Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hát valószinűleg azt hogy azon a csövön ahol a benzin kiszivása után maradt hiányzó "teret" levegővel kellett volna pótolni ott kapot még egy kis vákumot a tank a motortól.

De akkor mit csináljak vele? Ezt írták, megcsináltam, a tankom meg frankón behorpadt alul, azzal is kellene valamit most már csinálni. :(

Link to comment
Megosztás:

De akkor mit csináljak vele? Ezt írták, megcsináltam, a tankom meg frankón behorpadt alul, azzal is kellene valamit most már csinálni. :(

Még arra gondoltam, hogy mi van akkor, ha levágom a széntartály alját, kiszórom belőle a szenet, majd visszaragasztom fbs-sel, vagy valami műanyag ragasztóval és visszarakom úgy ahogy eredetileg volt? Így már nem tudná telenyomni szénnel a csöveket.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Volna egy hatalmas problémám... Nemrég elkezdte az Astrám, hogy gondol egyett és rángat menet közben... aztán ez odáig fajult már, hogy idönként leáll menet közben... check engine villog, világít.., de amikor megy vagy elmulik el is alszik... Amikor meg nagyon rájön akkor hiába adok gázt motorfékkel gurulok mig a motor meg nem áll... Nehezen de el lehet indítani kics várakozás után. Kivillogtatva nem mutat hibakódot. (12 teszt) Viszont hibakódolvasó azt mondja Ecu rom hiba.. cseréljen Ecu -t, de hallottam már olyat is, hogy nem ecu hiba is szokott ilyet generálni, mint pl Hall jeladó, modul... (c14nz, '94) Válaszotokat előlre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Még arra gondoltam, hogy mi van akkor, ha levágom a széntartály alját, kiszórom belőle a szenet, majd visszaragasztom fbs-sel, vagy valami műanyag ragasztóval és visszarakom úgy ahogy eredetileg volt? Így már nem tudná telenyomni szénnel a csöveket.

Ez szerintem nem rossz ötlet.

Üdv!

Volna egy hatalmas problémám... Nemrég elkezdte az Astrám, hogy gondol egyett és rángat menet közben... aztán ez odáig fajult már, hogy idönként leáll menet közben... check engine villog, világít.., de amikor megy vagy elmulik el is alszik... Amikor meg nagyon rájön akkor hiába adok gázt motorfékkel gurulok mig a motor meg nem áll... Nehezen de el lehet indítani kics várakozás után. Kivillogtatva nem mutat hibakódot. (12 teszt) Viszont hibakódolvasó azt mondja Ecu rom hiba.. cseréljen Ecu -t, de hallottam már olyat is, hogy nem ecu hiba is szokott ilyet generálni, mint pl Hall jeladó, modul... (c14nz, '94) Válaszotokat előlre is köszönöm!

Keresni kell valaki akinek ilyen motoros kocsija van és szépen átpakolni egy próbakörre a gyujtásmodult meg a Hall jeladót. Vagy egy olyan bontót ahol odaadják az alaktrészt egy próbakörre és csak akkor kell fizetni ha tényleg az kell neked.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez szerintem nem rossz ötlet.

Keresni kell valaki akinek ilyen motoros kocsija van és szépen átpakolni egy próbakörre a gyujtásmodult meg a Hall jeladót. Vagy egy olyan bontót ahol odaadják az alaktrészt egy próbakörre és csak akkor kell fizetni ha tényleg az kell neked.

Üdv!

Köszönöm a gyors választ. Hát sikerült egy elméletileg komplett gyújtáselosztót szereznem, trafóval, modullal, Ecu val ... viszonylag olcsón... remélem azzal jó lesz. Bár ez az Ecu Rom hiba nekem gyanus nagyon ja és kimaradt a hűtővizfok az Ecu szerint 0 fok volt mikor a kütyüt rátettük...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. sajnos a mai nap folyamán szétment a katalizátorom, csörög mint a fene. nézegettem a neten, tényleg ilyen árakon pocsékolják a katalizátorokat? 60 e-160 e ft között. opel astra f.1.8

Nekem is csörög a kipufogóm,de csak mikor beinditom.Ha bemelegszik akkor abbahagya.Meg ha kicsit elnyomom jobbra vagy ballra az egész rendszert akkor se csinálja.

Ez is katalizátor lehet?Vagy középdob?

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csörög a kipufogóm,de csak mikor beinditom.Ha bemelegszik akkor abbahagya.Meg ha kicsit elnyomom jobbra vagy ballra az egész rendszert akkor se csinálja.

Ez is katalizátor lehet?Vagy középdob?

Inkább valahol meglazult vagy üti a bódét ha oldalra nyomva elhallgat.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez szerintem nem rossz ötlet.

Keresni kell valaki akinek ilyen motoros kocsija van és szépen átpakolni egy próbakörre a gyujtásmodult meg a Hall jeladót. Vagy egy olyan bontót ahol odaadják az alaktrészt egy próbakörre és csak akkor kell fizetni ha tényleg az kell neked.

Jah az átpakolós az azért is nemjó mert van, hogy 150Km -t elmegy a kocsi gond nélkül aztán van amikor 5 se... szereztem komlett gyújtáselosztót, trafót, modult, ecu-t bontottat.. 7végén kipróbálom remélem ha mindent kicserélek megoldódik és nemkell szarakodnom vele... aztán majd ha lesz időm meg kedvem kipróbálom egyesével mi volt a rossz...

Link to comment
Megosztás:

Jah az átpakolós az azért is nemjó mert van, hogy 150Km -t elmegy a kocsi gond nélkül aztán van amikor 5 se... szereztem komlett gyújtáselosztót, trafót, modult, ecu-t bontottat.. 7végén kipróbálom remélem ha mindent kicserélek megoldódik és nemkell szarakodnom vele... aztán majd ha lesz időm meg kedvem kipróbálom egyesével mi volt a rossz...

Na hát ez a legjobb , egy csomó mindent tudsz cserélni pár kulcsal, csavarhúzóval akár az út szélén is, ha elkezd rosszalkodni.

Link to comment
Megosztás:

Na hát ez a legjobb , egy csomó mindent tudsz cserélni pár kulcsal, csavarhúzóval akár az út szélén is, ha elkezd rosszalkodni.

POnt erre gondoltam én is :) Egy ideig a csomagtartóban fog utazni velem az összes alkatrész :D , Gondoltam amúgy még az Ac pumpára illetve a reléjére... vagy az nem okoz ilyen hibát? Az ac fütyül, elég hangosan, de már lassan 3 éve így hajtom...

Link to comment
Megosztás:

POnt erre gondoltam én is :) Egy ideig a csomagtartóban fog utazni velem az összes alkatrész :D , Gondoltam amúgy még az Ac pumpára illetve a reléjére... vagy az nem okoz ilyen hibát? Az ac fütyül, elég hangosan, de már lassan 3 éve így hajtom...

Hát a pumpa is lehet de az áltralában vagy nem indul meg, vagy ha leáll akor nem indul újra azonnal. A relét ki tudod szűrni, ha kivezeted a 30-87-es sarkait és amikor rájön az ötperc összezárod őket ezzel a relét kihagyva direkt tápot adsz a pumpának.

Link to comment
Megosztás:

Hát a pumpa is lehet de az áltralában vagy nem indul meg, vagy ha leáll akor nem indul újra azonnal. A relét ki tudod szűrni, ha kivezeted a 30-87-es sarkait és amikor rájön az ötperc összezárod őket ezzel a relét kihagyva direkt tápot adsz a pumpának.

Igazándiból relé kattog akkor is mikor nem indul... a pumpa meg a kattanásig fügyül mint mindig ebből gondolva szikra nincs.... holnap ha az időjárás engedi egy az egybe cserélek mindent.. gyelosztó, trafó(modullal), Ecu... aztán a régieket meg bedobom a biztonság kedvéér a csomiba... ha netán mivel bontott nem tul jó azalkatrész akkor csereberével már csak összehozok egy normális rendszert ami műúködik... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Kaptam 2 elektromos tükröt, gyári(nak tűnik). A csatlakozók nincsenek rajta, de ez nem is volt szempont mivel nem gyári kábeles a kocsim.

Rápróbáltam az ajtómra, teljesen máshol vannak a lyukhelyek.. ez hogy lehet? Gyártották más ajtóval?

Próbáltam összehozni a két utángyártott tükrömmel, sikerült is, (az adapteren levő háromszög alakú műanyagot cseréltem át) viszont ez nem teljesen passzolt a borításhoz, kicsit eltartotta.

Várom az ötleteket, illetve, ha valaki érez magában elszántságot arra, hogy szenvedjen vele, elcserélném a két tükröt állító gombbal együtt egy pár gyári gömbölyű tükörre (az utángyári nem jött be, a jobb oldalit nem lehetett eléggé befordítani, aztán le is tört a karja, a bal oldali meg lötyög mint állat :))

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Volna egy hatalmas problémám... Nemrég elkezdte az Astrám, hogy gondol egyett és rángat menet közben... aztán ez odáig fajult már, hogy idönként leáll menet közben... check engine villog, világít.., de amikor megy vagy elmulik el is alszik... Amikor meg nagyon rájön akkor hiába adok gázt motorfékkel gurulok mig a motor meg nem áll... Nehezen de el lehet indítani kics várakozás után. Kivillogtatva nem mutat hibakódot. (12 teszt) Viszont hibakódolvasó azt mondja Ecu rom hiba.. cseréljen Ecu -t, de hallottam már olyat is, hogy nem ecu hiba is szokott ilyet generálni, mint pl Hall jeladó, modul... (c14nz, '94) Válaszotokat előlre is köszönöm!

üdv!

nekem is volt hasonló még a télen, egyszer pont vasúti átjáróba állt le a motor de szerencsére le tudtam gurulni róla :D

én nem cseréltem benne ki semmit, csak átnézegettem és nekem a gyújtómodul nem kapott rendesen testet, a trafó meg a modul alatt a kerékdob ahova rögzítve van rozsdás volt, és csavaron keresztül kaphatja a testet, az egyik csavarra húztam egy vezetéket akku negatívtól ,és azóta nekem hibátlanul működik

(astra, c14nz 1995)

Link to comment
Megosztás:

üdv!

nekem is volt hasonló még a télen, egyszer pont vasúti átjáróba állt le a motor de szerencsére le tudtam gurulni róla :D

én nem cseréltem benne ki semmit, csak átnézegettem és nekem a gyújtómodul nem kapott rendesen testet, a trafó meg a modul alatt a kerékdob ahova rögzítve van rozsdás volt, és csavaron keresztül kaphatja a testet, az egyik csavarra húztam egy vezetéket akku negatívtól ,és azóta nekem hibátlanul működik

(astra, c14nz 1995)

:D:D ne már ez eszembe se jutott... mostmár mind1 :D Éppen ma reggel cseréltem ki a komplett gyújtást, trafót (modullal), Ecu-t :) Azóta megy is rendesen csak kicsit mintha máshogy járna a motor, és kicsit máshogy reagál gázadásra is, valamint kicsit mintha lomhább lenne... ő úgyanoda tekertem a gyelosztót mint a régin, lehet azzal kéne játszani?

A másik, hogy rá let rakva ilyen hibakódolvaso vagy mi (OBD) aztán ott írta hogy ECU rom hiba cseréljen Ecu-t... szerencsére találtam egy ugyanolyat...

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy kis segítség kellene. A motortérben lévő benzincsövön van egy kis lapos korong alaku valami amin a benzin átfolyik valaki tudja esetlen ennek a nevét, feladatát ugyanis szeretném lecserélni a megrepedezett vezetéket és ha lehetséges ezt a kis korong alakú valamit is. Ez körülbelül ott található ahol a kaszni alól érkező kék benzinvezeték átvált gumi csőre. Raknék be képet is róla de valami miatt nem tudok. Astra c14se 93-as.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy kis segítség kellene. A motortérben lévő benzincsövön van egy kis lapos korong alaku valami amin a benzin átfolyik valaki tudja esetlen ennek a nevét, feladatát ugyanis szeretném lecserélni a megrepedezett vezetéket és ha lehetséges ezt a kis korong alakú valamit is. Ez körülbelül ott található ahol a kaszni alól érkező kék benzinvezeték átvált gumi csőre. Raknék be képet is róla de valami miatt nem tudok. Astra c14se 93-as.

Az csak egy kis puffertartály szerűség, teljesen üres a belseje. Nem kell cserélni, hacsak nem rozsdás nagyon kívülről.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Egy kis segítség kellene. A motortérben lévő benzincsövön van egy kis lapos korong alaku valami amin a benzin átfolyik valaki tudja esetlen ennek a nevét, feladatát ugyanis szeretném lecserélni a megrepedezett vezetéket és ha lehetséges ezt a kis korong alakú valamit is. Ez körülbelül ott található ahol a kaszni alól érkező kék benzinvezeték átvált gumi csőre. Raknék be képet is róla de valami miatt nem tudok. Astra c14se 93-as.

A képen a 17es? Angolul így hívják: "TANK,HEADER,DISTRIBUTOR TO FUEL FEED PIPE", GM száma: 90122572

35.jpg

Link to comment
Megosztás:

Igen a képen látható 17-es tétel, esetleg még a szerepét ha leírnád azt megköszönném. Egyébként mindenkinek köszi a gyors segítséget.

Mivel teljesen üres, ezért szerintem ez egy puffertartály. Ezt kivéve is működne a motor, de valami oknál fogva csak beletették a gyárban...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.