Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Na , csak úgy jönnek a gondok. Szondád majd cserélek ha lesz rá időm. De addig is : motorháztető nyitó bowden valószínűleg megnyúlt. Húzom a kart de nem kattan. Hogy tudom kinyitni ?

Nem szokott az megnyúlni, inkább nem úgy áll az eleje ahogy kéne, és feszül. Próbáljátok ketten, egyik lenyomja, másik kart húz, egyik megemel. :rolleyes: bocsi. :lol: gyökér telefon nem frissített... :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

az enyém már könnyen kilehez szedni sokszor kivettem már :S

esetleg megérdeklődnéd h nekem tudna e szerezni? c14nz 1.4 8v

Szia! Próbáltam elérni a srácot, de egyelőre nem sikerült. Azt tudom megkérdezni hol vette, találkozni nem tudok vele, ő Miskolc mellett lakik valahol én meg Pesten.

Tényleg, Budapesten tud valaki megbízható autószerelőt? Még az sem kell, hogy nagyon olcsó legyen, csak legyen becsületes meg csinálja meg azt amit megbeszéltünk, komolyan ennyivel már be is érném az eddigi tapasztalataim alapján.

Link to comment
Megosztás:

Szia! Próbáltam elérni a srácot, de egyelőre nem sikerült. Azt tudom megkérdezni hol vette, találkozni nem tudok vele, ő Miskolc mellett lakik valahol én meg Pesten.

Tényleg, Budapesten tud valaki megbízható autószerelőt? Még az sem kell, hogy nagyon olcsó legyen, csak legyen becsületes meg csinálja meg azt amit megbeszéltünk, komolyan ennyivel már be is érném az eddigi tapasztalataim alapján.

Sztem keresd meg WeSziéket:

Telefonon: a 06-20-823-63-66-os telefonszámon.

Telephelyünkön : 2045,Törökbálint,Bajcsy-Zsilinszky út 97. szám alatt.

Link to comment
Megosztás:

Túl az olajcserén 15W40 ről 10W40re meg 200 km városon kivül én meg csak néztem 11.1l fogyott csak a benzinből. Az olajfogyáshoz azért még mennem kell legalább 1000et hogy lehesen látni tényleg csak ennyi volt a baja.

Viszont arra még várom az ötleteket mitől lehet egyeletlen az alapjárat?

Link to comment
Megosztás:

Túl az olajcserén 15W40 ről 10W40re meg 200 km városon kivül én meg csak néztem 11.1l fogyott csak a benzinből. Az olajfogyáshoz azért még mennem kell legalább 1000et hogy lehesen látni tényleg csak ennyi volt a baja.

Viszont arra még várom az ötleteket mitől lehet egyeletlen az alapjárat?

Alapjárati motor koszolódás/hiba, lyukas, repedt vákuumcső, lyukas fékrásegítő dob (devander), lecsúszott belső keringetés vákuumcső, kokszos/sérült szelepek, bizonytalan/gyenge gyújtószikra, hibás gyújtókábelek, hibás/túl nagy hézagméretű gyújtógyertyák... hirtelen ennyi jutott eszembe.

Link to comment
Megosztás:

Kilométer órát szedett már szét valaki.

kb.2 éve volt gondom kilométer spirállal. Rövid időn belül kétszer is cseréltem mert elsőre rosszul raktam össze és letört a váltóba menő része. Mikor betettem jól a másodikat, (gyárit és nem utángyártottat) elkezdett remegni a mutató kb 55-65-ig tartományban. Párszor széthúztam de minden a helyén és rendben. Próbálkoztam egyenesebben elvezetni a spirált, mivel kétrészes próbáltam variálni a régi jó felekkel párosítani de semmi változás. Mindkét esetben mielőtt betettem a spirált csorgattam bele kis olajat, hogy tovább bírja. Kb 2év alatt annyi változott hogy a remegési tartomány kicsit lejjebb kúszott. Most 35-50között remeg a mutató.

Feltételezésem, hogy a spirál felhordta az olajat az órába és ott valalmi csillapító elembe kerülve gyakorlatilag megszüntette a csillapítást. Ezért kérdezem hogy ismeri-e valaki az óra belvilágát, hogy valóban van-e ott valami csillapító rész vagy az elméletemnek lehet-e alapja. Az már más kérdés, hogy hogyan tudnám javítani/tisztítani....

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni.:)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni. :)

Hát ez most érdekes kérdés.... :) ha hirtelen felengeded a kuplungot minden autó lefullad :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni. :)

"ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá"

Na így kell elindulni egy autóval

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni. :)

Elsőre én sem értem, elvileg egy autóval így kell elindulni, nem szabad rögtön felengedni a kuplungot. Az, hogy a kuplung hol és hogy fog függ az adott autótól és a kuplung beállításától is, ha úgy érzem nem jó helyen fog a kuplung lehet, hogy csak állítani kell rajta.

Link to comment
Megosztás:

Kilométer órát szedett már szét valaki.

kb.2 éve volt gondom kilométer spirállal. Rövid időn belül kétszer is cseréltem mert elsőre rosszul raktam össze és letört a váltóba menő része. Mikor betettem jól a másodikat, (gyárit és nem utángyártottat) elkezdett remegni a mutató kb 55-65-ig tartományban. Párszor széthúztam de minden a helyén és rendben. Próbálkoztam egyenesebben elvezetni a spirált, mivel kétrészes próbáltam variálni a régi jó felekkel párosítani de semmi változás. Mindkét esetben mielőtt betettem a spirált csorgattam bele kis olajat, hogy tovább bírja. Kb 2év alatt annyi változott hogy a remegési tartomány kicsit lejjebb kúszott. Most 35-50között remeg a mutató.

Feltételezésem, hogy a spirál felhordta az olajat az órába és ott valalmi csillapító elembe kerülve gyakorlatilag megszüntette a csillapítást. Ezért kérdezem hogy ismeri-e valaki az óra belvilágát, hogy valóban van-e ott valami csillapító rész vagy az elméletemnek lehet-e alapja. Az már más kérdés, hogy hogyan tudnám javítani/tisztítani....

Tudom a problémádra a megoldást mert ugyanígy jártam. A km órába menő része a spirálodnak műanyag harangos vagy fém harangos?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni. :)

Sejtem mire gondolsz. Nálunk a céges toyota csinálja ezt. Eléggé lennt fog a pedál szinte padlón, ha egy kicsit is gyorsabban emelem a lábam akkor az autó ugrik egyet. Vagy ha lámpánál nem nyomom be tök padlóig a kuplung pedált és úgy rakok egyest akkor kicsit mozdul az autó előre. Szar kuplung vagy levegős rendszer. Én erre tippelek.

Ha tévedtem akkor bocs :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok.

Van nekem egy opel astra f 1.4 x14nz kocsim és olyat szokot csinálni hogy amikor berakom egyesbe és ha pl hirtelen felengedem a kuplungot akkor fullad a kocsi ez mitől lehet találkozott már valaki ilyen hibával?,de ha szépen egyenletesen nyomom a gázt és kicsit nyomva trtva a kuplungot szépen engedem rá akkor semmi baj .remélem érthetően irtam le,csak másképen nem tudtam meg fogalmazni. :)

A kuplung pedálról sohasem ugrunk le (kivéve ha racce van :D ).Feltételezem,hogy normálisan el tudsz indulni egy benzines vassal,lehet,hogy nagyon bennt fog a kuplungod.így pesze sokkal óvatosabban kell felengedni,és taposólemezig alaposan benyomni,hogy kiemeljen.Próbálj meg állítani a kuplungon.Tekerd befelé az állító anyát a kuplungbowden végén.
Link to comment
Megosztás:

Megvettem a fordulatszámos km-órát. Van rajta egy csomó piktogram amiben nincsen izzó. Van valahol egy felsorolás ,hogy melyik mit is jelent ? Akkor átpakolnám a másik órából a kis izzókat. Illetve az általános háttérvilágítás cseréjéhez milyen izzót kell vennem ? Mind ki van égve.

szerk. : Illetve még azt honnan tudom meg ,hogy melyiket jelzi az én autóm. Nyilván a légzsákot meg az ABS-t nem fogja mert az nincs.

Link to comment
Megosztás:

Fém. Kíváncsian várom a megoldást!

Én így vettem az autót, hogy ugrált a mutató. Először órát cseréltem mert látszólag teljes buher volt. Még mindig nem volt jó, vettem egy km spirált unixba utángyártottat, de még mindig ugrált. Az utángyártottnak hosszú műanyag harangja volt, ebből levágtam 2mm-t így jobb lett de még 80-nál ígyis ugrált kicsit. Szereztem bontóból egy gyárit ezzel jó lett, de a váltómban a műanyagnak már nem volt jó a menete, nagynehezen rákapott de 1 hét múlva beletört mint neked.

Visszamentem a bontóba hoztam mégegy gyárit de a váltóba való műanyaggal együtt. Ha megnézed a spirálban a forgó rész kotyog pár mm-et ide oda. Naszóval a megoldás az volt nálam, hogy először váltóra ráteker teljesen, ezzel betámaszt a forgó résznek majd az órára dugtam rá teljesen koppig. Azóta no problem minden jól működik. Meglátásom szerint ha a forgó rész nem ér bele teljesen a mérőbe akkor kicsit ugrál.

Remélem tudtam segíteni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy olyanban kérném a segítségeteket,hogy astra f kombi 1.6-os motor csak abban nem vagyok biztos,hogy 8 vagy 16 szelepes.De ha jól rémlik 16 szelepes.És az lenne a kérdésem,hogy mennyire nehéz belőle kivenni az önindítót?Esetleg valaki tud róla képet küldeni?

Ebben kérném a segítségeteket.

Előre is köszönöm.

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Egy olyanban kérném a segítségeteket,hogy astra f kombi 1.6-os motor csak abban nem vagyok biztos,hogy 8 vagy 16 szelepes.De ha jól rémlik 16 szelepes.És az lenne a kérdésem,hogy mennyire nehéz belőle kivenni az önindítót?Esetleg valaki tud róla képet küldeni?

Ebben kérném a segítségeteket.

Előre is köszönöm.

Üdv.:zozo

Csak annyiban nehéz hogy az egyik csavarhoz fellülről a másikhoz meg allulról könnyebb hozzáférni.

765881-20121110-szqJkJ.jpg

765882-20121110-Qjn307.jpg

Mindegyik képen sárga karikában az indítómotor ez egy 1.4-es 8 szelepes de végülis az mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.