Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

/me nem érteni hozzá, de laikusként ha nagyon kakik a kábeleid, akkor kijöhet a hibás, ha a csatlakozások a másik kábelen stimmelnek.

De ez lehet baromság.. szóval várj míg megerősitik, vagy jól lehurrognak, h milyen fax vok :wink: ;)

esetleg egy ellenállásmérés, hogy nincs-e nagy különbség.

Ez egyébként a rossz kábel megkeresésére is jó :wink:

Link to comment
Megosztás:

A gyertyakábel Opelspecifikus? Azaz kipróbálhatom, hogy melyik gyertyakábel rossz egy OFF autó gyertyakábelével?

OPELSPECIFIKUS!!!!!! Van rajta egy olyan réteg, ami takarja a zavaró jeleket (árnyékoló), szóval más autóé nem jó rá, csak az Opel! Úgyhogy marad az ellenállás mérés (3-16 Ohm között).

Link to comment
Megosztás:

OPELSPECIFIKUS!!!!!! Van rajta egy olyan réteg, ami takarja a zavaró jeleket (árnyékoló), szóval más autóé nem jó rá, csak az Opel! Úgyhogy marad az ellenállás mérés (3-16 Ohm között).

Én amikor mértem akkor kOhmos ellenállásokat mértem. ha jól emlékszem a legröbidebb 3kohm körül volt és minél hosszabb annál nagyobb volt az ellenállása szépen arányosan nőtt. A leghoszabb talán 6kohm körül volt.

Az értékekre lehet nem jól emlékszem de az biztos, hogy kohm és nem ohm az érték pedig 10 alatt.

Ezek alapján én jónak ítéltem és nincs is velük gond. Lehet mind rossz? Vagy motorja vélogatja?

Link to comment
Megosztás:

Én amikor mértem akkor kOhmos ellenállásokat mértem. ha jól emlékszem a legröbidebb 3kohm körül volt és minél hosszabb annál nagyobb volt az ellenállása szépen arányosan nőtt. A leghoszabb talán 6kohm körül volt.

Az értékekre lehet nem jól emlékszem de az biztos, hogy kohm és nem ohm az érték pedig 10 alatt.

Ezek alapján én jónak ítéltem és nincs is velük gond. Lehet mind rossz? Vagy motorja vélogatja?

Boccs, lehet hogy én tévedek, de majd utánanézek a hétvégén, ha gondolod. Én így emlékeztem.

Link to comment
Megosztás:

Opel Asta F -en olyan kilóméteróra van amin nincs fordulatszámmérő.

Ha veszek olyant, amelyikben van akkor az működni fog-e?

asszme az elektromos topikban van ez elég hosszan fejtegetve, olvasd vissza az uccso 10-20 oldalt

röviden: akinek benzinese van azoknak majdnem mindnek be volt huzva a jeladó kábele és működött

a dizelesek asszem nem volt ilyen eccerü de nézz be az elektromos topikba!

nem a tiéd a narancssárga 3 ajtós astra? ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mitől lehet az ha gyertya / Opel gyertya / nem ég ki barnára, hanem sötétébb

marad? Gyújtáskábel öreg, motorhőfok szenzor?. X16XEL 1.6 16V motor 115e km. És hol találom meg a motorhőfok szenzort, ha ki akarom mérni, hogy jó-e. Esetleg van-e erre valami paraméter táblázat fok/ellenállás?

Előre is köszönöm az ötleteket.

Pali

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom hogy nem ide kellene írnom,de máshova nem tudok.

Egészen úl astra f tulaj vagyok és nem tudom levenni az ablak kurbliját.

Aki tud kérem segítsen.Nem akarom elsőre letörni.

Köszi előre is.

Nos egy omega alakú kapocs van benne az rögzíti és ezért nem tudod levenni ;)

Fogj egy kis darab lemezt és vágj bele egy 17mm széles, 20mm mély U alakot, ezzel ki tudod pattintani...

Jah és a kar irányából kell nyomni, nem fordítva !

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mitől lehet az ha gyertya / Opel gyertya / nem ég ki barnára, hanem sötétébb

marad? Gyújtáskábel öreg, motorhőfok szenzor?. X16XEL 1.6 16V motor 115e km. És hol találom meg a motorhőfok szenzort, ha ki akarom mérni, hogy jó-e. Esetleg van-e erre valami paraméter táblázat fok/ellenállás?

Előre is köszönöm az ötleteket.

Pali

Ha rövig utakra használod és nem kergeted meg időnként akkor az sötét is marad.

Mind a 4 fekete vagy csak egy?

Nekem is sötét volt de mint kiderült nekem a lambda szondám volt rossz. Bár azt már a hibalámpa is jelezte.

Amióta javítottam nem néztem meg de nem is tekergetem ki amig a fogysztás is rendben és semmi probléma nincs vele.

Link to comment
Megosztás:

wzsolt_1.6_16V!

Tényleg tévedtem, a gyújtókábellel kapcsolatban, a helyes mértékegység: kOhm és a méréstartomány: 3-20 kOhm közötti a jó érték :wink: !

fatibi1!

Vagy mondjuk egy hosszabb nyelű laposfejű csavarhúzóval is ki lehet pattintani az omega kapcsot a tekerő karjának az iránya felől, én így csináltam, és 2 mp az egész beavatkozás! Jó munkát!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Mind a négy egyformán ég ki, városi/vidék fele fele arányban.

Pali

Az nem lehet, hogy eszi az olajat és amiatt fekete?

Ha a hőfok szenzor nem lenne jó azt talán jelezné a computer hibaként. Hogy hogyan lehet kimérni azt mástól kérdezd azt sajna nem tudom.

Az viszont biztos, hogy lambda szabályozás csak 75fok felett kapcsol be az alatt csak a program szerint adagolja a naftát a motornak. Ekkor lehet dúsabb a keverék és fekete a gyertya. Ezért a rövidutas használat sem egészséges.

Most már kíváncs lettem. lehet én is kitekerem és megnézem mi a helyzet a lambda szonda csere óta a gyertyákkal...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.