, ellenőriztem nem a kormánykeréknél lesz a gond, mert ha mozgatom alul a csuklónál is érezni lehet a lötyögést.

Mi lehet a gond szerintetek, kikophatott a csukló a kormányoszlop alján?

Hogyan lehet cserélni, vagy csak kormányművel együtt lehet kompletten?

Valamint ha cserével járna a dolog, hogyan oldható meg a csere, mert a szervizkönyvben nem találtam rá szerelési útmutatót?

Köszi.

Péter

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni kormányművel kapcsolatos témában.

A kormányom kotyog ha magam felé húzom, ellenőriztem nem a kormánykeréknél lesz a gond, mert ha mozgatom alul a csuklónál is érezni lehet a lötyögést.

Mi lehet a gond szerintetek, kikophatott a csukló a kormányoszlop alján?

Hogyan lehet cserélni, vagy csak kormányművel együtt lehet kompletten?

Valamint ha cserével járna a dolog, hogyan oldható meg a csere, mert a szervizkönyvben nem találtam rá szerelési útmutatót?

Köszi.

Péter

Nekem is kotyog tengelyirányban, de én már megszoktam, nem foglalkozom vele :)

Link to comment
Megosztás:

SOS! Hogy kell kiszedni a zárbetétet? Fújtam bele WD40et mondom hátha simábban fog járni erre kivettem a kulcsot aztán nem bírtam eltekerni :( Ha mozgatom ellehet de szét kéne szedni...nézegettem de nem találtam rajta azt a pöcköt amit meg kéne nyomni :(

Link to comment
Megosztás:

SOS! Hogy kell kiszedni a zárbetétet? Fújtam bele WD40et mondom hátha simábban fog járni erre kivettem a kulcsot aztán nem bírtam eltekerni :( Ha mozgatom ellehet de szét kéne szedni...nézegettem de nem találtam rajta azt a pöcköt amit meg kéne nyomni :(

Gyújtás zárbetét? Kis furaton kell benyúlni dróttal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Levettem a tankomat kommentet nem füznék hozzá milyen dzsuva és fekete cucc volt benne viszont sikerült szépen kitisztítani a csövekből is kifújtam az üzemanyagot a szűrőket kicseréltem stb és mégsem indul rendszerről az autóm. Ejtőkannával szépen el tudom inditani az adagoló visszafolyó ágát ami a tankba menne rádugtam egy kannára mert onnan is csúnya fekete cucc jönn és nem akartam bele engedni a tankba. Beindul pöccre hagyom járni ejtőkannával 5 perc múlva szépen óvatosan hogy ne csöpögjön ki a csőből a gázolaj be dugom a szűrőházba, elindítom az autót pöcre és kb 15 másodperc múlva lefullad nem kap szuflát a szűrőből. Üres a cső. Azt szeretném kérdezni hogy a gázolaj szűrő tetejében van valami előszűrő vagy valami? Meg merjem fújni levegővel az összerakott gázolaj szűrőt? Mert a befolyó ágban van a szűrőtől nem megy valamiért tovább. Előre is köszi már nagyon idegesít de legalább már haladtam vele és alakul viszont ezt nem értem és tanácstalan vagyok. VAgy azért nem megy simán mert az adagoló visszafolyó ága nincs a tankon? Bár nem hiszem hogy ez csinálná a nyomást hogy felmenjen az üzemanyag...

Link to comment
Megosztás:

Gyújtás zárbetét? Kis furaton kell benyúlni dróttal.

Este elmentem vele dolgozni csak a kulcs mozgatásával erőteljes hokizás által lehetett eltekerni és kivenni kormányzárbol...este 10kor letettem a kocsit...reggel 6kor megyek ki bedugom a kulcsot és simán elfordítottam...úgy meglepődtem h 5x kivettem a kulcsot és megismételtem mert nem akartam elhinni azóta is jó...na ez mi? Elektromos probléma magától elmúlik az oké de ez?! :D

Link to comment
Megosztás:

Délután eltörött a hátsó kipufogó csonkja, a középső dob csatlakozásánál. Holnap tudják vállalni, ha javítható akkor megcsinálják, ha nem, akkor lengyel Ferroz kerül rá- 11e. Ha a középsőt is cserélni kell, az rendelős lesz, 1 héten belül az is csere- 18e. + munkadíj.

Így sajnos csúszik a karosszéria kb. 1-2 hónapot. :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.