Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Ez valami gyújtás problémára utal.

Gyújtáselosztó? :D Lehet, hogy van szikra mind a 4 hengerben, de vajon az időzítése is jó?

(Csak tippelek...)

Én is erre gondolok, hogy nem megfelelő időbe szikrít.

Elosztót-rotort cseréltem, úgy láttam hogy a rotort közvetlenül a vezérműtengely hajtja visszabontottam amennyire lehet, de nem láttam törést-elmozdulást. Szerelőtől hallottam egyszer valami kis fogaskerékről ami a rotort hajtja de én úgy láttam simán csak a tengely végén van rajta.

Link to comment
Megosztás:

Elosztót-rotort cseréltem, úgy láttam hogy a rotort közvetlenül a vezérműtengely hajtja visszabontottam amennyire lehet, de nem láttam törést-elmozdulást. Szerelőtől hallottam egyszer valami kis fogaskerékről ami a rotort hajtja de én úgy láttam simán csak a tengely végén van rajta.

Pedig a nehéz indulás, a henger leállás, és a visszalövés gyújtáshibára utal. Szerintem.

Kábelek, gyertyák, elektronika oké?

Link to comment
Megosztás:

Pedig a nehéz indulás, a henger leállás, és a visszalövés gyújtáshibára utal. Szerintem.

Kábelek, gyertyák, elektronika oké?

Mivel van szikra úgy gondolom hogy igen. Mechanikai problémát sejtek hibakód híján. Ez a gyujtás elcsúszás elgondolkodtat, csak nem tudom hol csúszhat el.

Link to comment
Megosztás:

Igazából szerintem fizikailag nem tud. Lehet az elosztó alatti részt tekergetni, de az is jelen van. Még azt esetleg holnap megpróbálom, hogy forgatok rajta.

Mert ez olyasmi mintha holtpont után gyújtana. Meg kell próbálni a gyújtáselosztót tekergetni, legfeljebb visszaállítod oda ahol most van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

"Tünetem" a rossz alapjárat. Kb 45fok vízhőmérsékletnél motorhibajelző, gyorsításnál rángat, indítás után is felpörög az alapjárat és tartósan ott is marad egy ideig, megálláskor 1500-2000 között fel-le mitha rá-rá taposnék a gázpedálra (( 35-ös hibakódot villogott, cseréltem már alapjáratit(hibakód maradt sajnos pedig töröltem - saru leételével), lambdát gyárira, ősszes vákuumcső kicserélve, map szenzoz cserélve, egr kitakarítva, cserélve is igaz csak bontottra. Most tanácstalaság, teljes generál után vagyok és car az egész :D Visszaolvastam rengeteg hozzászólást de semmi nem volt tipikus az én esetemre, azt hiszem.

Megköszönném segítségetek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

"Tünetem" a rossz alapjárat. Kb 45fok vízhőmérsékletnél motorhibajelző, gyorsításnál rángat, indítás után is felpörög az alapjárat és tartósan ott is marad egy ideig, megálláskor 1500-2000 között fel-le mitha rá-rá taposnék a gázpedálra (( 35-ös hibakódot villogott, cseréltem már alapjáratit(hibakód maradt sajnos pedig töröltem - saru leételével), lambdát gyárira, ősszes vákuumcső kicserélve, map szenzoz cserélve, egr kitakarítva, cserélve is igaz csak bontottra. Most tanácstalaság, teljes generál után vagyok és car az egész :D Visszaolvastam rengeteg hozzászólást de semmi nem volt tipikus az én esetemre, azt hiszem.

Megköszönném segítségetek!

Más hibakód nincs benne, csak a 35? Akkusaru levételével nem mindig törlődnek egyébként.

Belső levegőkeringetés működik, nem annak a csöve van lecsúszva esetleg? Egyébként milyen motorról van szó?

Link to comment
Megosztás:

Más hibakód nincs benne, csak a 35? Akkusaru levételével nem mindig törlődnek egyébként.

Belső levegőkeringetés működik, nem annak a csöve van lecsúszva esetleg? Egyébként milyen motorról van szó?

Nincs más hibakód, megcsináltam többször. Működik a belső levegőkeringetés.

c16nz

Link to comment
Megosztás:

Részeredmények vannak, a motor már jár, a gyujtáselosztót forgattam pár fokot a szélvédő felé. Az viszont nem értem, hogy miért kell elállítani, ha eddíg jó volt, amúgy hol lehet gyujtást állítani ezen kívül? :D

Ez részeredmény?! Hiszen megy a gép, nem? Vagy nem jár egyenletesen, van más gond is?

Gyújtást állítani az ECU progijában is lehet nem? :P

Link to comment
Megosztás:

Ez részeredmény?! Hiszen megy a gép, nem? Vagy nem jár egyenletesen, van más gond is?

Gyújtást állítani az ECU progijában is lehet nem? :D

Hát ugy nem tudom, hogy miért kell eltekernem a gyujtáselosztó fedelet, ha eddíg a jelen volt és úgy volt jó. Mi változott meg? Nincs ott kopó alkatrész hogy utánna kelljen állítani főleg nem egy pillanat alatt.

Link to comment
Megosztás:

Hát ugy nem tudom, hogy miért kell eltekernem a gyujtáselosztó fedelet, ha eddíg a jelen volt és úgy volt jó. Mi változott meg? Nincs ott kopó alkatrész hogy utánna kelljen állítani főleg nem egy pillanat alatt.

Avezérlés tuti jó helyen van alsó nyíl nem a tárcsán lévő hanem a másik felső nyíl ? :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem igen a felső tárcsán lévő jel a műanyag burkolatoton találhatóval passzol az alsó meg lefele a blokkon lévővel talál.

Ako nem tudom de ijen nincsen ,hogy csak úgy el megy a gyujtás mert az alap elő gyujtás az be van állítva gyárilag úgye namár most vagy mechanikailag car valami vagy az agya ment cará és el állítódot valami . Tudom ez nem lehet de néha csodák is léteznek .Nekem már volt néhány lehetetlen gondom a járművel .

Link to comment
Megosztás:

Ako nem tudom de ijen nincsen ,hogy csak úgy el megy a gyujtás mert az alap elő gyujtás az be van állítva gyárilag úgye namár most vagy mechanikailag car valami vagy az agya ment cará és el állítódot valami . Tudom ez nem lehet de néha csodák is léteznek .Nekem már volt néhány lehetetlen gondom a járművel .

Igen a rotort közvetlenül a vezérműtengely hajtja ha jól láttam ott nincs ami elmozdulhat ...gondolkodom még az oktánszámdugón az is előgyujtást állít. Bár úgy tudom csak ellenállás van benne nem tud elromlani.

Link to comment
Megosztás:

Igen a rotort közvetlenül a vezérműtengely hajtja ha jól láttam ott nincs ami elmozdulhat ...gondolkodom még az oktánszámdugón az is előgyujtást állít. Bár úgy tudom csak ellenállás van benne nem tud elromlani.

Hát ja annak kicsi a valószínűsége ,hogy elromolhatna de ez is lehet az eggyik csoda mekéne próbálni másikkal hogy úgy mia tünet ,ha úgysem jó ako sajna csak az agya marad mint a hiba forrása .

Link to comment
Megosztás:

Hát ja annak kicsi a valószínűsége ,hogy elromolhatna de ez is lehet az eggyik csoda mekéne próbálni másikkal hogy úgy mia tünet ,ha úgysem jó ako sajna csak az agya marad mint a hiba forrása .

Végülis ha megfordítom az sem okoz akkora eltérést hogy ne járjon a motor, ezt még megtehetem vele....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.