Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Ne is reménykedj, ha csak nem garanciális még a dob... :huh:

Szerintem kötözd fel addig is valamivel. Egyébként meg 400Ft egy ilyen gumi, minden kipuffosnál lehet kapni.

Csergőben volt, 600Ft a gyári. :)

De baromira utálnék most így ebben a vacak időben alá feküdni, nincs is nálam semmi szerszám. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap levetettem a katalizátort,azt remélve,hogy az okozza a kipuff. rendszer berezonálását induláskor.(mikor csúsztatom a kuplungot,akkor csinálja,kib...ott idegesítő és hangos)Aknán alatta állva sem lehet megállapítani,mitől adja ezt a hangot.A katalizátor jónak látszik,rezonancia maradt,és eléggé buffog a rendszer.Arra gondoltam,felrakatok egy univerzális flexicsövet.... :huh: Más ötletem nincs. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem a középdob van széthullva belül? Az tud elég szar hangot adni... külsőleg nem látszik rajta semmi,

de a belseje szétrohad hamar.

A középdob volt az első tippem,még gyári volt,kicseréltük.Tényleg nem volt közepe,de a hiba megmaradt.Kicseréltük a gumibakokat is újra,hátha el vannak öregedve.Semmi változás.Utána lett a katalizátor a bűnbak.(Btw:ha belenézek a katalizátor csövébe és fény delé fordítom,csak egy tízes csavar nagyságú lyukat latok a másik oldalon.Ez így jó?)A motortartó bak se lehet,mert szervósításnál kicseréltük újra. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Akkor valamelyik hővédő lemez lesz.

Sajnos nem ! :huh: Levettük őket,mentem egy kört és visszaraktuk.Semmi változás.Úgy vizsgáltuk,hogy aknán állva behúzott kézifékkel csúsztatott kuplunggal próbáltam elindulni.A hangot sikerült reprodukálni,de nem tudtuk megállapítani hogy honnan jön.Annyit láttam,hogy a rendszer kicsit mozdul hátrafelé.Lehet hogy b@romság,de a kuplungszerkezet nem okozhatja?Mert nekem csak tárcsa csere volt,más nem..

Link to comment
Megosztás:

Na ma kicseréltem a gumibakokat a középdobnál!

Picit csendesebb lett,de még mindig megvan a zörej lassításkor,amikor a moci hirtelen ejt fordulatot! :huh:

Lehet a középdobom van széthulva belül? :lol:

Pedig nem régi!

Kézzel megrángattuk kajakra az aknából a bakcsere után,de nem ér bele sehol!

Esküszöm kiékelem valamivel és megnézem úgy!

Link to comment
Megosztás:

Felkerült a gépre a kartervédő pár hete.

Most előjött az a probléma ami Wolfinak is, hogy bizonyos fordulatszámon nekiáll zörögni.

Úgy gondolom a kipufogóval érhet össze, mert alánézve annak az egyik csatlakozása van hozzá a legközelebb.

Volt már ilyen problémája másnak is? Hogy oldotta meg a zajtalanítást?

Nekem is beleér,valószínű hogy a leömlő ér hozzá a kartervédőhöz.A kivágás nekem nem szimpatikus.Arra gondoltam hogy ha gumi alátéteket raknék a felfogatási pontokhoz akkor kicsivel lejjebb lenne és nem érne hozzá.És ezt talán elég csak hátul megcsinálni :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem ! :) Levettük őket,mentem egy kört és visszaraktuk.Semmi változás.Úgy vizsgáltuk,hogy aknán állva behúzott kézifékkel csúsztatott kuplunggal próbáltam elindulni.A hangot sikerült reprodukálni,de nem tudtuk megállapítani hogy honnan jön.Annyit láttam,hogy a rendszer kicsit mozdul hátrafelé.Lehet hogy b@romság,de a kuplungszerkezet nem okozhatja?Mert nekem csak tárcsa csere volt,más nem..

De okozhatja a kuplungszerkezet is... sőt, az új tárcsa is (ha nem jó minőségű, előfordul hogy a rugók

zörögnek rajta)... :D

Na ma kicseréltem a gumibakokat a középdobnál!

Picit csendesebb lett,de még mindig megvan a zörej lassításkor,amikor a moci hirtelen ejt fordulatot! :huh:

Lehet a középdobom van széthulva belül? :lol:

Pedig nem régi!

Lehet... Ha utángyártott a dob, akkor 1-2 év az élettartama, aztán belül széthullik...

Link to comment
Megosztás:

Múltkor ugye kép, hang elment kicsiny gépemből, és bizti kivágódott.Ugye sikerült lokalizálnom a hibát, egy kidörzsölődött kábelköteg okozta a zárlatot.Szombaton kimentem Böhöm cartárshoz, és kibontottuk a kábelköteget, helyesebben Ő, aztán aztán meg lett szaxerűen javítva a dolog.Meg mellette még találtunk 2db kábelt, ami szintén "kopottas" volt, úgyhogy az is meg lett javítva.

Most jó.Az AGR is műxik.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is beleér,valószínű hogy a leömlő ér hozzá a kartervédőhöz.A kivágás nekem nem szimpatikus.Arra gondoltam hogy ha gumi alátéteket raknék a felfogatási pontokhoz akkor kicsivel lejjebb lenne és nem érne hozzá.És ezt talán elég csak hátul megcsinálni :huh:

Csinálok majd képet arról ami szerintem beleér.

Csak bizonyos fordulaton zörög nem mindig, alánézve van 2 centi hely, de ha jár a moci meg a kocsi is megy akkor azért van rezonancia.

Másik téma:

A múltkor kérdezgettem a kuplungról.

A bowdent kicseréltük, de nem az volt a hiba. (a régit még zsírozta is aki összerakta, teflonos bevonatot!!!)

Nos a szerelő szerint is szerkezet csere gyanús, mert nagyon bent fog az újjal is.

Nem hiányzik ez nekem, megint zsebbe kell nyúlni. Gyuláék vállanak ilyet?

Link to comment
Megosztás:

A múltkor kérdezgettem a kuplungról.

Nos a szerelő szerint is szerkezet csere gyanús, mert nagyon bent fog az újjal is.

Nem akarok vészkakas lenni, de mint ha említettem volna neked ezt a verziót..............

Ezek már nem azok a nyúlánk bowdenek..............

Link to comment
Megosztás:

Helló

Indexes kérdésem lenne, hátha tud valaki segíteni. Egy pár napja nem ugrik vissza automatikusan az indexkapcsoló karja. Tegnap szétszedtem, és a kormánytengely mellett lévő műanyag van eltörve, ami visszapattintaná a kapcsolót. :huh:

Ez a kormányhoz van rögzítve?Vagy a tengelyen van rajta?

A hétvégén meg akarnám csinálni, kormánylehúzó lesz, meg a kecskeméti kokllégák ígértek másik kormányt, amiről le tudnám venni, ha a kormányon van, de ha nem akkor holnap meg kellene rendeljem, hogy péntekre itt legyen.

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok biztos benne hogy azsírozás jó ötlet lenne, mert összeszedi az összes port-piszkot éa hamarabb elkopik. Szrintem. Milyen zsirt használtál?
Zsírozva volt benn,de már koszos volt,lemostam brigeciollal mindent.Sztem be kell zsírozni,mert műanyag és sokat mozog,elkopna anélkül.Egyébként gépzsírt adtam neki.
Link to comment
Megosztás:

Lehet én tudom rosszul, de a müanyagok olajszármazékok, mint a gépzsir. Ezért a zsír kikezdi a müanyagot és elpuhul, szétmegy. Amennyiben biztosítható lenne a pormentes működési környezet, akkor szilikonzsirral lehetne kenni, de egy ilyen helyen ez nem megoldható. Én biztosan szárazon raktam volna össze.

Link to comment
Megosztás:

Lehet én tudom rosszul, de a müanyagok olajszármazékok, mint a gépzsir. Ezért a zsír kikezdi a müanyagot és elpuhul, szétmegy. Amennyiben biztosítható lenne a pormentes működési környezet, akkor szilikonzsirral lehetne kenni, de egy ilyen helyen ez nem megoldható. Én biztosan szárazon raktam volna össze.

Hmmm .... :unsure: nemtom..Vmi volt rákenve,de nem tudtam megállapítani,mi lehetett.Vmi zsírszerű anyag.Majd megkérdezem az autószerelő spanomat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.