Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok.

Még mindig küzdök a járgányommal.

Valahogy nem akar megjózanodni.

A jelenség a következő:

Beindítom. Rögtön forog, azaz pöcröf. ezzel semmi gond. Majd egy két-három másodpercre beáll az alapjárat olyan 1100ra, ami normális lenne hideg inditáskor, majd hirtelen leesik olyan nyolcszázra és ott is marad. Ilyenkor érződik h nem igazán tetszik neki, mert még a szekunderlevegőpumpa is dolgozik. Olyan "erős" hangja van.

Ezután ha elindulok, akkor minden váltásnál felmegy a fordulat 3-3,5 ezerre és onnan esik vissza, de akkor is 1500-ra. Teszem azt, kétezernél kuplung be és a motor meg felbőg vagy 3 másodpercre. Hidegen is, melegen is. Megálltam vele egy lámpánál és az alapjárat 1500-on maradt. Aztán menet közben kuplung be és leállítás, majd beindítás és úgy tűnik h helyre jött. Megy normálisan. Alapjárat visszaállt, nem bőg fel váltáskor. ;)

Mi a nyűgje lehet ennek csudának? Hibajelzést nem produkál, csak a szokásos AGR szelep miattiakat. Mivel le van zárva.

A fojtószelepház kitakarítva, vízhő jeladó kicserélve és rendben van. Elvileg minden rendben van vele.

Előre is köszi az ötleteket.

Ja és a léghőmérséklet jeladó ellenállása 19 °C-nál 3510 Ohm. Ez nem sok egy kicsit?

Vákuumcsöveket ellenőrizd. Engem hasonlóképpen viccelt meg a kocsim, mert a belső levegőkeringető vákuumcsöve nem volt rádugva a fűtéskonzolra, amióta rajta van, olyan gyönyörű alapjárata van... szép egyenletes.

Link to comment
Megosztás:

Vákuumcsöveket ellenőrizd. Engem hasonlóképpen viccelt meg a kocsim, mert a belső levegőkeringető vákuumcsöve nem volt rádugva a fűtéskonzolra, amióta rajta van, olyan gyönyörű alapjárata van... szép egyenletes.

Azokkal semmi gond nincs. Rendesen működik a belsőlevegő-keringtető is....

;)

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenki. Lenne egy kisebb problémám. Leszedném a vezetőoldali ajtó burkolatát. Ehhez le kellene szednem az ablakemelőkart. Ugyan a kézikönyv írja hogy van ott egy huzalkapocs a kar tövénél, amit meg kellene nyomni, és aztán lejönne a kar a helyéről, de én ott NEM látok semmilyen kapcsot. És az istenért nem akar lejönni. Biztos fogja valami. És már teljesen meg vagyok lőve vele. Szétbarmolni meg nem akarom. Plííz segítsen valaki egy jó tanáccsal. Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Helló mindenki. Lenne egy kisebb problémám. Leszedném a vezetőoldali ajtó burkolatát. Ehhez le kellene szednem az ablakemelőkart. Ugyan a kézikönyv írja hogy van ott egy huzalkapocs a kar tövénél, amit meg kellene nyomni, és aztán lejönne a kar a helyéről, de én ott NEM látok semmilyen kapcsot. És az istenért nem akar lejönni. Biztos fogja valami. És már teljesen meg vagyok lőve vele. Szétbarmolni meg nem akarom. Plííz segítsen valaki egy jó tanáccsal. Előre is köszönöm

A GyIK-ban megtalálod.

Link to comment
Megosztás:

Csak érdekesség képpen írom le mert ilyen választ nem kaptam gondolom akkor nem volt még ilyen problémája senkinek,kinek is lehetett volna ha nem nekem ;)

Szóval egy indítókulcsom ellenőrizhetetlen helyen van,elképzelhető,hogy az előző tulajnál maradt.

Ebből bármi következhet még az is,hogy reggelre nincs az autó ott ahol este hagytam.

Ezért akartam lecserélni az indító kulcsot,hogy a régi ne tudja indítani.

Nem kell gyújtáskulcs betétet meg kulcsokat cserélni mert elvileg '95-ös évjárattól felfele gyári immobiliser van az astrákba beépítve és a saját indítókulcsit ismeri fel az autó.

Ezt az imo-t át lehet kódolni és az indító kulcsot hozzá lehet párosítani akár egy teljesen új gyári kulcsot is amiben van hozzá chip.

Kell az autó security kódja,ha ez megvan akkor opel márkaszervízekben néhány ezresért átkódólják az imot és hozzá a kulcsot és már nem is tudják elvinni az illetéktelenek kezébe került kulccsal.

Ha nincs meg a security kód akkor a magyarországi opelkereskedésből kell kikérni ahonnan újonnan vették először az autót,ha ez nem lehetséges akkor az opel márkaszervíz meg tudja kérni németországból az autó security kódját 4-5 nap alatt.Ezt most nekem 5 ezerért csinálták volna de meg van a magyar kereskedés is.Az átkódolás 3 ezer lesz,ha rendelek hozzá gyári pótkulcsot imosat akkor az még 13ezer forint kb.

Ha felesleges dolgokat írtam akkor elnézést ;)

További szép estét.

Link to comment
Megosztás:

Csak érdekesség képpen írom le mert ilyen választ nem kaptam gondolom akkor nem volt még ilyen problémája senkinek,kinek is lehetett volna ha nem nekem ;)

Szóval egy indítókulcsom ellenőrizhetetlen helyen van,elképzelhető,hogy az előző tulajnál maradt.

Ebből bármi következhet még az is,hogy reggelre nincs az autó ott ahol este hagytam.

Ezért akartam lecserélni az indító kulcsot,hogy a régi ne tudja indítani.

Nem kell gyújtáskulcs betétet meg kulcsokat cserélni mert elvileg '95-ös évjárattól felfele gyári immobiliser van az astrákba beépítve és a saját indítókulcsit ismeri fel az autó.

Ezt az imo-t át lehet kódolni és az indító kulcsot hozzá lehet párosítani akár egy teljesen új gyári kulcsot is amiben van hozzá chip.

Kell az autó security kódja,ha ez megvan akkor opel márkaszervízekben néhány ezresért átkódólják az imot és hozzá a kulcsot és már nem is tudják elvinni az illetéktelenek kezébe került kulccsal.

Ha nincs meg a security kód akkor a magyarországi opelkereskedésből kell kikérni ahonnan újonnan vették először az autót,ha ez nem lehetséges akkor az opel márkaszervíz meg tudja kérni németországból az autó security kódját 4-5 nap alatt.Ezt most nekem 5 ezerért csinálták volna de meg van a magyar kereskedés is.Az átkódolás 3 ezer lesz,ha rendelek hozzá gyári pótkulcsot imosat akkor az még 13ezer forint kb.

Ha felesleges dolgokat írtam akkor elnézést ;)

További szép estét.

Ez nekem is eszembe jutott, amikor előhoztad a problémát, hogy ott nem a kulcs számit maga hanem a kód/chip(immobiliser). Én is lekéretettem a kódokat-nekem a rádió miatt kellett-kb.10perc múlva már ki is kódoltuk a rádiót. Az alvázszám szerint leküldik az összes szükséges kódot, úgy tudom, nem kell rá napokat várni. Magára a kulcsra már valószinűleg majd várni kell, de a kódokra nem! ;) Ja, és nem a vásárlás helyén kértem ki (hiszen külföldről lett behozva a kocsi) hanem a legközelebbi Opel márkakereskedésben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem, mert nem vagyok egy nagy szakember a témában.

Van egy 1996-os évjáratú 1.4-es Opel Astrám 130 ezer futott kilométerrel, amit picit több mint egy éve használok. Tavaly volt egy olyan problémám, hogy az autóm "véletlenszerűen" lefulladt főként akkor, amikor üresben gurultam. A hiba kapcsán találtam egy jó szakembert aki megvizsgálta az autót (TECH2-vel is), és talált is egy lyukas benzinszívó csövet amit ki is cserélt. Ez akkor úgy tűnt, megoldja a problémát; több mint fél évig nem is volt hasonló problémám.

Az utóbbi időben (1-2 hét) viszont sajnos megint előjött a jelenség; parkolásnál sebességben, vagy pirosnál üresben. Az akkori és mostani jelenséget az köti össze, hogy egy-egy ilyen lefulladás után nem is indul újra el az autó, minimum 3-4 próbálkozásra van szükség mielőtt a motor újra működésbe lépne.

A jelenség azért furcsa, mert nem tudom egy bizonyos körülményhez kötni, teljesen váratlanul történik meg a lefulladás. A hétvégén, az ünnepek alatt mentem majd' 600 km-t több leállítással újra indulással és a probléma egyszer sem jelentkezett;a gépezet tökéletesen működött. A mai napon mentem vele kb. 5 km-t, tankoltam majd hazafelé parkolás közben ismét lefulladt kétszer is ;)

Átnéztem a motorteret, de szemmel látható (a korábban említett csőlyukadáshoz hasonló) hibát nem találtam.

Az utóbbi egy évben egyéb körülmények miatt a következő alkatrészek lettek cserélve: gyertyák, gyújtókábelek, benzinszűrő, gyújtáskapcsoló betét illetve már én csináltattam a kötelező 120 ezres szervizt is.

Egyenlőre még nem tudtam az autót az említett szerelőhöz elvinni, de elkeserít a helyzet, hogy a nevezett jelenséget egyáltalán nem tudom semmilyen kézzelfogható tényhez kötni.

Mindenképpen szeretném megtalálni a megoldást, mert ezt leszámítva egyáltalán nincs panaszom az autóra, illetve azért is, mert a nyár folyamán egy hosszabb útra is készülök (5-6000 km) amihez mindenképpen szükségem van a megbízhatóságra.

Kérlek segítsetek, minden ötletet szívesen veszek!

Köszönöm előre is és elnézést a hosszú post-ért, de szerettem volna a lehető legjobban körülírni a problémámat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem, mert nem vagyok egy nagy szakember a témában.

Van egy 1996-os évjáratú 1.4-es Opel Astrám 130 ezer futott kilométerrel, amit picit több mint egy éve használok. Tavaly volt egy olyan problémám, hogy az autóm "véletlenszerűen" lefulladt főként akkor, amikor üresben gurultam. A hiba kapcsán találtam egy jó szakembert aki megvizsgálta az autót (TECH2-vel is), és talált is egy lyukas benzinszívó csövet amit ki is cserélt. Ez akkor úgy tűnt, megoldja a problémát; több mint fél évig nem is volt hasonló problémám.

Az utóbbi időben (1-2 hét) viszont sajnos megint előjött a jelenség; parkolásnál sebességben, vagy pirosnál üresben. Az akkori és mostani jelenséget az köti össze, hogy egy-egy ilyen lefulladás után nem is indul újra el az autó, minimum 3-4 próbálkozásra van szükség mielőtt a motor újra működésbe lépne.

A jelenség azért furcsa, mert nem tudom egy bizonyos körülményhez kötni, teljesen váratlanul történik meg a lefulladás. A hétvégén, az ünnepek alatt mentem majd' 600 km-t több leállítással újra indulással és a probléma egyszer sem jelentkezett;a gépezet tökéletesen működött. A mai napon mentem vele kb. 5 km-t, tankoltam majd hazafelé parkolás közben ismét lefulladt kétszer is ;)

Átnéztem a motorteret, de szemmel látható (a korábban említett csőlyukadáshoz hasonló) hibát nem találtam.

Az utóbbi egy évben egyéb körülmények miatt a következő alkatrészek lettek cserélve: gyertyák, gyújtókábelek, benzinszűrő, gyújtáskapcsoló betét illetve már én csináltattam a kötelező 120 ezres szervizt is.

Egyenlőre még nem tudtam az autót az említett szerelőhöz elvinni, de elkeserít a helyzet, hogy a nevezett jelenséget egyáltalán nem tudom semmilyen kézzelfogható tényhez kötni.

Mindenképpen szeretném megtalálni a megoldást, mert ezt leszámítva egyáltalán nincs panaszom az autóra, illetve azért is, mert a nyár folyamán egy hosszabb útra is készülök (5-6000 km) amihez mindenképpen szükségem van a megbízhatóságra.

Kérlek segítsetek, minden ötletet szívesen veszek!

Köszönöm előre is és elnézést a hosszú post-ért, de szerettem volna a lehető legjobban körülírni a problémámat.

Esetleg benzinpumpa???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

....Az akkori és mostani jelenséget az köti össze, hogy egy-egy ilyen lefulladás után nem is indul újra el az autó, minimum 3-4 próbálkozásra van szükség mielőtt a motor újra működésbe lépne.

A jelenség azért furcsa, mert nem tudom egy bizonyos körülményhez kötni, teljesen váratlanul történik meg a lefulladás. A hétvégén, az ünnepek alatt mentem majd' 600 km-t több leállítással újra indulással és a probléma egyszer sem jelentkezett;a gépezet tökéletesen működött. A mai napon mentem vele kb. 5 km-t, tankoltam majd hazafelé parkolás közben ismét lefulladt kétszer is ;)

.......

Kérlek segítsetek, minden ötletet szívesen veszek!

Köszönöm előre is és elnézést a hosszú post-ért, de szerettem volna a lehető legjobban körülírni a problémámat.

Nekem ugyanezekkel a tünetekkel a gyújtásmodulom vacakolt. Lecseréltem. Azóta semmi gond, megbizhatóan működik. Én úgy jöttem rá hogy végigmozgattam a csatikat a motortérben.(nekem is itt tanácsolták) Amikor a gyújtásmodulét rángattam a motor is elkezdett fuldokolni. Meg kellett rendelni(megkockáztattam, nekem ebből egyértelműnek tűnt hogy ott valami nincs rendben) és addig még úgy jártam vele. Amikor lefulladt elég volt megmozgatni azt a csatlakozót és újra ment.(szerintem belül volt/van valami érintkezési probléma, de nem tudom roncsolás nélkül szétszedni) Megjegyzem, nekem ezt már kb. 2 éve kezdte (ritkán) csinálni majd abbahagyta és tavaly nyáron/ősszel jött rá a dili egyre gyakrabban. Közben volt számitógépes felülvizsgálaton is - 2 x Opel, 2 x "maszek" műhely - és egyiknél sem találtak semmit valamint mindegyik mást mondott mint lehetséges okot. Itt is felsoroltak több lehetőséget is mert tényleg több minden is okozhatja. Fokozatos, kizárásos módszerrel lehet csak többnyire az ilyen hiba okát felderiteni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ez nekem is eszembe jutott, amikor előhoztad a problémát, hogy ott nem a kulcs számit maga hanem a kód/chip(immobiliser). Én is lekéretettem a kódokat-nekem a rádió miatt kellett-kb.10perc múlva már ki is kódoltuk a rádiót. Az alvázszám szerint leküldik az összes szükséges kódot, úgy tudom, nem kell rá napokat várni. Magára a kulcsra már valószinűleg majd várni kell, de a kódokra nem! ;) Ja, és nem a vásárlás helyén kértem ki (hiszen külföldről lett behozva a kocsi) hanem a legközelebbi Opel márkakereskedésben.

Az immo kódra nem kell várni de mivel nem tudtam a security kódot ezért nem tudták lekérni az autóból az immo kódot és nekem az opel márkaszervízben azt mondták,hogy ha nem magyar az autó akkor németből tudják lekérni a security kódot mert azzal tudnak belépni a gépbe és 4-5 nap mire küldik.Ha az megvan akkor a többi kód már pár perces munka.

Ezt mondták,ha hazudtak akkor hazudok ;)

Amúgy nekem sem kell németből security kód mert magyarországi az autóm és ma megyek a márkakereskedésbe ahonnan az autó eredetileg származik és ott a security kódot is megmondják pár perc alatt mert az onnan származó nullkilóméteres autókét az adatbázisban tárolják.Gyári kulcsra várni kell mert szám szerint rendelik,gondolom hogy a lamellák stimmeljenek vele.Aztán lehet megint blődséget beszélek de kérték a kulcs számát.

Link to comment
Megosztás:

Kérlek segítsetek, minden ötletet szívesen veszek!

Köszönöm előre is és elnézést a hosszú post-ért, de szerettem volna a lehető legjobban körülírni a problémámat.

Milyen motor ez pontosan? Motorkód?

Az immo kódra nem kell várni de mivel nem tudtam a security kódot

Nincs meg a kódos kártyája az autónak? Azon rajta van a sec kód.

Link to comment
Megosztás:

Milyen motor ez pontosan? Motorkód?

A motor kódja: C14NZ

Remélem tudsz valami biztatóval szolgálni.

Nekem ugyanezekkel a tünetekkel a gyújtásmodulom vacakolt. Lecseréltem. Azóta semmi gond, megbizhatóan működik. Én úgy jöttem rá hogy végigmozgattam a csatikat a motortérben.(nekem is itt tanácsolták) Amikor a gyújtásmodulét rángattam a motor is elkezdett fuldokolni ...

Köszönöm, ezt én is kipróbálom. Említettem nem vagyok profi a témában; a gyújtásmodult pontosan hol is találom? ;) Illetve egy gyújtásmodul csere mennyibe fáj? ;)

Esetleg benzinpumpa???

Ezt valahogy ki lehet próbálni "házilag", hogy tényleg az ac pumpa e a ludas?

Köszönöm mindegyikőtöknek a hozzászólást, és várom az esetleges további ötleteket! ;)

Link to comment
Megosztás:

Ezt valahogy ki lehet próbálni "házilag", hogy tényleg az ac pumpa e a ludas?

Mielőtt nekiesel egy vagyonért venni egy jót, vagy olcsón egy kakit, érdemes lenne egy megfelelő helyen megnézetni. Sok helyen meg tudják mérni, ahol mondanak pontos szállítási, és nyomási adatokat is. Pl. a fenti címen, ami írtam. Nekem pl. ott pénzt se kértek érte. Ha kezd meghalni, azt ki fogja hozni egy mérés. És tényleg meg lehet csináltatni legtöbbször.

Link to comment
Megosztás:

A motor kódja: C14NZ

Remélem tudsz valami biztatóval szolgálni.

Köszönöm, ezt én is kipróbálom. Említettem nem vagyok profi a témában; a gyújtásmodult pontosan hol is találom? ;) Illetve egy gyújtásmodul csere mennyibe fáj? ;)

Sztem is próbáld ki a csatimozgatós módszert, az autó menjen alapjáraton, Te pedig a motortérben található csatikat mozgasd meg, amelyiknél a motor megtorpan, lefullad, ott a hiba (a gyújtókábelekhez ne nyúlj!). A gyújtásmodult (a kocsival szemben állva) jobb kéz felé találod, az akksi mögött, a gyújtótrafó alá van csavarozva (amiből egy gyújtókábel megy az elosztóba), egy csati megy bele. Esélyes lehet még a gyújtáselosztó aljába menő kábel csatija is, ill. az elosztó mögött/alatt van egy csati egy fémlemezhez rögzítve, egy vastagabb és egy vékonyabb vezetékpár megy bele. Ha egyik említett csati mozgatására se reagál, akkor lehet még kontakthiba az AC-relénél, ez az anyósülés melletti küszöbburkolat alatt található, vagy esetleg tényleg az AC-pumpa. Sárga motorkontroll-lámpa nem világított a lefulladás előtt/alatt?

Link to comment
Megosztás:

... vagy esetleg tényleg az AC-pumpa. Sárga motorkontroll-lámpa nem világított a lefulladás előtt/alatt?

Lefulladás előtt semmi visszajelzés (se műszerfalon, se az autó viselkedésében), lefulladáskor/után a műszerfalon az összes lámpa világít ami a gyújtás ráadásakor is szokott világítani. Utána próbálok indítani, de a motor egyszerűen nem robban be vagy ha igen, akkor csak dadog 1-2-t és újra lefullad. 4-5 próbálkozás után elindul, alapjárata tökéletes és hangra sem lehet hallani semmi rendellenességet.

A motorháztető alatti eligazítást köszönöm ;)

Mielőtt nekiesel egy vagyonért venni egy jót, vagy olcsón egy kakit, érdemes lenne egy megfelelő helyen megnézetni ...

Persze, ha nem lehet "házilag", akkor természetesen viszem a szerelőmhöz akinek megvannak a műszerei, szaktudása hozzá.

icon11.gif Közben az jutott még eszembe, hogy talán az egyetlen konstans körülmény a lefulladásokkal kapcsolatban az a meleg. Ezt úgy értem, hogy egész télen nem volt a lefulladással problémám, az autó remekül működött. Idén pedig akkor jelentkezett először a jelenség amikor elkezdett melegedni az időjárás. Nem tudom, hogy ez mennyiben változtat a diagnózison, de most jutott eszembe és gondoltam leírom.

Link to comment
Megosztás:

Ezt valahogy ki lehet próbálni "házilag", hogy tényleg az ac pumpa e a ludas?

Igazából gyujtás ráadásakor hallani kellene a tank felől egy kb 3-4 másodperces zümmögést, majd egy kattanást a kesztyűtartó felől. Én hallom menet közben is, főleg ha el van húzva a roló. ;) Meg ha lefulladás után indítozol, és a kipuff benzinszagú akkor a pumpa jó, mert kap benyát, csak nem égeti el.

Link to comment
Megosztás:

Lefulladás előtt semmi visszajelzés (se műszerfalon, se az autó viselkedésében), lefulladáskor/után a műszerfalon az összes lámpa világít ami a gyújtás ráadásakor is szokott világítani. Utána próbálok indítani, de a motor egyszerűen nem robban be vagy ha igen, akkor csak dadog 1-2-t és újra lefullad. 4-5 próbálkozás után elindul, alapjárata tökéletes és hangra sem lehet hallani semmi rendellenességet.

A motorháztető alatti eligazítást köszönöm ;)

Persze, ha nem lehet "házilag", akkor természetesen viszem a szerelőmhöz akinek megvannak a műszerei, szaktudása hozzá.

icon11.gifKözben az jutott még eszembe, hogy talán az egyetlen konstans körülmény a lefulladásokkal kapcsolatban az a meleg. Ezt úgy értem, hogy egész télen nem volt a lefulladással problémám, az autó remekül működött. Idén pedig akkor jelentkezett először a jelenség amikor elkezdett melegedni az időjárás. Nem tudom, hogy ez mennyiben változtat a diagnózison, de most jutott eszembe és gondoltam leírom.

Nekem is úgy tűnt anno hogy a meleg is közrejátszott a fulladozás gyakoriságában. A gyújtásmodul nekem kb.27000Ft volt.(gyári, Opel márkaker.)

Link to comment
Megosztás:

Ma megint szerelhettem a gyújtáselosztó tömítését. Parkolás közben szól az asszony, hogy amikor kitekertem a kereket, látta, hogy tiszta olaj a kerék mögötti gerenda. Felnyitom a motorháztetőt, hát tiszta olaj az egész váltóház. Na mondom ez igen. Lecsavaroztam a DIS gyújtást, majd az alatta lévő alu lapot. Hát beszerelékor nem szétcsíptem a gumigyűrűt? Pedig beolajozva, forgatással óvatosan raktam be. Na most mi legyen? Holnap 200 km vár rám. Szerencsére nem dobtam el a régi gumikarikát, így jobbhíjján visszatettem egy kis piros olajálló paszta kíséretében. Tudom, nem a legkorrektebb megoldás, de ha nem indul meg az olaj megint, már így marad.

Link to comment
Megosztás:

Nincs meg a kódos kártyája az autónak? Azon rajta van a sec kód.

Nem kaptam az autóhoz.De elmentem a márkakereskedésbe ahonnan az autó eredetileg származik és kiadtak ingyen minden kódot és 1730 ft.-ért kitöröltek minden kulcskódot az immo-ból,hogy csak az enyémet fogadja el ami nálam van.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is úgy tűnt anno hogy a meleg is közrejátszott a fulladozás gyakoriságában. A gyújtásmodul nekem kb.27000Ft volt.(gyári, Opel márkaker.)

Akkor egyre több a hasonlóság, remélem nekem is megoldódik ez a probléma a gyújtásmodul cseréjével (ha tényleg az a ludas) ;)

Holnap ki fogom tudni próbálni a csatlakozó mozgatást, aztán akkor már többet tudok.

Igazából gyujtás ráadásakor hallani kellene a tank felől egy kb 3-4 másodperces zümmögést, majd egy kattanást a kesztyűtartó felől. Én hallom menet közben is, főleg ha el van húzva a roló. ;) Meg ha lefulladás után indítozol, és a kipuff benzinszagú akkor a pumpa jó, mert kap benyát, csak nem égeti el.

Köszi a választ, gyújtás ráadásakor egyértelműen hallom a zünmmögést (talán nem 3-4 -, hanem inkább 1-2 másodpercig) majd utána a kattanást is. A benzinszagra majd a következő lefulladás alkalmával megpróbálok figyelni - bár remélem nem lesz ilyen ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.