Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Tudom, hogy a 10ezer is pont 5 pár ezres, de inkább 2-3-4-re gondoltam.

Tipp???

Ennél olcsóbban is megmérik. Szerintem pl Szuromi is az üllői út külső részénél.

"Tel: +36 20 9 777 288

E-mail: info@szuromituning.hu

Műhelyünk címe:

1185 Budapest, XVIII. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 34."

Kérdezd meg.

Link to comment
Megosztás:

Hisz' épp ez az! Szerintem is le kell először ellenőrizni hogy tényleg az okozza-e a lefulladásokat. Ezért is kérdeztem néhány hozzászólásommal ezelőtt hogy lehetséges-e az hogy csak időnként, rendszertelenül "romlik el" valami oknál fogva(pl.túlmelegedés)? Viszont akkor az is előfordulhat hogy éppen amikor mérik, ellenőrzik, jól fog működni, nem fogja a hibát produkálni, vagy rosszul gondolom? Esetleg nem lehetne abba a gyújtásvezérlőbe "belenyúlni"? Nem lehet hogy abban is csak valamilyen banális érintkezési hiba jelentkezik időről időre?-persze feltéve hogy tényleg az vacakol..

Én meg erre írtam hogy szerintem lehet, és ezért kellene leellenőrizni. Akár többféle állapotban is hidegen-melegen amikor a hibát produkálja. Ha ezt egy multiméterrel meg tudod nézni azt 1-2 ezerért hozzádvágnak bárhol. De én nem tudom mit hogy lehetne, viszont korábban írták. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nemrég ezt a linket kaptam(és köszönöm), hogy kiderítsem mi okozza a teljesítménycsökkenésemet, olajfogyásomat.

Felhívtam a pasit és 9-10ezret mondott veszteségmérésre.

Korábban ti itt pár ezret említettetek, amit még rá is szánnék, de 10ezer forint már pótolna a javításba is. Mert ami tény, hogy valami baj van a jelenlegi olajfogyás és telj.csökkenést tekintve.

Tudom, hogy a 10ezer is pont 5 pár ezres, de inkább 2-3-4-re gondoltam.

Tipp???

Nekem konkrétan 2,5 volt, vidéki műhelyben. Szerintem próbálkozz ilyen irányban nézelődni.

Link to comment
Megosztás:

X16XEL a motor benne. Jó lenne ha vki megtudná mondani akinek ilyenje van.

Nekem ugyan X14XE van, de gondolom nálad is úgy működik az üzemanyag ellátás, mint nálam. Nekem csak indítózásra indul. Egészen mostanáig pöccre indult a motorom, mert az ilyen típusúakban van egy nyomástartó szelep a ACban. Nekem is elkezdett rakoncátlankodni a gépvalahol nem tartja meg rendesen a nyomást, lehet, hogy neked is ilyen gondod lesz. Amióta átértem a "kagylós" benzinre, meg kijártam vele egy tank injektortisztítós benyát, elég jól helyrejött, már alig csinálja, hetente 1-2 alkalommal, akkor se vészes, csak 2-3 másodpercig kell indítózni. Amúgy meg szerintem a nagynyomású AC miatt van ez a megoldás egyes típusokon, hogy csak indítózásra indul az AC. Igaz, amennyire tudom a másik fajta is leáll pár másodperc után, ha nem indítasz a gyújtás ráadás után.

Link to comment
Megosztás:

Ennél olcsóbban is megmérik. Szerintem pl Szuromi is az üllői út külső részénél.

"Tel: +36 20 9 777 288

E-mail: info@szuromituning.hu

Műhelyünk címe:

1185 Budapest, XVIII. kerület, Bajcsy-Zsilinszky út 34."

Kérdezd meg.

Köszi a tippet. Felhívtam, de sajnos ő csak kiszedett motor teljesítményét tudja mérni.

További tipp? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szedd ki!!!

:D

Mondjuk nem mondasz hülyeséget. :lol:

De akkor már nem lenne teljesítmény mérve rajta. :lol:

Tééényleg:Létezik olyan valaki aki felújít motorokat, de úgy, hogy odamegyek. kiveszi az enyémet, ad egy másikat és rászámol az egészre mondjuk 50ezret.

(áááá... biztos nem :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk nem mondasz hülyeséget. :lol:

De akkor már nem lenne teljesítmény mérve rajta. :lol:

Tééényleg:Létezik olyan valaki aki felújít motorokat, de úgy, hogy odamegyek. kiveszi az enyémet, ad egy másikat és rászámol az egészre mondjuk 50ezret.

(áááá... biztos nem :lol: )

50ezerből közel sincs meg egy motorfelújítás. :D Ennyi lenne kb a cserének a munkadíja. (talán valamivel olcsóbb)

Link to comment
Megosztás:

Nemrég ezt a linket kaptam(és köszönöm), hogy kiderítsem mi okozza a teljesítménycsökkenésemet, olajfogyásomat.

Felhívtam a pasit és 9-10ezret mondott veszteségmérésre.

Korábban ti itt pár ezret említettetek, amit még rá is szánnék, de 10ezer forint már pótolna a javításba is. Mert ami tény, hogy valami baj van a jelenlegi olajfogyás és telj.csökkenést tekintve.

Tudom, hogy a 10ezer is pont 5 pár ezres, de inkább 2-3-4-re gondoltam.

Tipp???

Szorri, nekem 3 éve 4 ezerért mérte. Lehet, hogy nem volt áfás! :lol:

Teljesítményt meg 10-ért a tavasszal most.

Link to comment
Megosztás:

Szorri, nekem 3 éve 4 ezerért mérte. Lehet, hogy nem volt áfás! :lol:

Teljesítményt meg 10-ért a tavasszal most.

Ez a cég Érden van? Mert régebben néztem, hogy van ott egy cég, akik ilyennel foglalkoznak, és mintha MOTE kedvezmény lett volna náluk.

Link to comment
Megosztás:

Te most teljesítményt, vagy veszteséget akarsz méretni??? Mert nem ugyanaz! :lol:

Kevered a két dolgot szerintem :lol:

Hát igazából azt hiszem a választ ti jobban tudjátok ha azt mondom, hogy szeretném megtudni mennyire kopott a motor.

Mert amint korábban említettem csökkent a teljesítménye és falja az olajat.

Azt tudom, hogy gyenge, inkább azt szeretném megtudni, hogy mitől gyenge. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nna kicseréltem a vízpumpát, sakál minden része csak egy kissé hülye a hangja -bizonyos fordulatnál "fütyülős turbó" hangot ad. Vagy csak azért lenne mert még nincs összekopva benne a cuccos?

Link to comment
Megosztás:

Nna kicseréltem a vízpumpát, sakál minden része csak egy kissé hülye a hangja -bizonyos fordulatnál "fütyülős turbó" hangot ad. Vagy csak azért lenne mert még nincs összekopva benne a cuccos?

Nem lett túlfeszítve a szíj? Akkor szokott olyasmi hangja lenni.

Link to comment
Megosztás:

Hallotam ám! :lol: :lol:

Ne vedd komolyan, csak a poén kedvéért mondtam! :D

Amúgy meg el tudom képzelni mit össze poénkodhattok Hening Karcsival míg bütyköltök. Szinte irigy vagyok... :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Hát igazából azt hiszem a választ ti jobban tudjátok ha azt mondom, hogy szeretném megtudni mennyire kopott a motor.

Mert amint korábban említettem csökkent a teljesítménye és falja az olajat.

Azt tudom, hogy gyenge, inkább azt szeretném megtudni, hogy mitől gyenge. :lol:

Sajna kevered a szezont a fazonnal.

A veszteségmérés az olcsóbb, szerintem 5 ezren belül lenne, és abból megállapítható, hogy melyik hengered/dugattyúgyűrűd/ szeleped rossz, illetve mennyire kopott.

A teljesítménymérés a 10 ezer körüli, ahol maximális teljesítményt mérnek, rögzítik a felvett adatokat grafikonon és táblázatosan is. Ennek a grafikonnak a gyárival való összevetése alapján szakember el tudja dönteni, hogy a motor hány százalékos állapotban van úgy "ámblokk", vagyis általában.

Döntsd el mit akarsz!

Lehet akarni a semmit is. :lol:

Én mielőtt használtautót vettem, saját költségre elvitettem a kiszemelt példányt hozzá teljesítménymérésre. Nagyon örültem, hogy kifizethettem neki 10 rongyot azért, hogy megtudjam, hogy az általam megvenni kívánt kocsi csak a gyári teljesítményének 65%-át tudta a fékpadon!!! Nekem ennyit megért, hogy nem dobtam ki egy fél milcsit!

Link to comment
Megosztás:

Sajna kevered a szezont a fazonnal.

A veszteségmérés az olcsóbb, szerintem 5 ezren belül lenne, és abból megállapítható, hogy melyik hengered/dugattyúgyűrűd/ szeleped rossz, illetve mennyire kopott.

A teljesítménymérés a 10 ezer körüli, ahol maximális teljesítményt mérnek, rögzítik a felvett adatokat grafikonon és táblázatosan is. Ennek a grafikonnak a gyárival való összevetése alapján szakember el tudja dönteni, hogy a motor hány százalékos állapotban van úgy "ámblokk", vagyis általában.

Döntsd el mit akarsz!

Lehet akarni a semmit is. :lol:

Én mielőtt használtautót vettem, saját költségre elvitettem a kiszemelt példányt hozzá teljesítménymérésre. Nagyon örültem, hogy kifizethettem neki 10 rongyot azért, hogy megtudjam, hogy az általam megvenni kívánt kocsi csak a gyári teljesítményének 65%-át tudta a fékpadon!!! Nekem ennyit megért, hogy nem dobtam ki egy fél milcsit!

Én azt kérdeztem tőle. hogy mennyiért van veszteségmérés....

Arra kaptam a 9-10ezres választ....

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem szoktam széttépni mint a kollégád.

Sztem az nem túlfeszítés miatt volt.

Ne vedd komolyan, csak a poén kedvéért mondtam! :lol:

Amúgy meg el tudom képzelni mit össze poénkodhattok Hening Karcsival míg bütyköltök. Szinte irigy vagyok... :lol: :D

Azt hallottad volna miket mondott a Hening Karcsi, mikor az ujjnyi vastag olajsarat kaparta a karterról. :lol: :D

Meg azt, miket a Zotya amikor az enyém volt kibelezve. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sztem az nem túlfeszítés miatt volt.

Azt hallottad volna miket mondott a Hening Karcsi, mikor az ujjnyi vastag olajsarat kaparta a karterról. :lol: :lol:

Meg azt, miket a Zotya amikor az enyém volt kibelezve. :lol:

Nem mondtam én semmit, csak azt kérdeztem lesz-e ebből még autó! Na azért ujjnyi vastag nem volt a kosz. Max. egy centi! :D

Link to comment
Megosztás:

Nem mondtam én semmit, csak azt kérdeztem lesz-e ebből még autó!

Én is kérdeztem egy olyat az előző gurulómra anno. Az utolsó csavarig szét volt bontva de egy hónap alatt megújult minden része. Mondjuk annyi lóvéért vehettem volna egy másikat de az megint zsákbamacsek lett volna úgyhogy maradt a teljes felújítás -és tudtam, hogy egy ideig nem lesz vele gond.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.