zotya975 Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Sziasztok! A kérdésem a következő lenne: Kb. 10percet álló helyzetben járt a motor, abból 2-3 percet a pirosban. Nem indult be a hűttőventi, mert kiderült az egyik saru nem érintkezett. Már a vastag vízcső (ami szemből nézve jobb oldalon van a hűtőn) keményedett. Motor leállít gyorsan...a gomba gyors rövidrezárása, venti pörög, majd mikor magától leállt a saruk fogóval összenyomása és vissza rakás. Motor indít, hőmérő már a 100as és a piros közé mutatott csak, elindultam és szépen visszahűlt. Ennyi idő alatt is megfőhetett benne valami? Vagy ennyit azért ki kell bírnia? (ja ugye kb 5ezer km-el ezelőtt volt motorgenerál) Köszi! Szinte kizárt, egy hétig jártam 105-foknál nyitó termosztáttal. :angry: Hűha, ez nem lesz olcsó mulatság <_< http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikksz...nyag-szivattyu/ Én itt vettem, két éve üzemel:klikk ide!
gyuszó Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 hnsz2002 Nem szokott az alapjáratod ingadozni? És nem szokta fen tartani az alapjáratot,és 1 idő után le esni,és ha leállitod akkor nagyon alacsony alapjárattról indulni?
hnsz2002 Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Nem szokott az alapjáratod ingadozni? És nem szokta fen tartani az alapjáratot,és 1 idő után le esni,és ha leállitotd akkor nagyon alacsony alapjárattról indulni? Nem, ilyen nem szokott lenni. Ha megy, akkor megy. Most hogy mondtátok ez az erőtlen dolgot, kicsit az, de megy. Ha meg nem, akkor a leírt hibákat produkálja.
gyuszó Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Nem, ilyen nem szokott lenni. Ha megy, akkor megy. Most hogy mondtátok ez az erőtlen dolgot, kicsit az, de megy. Ha meg nem, akkor a leírt hibákat produkálja. Ha esetleg a gyújtásmodúl akkor van nekem 1 a bontóból hoztam a szomszédomnak,de kiderült neki nem azzal volt a problémálya.
hnsz2002 Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Ha esetleg a gyújtásmodúl akkor van nekem 1 a bontoból hoztam a szomszédomnak,de kiderült neki nem azzal volt a problémálya. Köszönöm, de ha tényleg pécsi vagy, akkor drágább lenne érte menni, mint itt venni... <_<
gyuszó Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Köszönöm, de ha tényleg pécsi vagy, akkor drágább lenne érte menni, mint itt venni... <_< Ha kell,és az a baja akkor létezik 1 megoldás "Posta" :angry:
FPepe Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Köszönöm, de ha tényleg pécsi vagy, akkor drágább lenne érte menni, mint itt venni... <_< Postán viszont nem olyan drága...
astrásgyerek Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Hűha, ez nem lesz olcsó mulatság <_< http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikksz...nyag-szivattyu/ Itt van ez 11ért! (az oldal alján!) Használt 8000. Itt is valami hasonló jelenséget írnak le!
gyuszó Elküldve Március22, 2011 Elküldve Március22, 2011 Köszönöm, de ha tényleg pécsi vagy, akkor drágább lenne érte menni, mint itt venni... <_< Ha még is az a problémád akkor létezik 1 mególdás "Posta" :angry:
astrásgyerek Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Kis segítség kellene! 1.4-es astra f ha menet közben benyomjuk a kuplungot, majd a féket, akkor egyszerűen leáll a motor! Utánna pöccre újraindítható, de újra ha fékezünk (csak fékpedál lenyomásra nem áll le, de ha a kuplung is be van nyomva, akkor is megáll!) , megint megáll. Mi lehet a gond szerintetek? <_< :angry:
zotya975 Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Kis segítség kellene! 1.4-es astra f ha menet közben benyomjuk a kuplungot, majd a féket, akkor egyszerűen leáll a motor! Utánna pöccre újraindítható, de újra ha fékezünk (csak fékpedál lenyomásra nem áll le, de ha a kuplung is be van nyomva, akkor is megáll!) , megint megáll. Mi lehet a gond szerintetek? <_< :angry: Érdekes, a fékrásegítés megvan? Nem keményedik fel a fék járó motornál?
astrásgyerek Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Érdekes, a fékrásegítés megvan? Nem keményedik fel a fék járó motornál? Nem!
zotya975 Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Nem! Hmmm...az útjeladó működik, a TID két gombjának az egyidejű lenyomására kíírja a pillanatnyi sebességet 53Km/óráig?
Krajcso Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a mellékelt képeken jelölt olajfolyás honnan származhat? Milyen szimmering van ott, aminél folyhat? C16NZ motorról van szó, főtengelyszimmering fél éve lett cserélve és a szervószivattyú is, ezek talán nem folynak. Üdv, Ákos
hnsz2002 Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Sziasztok, nos próbáltam megnézni amit mondtatok. - a kipufogónál nem volt "bubu" sem hideg, sem meleg motornál - nincs kimaradás terhelés, váltás után, tehát nem kezd el darálni és ugrálni a motor - 4500-as fordulat 2-ben kb. egy percig -> nem volt semmi kimaradás, nem fulladt le, nem darált. (bár csak itt az utcában csináltam, vagy 3x oda-vissza... ha leáll legalább ne kelljen messziről hazagyalogolni <_<) - miután megtettem ezt a pár kört, és hazajöttem, megnéztem a tanksapkát, nem cuppant, nem szisszent. Annyi még, hogy hideg és meleg motornál is, ha gázt adok (akár üresben, akár menet közben sebbeségben), akkor hallatszódik olyan hang, mint amikor levegős a slag, és a víz végigfolyik benne :angry:. Egy ilyen bugyogás. Ez nem tudom számít-e. Levegős a benzincső, vagy ez a motor hűtőfolyadék esetleg? Más az ég világon semmi nem volt ma sem. Srácok, már tényleg, rádió+ventillátor ki, fülelek, szagolok, nézek, hallgatok, érzek, de semmi mást nem tapasztalok...
Kzotya Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a mellékelt képeken jelölt olajfolyás honnan származhat? Milyen szimmering van ott, aminél folyhat? C16NZ motorról van szó, főtengelyszimmering fél éve lett cserélve és a szervószivattyú is, ezek talán nem folynak. Ez nagyon úgy néz ki, hogy az olajszivattyú és a blokk közötti tömítés kuka, ez az újabb motoroknál fémtömítésre lett cserélve tudtommal, azokkal már nincs gond! Sajnos a cseréhez le kell bontani a vezérlést, a mögöte található burkolatot, vezérmű kereket (a burkolat csavarjai alatta vannak), , olajteknőt, szivattyút, úgyhogy elég nagy meló!
Krajcso Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Ez nagyon úgy néz ki, hogy az olajszivattyú és a blokk közötti tömítés kuka, ez az újabb motoroknál fémtömítésre lett cserélve tudtommal, azokkal már nincs gond! Sajnos a cseréhez le kell bontani a vezérlést, a mögöte található burkolatot, vezérmű kereket (a burkolat csavarjai alatta vannak), , olajteknőt, szivattyút, úgyhogy elég nagy meló! Jaj ne már megint :angry: Nyáron volt vezérlés- és vízpumpa csere, illetve két hete termosztát csere... Ha a termosztátcserére a munkadíj 3000 Ft, akkor ennek a tömítésnek a cseréje mennyibe fájhat kb? Hogyan tudom biztosan eldönteni hogy az a tömítés rossz? <_< Hétvégén takarítottam le a motort, azóta ez az olajfolt mászott elő kb. 500 km alatt. Ráhúzni nem lehet egy kicsit a vezérlés bontása nélkül? Vagy bármi alternatív megoldás? :S
Kzotya Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Jaj ne már megint :angry: Nyáron volt vezérlés- és vízpumpa csere, illetve két hete termosztát csere... Ha a termosztátcserére a munkadíj 3000 Ft, akkor ennek a tömítésnek a cseréje mennyibe fájhat kb? Hogyan tudom biztosan eldönteni hogy az a tömítés rossz? <_< Hétvégén takarítottam le a motort, azóta ez az olajfolt mászott elő kb. 500 km alatt. Ráhúzni nem lehet egy kicsit a vezérlés bontása nélkül? Vagy bármi alternatív megoldás? :S A ráhúzás lehet, h. csak rontana rajta, de meg lehet próbálni! Ahogy nézem újra a fotókat azon morfondírozok, hogy a motortartó bak konzolja, hogy lehet olajos, mikor az olajszívattyú az alatta van? Főtengely szimering cserekor a szivattyú nem lett lebontva?
zotya975 Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Sziasztok, nos próbáltam megnézni amit mondtatok. - a kipufogónál nem volt "bubu" sem hideg, sem meleg motornál - nincs kimaradás terhelés, váltás után, tehát nem kezd el darálni és ugrálni a motor - 4500-as fordulat 2-ben kb. egy percig -> nem volt semmi kimaradás, nem fulladt le, nem darált. (bár csak itt az utcában csináltam, vagy 3x oda-vissza... ha leáll legalább ne kelljen messziről hazagyalogolni <_<) - miután megtettem ezt a pár kört, és hazajöttem, megnéztem a tanksapkát, nem cuppant, nem szisszent. Annyi még, hogy hideg és meleg motornál is, ha gázt adok (akár üresben, akár menet közben sebbeségben), akkor hallatszódik olyan hang, mint amikor levegős a slag, és a víz végigfolyik benne :angry:. Egy ilyen bugyogás. Ez nem tudom számít-e. Levegős a benzincső, vagy ez a motor hűtőfolyadék esetleg? Más az ég világon semmi nem volt ma sem. Srácok, már tényleg, rádió+ventillátor ki, fülelek, szagolok, nézek, hallgatok, érzek, de semmi mást nem tapasztalok... Valószínű a hűtőfolyadék bugyog, nem csinál bajt, csak szar hallgatni.
Krajcso Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 A ráhúzás lehet, h. csak rontana rajta, de meg lehet próbálni! Ahogy nézem újra a fotókat azon morfondírozok, hogy a motortartó bak konzolja, hogy lehet olajos, mikor az olajszívattyú az alatta van? Főtengely szimering cserekor a szivattyú nem lett lebontva? Na ezt én sem egészen értem, hogy honnan mászik oda olaj. A vezérműtengely végénél van egy szimmering de azt nemrég néztem és csont száraz. Ma kikapom a légszűrőházat és próbálok még csinálni pár képet, hátha úgy jobban látszik.
Guest gorbi Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Sziasztok! Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a mellékelt képeken jelölt olajfolyás honnan származhat? Milyen szimmering van ott, aminél folyhat? C16NZ motorról van szó, főtengelyszimmering fél éve lett cserélve és a szervószivattyú is, ezek talán nem folynak. http://s3.images.www.tvn.hu/2011/03/24/19/...6d929c16dc4.jpg http://s3.images.www.tvn.hu/2011/03/24/19/...8258ae61af0.jpg http://s3.images.www.tvn.hu/2011/03/24/19/...08c7a08f41c.jpg Üdv, Ákos Szia! Azt el tudod dönteni, hogy melyik olajfajta? A képek alapján nekem elsőre szervó folyás ugrott be, nem motorolaj (főleg a motortartó konzolnál lévő folyásnyom és csepp alapján).
hnsz2002 Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Valószínű a hűtőfolyadék bugyog, nem csinál bajt, csak szar hallgatni. Namost a tegnapi után, amikor is mint említettem semmi nem volt, és este beálltam vele a parkolóból, reggel mikor mentem volna, ugyanebből a parkolóból, ismét nem indult.... Próbáltam a kábeleket megnyomkodni, kihúzni-visszadugni a trafónál, gyújtáselosztó fejnél, gyertyáknál, semmi.
zozo astra1.6 16v Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Szevasztok! Ma kivettem a gyertyákat a kocsiból és mindegyiknek fehér volt a vége!Én még nem cseréltem benne gyertyát de ezek 20.000km már biztos van benne!És NGK gyertyák vannak benne!Az se jó nem?Inkább a GM-et szereti!Nincs vele bajom mert pöc röf-re indul!És az lenne a kérdésem,hogy az jó ha fehér a gyertya vége? Ez egy 97-es 1.6-os 16szelepes astra F! x16xel motorral! Köszönettel!
zotya975 Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Szevasztok! Ma kivettem a gyertyákat a kocsiból és mindegyiknek fehér volt a vége!Én még nem cseréltem benne gyertyát de ezek 20.000km már biztos van benne!És NGK gyertyák vannak benne!Az se jó nem?Inkább a GM-et szereti!Nincs vele bajom mert pöc röf-re indul!És az lenne a kérdésem,hogy az jó ha fehér a gyertya vége? Ez egy 97-es 1.6-os 16szelepes astra F! x16xel motorral! Köszönettel! Elméltileg özbarna a jó, de sok autóban szürkés-fehér és semmi bajuk.
zozo astra1.6 16v Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Elméltileg özbarna a jó, de sok autóban szürkés-fehér és semmi bajuk. És az NGK az jó bele?vagy GM?Vagy valami mást?Tudtok valami jót ajánlani?Mert szerintem hamarosan kicserélem!
Recommended Posts